אימפריה

faery18

New member
55-56 מי שעדיין לא צפה אפשר לדלג בכיף


מה שבכל זאת היה קצת משעשע אם כי גם קצת חופר זה הקטע שמריה מרתה אכלה לאיזיס ומשפחתה ההזויה את ה
וגם את הראש
איזו חופרת חח והכי לא ברור איך איזיס ממשיכה לשבת ולשמוע אותה. נכון היא הבהירה שהיא מאוהבת בקומנדדור ולא תחליף אותו בלוקאס כמו שמרתה הציעה(ידעתי שזו תהיה השאיפה שלה!)אבל היו רגעים שהיה נדמה שהיא כן קצת חושבת על זה ולוקחת את הדברים ברצינות. או שזו סתם הרגשה שלי


עוד אציין את דניאלי שגם הפעם נוקטת בגישה לא חכמה במיוחד. ממש מגישה את פדרו על מגש של כסף לאמנדה בכך שהיא אומרת לו שלא יהיה ביניהם שום מגע עד שהם יעברו דירה
היא בעצמה סוללת לו את הדרך לאמנדה


עד שכריסטינה וויסנטי ביחד הם די משעממים. לא קורה איתם שום דבר מעניין.

טואני ז'וריימה איש הסמבה ז'וז'ו לורייני יסמאל - מ י ו ת ר י ם.

וקורה חופרת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמריה איזיס הייתה מנומס בגלל ההורים שלה

שחופרים יחד עם מריה מרתה ואולי הצליחה להיבהל מהרעיון שתצטרך לשמש אחות לקשיש זקן, אבל היא עומדת על שלה וניסתה להעמיד את מריה מרתה במקומה.

דניאלי אכן מגישה את זה פדרו על מגש לאמנדה, באמת טמטום.

אכן קטעים מגוכחים בסדרה שאמורים להצחיק ולפעמים מצחיקים, אבל המינון מעל ומעבר.
 

faery18

New member
הקטעים המשניים היחידים שעוד איכשהו מצחיקים הם

הקטעים של ההורים של איזיס במיוחד של אמא שלה

אבל כמו שאמרת המינון הוא לגמרי מעל ומעבר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 57 - שיחה בין כריסטינה לזה אלפרדו

חשבתי שהקומנדדור כואב על הצורה שנפרד מאליאני ואיבד אותה בגלל קורה וזה מה שכואב לו והוא רוצה לקבור, לפני שידע על כריסטינה שאולי ביתו את החרטה של אליאני ונטישת אהבתם ואחר כך קור הרוח בו קורה הרסה את האושר שלו שעל הריסותיו הוא בנה את העושר שלו. וייתכן זה גם ייסורי מצפון שהעלתה עטרה בפורום ויוה שהוא לא רוצה להיזכר בעברו שבגד באחיו בצורה שפלה.

אבל שמענו מהקומנדדור הודאה שהוא לא רוצה להכיר בכריסטינה גם אם היא ביתו כי הוא לא רוצה להחיות את העבר. בין שזה יסורי מצפון או כאב על האישה שהוא איבד זה לא משנה, אבל זה מסביר את החומה שיצר בינו לבין כריסטינה לא כדי שקורה תהנה מכספו אלא מהכאב לחזור לעבר שלו.
 

faery18

New member
הסצנה הזו בסוף הפרק - הדבר היחיד שעניין

חבל שאנחנו זוכים למעט סצנות עם כריסטינה והקומנדדור שזה בעצם הסיפור העיקרי. כמו שבשובל של שקרים לא היו מספיק סצנות עם פלומה וברונו. שיפסיקו ללהק מליון דמויות לא מעניינות שסתם תופסות זמן מסך והורסות את הטלנובלות. שיתמקדו בעיקר ולא בתפל, חבל שיש מגמה כזו לאחרונה בטלנובלות של תשע בברזיל. בהתחלה חשבתי שהטלנובלה הזו לא דומה לשובל ושיש פה הרבה פחות דמויות מיותרות אבל לאט לאט התווספו עוד דמויות ועלילות מיותרות וזה ממש נעשה דומה לשובל וחבל


לגבי הסצנה עצמה, אני הבנתי מההתחלה שהקומנדדור יצר חומה בינו לבין כריסטינה בגלל הכאב מהעבר של איבוד אליאני. הכאב הזה הפך אותו לאדם ממורמר וחומרני שחושב שההון ירפא את הפצעים שלו. הרגש כבר לא קיים מבחינתו, הוא אטם את ליבו... ככה שלדעתי העובדה שהוא לא עוזר לכריסטינה עם הכסף זה כן גם קמצנות וחוסר רגישות. בתוך תוכו הוא כן אדם טוב ורגיש אבל ממש ממש עמוק בתוך תוכו. לפעמים אנחנו זוכים לראות הבזקים של האני האמיתי שלו שהוא קבר לפני שנים כמו הסצנה הזו שהוא נכנס לבית של כריסטינה ויצא משם בבכי אחרי שכל הזכרונות עלו לו מחדש. וכמו הסצנה שהוא ביקש ממנה סליחה אחרי שהיא עזבה את המסיבה של אימפריה כשהעליב אותה.

בכל מקרה, שום דבר לא מצדיק את ההתנהגות שלו כלפי כריסטינה. הוא אדם בוגר שייקח אחריות על מעשיו בעבר וייתן לכריסטינה את המקום שלה במשפחה ואת אהבת האב שלו. אין שום הצדקה לדחייה הזו שלו. ממש כאב לי על כריסטינה שהוא אמר לה בסוף "גם אם היית ביתי לא הייתי יכול להכיר בך כי אז הייתי חווה את הכל מחדש ואני לא יודע אם הייתי יכול להתמודד עם זה".

זו פשוט בריחה. שייקח את עצמו בידיים ויבין שכריסטינה לא אשמה במה שקרה בעבר, שיעשה גם את ההבחנה בינה לבין קורה למרות שבליבו הוא יודע שכריסטינה טובה כמו אליאני ולא רעה תככנית וחומרנית כמו קורה.

הוא יודע שכריסטינה לא רעה, הוא לא צריך להוציא עלייה את כל הכאב והמירמור שלו, במקום זה הוא צריך לקבל אותה בזרועות פתוחות ולהפסיק להתקמצן להשפיל ולהעליב אותה כמעט בכל פעם שהוא פוגש אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן כמו שאנשים מטיבעים את יגונם באלכוהול וסמים

הוא מטביע יגונו בעסקים ובאימפריה שלו עם הכסף והתכשיטים ואמנם הוא לא הורס את בריאותו אך עדיין מכור וזה גם הופך אותו לקמצן ומתנשא, אבל זאת אכן בריחה מהפרידה מאליאני ולכן הוא לא מוכן להתמודד עם זה ולכן דוחה את כריסטינה כדי להמשיך לברוח.

הברזילאים מתעקשים להבדיל בין טלנובלות ללא סיפור ראשי כמו יומן חיים ושקר היופי לבין טלנובלות עם סיפור ראשי שלא זוכה למספיק במה בסדרות. גם ביומן חיים עם הסיפור הראשי זה הילדים של ננדה והאם המאמצת אלנה אז זה לא זכה לא יותר במה מדמויות משניות רבות.
 

faery18

New member
יומן חיים הייתה כמו אופרת סבון

זה היה אוסף סיפורים מעניינים ומשמעותיים. לא היו דמויות מיותרות משעממות מגוכחות ולא מעניינות ששיעממו העיקו והרדימו. יומן חיים הייתה טלנובלה רצינית ומרגשת אין מה להשוות בכלל
 

Don Nirtin

New member
סופית פרשתי מהסדרה


אין לי את מי לאהוב בסדרה הזו.

וכבר ספיילרתי (בעזרת גוגל טרנסלייט) את הסוף. הוא מאוד לא מעניין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת לולא המשחק הנהדר של לילה קברל, השחקנית של מריה איזיס

וננדה קוסטה, גם אני הייתי פורש, מזל שלא וויתרתי לא על דילה הטורקית ולא על הזדמנות אחרונה לראות את שדרות ברזיל בשביל לצפות בה.
 

Don Nirtin

New member
ליליה קברל נהדרת


זה הסדרה הזו שפשוט מעמיסה את עצמה בשטויות............................................
 

faery18

New member
מבינה אותך

אני בעצמי לא יודעת כמה זמן עוד אמשיך לתת צ'אנסים לסדרה. אם רק היה לי משהו שווה אחר לראות במקום... אבל לא מן הנמנע שאשאר בקרוב עם אחת. במצב העגום של ויוה כיום גם אחת זה משהו
 
למעלה