מילה של כבוד

faery18

New member
האחיות טסות לאירופה
ומותירות את האחים שבורי לב


או לפחות שניים מהם חח

עד פרק 91


אחרי החתונה של פלביו ואירינה ואחרי החטיפה המדומה שאיסדורה תכננה לה ולארתורו כדי לחבל בקשר שלו עם סופיה, הבלאגן התחיל


אנדריאה אומנם לא הספיקה להגיע ולמנוע את החתונה של פלביו ואירינה אבל היא הגיעה שנייה אחרי ואיימה על אירינה שאם היא לא תבוא איתה היא תלשין עלייה ועל פלביו לקייטנה
אירינה נאלצה ללכת איתה ולהותיר את פלביו מאחור
כשהיא הגיעה הבייתה עם אנדריאה קייטנה זעמה על הפרסומת שלה ושל פלביו שהיא ראתה לפני רגע בטלוויזיה, ואירינה הייתה בטוחה שהיא כבר גילתה על החתונה שלהם
אבל מסתבר שהספיקה רק הפרסומת כדי שקייטנה תשלח גם את אירינה לאירופה יחד עם אנדריאה שנוסעת מרצונה כדי להתרחק מסמואל. די הופתעתי שאירינה לא נלחמה על זכויותייה וישר הסכימה לנסוע מבחינתה בלית ברירה ובעצב. עוד יותר הופתעתי מהתגובה שלה אחרי שהיא ראתה את פלביו וורוניקה מחובקים בבית של האחים. אם כי היה צפוי ששוב זה יגרום להתלקות ביניהם במוקדם או במאוחר כל עוד הבנות לא יודעות שהיא אחותם
מסכן פלביו שנדרס אחרי שרץ אחרי אירינה כדי לפייס אותה
מזלו שהוא רק נצע קל


גם סופיה כועסת זועמת ופגועה מארתורו שמבחינתה "בילה את הלילה עם איסדורה". היא לא מאמינה לו שהוא נחטף איתה ככה שהיא החליטה שגם היא תצטרף אל האחיות שלה ותטוס איתן לאירופה, יחד עם התינוק שלה ושל ארתורו
סופיה ממש לא בסדר. גם לארתורו יש זכויות על הילד והיא לא יכולה פשוט להוציא אותו מהמדינה ולהרחיק אותו מהאבא שלו זה לא הוגן כלפי ארתורו
מסכן ארתורו עד שהגיע לשדה תעופה וצעק לסופיה, זה כבר היה מאוחר מידי כי הן כבר היו די רחוקות ממנו ולא הבחינו בו אף שנראה שסופיה כן הבחינה ש"מישהו" קורא בשמה אבל חשבה שזה רק היה נדמה לה והמשיכה הלאה


לאונרדו וולורדה מתכסחים על קייטנה, ואחרי שולורדה הבין שהיא כבר בכיס של ליאונרדו הוא הורה לגורילות שלו לכפכף אותו כהוגן
חח מגיע לו
כמובן שגם הוא נתן מעצמו כשנעץ בליאונרדו את החרב ששלף מהמקל הליכה שלו
מקל משודרג שנשלף כחרב..איזה שידרוג


אני ממש מקווה שהאחים יצליחו להחזיר את האחיות ושארתורו לא יהיה רחוק מהתינוק שלו ושל סופיה לאורך זמן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סופיה באמת לא בסדר

שפעם אחת ארתורו לא בא לבקר את הבן שלו כי "בילה את הלילה עם איסדורה" וזה כבר מבטל את הזכויות שלו כאבא, מבטל את העזרה שלו בלידה. והיא רוצה להרחיק אותו מחייה ואף אומרת שתיתן לו לראות את הבן שלו רק עם צו בית משפט וגם לזה לא נותנת הזדמנות כשהיא עוזבת. אגב גם בתשוקת הנצים איסדורה סכסכה בין סופיה לארתורו, אך היא כיבדה את זכויות ארתורו כאב השנה בה הם לא התראו היה לאחר גילוי האמת על האחים.

אירינה גם מגוכחת שהיא יודעת שוורוניקה היא העתק של אחותם של האחים והיא בטוחה שפלביו בוגד בה איתה. זה שהיא לא נלחמה זה צפוי כשהיא בחתונה מזכירה לפלביו שהיא הסכימה להתחתן בתנאי שהם בינתיים ישמרו את זה בסוד כדי לא להכאיב לאימה.

פלביו ברוך השם נפצע קל כשרודף אחרי אירינה ללא הצלחה. ואירינה לא מוכנה להקשיב לו לפלביו וגם לא לוורוניקה וגם ניאבס עדיין עוקצנית כשהם מתקשרים.

וולוורדה מרגיש נבגד וטוען שלאונרדו פלש לטריטוריה שלו ומזכיר שלא רצח את איגנסיו כדי לעשות לו טובה אלא גם לפנות לעצמו את הדרך וגם מביא לקייטנה כתבה על הונאה של לאונרדו ואומר שהוא עשיר ובו היא רוצה אותה ולא את הונה בניגד ללאונרדו ולאונרדו ממש מקבל בראש עוד לפני שיחה עם קייטנה על ההונאה שבטח הוא יצא מזה מול קייטנה כמו שיצא מזה מול בית המשפט שזיכה אותו.
 

faery18

New member
עכשיו שצפיתי בפרק 92 נראה שולורדה כן הצליח לזרוע ספק בליבה

של קייטנה עם הכתבה על ליאונרדו, מגיע לו
חבל שולורדה לא הוריד אותו, נראה שהוא חושש שקייטנה תחשוד בו כרוצח ותביא לו על הראש את פרננדס והוא קודם כל דואג לעסק שלו לאירגון שלו..כמו שאמר לאיסדורה.
&nbsp
ועוד לגבי פרק 92, מסכנה ביאטריס נראה שזהו היא מתה
מסכן גם סמואל, אבל לפחות יש לו את האחים שלו שיתמכו בו. טוב אבל זה היה צפוי ונחוץ להתפתחות העלילה שכן עכשיו האחים יהיו שווים במעמדם לקייטנה ויהיו הבעלים של חוות אלקסר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
והעובדה שקנדלה הביאה אותו חבול ושיכור

גורמת לה לחשוד בו עוד יותר מתוך קנאה.

ביאטריס מבינה שהאישה בחייו של סמואל היא אנדראה אבל מבינה שעוד מוקדם מדי שלא רק אנדראה אלא אפילו סמואל יקבל את זה, אז לא אומרת את השם.
 

faery18

New member
לא הבנתי את פשר השיחה בין קנדלה וסבא של הבנות, כנראה סתם רצו

להוסיף לקנדלה עוד קצת זמן מסך חח


לי היה צפוי שביאטריס לא תגיד לסמואל את השם של "אותה בחורה" אבל מה שכן, נראה שמאחרי המוות של ביאטריס, סמואל ואנדריאה סופסוף יתקרבו. העובדה שהיא אמרה לו שימצא את האושר שלו עם "אותה בחורה" ולא יבכה עלייה אחרי מותה מרמזת על זה. והגיע הזמן באמת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בתשוקת הנצים הייתה זמרת חברה של פטריסיה

שבניגוד לכאן היא הייתה זמרת מההתחלה, אבל בהמשך כשפטריסיה הייתה עם סמואל אוליסס הביא זמרת שלישית כדי לעורר קנאה של פטריסיה כלפיו וקנאה מקצועית ובהמשך אותה זמרת ביקרה בחווה והתיידדה מאוד עם פליפה. כך שנראה שלקנדלה יש גם את תפקיד החברה וגם תפקיד היריבה של פטריסיה ומשחזרים את הידידות עם פליפה.

ברור שביאטריס לא הייתה אומרת את שמה של אנדראה, סמואל גם היה אומר שזה מגוכך, אבל ביאטריס היא בין הבודדים בסדרה שהקלטו את אנדראה.
 

faery18

New member
דווקא חשבתי שבתשוקת הנצים הייתה רק זמרת אחת

ושקנדלה הייתה דמות שהוסיפו פה. מעניין..
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הדמויות שלא היו בתשוקת הנצים

אמיליאו וולוורדה, נסטור פרננדס, בריג'יט, הבחורות בעיתון של מירנדה שעובדות עם ברידג'יט, לוסיה ז"ל, למרות ששם לשכנה של האחים היו שני בנים, אבל היא ממש לא הייתה דומה בהתנהגות לחואנה ולכן אפשר להגיד שגם תומס וחואנה לא היו אלא אחרים שלא היו בקשר ידידותי עם האחים בתחילת הסדרה. בחווה של הבנות הייתה רק משרתת אחת דומיננטית ולא שתיים, פבלו לא היה למרות שהיה מנהל עבודה הרבה יותר מבוגר.
 

faery18

New member
תודה על המידע!איזה כיף שאתה צפית במקור ויש לך זכרון מעולה


אבל רגע, אם לא היה שם את ולורדה אז איך איסדורה שהיא ביתו הייתה גם שם? או שזו הייתה פשוט צלע שלישית בלי שום קשר לדמות הקרימינלית של איסדורה?
ואני מבינה שהמשרתים הרצחניים
היו גם בתשוקת הנצים?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איסדורה הופיע באמצע

שם הייתה חווה בין החווה של הבנות לחווה של ביאטריס ובעלה של החווה עמד לקנות אותה ומשפחתה של איסדורה רצתה לקנות אותה אבל לא הייתה מוכנה לשלם את המחיר שהוא דרש והאחים היו מוכנים לשלם את המחיר, בהתחלה ארתורו לא רצה להסתכסך עם המשפחה של איסדורה, אבל כשפלביו סיפר לו שהחווה גובלת עם החווה של הבנות הוא ישר הסכים.

ואיסדורה באה למחות בפני ארתורו על הרס העיסקה וכשנפגשה איתו נדלקה עליו ומאז נדבקה כמו קרצייה ובהמשך הסתבר שהיא ולאונרדו ניהלו רומן לפני שהוא התחתן עם סופיה. והיא קרימינאלית ברמות שלא יתוארו אבל לא חברת מאפיה אם כי הייתה לה כנופייה משלה של דמויות לא חשובות שאפילו לא טרחה לציין את שמן וגם משפחתה היו די בריונים שהזמינו את המשפחה המורחבת כדי להכריח את ארתורו להתחתן איתה במכות, אבל הוריה היו די דמויות קומיות וחוץ מלא להבין איזה מפלצת גידלו ולהיענות לכל גחמה שלה לא היו פושעים.

המשרתים היו, אבל הם לא היו רצחניים, רק גנבים ואנשים מגעילים, כשסולדד באה לחווה הם הטילו עליה את העבודות הכי שחורות ושמו אותה לישון בארווה וכשביאטריס מתה הם ניסו לנהל את חייו של סמואל, עד שסולדד קראה לאחים לעזרה ואחרי שסמואל בעזרת אחיו העמיד אותם במקומם הם גנבו תכשיטים וברחו וכאן לא נגמר התפקיד שלהם, אבל אם אכתוב את ההמשך איתם זה כנראה יהיה ספוילר למה שעומד להתרחש בסדרה. אבל בכל מקרה הם היו אנטיפתיים שהשפילו את אלה שמתחתיהם ותמיד חמדו את התכשיטים של הבוסים שלהם.
 

faery18

New member
אז בתשוקת הנצים המשרתים לא דירדרו את מצבה של ביאטריס?

היא מתה מוות טבעי לחלוטין? מבלי שום התערבות חיצונית? שהרי פה הם החליפו את הכדורים בכדורים ריקים
שלא הייתה להם שום השפעה. ואפילו ניסו לחנוק אותה עם כרית ולנתק אותה ממכשירי ההנשמה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן המוות שלה היה טבעי והמשרתים לא דירדרו את מצבה

ובזה היו מתונים יותר, למרות שבשלב מאוחר יותר המשרתת הרעה ניסתה לרחוץ את הבן של סופיה וארתורו במים קפואים, למרות שראינו בלהתאהב מחדש שזה רק יוצר מחלה ולא הורג באופן מיידי, אבל בכל זאת מזל שעצרו אותה בזמן. ביאטריס הייתה לא מי יודע מה שפויה ובחתונה שלה היא חגגה כמו בת טיפש עשרה למרות תחנוני הרופא שלה שהיא לא במצב לחגוג ככה והיא מסכנת את בריאותה, אבל לא הרופא ולא סמואל לא הצליחו להכניס בה בינה והיא חגגה כמו וחגגה עד שקיבלה התקף לב ונפלה עם הפנים לעוגת החתונה שלה.
 

faery18

New member
חחח עם הפנים בתוך העוגה? איזה מוות מפגר


אני חייבת לחפש את הקטע הזה ביוטיוב
 

faery18

New member
כמה סרטונים מגניבים של האחיות + פרטים על השחקניות

פרטים בסיסיים על השחקניות


אנה לורנה סנצ'ס(סופיה)אומנם משחקת את האחות הבכורה אבל במציאות היא בת 26(שנה מתחת לשחקנית שמשחקת את אנדריאה)שחקנית ממוצא מקסיקני.

סקארלט גרובר(אנדריאה)היא שחקנית דוגמנית ובעברה הייתה בלרינה! היא בת 27 מונצואלה.

קימברלי דוס ראמוס(אירינה)היא שחקנית ודוגמנית ובעברה הייתה גם מעודדת! גם היא בדומה לסקארלט ממוצא ונצואלייני.

נראה שהקסם והאמפתיה בין האחיות הם לא רק על הסט אלא קיימים גם במציאות! מצפיה בסרטונים עולה שהשחקניות ממש הפכו לחברות טובות
על הסט ועשו הרבה צחוקים וכיף!


 

faery18

New member
3

שרות את הפתיח של הנובלה

איך אירינה אמרה שהכלב חטף טראומה


 

faery18

New member
4

צופות בסצנה שקייטנה משחקת אותה כאילו היא רוצה להשלים עם האחים ולהחזיר את הבנות הבייתה חח אהבתי את התגובה שלהן


 
למעלה