לסופ"ש

faery18

New member
יבגני מה אתה אומר על עמדת בנט בנושא עינוי העצורים היהודים?

אני פשוט לא מאמינה שהוא מגבה את העינויים האיומים שהשב"כ מעביר את הנערים האילה. מצד שני מה אני מתפלאת אם בחודשים האחרונים הוא מאכזב פעם אחר פעם. אבל הפעם זה הכי חמור בעיניי, יהודי לא מענה יהודי! התיאורים המזוויעים האילה של מה שקטינים יהודים עוברים שם מזכיר תיאורים מהשואה, השב"כ חצה פה קו אדום וכל מי ששותק לנוכח המצב או מגבה אותו לא ראוי לא לקול ולא לחצי קול


ככה שעכשיו אני בטוחה ב-100% שבבנט אני כבר בחיים יותר לא אבחר. לבחור בו יהיה לתמוך בעינויים האילה. ככה שאותי לפחות הוא כבר לא מייצג. ממש אכזבה ממנו... מעניין אותי מה דעתך בתור בוחר הבית היהודי חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת אני לא יודע אם הכוונה היא למנוע את הפיגועים הבאים

אז הוא צודק אם כדי להשיג מידע מודיעיני אפשר לענות פלסטינים, אז גם כדי למנוע טרור יהודי כדי להציל חיי ערבים זה לגיטימי. אבל החשש שלי ואני מניח גם שלך הוא שכמו במקרה של עמוס ברנס וכמו המשפט של רומן זדרוב מנסים להוציא הודאה באיומים כדי לסגור את התיק ולרצות את העולם וזה ממש זוועה. אני מאמין שאמרו לאיילת שקד שהמטרה של העינויים היא למנוע את הפיגועים הבאים ולא להוציא הודאה בעינויים, אבל אני לא סומך על שירותי הביטחון שסיפרו לאיילת שקד את האמת ולא שיקרו לה בכוונה.

בינתיים ראיתי ראיון אם אחד המעונים שכבר שוחרר ובו לא חשדו בתור מבצע הטבח אלא בתור מי שיודע משהו, על סמך מה החליטו לא יודע. אבל סך הכול הוא צודק אם חושבים שלענות ערבים שחושדים בהם שיודעים על פיגועים מתוכננים זה בסדר, אז גם לגיטימי למנוע טרור יהודי באותה השיטה, אחרת הסבא של התינוק השרוף צודק שהמדינה לא מעוניינת למצות את הדין ואם עינויים פסולים כשיטה אז גם כלפי ערבים. הבעיה היא סחיטת הודאות מחשודים גם על ידי השב"כ וגם על ידי המשטרה שזה סטאלניזם לשמו!!! וצריך לחוקק חוק שהודאה של חשוד תחת עינויים או בכלל הודאה של חשוד אם המשטרה והשב"כ יודעים לטייח את העינויים אין לה שום משקל כראיה משפטית.

מצד שני עדיף היה עם החשודים היו לוקחים עורך דין וותיק כמו העורך דין של יצחק פס ומתי שבו או אפילו את אליקים העצני כי על איתמר גביר בגלל עברו כאיש כהנא לא סומכים שהוא רוצה שהאשמים האמיתיים ייענשו. אני לא בטוח שלעורך דין אחר היו נותנים לראות עצורים, אבל אם איתמר בן גביר יש למדינה תירוץ. למרות שאני לא מוצא שום פסול בדבריו של איתמר בן גביר בשנים האחרונות.
 

faery18

New member
בינתיים היה רק פיגוע אחד וכלל לא הוכח שיהודים עשו את זה

זה העניין, שמדובר בקטינים שאין כלפיהם הוכחות חותכות והם לא פצצות מתקתקות, ובגלל כל הסיבות האילה אין שום הצדקה להעביר אותם שבעה מדורי גיהינום שכאלה. ואני די בטוחה שעצורים ערבים לא עוברים את הדברים האילה אחרת היינו רואים ממזמן את המחבל בן ה-16 שפצע אנוש ילד יהודי קשור למעלה מהרגליים. אבל במקום זה ראינו אותו אוכל דני. ואכן אני בהחלט חושבת שפשוט רוצים להראות לפלסטינים ולעולם ש"הנה מצאנו את היהודים שעשו את זה וקיבלו את עונשם". אני פשוט לא מסכימה עם ההקבלה הזו שעושים ביבי בנט והתקשורת בינינו לבין הטרור הערבי. מאז שאנחנו זוכרים את עצמינו יש טרור ערבי פלסטיני איסלאמי. ופה היה רק פיגוע אחד וכבר עושים עלילת דם לכל ציבור המתנחלים! ומייד קוראים ציבור מתנחלים שלם טרוריסטים. טרוריסטים זה הפלסטינים שכל יום רוצחים יהודים במדינה שלנו כבר חודשים שיש פה אינתיפאדה וכולם עסוקים בדבר אחד - דומא. פשוט אבסורד.

במידה ויהיו הוכחות כלשהן שיהודים אכן ביצעו את הפיגוע בדומא, ברור שהם צריכים להיענש ולהיכלא. אבל לעינויים האכזריים האילה אין מקום! זו רדיפה פוליטית, הם רדופים על ידי השב"כ בשל היותם חובשי כיפה עם פיאות. ולצערי כבר ידוע שהשמאל שולט בכל הצמרות למרות שהציבור בחר ימין. אז ברור שאני מאמינה לבן גביר ולא לבנט/איילת שקד. בהם בכלל איבדתי אמון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה בדיוק מה שבנט מנסה להראות

שלא כל ציבור הכיפות הסרוגות כזה ולמתוח קו בין אנשים כמוהו שבעד התיישבות ונגד מדינה פלסטינית ושומרי חוק לבין כאלה שלא.

ואיילת שקד אכן פנתה לכנס וועדה והזכירה את החלטת בג"צ עוד מתקופת ברק שעינויים אפשריים רק במקרה של פצצה מתקתקת.

לשמחתי קראתי ששניים מהעצורים הם אזרחים אמריקאים, כך שזה אומר שארה"ב תדאג שהם יזכו למשפט צדק ולא תאפשר להחזיק אותם בכלא בלי שיהיו ראיות חותכות נגדם.
 

faery18

New member
שוב, אם באמת יסתבר שיהודים אשמים בפיגוע הזה אז יש לגנות

ויש לכלוא ולהבדיל את שאר ציבור המתנחלים מ"אותו קומץ משוגעים" באם התברר שזה באמת יהודים. וחקירות לגיטימי, אבל לא בעינויים קשים של האינקוויזיציה. אנחנו לא מדינה דמוקרטית? איפה הדמוקרטיה פה? בנט ממש תמך ב"יד הקשה" שהופעלה נגד עצורים יהודים קטינים שלא הוכח עדיין דבר בצורה חד משמעית. לי התמיכה הזו שלו מאוד מפריעה. איילת שקד ניסתה לברר בהתחלה לגבי ההתעללויות אבל מהר מאוד התקפלה.

בניגוד אליהם, אורי אריאל אמר שצריך לסגור את המחלקה היהודית בשב"כ. צודק במאה אחוז. לדעתי הפיצול של תקומה מהבית היהודי הוא בלתי נמנע.

אם היו בחירות עכשיו היית מצביע לו למרות התמיכה בהתעללויות?
אני ממש התאכזבתי ממנו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן הייתי מצביע לו

למרות שאיזה עיתון כתב כתבה הזויה שבנט מתכוון לפרוש מהמפלגה ולהקים מפלגה עם גדעון סער, אז במקרה הזה הייתי נשאר עם המפלגה שאני יכול להשפיע על הרשימה וזאת הבית היהודי ובנט וסער בטח תהיה שם וועדה מסדרת.

אני ב-1999 שמעתי שברק ויעקוב פרי מאוד הצטערו על החלטת בג"צ שאוסרת עינויים, כך שאני יודע בוודאות שעינו ערבים בעבר, ודווקא אני וליברמן ביקרנו את ההחלטה של בג"צ, כך שאם עינוי ערבי לגיטימי אז גם עינוי ערבים לגיטימי ואף אחד בימין לא דיבר נגד עינוי ערבים ובזה בנט צודק מי שגינה גם עינויים של ערבים צריך לגנות גם את העינויים נגד יהודים ומי שחשב שעינוי ערבים מנע טרור לא יכול להתלונן שמנסים למנוע טרור יהודי באותה השיטה. לגבי הקטינים זאת באמת בעיה, אבל יש גם אסירים קטינים פלסטינים שאני לא יודע איך התייחסו אליהם.

עכשיו אני גם יודע שהתגובה של בנט היא לא סתם חנופה אלא תגובה שלו לסרט החתונה שאמנם נשלף בדיוק בזמן, אבל מוכיח שיש גם יהודים מגעילים שמתנהגים כמו החמאס.
 

faery18

New member
איפה זה היה כתוב? נשמע קצת תלוש מהמציאות חח

אולי עינו מחבלים בעבר שהיו פצצות מתקתקות. אבל אני לא מסכימה עם ההשוואה כי מפה דובר רק בחשדות למשהו שקרה כבר. ולא שעומד לקרות. אם כי קשה לי להאמין שבאמת התעללו ברמה כזאת גם בעצורים ערבים אחרת כבר כל העולם ואירגוני זכויות אדם היו מרימים קול צעקה.

הסרטון הזה אכן נראה רע אבל התקשורת מנפחת את זה. זה לא שבסרטון בוצע רצח. לא די בסרטון הזה כדי לחרוץ את דינם של העצורים או בכדי להכשיר את העינויים הקשים שהם עוברים שם.

אני אצטרך לחשוב טוב למי אתן את קולי בבחירות הבאות, אם בכלל אתן אותו למישהו, כבר אין אמון באפחד:[
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פייגלין פרש מהליכוד אך לא מהפוליטיקה

כנראה שהוא יקים מפלגה לקראת הבחירות.

גם לי זה נשמע הזוי ובנט הכחיש פשוט יש חברות בין גדעון סער לבנט והם בקשר וגדעון סער גם עזר לו בהפסקת החשמל ובמפלגה יש לבנט בעיות כי מאשימים אותו שהוא לא מספיק בעד כפייה דתית ורוצים להפוך את המפלגה לש"ס סרוגה אז הסיקו שאולי לבנט יימאס מהמפלגה או למפלגה ממנו ואז הוא ירוץ עם סער.

ואכן לגבי הערבים באמת קשה להאמין כי לאור התנאים בהם יושבים בכלא דווקא משתלם להם להודות בפשעים שהם לא ביצעו ולא להכחיש פשעים שהם ביצעו כי מתקן הכליאה לאסירים ביטחוניים זה בית המלון המפואר ביותר בארץ. אבל בכל זאת יכול להיות שהם מחפים על שותפים כדי שימשיכו בטרור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם דני דיין שהצבעתי לו בפריימריס

נתן גיבוי מלא לשב"כ ואף תקף את אורי אריאל וסמוטריץ' על הביקורת שלהם על השב"כ והוא בעצמו גר ביש"ע והיה יו"ר מועצת יש"ע.
 

faery18

New member
דני דיין הוא לא דוגמא כי לדעתי הוא לא ימין מובהק

הוא התפקד לבית היהודי פרש מהבית היהודי ואפילו הייתה פעם אחת שהוא ביקש מבנט להתנצל בפני ביבי על ביקורת שהוא הטיח בו.
 

faery18

New member
בינתיים נראה שכתבי האישום מעוכבים ואחד החשודים המרכזיים בכלל

רק היה מעורב בקטטה מלפני שנתיים עם פלסטיני,
http://news.walla.co.il/item/2919798
על זה הוא עבר שבעה מדורי גיהינום..

ציטוט מדברי המשפחה שלו:
"אחרי 30 יום שבהם עבר ילדינו התעללות אכזרית שכללה השפלות ואלימות קשה, מסתבר כעת שבננו מואשם במעורבות בקטטה מלפני שנתיים. כל הצידוק שנטל לעצמו השב"כ להתעלל בילדינו כאילו הוא חשוד ברצח דומא מוכיחה את טענתנו כי השב"כ נקט בשקר ורמיה כלפי מערכת המשפט וכלפי הציבור.

"אנחנו חוזרים על דרישתנו להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בהשתתפות נבחרי העם שתבדוק את מעשי הרמיה והאכזריות של המחלקה היהודית בפרשה זו וכן לעצור באופן מיידי את המשך העינויים של הנחקרים הנוספים ולאפשר להם מפגש עם עורכי דין."
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שמעתי בחדשות 22

באמת יצא אבסורדי שהימין מתייצב לצד השב"כ בעוד השמאל הקיצוני יוצא נגד השיטות, קראתי בפורום אקטואליה מאמר של יוסי גורוביץ' שתוקף את השב"כ שאין לו שיטות אחרות להשיג מידע, אמנם הוא בסוף מסכם שאם מעיזים לעשות זאת ליהודים שבקשר עם פוליטיקאים, אז מה עשו לפלסטינים לא פעם?

אבל נראה שבוגי יעלון שיחק אותה גם עם פרסום החתונה הוא השיג את התמיכה של כל הבית היהודי וראשי מועצת יש"ע וגם בסוף מנסה לעשות מזה מנדטים לליכוד על חשבון הבית היהודי, שאומר שבגלל שאנשי הבית היהודי תמכו במאחזים לא חוקיים ויצרו נורמה של הפרת חוק זה עובר לאלימות.

וגם שמעתי את הרב בחתונה שאמר שעוד יתברר שערבים ביצעו את הפשע, אז אם הוא חושב ככה, למה נותנים לערבים כלים להפיל עלינו ולעשות חתונה בסגנון החמאס.

אתמול אמרו ששלושה מהחשודים יואשמו ברצח, מעניין מה ישתנה בינתיים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עכשיו אמרו ביומן בערוץ 11

שראשי מועצת יש"ע וכנראה גם הבית היהודי מחו על העינויים הנוראים שעוברים העצורים ואז בוגי יעלון הראה להם קלטת של החתונה שבה רוקדים עם סכינים ורוקדים על דם התינוק שנרצח וזאת הסיבה שעכשיו בנט, שקד וראשי מועצת יש"ע התחילו לגבות את השב"כ ואת העינויים.
 

faery18

New member
זה היה ברור לי לגמרי שהסרטון יצא כדי להכשיר את העינויים

המזעזעים. נכון שהסרטון נראה רע מאוד ויש לחקור את החזקת הנשק. אבל סתם מנפחים את זה כדי להשתמש בזה כהכשרת קרקע נגד המתנחלים. זה מה שמגעיל בכל העניין הזה. לצערי בנט אכל את הפיתיון הזה ועכשיו הוא מתייפיף ומתחנף לשמאל, מה שגרם לו לפי התגובות בדף הפייסבוק שלו לאבד את רוב האלקטורט שלו.
 
למעלה