מילה של כבוד

faery18

New member
עד 70
סופיה מתחילה לחקור את הדברים ומנסה להגיע לאמת


סופיה וארתורו הספיקו להיפגש בכלא, ולמרות שהיא בהתחלה הייתה מאוד קשוחה איתו, במהלך השיחה היא קצת התרככה ונתנה לו פתח להגיד את שלו, ככה שהוא הצליח לפחות לנטו את הספק בליבה לגבי הגינותה של קייטנה בכך שסיפר לה את כל הסיפור מהצד שלו ושל האחים, איך שהם נזרקו על ידה מהבית וכמה לא התאים לאלמה להתאבד. נראה שסופיה בכל זאת לקחה את הדברים ברצינות ועכשיו היא כבר הספיקה לגלות שזה אכן נכון ושאבא שלה באמת שילם את החוב וקנה את הבית שלהם כדי לתת אותו במתנה לאלמה ולהם. בזכות פבלו היא גם גילתה שאבא שלה גילה משהו לא חוקי על לאורדו יום לפני הרצח שלו
רק אני לא מבינה מה זו התמימות הזו ללכת ולשאול את ליאונרדו ישירות במה הוא אשם ומה הוא עשה
מהלך לא הכי אחראי של סופיה
היה עדיף שהוא לא היה יודע שהיא יודעת עליו את הדברים האילה.


איזה יופי שסולדד הסבירה לורוניקה שהכוונות של האחים היו טובות ושהם באמת התאהבו באחיות. וגם איך שהיא אמרה לה שהיא ממש מזכירה להם את אחותם אלמה. אהבתי איך שורוניקה סלחה להם והלכה לבקר אותם בכלא
מסכנים איך ששלושתם כלואים שם הם כבר משתגעים חח הרגו אותו סמואל ופלביו עם הריבים שלהם ואיך שכל שנייה ארתורו צריך להפריד ביניהם "תפסיקו לריב כבר כמו שתי בחורות"
רק מסכנים שהם בטוחים שהם איבדו גם את ורוניקה שלמרות שסלחה להם הודיעה להם על העזיבה שלה ללונדון
כאילו הם לא איבדו מספיק


אבל מה שכן..היה נחמד מאוד לגלות שורוניקה בסוף לא נסעה ובדקה התשעים ברחה לזרועותיו של פבלו בשדה תעופה
לא הבנתי למה היא בכלל הסכימה לנסוע עם אדוארד הזה אם היא לא מרגישה כלפיו שום דבר אלא מאוהבת בפבלו המתוק
בכלל אני ממש אוהבת את הזוג הזה למרות שהוא לא חלק משלושת הזוגות הראשיים. מבחינתי הם הזוג הרביעי חח
באמת שהזוג הזה לא פחות מושלם מהשאר אהבתי את כל הסצנות שלהם כולל הפעם הראשונה שלהם ואיך שהתנשקו אחרי שורוניקה ברחה לאדוארד
איזה חמוד פבלו איך שלא האמין


ביאטריס פשוט מלאך! איך שהיא נענתה לבקשת האחים וישר העסיקה את סולדד שנזרקה על ידי קייטנה ומואשמת על ידה כ"שותפה לפשע של האחים"


ובאשר לפטריסיה.. היא סתם משחקת אותה לוקחת קשה את הגילוי על סמואלׁ(היא הרי לא אחת מהאחיות)כדי לקפוץ על התירוץ הזה בכדי להיות עם אוליסס שכבר פיתה אותה עם כל הכסף שלו. ולה כמובן לא לקח יותר מידי זמן כדי להסכים להתחתן איתו. כמה מהר היא שכחה את סמואל.. משום מה זה לא מפתיע אותי. מאחר והיא לא באמת הרגישה כלפיו משהו. לדעתי


סמואל כולו בטוח שקראו לו מהתא כי פטריסיה באה לבקר אותו, אבל מי שהגיעה היא לא אחרת מאשא אנדריאה!
זה אומר הכל
למרות שמשום מה לא נראה לי שהשיחה שלהם תתנהל על מי מנוחות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פבלו וורוניקה ממש חמודים וגם נחמד שעוד עלילה שלא הייתה

בתשוקת הנצים, ששם החבר של רות (וורוניקה) הגיעה בשלב הרבה יותר מאוחר שלא אוכל לפרט עליו ספוילרים ובשלב הזה לא הייתה לה זוגיות, לא ארוס בחו"ל ולא מחזר עני. וגם הגישה של וורוניקה שבתשוקת הנצים רות הייתה חשדנית כלפי אווה (סולדד) וטענה שהיא נהגה בכפיות טובה כלפי המשפחה ולא יכולה לבטוח בה ופה וורוניקה מחוברת אליה ושמעה ממנה את הצד של האחים והתקרבה אליהם, נראה שקשר הדם מושך אותה. רק חבל שוורוניקה לא מעיזה לקחת יוזמות על חייה כמו לבטל את האירוסין, אם כי אם אימא כזאת זה מובן, אבל עדיין אדוארד לא נראה, והיא משלה אותו. אבל נחמדה שלקחה יוזמה ונשארה.

לא ייאמן שסמואל עדיין מאמין שיש לו סיכוי עם פטריסיה שבאמת מנצלת את זה כתירוץ להיות עם אוליסס ועם כספו, למרות שמשחקת את הנפגעת. והפעם לשם שינוי פלביו צודק.

ביאטריס באמת מלאך והמלאך השומר וזה גם עוד שינוי כי הביאטריס של תשוקת הנצים הייתה אישה מגעילה וגחמנית והיא באה לבר של אוליסס ושיקרה לפטריסיה שהיא וסמואל מנהלים רומן וגם כל מה שעניין אותה זה לקנות את סמואל ולא היה לה באמת אכפת ממנו וממשפחתו. פה ביאטריס דואגת לאחים וסומכת על ארתורו שגם הוא עוזר לה וגם מכבדת את הרגשות של סמואל ולא מנסה לשחק מלוכלך וגם אם סמואל יצטרך לשכב איתה זאת לא תהיה כזאת הקרבה כי היא חולה אבל ממש לא נראית כמו זקנה.

כל הכבוד לסופיה שלמרות שהיא רוצה להאמין באימה ולא בארתורו היא חוקרת ומבררת את העניין ומגלה שארתורו דיבר אמת לגבי הבית ואימה לא כיבדה את הרצון של אביה וחבל שהעורך דין היה ישר נגד אלמה וניסה לטעון שהיא תמרנה את אביה וניצלה אותו מתוך אינטרס, אבל לא נראה שסופיה הושפעה מזה כי היא יודעת שזה לא סתם בית לתת במתנה אלא בית של המשפחה שלה. ואכן חבל שהיא התעמתה עם לאונרדו ובאמת התמימות שהיא מבקשת ממנו את המסמכים שהוא לקח משולחן העבודה, איפה היא נולדה, הם בטח כבר שרופים או קרועים. אבל לפחות הייתה מספיק חכמה לא לספר שפבלו הוא זה שסיפר לה.
 

faery18

New member
אז החבר של ורוניקה בתשוקת הנצים לא היה מעובדי החווה?

ותזכיר לי מה היה הקשר בין רות לאחים אם לא קשר של אחות?

פטריסיה הפכה לאחת הדמויות המעצבנות
"קנדלה תראי כמה דברים קניתי בכרטיס אשראי שאוליסס הביא לי!" איכס
סמואל בכלא סובל לא עברה שנייה והיא החליפה אותו ואף מתחתנת עם מישהו אחר! כמו שאמרתי תמיד היא מאוהבת אך ורק ב
ובעצמה. סמואל היה רק צעצוע בשבילה. ודמעות התנין שלה בהתחלה היו רק בגלל האגו הנפוח שלה.

מפתיע שביאטריס של תשוקת הנצים שונה ב180 מעלות מהביאטריס הנוכחית
מזל שביאטריס פה באמת טובה עם כוונות טובות. אבל איך הביאטריס של תשוקת הנצים הורישה לאחים את כל הכסף שלה אם היא הייתה די ביצ'ית?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אפשרות לספוילר לגבי האיך היא הורישה

אנשיו של אוליסס הרסו את המאפיה של האחים והאחים נשארו חסרי כל וביאטריס הציע לסמואל להתחתן איתה בתמורה לכך היא תשקם את המאפיה, היא וסמואל התחתנו והיא חגגה כאילו היא בת 18 והשתוללה בחתונה למרות שהרופא שלה התחנן שתשמור על עצמה ומתה ביום בחתונה עצמה, אבל החתונה כבר נערכה וסמואל בתור האלמן שלה ירש אותה.
 

faery18

New member
קראתי עכשיו בפורום ויוה על איך זה יקרה פה


לוסיה תמות??
מסכנה גם ככה הייתה על תקן צמח חשבתי יפתחו לה את העלילה, וכל כך לא מגיע לדמות המקסימה של חואנה סבל כזה! :(:(
&nbsp
ולא ענית לי מה הקשר של רות לאחים בתשוקת הנצים חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עניתי בתגובה השנייה כדי להפריד בין הספוילר שאולי לא תרצי

לקרוא. עוד לא ראיתי את פרק 72, אבל בפרק 71 היא נשארה לבד במסעדה והבריונים של אוליסס התנפלו עליה ובתקצירים קראתי שהיא תמות. באמת חבל מאוד שהורגים דמויות טובות לשווא בעיקר דמות שלא הייתה בתשוקת הנצים, באמת חבל מאוד על הסבול המיותר לכולם.
 

faery18

New member
כן ראיתי עכשיו
תודה על כל המידע!

וואי זה בטח הולך להיות ממש עצוב
הייתי בטוחה שכמו שאלמה ולוסיה היו חברות, ככה גם לוסיה וורוניקה יהפכו לחברות הכי טובות. חבל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני חשבתי על החברות האפשרית בין לוסיה לוורוניקה

עד קראתי את התקצירים הנוראיים בנושא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
החבר של וורוניקה בתשוקת הנצים לא היה מעובדי החווה

גם מנהל החווה בתשוקת הנצים היה הרבה יותר מבוגר. בתשוקת הנצים האחים ורות לא ידעו שיש ביניהם קשר משפחתי והם קיבלו אותה כי הם התיידדו איתה וכי היא דומה לאחותם ובסוף הסתבר שהיא הבת דודה שלהם, כי החבר של סולדד התגלה כאחיה של אימם של האחים, ולפיכך היא גם דומה לאחותם כי שתיהן דומות לאימא של האחים שהיא דודה של רות, אבל סולדד לא סיפרה את זה לאחים, זה היה ברור רק לצופים ולאבא של רות ואולי לרות עצמה.

פטריסיה בהחלט דמות מעצבנת ואנוכית במיוחד. אגב הפטריסיה של תשוקת הנצים האמינה לביאטריס וזרקה את סמואל, אבל לא עברה שנייה מאז הייתה מדוכאת מהבגידה וכשסמואל בא לנסות לדבר איתה היא הייתה במיטה עם אוליסס, אבל לפחות זה היה אחרי שנפרדה מסמואל ולא במקביל.

אכן טוב מאוד שפה שינו את ביאטריס ב-180 מעלות וגם הוסיפו לה בעלות על הבנק וגם קשר עסקי עם ארתורו וגם שידעה הרבה על הרומן בין איגנסיו ואלמה ושאיגנסיו רצה להתגרש מקייטנה.
 

faery18

New member
אז אחות זה יותר שווה מבת דודה במקרה של האחים

כי זה יפה שאחרי שהם איבדו אחות הם מקבלים אחת חדשה העתק מדוייק זה סוג של נחמה ורואים כמה האחים מאושרים ומחוייכים בקרבתה:]
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן זה קשר יותר חזק ופיצוי, אגב לקוח מגרסת המקור

"מים שקטים" שהייתה עוד לפני תשוקת הנצים. אבל לא הגיוני שבנות לאותו אב ואימהות שונות יראו כמו אחיות תאומות. בתשוקת הנצים היה הסבר שהבת והאחיינית דומות לאימא של האחים בצעירותה. אבל בשביל האחים זה באמת יותר טוב, בעיקר כי בתשוקת הנצים האחים לא גילו שהיא בת דודה שלהם בדם.
 

faery18

New member
דמיון גדול ביניהן הגיוני במידה ושתיהן בעצם יצאו דומות לאבא

חבל שלא הראו לנו איך אבא של האחים היה נראה באיזו תמונה למשל - יכלו ליצור במחשב תמונה של דמות עם תווי פנים שמזכירים את התווים של השחקנית
אני גם תמיד מתבלבלת בינו לבין האבא של האחיות. אם היו מראים לנו תמונה זה היה יכול לעזור חח
בכל אופן מבחינתי שתיהן פשוט יצאו דומות לאבא כי זה ההסבר הכי הגיוני חח..
 

faery18

New member
השיר המושלם של פבלו וורוניקה


מסתבר שאת השיר שרה לא אחרת מהשחקנית עצמה! איזבלה קסטיז'ו(ורוניקה)המהממת


 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לגונסלו גרסיה ויואנקו שחוגג היום יום הולדת 34!



 

faery18

New member
זה פלביו
וואי איך הוא נראה שונה בלי התלתלים חח

אבל חתיך הורס בכל מצב

&nbsp
מזל טוב לו
 

faery18

New member
פרק 71
סופיה מגלה שאביה ואלמה עמדו להתחתן ואף הזמינו

טבעות מחנות תכשיטים. היה מצמרר איך שהיא לקחה את החשבונית לחנות ואיך שהמוכרת הציגה לה את הטבעות ואמרה לה שזה שוכב שם כבר חודשים..


עוד קטע מצמרר היה עם לוסיה שאמרה שחלמה על אלמה
שחייכה אלייה ואמרה לה שהכל יהיה בסדר. כמובן שזה מתקשר למה שקרה לאחר מכן במסעדת הטאקוס כשאוליסס שלח את הפושעים שלו לשם להזיק ללוסיה ולמסעדה


איזו חופרת מירנדה מסכנה ורוניקה
"את בעצם ממש ירדת מהמטוס! איך יכולת לעשות את זה את אמורה להיות נרגשת לקראת החתונה שלך!"
מסכנה ורוניקה


אהבתי איך שהאחים שמחו לדעת שהיא בסוף לא נסעה ושהם לא איבדו גם אותה
רק חבל שהיא לא חתכה סופית את הקשר עם אדוארד אבל לפחות היא הרוויחה עוד זמן בחווה עם פבלו והאחים! שסופסוף השתחררו מהכלא!
למורת רוחה של קייטנה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סופיה הצליחה לגלות את האמת ולשמוע על הקשר

שאו שקיוותה או שניסתה להטעות שזה טבעות ליום נישואין עם אימה ושמעה שאביה היה מאושר עם אלמה.

חבל שהחלום של לוסיה על אלמה הוא בשורה כה רעה בשבילה ובשביל משפחתה ובשביל האחים.

מירנדה מעצבנת אין ספק שמותו של אוקטוביו הרס לוורוניקה את החיים עם אם מעצבנת שאני מניח שבגללה היא פוחדת לחתוך עם אדוארד. באמת מזל שהיא לא נסעה והאחים את זה והשתחררו, רק חבל שהחגיגה לכבוד שחרורם מאפשרת לחלאות של לאונרדו ואוליסס לבצע את זממם במסעדה הכמעט ריקה של חואנה וכמעט זה כי לוסיה נמצאת שם ושמלמת מחיר יקר.
 
למעלה