אווה לה טריילרה - ספיישל מיוחד

Renat Zeitune

New member
אווה לה טריילרה - ספיישל מיוחד


טלנובלה חדשה של טלמונדו שהתחילה יום שלישי. בכיכובם של אדית גונזלס, ארפ בטקה וחורחה לואיס פילה.

 

Renat Zeitune

New member
עלילה

אווה לה טריילרה מספר על אווה סולר(אדית גונזלס) מנהלת הובלת משאיות שרואה את החיים דרך מפה מלא בכבישים שמצטלבים. בעלה, ארמנדו(חורחה לואיס פילה) שעימו יש שתי בנות, לא נאמן לה עם אחיינית שלה וחברתה הטובה, אווה תואשם ברצח שלא ביצעה והיא מתכננת לנקמה מבין הנוראייים, באותו הזמן שהיא תתאהב בפבלו(אראפ בטאק). לעומת זאת הרצון והחשק להשיג צדק הוא גדול מאוד כך שאם אהבה תהווה כמכשול היא מוכנה להשאר לבד בסוף הדרך.

 

Renat Zeitune

New member
אווה סולר


אישה חזקה שבעודה בגיל צעיר פירנסה את משפחתה נוהגת במשאיות יחד עם אביה. הייתה שאפתנית ויחד עם בעלה היא הצליחה להקים חברה של תחבורה משלה. היא מרגישה מושכת ומלאת חיים, לא מעניין אותה מה חושבת החברה ואוהבת את ילדיה ללא תנאי. הבגידה של בעלה מכאיבה לה עמוקות אך לא שובר אותה והיא ממשיכה הלאה.

השחקנית היא אדית גונזלס(דונה ברברה, תחת שמיים אדומים, מילה של אישה וכו')

 

Renat Zeitune

New member
פבלו קונטררס


גבר חתיך, בעל חוש צדק, אחראי, רציני ואחראי משמעת. היה שוטר אך התאכזב כאשר שיחררו את הרוצח של אישתו הראשונה והתפטר מהמקצוע. כעת הוא עוסק בחקירות חוקיות עבור חברות פרטיות בזמן שהוא לומד קריירת המשפט. מקדיש את זמנו בלשמור על בנו, דיאגו איתו יש לו מערכת יחסים נפלאה. הוא מתאהב באווה, הבוסית החדשה שלו ומחליט לכבוש אותה. יהפוך להיות מגבר הגיוני ומרוכז לרומנטי מושבע שמאמין באהבות גורליות.
השחקן הוא ארפ בטקה(דונה ברברה, ארבע מאות ושש וכו')

 

Renat Zeitune

New member
ארמנדו מונטס


ארמנדו נשוי לאווה, והוא גבר יפה תואר בגיל העמידה שהוא בשיא ההשתוקקות שלו. הוא אוהב להיות מרכז התשומת לב עבור הנשים, ולמרות שתמיד היה דון ז'ואן היא מאוהב נואשות באישתו בתחילת הנישואים. מעולם לא הרוויח הרבה כמו אישתו אך התרגל בקלות לחיים הטובים. כאשר אווה החליטה לשמור על על בתה האוטיסטית באופן מלא, ארמנדו ניצל זאת כדי לחיות חיי רווקות מיליונרי ומהולל. יהיה מאהב של אחייניתה הפוליטיקאית של אווה ושל חברתה הטובה. אך בשלב מאוחר יותר שהוא לא רק איבד את אהבה אלא גם את הכוח.

השחקן חורחה לואיס פילה(לוסיה שלי, השיבה הביתה, בגוף אחד וכו')

 

Renat Zeitune

New member
מרלנה פלסיוס


מרלנה היא אישה יפה, מחונכת, מעודנת. בגלל הנסיבות איבדה את הונה אך חברתה הטובה, אווה הצילה אותה מעוני ומהמוות. למרות כל זה מרלן מקנאה בה ולא יכולה לא לשנוא אותה ובגלל זה היא תפתה את בעלה עד כדי גזילה.
&nbsp
השחקנית היא אריקה דה לה רוסה(דונה ברברה).
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
בטי קרדנס


צעירה יפה וסקסית אשר מאוהבת בפבלו. עצמאית. עורכת דין מבריקה, שהצליחה להיות תובעת בבית המשפט הפלילי למרות גילה. היא מסרבת להשלים עם העובדה שפבלו מעוניין רק באווה. היא חסרת רחמים כלפיה כתובעת פלילית בבית משפט כאשר אווה מואשמת ברצח על מנת להרחיקה מאהבת חייה.
&nbsp
השחקנית היא סופיה לאמה(חופן של יהלומים וכו')
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
דיאגו קונטררס


הוא בנו של פבלו והוא אוטיסט(ככל הנראה בעל תסמונת אספרגר). הוא חבר לימודים ושובבות של פביולה ויש ביניהם ידידות בלתי נפרדת. מצבו קל יותר מפביולה והוא מתקשר יותר טוב ומנחה אותה. הוא מוקסם מהמדע, והדינוזאורים, יחד עם אביו וסבא שלו הם מקימים קבוצה משפחתית בלתי ניתנת להריסה ויפה מאוד.
&nbsp
השחקן הוא חורחה אדוארדו גרסיה(סנטה דיאבלה)
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
פביולה מונטס סולר


בתם הקטנה של אווה וארמנדו. נולדה עם אוטיזם מה שאמה דואגת לחנך אותה כמעט ללא הפסקה. היא ילדה נבונה עם נטישה אבהית מאחר ואביה סירב לקבל את מצבה.
&nbsp
השחקנית היא ניקול אפולוניו
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
אדריאנה מונטס סולר


אדריאנה היא בתם הבכורה של אווה וארמנדו. היא יפה וחכמה מאוד. היא נקרעת בין אהבתה הגדולה למשפחתה לבין לרגשי התסביכים של הבגדרות. היא נוהגת באופן קבוע לחקור את הורייה על חשיבותם כלפי חסרי השכלה.
סבורה שאמא שלה שכחה אותה קצת בגלל ששומרת על אחותה האוטיסטית, אותה אוהבת מאוד למרות שהיא מקנאה בה. חבר שלה הוא בובי מונטורדה אך הוא כבר אינה מוצא חן בעינייה כמו שהיו צעירים יותר. יש לה בעיה עם הסמים.
&nbsp
השחקנית היא מיני ווסט
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
אבנסיו מלגר


אבנסיו הוא נהג משאיות והוא אלכוהוליסט. הוא נשוי לאחותה של אווה, כרמן סולר וגידל את בתה, סופיה. הוא חי תחת מנדיבותם של הגיסים שלו מה שמשפיע על הדימוי העצמי שלו, ושעל זה מתלונן יום יום. אישתו היא אישה מרירה, שמפעילה עליו מניפולציות תמיד ואומרת לו מה לעשות ואיך לחיות.

השחקן הוא אלפרדו הוארקה

 

Renat Zeitune

New member
סינתיה מונברדה


אישה יומרנית . מתעבת את שכניה, סוראייה ופנצ'ו. לא יכלה להריון ולכן היא ובעלה "קנו" תינוק וקראו לו בובי וכל חייו הסתירו את המוצא שלו. סינתיה ידעה ממי היא גזלה את רך הנולד.
השחקנית היא קטי ברבי(דונה ברברה, לאהוב את לולה, הזכות לאהוב, הבית על החוף וכו')
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
רוברט מונטברדה


הוא חסר בושה עם שושלת של שם משפחה שרוצה לספק את רצונותיה של אישתו האהובה בהכל. בעבר לא פעם לו הדופק כדי להשיג תינוק בדרכים לא חוקיים. בהווה הוא מרושש ומתכנן לרמות את פנצ'ו, שכנו ומי שיש לו הרבה כסף.
&nbsp
השחקן הוא הנרי זקה(זינגרה, יפה במהטן, מלכת הלבבות וכו')

 

faery18

New member
איזה יופי שאת עושה לה ספיישל


אם היא תגיע לפה אתן לה צ'אנס. בעיקר כי זו אדית
 
למעלה