שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבת שלום


 

elall

Member
מנהל
הגלאנים מארגנטינה משתלטים על טלוויסה

את כוכבי טלוויסה הארגנטינאים סבסטיאן רולי וחואן סולר (שערק לטלמונדו) כולם מכירים כבר שנים, וגם קשה היה לפספס את השתלבות המוצלחת של דייגו אוליברה במקסיקו. עכשיו טלוויסה ממשיכה לגייס שחקנים ארגנטינאים נוספים וכבר ב2016 לא פחות מ5 טלנובלות של טלוויסה ,שישודרו בחצי הראשון של השנה, ישלבו גלאנים ארגנטינאים בתפקידים הראשיים.
הראשון הוא איגנסיו "נאצ'ו" קסאנו, שמשחק בתפקיד הראשי לצידה של קמילה סודי בשלב השני של הטלנובלה המצליחה A que no me dejas. נאצ'ו אמנם נולד בארגנטינה, אבל כדי להתחיל את קריירת המשחק הוא קודם עזב לקולומביה ללמוד משחק ומשם עבר למקסיקו וסיים את ביה"ס למשחק של טלוויסה. ומשם אחרי כמה תפקידים משניים הוא זכה לתפקיד הראשי ומאוד מאתגר, משום שהגיבור הראשי הוא חירש אילם.
לאחר סיומה של A que no me dejas תבוא המחליפה של בערוץ הכוכבים והיא Corazón que miente. בתפקיד הראשי הבוגר ישחק דייגו אוליברה שכבר זכה למספר תפקידים בטלוויסה. דייגו הגיע למקסיקו כבר עם ניסיון וקריירה מארגנטינה, חלקינו אפילו זוכרים אותו מטלנובלות ארגנטינאיות כמו "קוראים לזה אהבה", "עשירים ומפורסמים" וטלנובלות נוספות.
במקביל, תתחיל במקסיקו טלנובלה נוספת של טלוויסה Un Camino Hacia El Destino וגם בה בתפקיד הראשי ישחק שחקן ארגנטינאי הורסיו פנצ'רי. הורסיו התחיל את דרכו כדוגמן בארגנטינה ובהמשך עבר למקסיקו ללמוד משחק וכמו נאצ'ו קסאנו סיים את ביה"ס למשחק של טלוויסה. הוא שיחק בסה"כ בשני תפקידים יחסית קטנים בטלויסה אבל עכשיו הוא מקבל את ההזדמנות הגדולה בתור שחקן הראשי.
עוד טלנובלה שתתחיל בקרוב במקסיקו היא Sueño de amor של חואן אוסוריו וגם שם אי אפשר שלא להביא קצת מהיופי הארגנטינאי. לתפקיד הראשי הצעיר הביאו את סנטיאגו רמונדו שדווקא מוכר לחלקינו מכמה טלנובלות וסדרות נוער ארגנטינאיות. ואם זה לא מספיק, אז את הרשע של טלנובלה ישחק חוליאן חיל, שאמנם גדל בפוארטו ריקו, אך בנולד בארגנטינה והוא ארגנטינאי.
ולקינוח, איך לא, סבסטיאן רולי שכבר מזמן הפך לאחד ה-כוכבים של טלוויסה חוזר השנה למסכים בחצי הראשון של 2016 לצידה של בת הזוג שלו אנג'ליק בוייר בטלנובלה Frente Al Mismo Rostro.











 

elall

Member
מנהל
תמונות של שחקני טלנובלות חוגגים את השנה החדשה



















 

בטי68

New member
האם הנובלה COSITA LINDA שודרה בעבר בויוה ו....

האם יש סיכוי לראותה אצלנו?
ראיתי טריילר ומספר קטעים ממנה ביוטיוב והיא נראית מדהים
תודה!!
 

elall

Member
מנהל
היא לא שודרה בויוה

והסיכוייים שלה להגיע די קלושים. זה לא הפקה שויוה בדרך כלל מביאים וזה כבר די ישן , לרוב ויוה מביאים דברים "טריים"יותר, מהשנה האחרונה.
 

בטי68

New member
חבל!! היא נראית טלנובלה מצויינת,פספוס בעיניי....

כנראה שאצטרך לראות אותה דרך יוטיוב...
לדעתי ויוה מפספסים הרבה טלנובלות מצויינות
לפחות יש אחת מצויינת כרגע עבורי מילה של כבוד..
 

Renat Zeitune

New member
קראתי את העלילה

היא קלאסית ונדושה, בחורה ענייה וצנועה מתאהבת בגבר עשיר יפה תואר, מבלים רגעים משותפים אבל אז מתגלה שלראשי יש מחוייבות לבחורה ממעמדו והיא מפונקת ורעה שעושה להם בעיות.
אנה לורנה סנצ'ז מככבת בזה ופדרו מורנו בתור רע. כריסטיאן מאייר כראשי.
 
למעלה