אימפריה

faery18

New member
מסכן לוקאס


רק מתחיל לעבוד באימפריה וכבר אמא שלו ואח שלו פותחים עליו עיניים במקום לאחל לו בהצלחה
שני אינטרסנטים שכבר מתחילים לחשוש "למקומם בכס". מילא פדרו, אבל ממרתה לא ציפיתי. נכון שגם היא אינטרסנטית אבל לוקאס זה הבן שלה. היא אמורה לעודד אותו שהוא סופסוף תופס כיוון בחיים שלו ומתחיל לעבוד למחייתו. לפחות יש ללוקאס את התמיכה של קלרה והקומנדדור שפה דווקא יצא בסדר.

אני לגמרי בעד דניאלי בכל הסיפור הזה עם מרתה ואמנדה אבל היא פשוט טיפשה
היא ממש משחקת לידיים שלהן. מתעצבנת ועושה סקנדל רק מלראות את אמנדה יושבת בשולחן עם פדרו, וממשיכה לאיים על פדרו שלא יהיה ביניהם שום מגע עד שהם לא יעברו דירה.

אחרי זה שלא תתלונן על התוצאות של ההתנהלות הלקוייה שלה...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כלפי מריה קלרה עוד חשדתי שמריה מרתה שוביניסטית

אבל אמנדה מקבלת ממריה מרתה הרבה יותר חיבה שמריה קלרה או/ו הבת של דניאלי יכולות לחלום. ומסתבר שהיא הייתה מרוצה מהמצב שלוקאס פלבוי שלא מתערב בעסקים וכשהקומנדדור הכניס אותו בכוח היא משתוללת יחד עם בנה. באמת הילדים האחרים לא קיימים מבחינתה רק הבן הבכור ולפעמים לוקאס כשהוא בסכנה אבל הרצון לנשל את מריה קלרה ולוקאס בולט מאוד למרות שגם לוקאס התגרה בה כשאמר שהוא יריב נוסף לבנו המועדף.

דניאלי צודקת במטרות אך לא באמצעים באמצעים היא רק הורסת לעצמה, היא עוזרת לתכנית של מריה מרתה ואמנדה יותר מכל, אפשר לחשוב שהיא לא מכירה את בעלה ולא יודעת שהוא לא יעזוב את הסינר של אימו בגלל שביתת מין אלא להיפך.
 

faery18

New member
כשלוקאס היה פצוע והיא דאגה לו ממש האמנתי שהיא אוהבת אותו

אהבת אם כנה ואמיתית למרות האופי הבעייתי שלה. עכשיו אני בספק...
&nbsp
בדיוק, הצדק נמצא עם דניאלי אבל היא פועלת בצורה שגויה.
 

faery18

New member
כריסטינה


אהבתי איך שהיא באה לאימפריה כדי להחזיר את הכסף שלוותה ממרתה ואיך שהיא הכניסה לפדרו ולוקאס שהקניטו אותה[בעיקר פדרו]חח איזו ענקית היא יצאה
הדמות הכי נורמאלית בטלנובלה הזו.
&nbsp
מה קורה לאיזיס? פתאום בא לה לרקוד על שתי חתונות האבא והבן??
קלי קצת מבלבלת לה במח וזהו פתאום היא מתקשרת ומזמינה את לוקאס לארוחה? הייתה לי הרגשה שהיא לא הייתה אדישה כלפיו. נראה לאן זה יתפתח אבל זו אכזבה מהדמות הזו שנראתה בהתחלה די

&nbsp
קורה ממש הגעילה אותי בסצנה שהיא ירקה בכוסות של ההורים של איזיס! לא יכלו לחסוך את זה מאיתנו?? אנשים אוכלים!

&nbsp
אהבתי שהקומנדדור הציע לכריסטינה הסעה אבל אחר כך בשיחה עם מרתה הוא חזר לעצמו
...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רק רציתי לשבח את מריה איזיס על שסופגת את האש מהדרקון זה

אלפרדו ואף משמיצה את אחיה כדי לא להלשין על ז'ואו לוקאס שמחזר אחריה והנה אחרי ההצעה של קלי והפרומו לפרק היום (את הפרק היום עוד לא ראיתי) היא נענית להצעה של קלי ומתחילה עם לוקאס ונותנת לו תקווה אז אולי זה לא נבע מחוסר רצון להלשין ולסכסך אלא היא מרגישה משהו כלפי ז'ואו לוקאס?

אפשר להבין את קלי שהרי הקומנדדור לא יכול להציע למריה איזיס משפחה ועובדה שהוא נחרד כשהיא אמרה שאולי היא בהריון וגם יש משהו בדברי מריה מרתה כשמריה איזיס תהיה בשיח פריחתה זה אלפרדו עלול להיות קשיש המרותק לכיסא, אבל הסכמה של מריה איזיס להיות עם לוקאס ולאור משפחתה תתפרש על ידי הקומנדדור רק בצורה אחת שהיא רצתה רק את כספו והיא כמו משפחתה והוא לעולם לא יקבל אותה ככלה כמה שמריה מרתה לא תפנק אותה שזה לא נקודת זכות מבחינתו אלא להיפך. וזה גם עלול לפגוע בלוקאס שזה אלפרדו ירצה לנשל אותו מהירושה כדי שהיא לא תגיע למשפחת העורבים שמבחינתו מריה איזיס תהיה כמוהם. אבל נראה שלקלי יש יותר השפעה על מריה איזיס מאשר להוריה ולמריה מרתה ביחד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כריסטינה באמת הייתה גדולה

לוקאס היה פאיסיבי לגמרי ובעיקר צחק ונראה בסדר. העציב שאחרי שיחה נחמדה וקצרה עם מריה קלרה כריסטינה עדיין בדעה שאף אחד במשפחה לא שווה.

לפחות היא הסכימה להסעה של זה אלפרדו בסוף ונראה שיש לה סיבה לסרב לבדיקת ד.נ.א היא לא רוצה אבא כמו זה אלפרדו והייתה גדולה כשאמרה בגאווה שהיא לא ממזרה אלא הבת של אליאני ובעלה גם אם היא לא יכולה להיות בטוחה בזה.
 
למעלה