שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבת שלום


 

elall

Member
מנהל
אריק הייסר ובת הזוג שלו השחקנית פרננדו קסטיז'ו ישחקו ביחד

בהצגה Wakeup Woman (למה לא בטלנובלה?
)
תמונות מישיבת עיתונאים בנוגע להצגה





 
אני חוזרת בי


פעם קודמת אמרתי שהדמות הרעה של אזלה רובינסון מלא מאמינה בגברים היא אנמית שלא גוברת על רוע של אפולוניה מכנגד כל הסיכויים. אחרי צפייה של יום חמישי נוכחתי לדעת שחוספה שמגלמת אותה אזלה היא השטן בהתגלמותו, ממש לא היה לה רחמים כלפי אלמה החפה מפשע שרק ידעה טוב וסבל וגרמה לגסיסתה באופן מהיר ולמרות שלא הראו מה קרה לה זה ברור שאלמה מסרה את נשמתה לבורא. אם זה לא מספיק חוספה דחפה את איסלה מהמדרגות בעודה בהריון, ומצבה חמור עד הסוף שלפתע התעוררה ולא ידוע מעבר. חוספה לאורך כל הסדרה ניצלה את איסלה והתעללה בה, איך יכול להיות הרי מדובר בנכדתה, בשר מבשרה!! לגבי אלמה הסצינה שבה היא גוססת לנגד עינייה של חוספה המייסרת והאדישה לנוכח מצבה פשוט זיעזעה אותי, כמה שנאה יש לה כלפי הסובבים אותה ואני עד היום לא הבנתי מה יש לה נגד מריה דולורס אבל זה לא מפתיע אותי שכן מדובר באישה מרירה מלאת שנאה כלפי חפים מפשע. אזלה רובינסון קיבלה פרס על תפקיד הרעה בטי.וי נובלאס? כי ללא ספק מגיע לה.
 

Don Nirtin

New member
אלמה לא מתה עכשיו


היא תמות בפרק 115 או 116 בבית החולים. שזה בעצם הפרק של יום ראשון.

לגבי איסלה - זה היה לגמרי בטעות. מה שהיה נוראי זה שהיא אמרה לרופא שלא אכפת לה אם ינתקו את איסלה ואת הילד ממכונת ההנשמה


הסוף מתקרב


לגבי אזלה רובינסון, לא. מי שזכתה ב2014 הייתה מרג'ורי דה סוסה על אהבות אמיתיות.
 
עם כל הכבוד למרחורי דה סאוסה אזלה רובינסון הגיע הפרס

איך זה יכול להיות שמרחורי הייתה מועמדת על אהבות אמיתיות? אני זוכרת שלא מאמינה בגברים התמודדה מול החיים שגנבו ממני ואהבות אמיתיות הייתה לפניה כשנה.
 

elall

Member
מנהל
אכן ניר התבלבל קצת בין השנים

מרחורי זכתה ב2014, אזלה זכתה ב2015, ובכלל בטקס 2015 לא מאמינה בגברים זכתה בהכי הרבה פרסים.
 
כן זכור לי שהרבה פרסים קטפו לא מאמינה בגברים

כולל הנשיקה של גבריאל סוטו ואדריאנה לוביאר. אני זוכרת שנה שעברה סבסטיאן רולי זכה בפרס כשחקן הכי טוב על תפקידו בחיים שגנבו ממני, וטוב מאוד שאסלה זכתה כי ללא ספק הגיעה לה. אדריאנה לובייאר זכתה כשחקנית הכי טובה למרות שהייתי נותנת לה פרס על הראשית עם הכי מזל נאחס אילו היו עושים בטלויסה כמו בטלמונדו. לואיס רוברטו גוזמן גם זכה בפרס לא זוכרת על מה, דניאלה קסטרו הייתה מועמדת על הקטגוריה הרעה אותה זכתה אזלה רובינסון.
 

Don Nirtin

New member
אז בסדר. אני טעיתי


בכל מקרה לא מאמינה לגברים שייכת ל2014 אז למה מקבלת פרסים ב2015?
 

elall

Member
מנהל
אם כבר תשאל על החיים שגנבו ממני

בדיוק היה לי דיון עם הדר שהיא בכלל משייכת אותה ל2013, בגלל שהיא התחילה בסוף 2013 והסתיימה באמצע 2014 והיא השתפה בטקס 2015. פשוט הם עושים את הטקס בתחילת השנה , מרץ אפריל ככה, אז הטלנובלות המשתתפות הם של השנה הקודמת. הטקס של שהיה במרץ 2015 נקרא טקס 2015 אבל כולל טלנובלות של 2014, כי איך תכלול מ2015 אם הן לא שודרו עדיין?
 

Don Nirtin

New member
זה קצת לא הוגן ופיירי כלפי הטלנובלות של שנה שעברה


שנגמרו ואז מקבלות פרסים בעוד החדשות בכלל לא מקבלות הכרה.
 

elall

Member
מנהל
מה לא פייר בזה, לא הבנתי?

החדשות ישתתפו בטקס הבא. כל הפואנטה שטלנובלה צריכה להסתיים לפני שמכניסים אותה כמועמדת, הרי אתה חייב לראות קודם כדי לשפוט. אחרי שטלנובלה מסתיימת, היא תכנס לטקס הבא הכי קרוב שיבוא. לא מאמינה בגברים התחילה ב2014, הסתיימה בפברואר 2015, נכנסה לטקס שהתקיים במרץ 2015. "אל תעזוב אותי" שהסתיימה אתמול תכנס לטקס הקרוב שיתקיים באפריל 2016, למרות שתכלס היא התחילה בקיץ 2015. גם תשוקה וכוח תכנס לטקס הקרוב , למרות שהיא תסתיים בדיוק כשיהיה את הטקס, אבל תכלס כשתפתח הצבעה, גם חודש לפני הסיום כבר אפשר חופשי לשפוט את הטלנובלה.
 

Renat Zeitune

New member
וואי אנהי ואהרון דיאז?

איזו כימיה הייתה להם בארבע מאות ושש אהבתי אותם שם אבל אני בספק שאנהי תסכים כי היא עסוקה במוזיקה והבנתי שהיא מתכננת להרחיב את המשפחה והיא בדומה לאנחליקה ריברה נשואה לפוליטיקאי והיא פעילה חברתית. גם עם שרה מלדונדו נראה לי הוא כיכב בסדרה בשם לבבות על הגבול שלא זכתה להגיע לפה. השאלה מה התפקיד של הראשית ועל איזה טלנובלה מדובר. רק לי נראה מוזר בלנקה סוטו ואהרון דיאז כזוג?
 

elall

Member
מנהל
על אנהי היו מללאא דיבורים ואני מאמינה למה שלופיטה מרטינז

אמרה, אבל היא לא אמרה שהיא בטוח תשחק, אלא שאצטקה מנסים לשכנע אותה. יש מצב שהיא באמת לא תסכים, אבל אומרים שהיא הסכימה לשמוע את ההצעה של אצטקה.
בלנקה ואהרון שיחקו כבר ביחד ב"קמע", אבל הוא היה אנטגוניסט.
הטלנובלה המדוברת היא nada personal שבמקור גם הייתה אצטקית. נראת כמו חצי נרקונובלה עם יריות, רצח וכו'... מתאים לג'ושוע מינץ להתעסק עם זה, ומתאים גם לבלנקה אחרי גברת אסרו.

 
נכון הם שיחקו יחד אבל לא היו זוג

הוא היה מאוהב בה אבל זה היה חד צדדי ולא ידוע לי שהיא נהייתה בת זוג שלו
 
למעלה