קרדאיי

evglev1

Well-known member
מנהל
טורגוט באמת מוכן לרצוח את פרידה אם לא יקבל את התיק

מאהיר מגיע למלון ומבקש להיכנס לחדר של בלגין ואיש המלון אומר שזה בלתי אפשרי, הוא מסביר שיש לו אישור מבלגין אבל לא בטוחים שהוא דובר אמת ומאהיר דורש את המפתחות ומבהיר שבלגין לא תחזור ומסתבר שהיא לא סגרה חשבון. מאהיר מאיים על הפקיד ודורש את המפתח או שיפרוץ לדלת, פותחים לו את הדלת והוא מוצא את התיק של טורגוט מתחת לשמיכה והולך משם ויוצר קשר עם יאסין כדי למסור את התיק. בינתיים בלגין נעצרת בגבול בגלל תלונה אנונימית ומאהיר מוסר ליאסין וקמאל את טביעות האצבעות שישוו לטביעות האצבעות של טורגוט בתור קורקוט אולמז ומאהיר שומע שבלגין נעצרה והם קיבלו את הדיווח על כך ומאהיר מבהיר שלא היה סולח לעצמו אם הייתה בורחת.

אייטן באה על נאג'דט עם המזוודות ונאג'דט מתכוון לברוח איתה הרחק ומגיעים אורהאן אוסמאן ואנשיו של מאהיר ומאיימים על הדינאמיט ונאג'דט זועם על הבגידה של אייטן והיא מבהירה שלא תחיה עם רוצח כמוהו. נאג'דט לוקח את ביתו ומאיים לרצוח אותה אם לא יניחו את הנשק ואייטן המומה שנאג'דט חסר לב עד כדי כך שירצח את ביתו. אוסמאן מבהיר שנאג'דט הרג כל מי שאמר שיקר לו ונאג'דט זועם באוסמן על שבצד אויביו. הוא מאיים עליה באקדח ושם לב שמשהו לא בסדר ומסתבר שמדובר בביצים ולא מדובר בתינוקת באמת ונאג'דט זועם על כך שרומה ואורהאן מאיים עליו ומכניס אותו למכונית כדי להסיע למשטרה, נאג'דט מבטיח לנקום באוסמאן ואייטן מציעה ללוות את אוסמאן כדי לתמוך בו.

הבת של נאג'דט נמצא בביתו של נאזיף וסונגול וזהרה מטפלות בה וסונגול מאחלת שגם לזהרה ואחיה יהיה ילד ואילקנור מגיעה ומטיחה בהם שהם לא מטפלים בתינוקת נכון ומראה להם איך לטפל בה נכון. אייטן ואוסמאן חוזרים ומספרים לנאזיף על מעצרו של נאג'דט ונאזיף מספר להם שהם טיפלו בביתו. אייטן הולכת אל הילדה ונאזיף שואל את אוסמאן לשלומו ואוסמאן מודה שכל אחד צריך לשלם על מה שעשה כולל אחיו ובונה לו ולמאהיר על שלימדו אותו את ערכי המוסר ונאזיף תומך בו.

מאהיר חוגג את מסירת התיק של טורגוט ואיש אכן בא אליו ושואל אם שמו מאהיר ומבהיר שעצרו אותו כדי להכריח אותו למסור לו הודעה ואיימו עליו ומספר שדורשים את התיק של טורגוט אחרת יהרגו את פרידה. מאהיר המום ומנסה לברר משהו, אך האיש לא יודע. מאהיר מתקשר לנאזיף ומוודא שפרידה עדיין לא חזרה הביתה. נאזיף מתקשר לטלפון שהאיש מסר לו ומספר לטורגוט שמסר את התיק למשטרה וטורגוט מבהיר שלא היה צריך להתקשר אליו אלא רק כשהתיק בידיו ומנתק בזעם ולועג לפרידה שיש שני גברים שמוכנים לעשות הכול בשבילה הוא ומאהיר.

יאסין וקמאל מביאים את התיק למפקח ומחזירים למשטרה את התיק של טורגוט והמפקד מבהיר ליאסין שעשה מעשה טוב, אך הוא מושעה ושלא יראה אותו, אחרת יצטרך להוציא אותו בכוח. יאסין יוצא ומאהיר מגיע אליו ושואל על התיק של טורגוט שהוא שומע שכבר נמסר למפקח ומאהיר מספר על החטיפה של פרידה ועל האיום על חייה. יאסין מנסה לחפש את התיק להיות הארכיון, ומחכה לקמאל אך הפקח מוצא אותו ומזכיר לו את מה שאמר לו ויאסין מבהיר שיש לו עניין בחוף לדבר עליו עם קמאל אך הפקח מורה לשוטרים להוציא אותו בכוח ויאסין יוצא בעצמו.

אורהאן ואנשיו מביאים את נאג'דט ואנשיו ונאג'דט מאיים על אורהאן שגם הוא חלק מהעולם התחתון וכדאי שלא ישבו באותה תא. הם מסגירים את נאג'דט ועומדים ללכת. מאהיר מאיים באקדח על יאסין ודורש את התיק של טורגוט מהפקח ודורש שהשוטרים יניחו את האקדחים והפקח נותן את הפקודה. אורהאן ואנשיו מבחינים במתרחש ולא מבינים מדוע מאהיר מתנהג ככה. קמאל מוסר למאהיר את התיק ומדובר בשני תיקים, אולי גם התיק של קורקוט אולמז של טורגוט ומאהיר נוסע עם יאסין והפקח מראה לרדוף אחריהם ולהשיב את התיק. מאהיר מספר ליאסין שטורגוט מסוגל לרצוח את פרידה והיה מסוכן לפגוש אותו ללא התיק. מאהיר עומד לקבוע פגישה עם טורגוט ואורהאן מגיע ומבקש הסבר וכשהוא שומע על החטיפה על פרידה, אורהן מביע את רצונו לחסל את טורגוט במו ידיו.

מאהיר מתקשר לטורגוט שמעודכן שהוא השיג את התיק. מאהיר מבהיר שלא תהיה החלפה עד שישמע את הקול של פרידה ואנשיו של טורגוט לוקחים אותה ונותנים למאהיר לשמוע אותה וטורגוט חוגג את הניצחון שלו. הוא קובע פגישה עם מאהיר להחלפה. טורגוט שולח את אנשיו להחלפה ולתדהמתה של פרידה שהוא התוודה על רגשותיו כלפיה הוא אומר שאם מאהיר ינסה להתחכם יש להם אישור ממנו לרצוח את פרידה ופרידה המומה.

בלגין מובלת למעצר לאחר שנתפסה חוצה את הגבול ויש דיווח עליה והאיש שלה בפקליטות המום לראות אותה. הוא מצליח לגרום לשוטרים לצאת ולדבר איתה ביחידות ומזכיר לה את הכוונה לברוח והיא מבהירה שלא הצליחה כפי שהוא רואה. הוא רוצה לעזור לה לברוח, אבל רואה שזה מסוכן בתחנה והם ייתפסו מהר ובלגין מפנה אותו לאחד התובעים שכנראה יעזור להם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אורהאן מציל את מאהיר, פרידה ויאסין

טורגוט אומר לפרידה ששני גברים מוכנים לכל בשבילה הוא ומאהיר והיא בחרה במאהיר הבריון. הוא טוען שהמבט האמיץ שלה היא ירשה אותו מאביה ומקווה שהיא לא תמות כמוהו. הוא שולח את אנשיו לעסקה עם מאהיר ונותן להם אישור להרוג את פרידה אם משהו ישתבש לתדהמתה. מאהיר ויאסין מגיעים להציל את פרידה ואנשיו של טורגוט דורשים ממאהיר ויאסין לתת לכבול אותם, מאהיר מוסר את התיק ואנשיו של טורגוט מאיימים על פרידה ודורושים שמאהיר ויאסין יתנו לכבול את עצמם. הם מחילטים לרצוח את שלושתם ואז אורהאן ואנשיו מגיעים ומאיימים עליהם באקדחים. הם מאיימים להרוג את פרידה, אך אורהאן גובר עליהם ובזמן שהם בורחים עם התיק אורהאן משחרר את כולם.

פרידה מספרת שעקבה אחרי הכתובת ויודעת היכן נמצא טורגוט ורוצה ללוות את מאהיר, אך מאהיר מתעקש שתחזור הביתה. פרידה דואגת שמאהיר לא יספיק וטורגוט יעלים את התיק ומאהיר מבהיר שזה לא יהיה נורא ואפשר לקחת ממנו טביעות שוב כי מה שנתן להם זה את הטביעות אצבעות של קורקוט אולמז והטביעות של טורגוט נשארו אצלם. פרידה מאושרת שמאהיר חשב על זה. טורגוט מאושר לקבל את התיק ושואל איך הרגו את מאהיר וחבריו והאיש שלו מספר שמאהיר לא בא לבד והם ברחו מאנשיו עם התיק והשאירו אותם בחיים וטורגוט זועם ואז הוא זועם עוד יותר כשהוא מגלה שהטביעות אצבעות הם של קורקוט אולמז ולא של טורגוט אקין ומבין שעליו לברוח כי יש ראיות נגדו.

מאהיר שולח את יאסין למסור את התיק בחזרה למשטרה ומצטער שסיבך אותו ומאהיר מחליט להביא את טורגוט למשפט, אך אורהאן מתעקש שעליהם לחסל אותו כי הוא אחד האשמים במות אימו ואחיינו אך מאהיר מתעקש. הם מגיעים לבית שפרידה מסרה וגוברים על אנשיו של טורגוט קושרים אותם ומזמינים את המשטרה. מאהיר רוצה לבדוק מה שלום פרידה ושולח את אורהאן להסגיר את טורגוט למשטרה אך אורהאן מתעקש לא לסמוך על מערכת הצדק וטוען שעליהם להרוג אותו ומאהיר מתעקש שאם יהרגו אותו הם יהיו כמוהו. הוא מטיח באורהאן שהוא חוזר להיות פזיז. אורהאן טוען שזה שונה כי יש להם סיבה והוא פגע בהם סתם. מאהיר מטיח בו את החטרה שלו על שלא עמד בפיתוי והרג אותו ומתחרט על כך. אורהאן מעמיד פנים שמסכים עם מאהיר, אך באמצע הדרך מבקש מטחסין לצאת וטחסין מנסה לשכנע אותו לציית למאהיר, אך אורהאן מתעקש לא לבטוח במערכת הצדק ומגרש את טחסין. טורגוט מבין שאורהאן לא ייקח אותו לתחנת המשטרה ואורהאן אומר לו שיחסל אותו במקום שהוא התחיל להרוס את חייהם, מעניין לאיזה מקום הכוונה?

פרידה באה לספר לנאזיף שכל בסדר ולמאהיר יש עיסוקים כשנאזיף דואג לו ופרידה לא מספרת במה מדובר. מאהיר חוזר ומספר לפרידה שתפס את טורגוט וכעת אורהאן ייקח אותו לתחנת המשטרה והם שמחים שהכול נגמר, אך מאהיר טוען שכעת להסגיר את עצמו ופרידה נזכרת בפעם הראשונה שנשענה עליו ומצטערת שלא תשמע את פעימות ליבו שמרגיעות אותה. מאהיר מתעקש שעליו לרצות את עונשו כמה שיותר מהר כדי להיות מאושר איתה ועם בנם ופרידה מבטיחה לעזור לו ולהביא לבחינה מחדש של כל התיקים שלו.

אייטן מאושרת לחזור הביתה עם התינוקת ולטפל בה. אך נאג'דט מתחנן בפני סוהר ודורש לדבר עם אישתו שדואגת לו, הסוהר מתקשה להסכים כי זה בניגוד לכללים, אך מסכים בתנאי שהשיחה תהיה קצרה. נאג'דט מתקשר לאייטן ודורש שתבוא אליו לפני ההעברה לפרקליטות ואייטן מסרבת בתוקף והוא מאיים לקחת לה את התינוקת וטוען שהיא חייבת לבוא. לסוהר הוא אומר שאישתו דאגה לו והוא הרגיע אותה כשהוא יוצא בזמן חלק גדול מהשיחה. אייטן מודאגת מאוד ולא יודעת מה לעשות.

אדנאן זועם על בלגין שקראה לו בדחיפות ובלגין מטיחה בו את מה שהיא יודעת עליו ועל המפכ"ל סלים שהיא יכולה לספר ודורשת שישחרר אותה. אדנאן דורש שתסתכל בעיניו ורואה את הצלקת שלה שהיא מבהירה שוב שאין לה מה להפסיד. ודורשת שישחרר אותה. אדנאן מזכיר שנמצאה גופה בסלון שלה ועוד שתי גופות בבית החולים והיא נתפסה כשניסתה לחצות את הגבול. זאת בדיחה לשחרר אותה. בלגין מבהירה שלא אכפת לה אם ישחרר אותה או יבריח אותה אך עליו לעזור לה אחרת תחשוף אותו. אדנאן בא לסלים שמעדכן אותו בכך שמאהיר לקח את התיק של טורגוט ואדנאן מבהיר שמאהיר לא חשוב עכשיו וכעת הבעיה היא בלגין. סלים משחרר שוטרים להחלפה ואומר לאדנאן שזאת ההזדמנות שלו לחסל את בלגין. אדנאן מסרב וטוען שמעולם לא רצח ונכון שבלגין הייתה שותפה לעסקים מלוכלכים, אבל זה שונה וסלים שואל אם לדעתו היא לא רצחה. אדנאן באופן מפתיע מסרב לקחת חלק ברצח.

סלים מפתיע את בלגין והיא רואה אצלו אקדח והוא טוען שהיא תקפה אותו והוא נאלץ לירות כדי להגן על עצמו וכמה החיים מפתיעים. בלגין מבחינה בכלי הכתיבה ולוקחת איזה עט או עיפרון ודוקרת את סלים בצווארו והוא מדמם מהצוואר ומהאוזן ובלגין מנסה לברוח אך השוטרים עוצרים אותה. וסלים מדמם למוות. אדנאן מגיע כשלוקחים את הגופה של סלים ושומע שבלגין הרגה את סלים וניסתה לברוח. השוטר מבטיח לבלגין שתענש על מעשיה ושולח אותה לתא מעצר ואדנאן מורה לא לתת לבלגין לא לחם ולא מים, נראה שהוא כואב את האבדה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הנה קיבלתי תשובות על התהיות שלי לגבי הסוף של קרדאיי


שקראתי בתקצירים
תהיתי למה בלגין צפויה לתלייה ולכן מתאבדת שהרי היא רצחה משרתים ומאהיר על רצח כפול של נאיל והעיתונאי דרשו עבורו מאסר עולם מצד אדנאן שנגדו כך שזה לא על כל רצח והנה מסתבר שהיא רצחה את סלים המפכ"ל ופקיד חשוב בממשלה לשעבר.

וגם קראתי בתקצירים שבלגין מסגירה את אדנאן ובדיוק כשצפיתי בפרק תהיתי מה יהיה העונש של סלים, שלא כתוב עליו דבר בתקצירים והנה בלגין רצחה אותו בדם קר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאהיר מגלה שטורגוט אנס את אייטן

בזמן שמאהיר ופרידה מאושרים ביחד טחסין בא לבית וקודם פוגש את נאזיף ומספר על הכוונה של אורהאן לחסל את טורגוט בעצמו במקום שבו הכול התחיל ומאהיר ממהר לשם וטוען שיודע איפה זה ולא מאשר לפרידה לבוא איתו ומאלץ אותה להישאר בבית. זהרה מנסה לברר מה קורה עם אורהאן ללא הצלחה. אורהאן לוקח את טורגוט לפרקליטות ומטיח בו כמה נהנה לתכנן את תככיו משם ולוקח אותו לחדר של התובע הכללי ושואל מה היה החשבון שלו עם הקורבן שהוא רצה את מקומו? טורגוט מבהיר שמדובר בעניין אישי ואורהאן שואל מדוע הרס את חייהם וטורגוט טוען שזה היה הגורל. אורהאן מטיח בטורגוט את החיים המאושרים שהיו למשפחתו, למרות היותו הבעיה העיקרית שלהם, אבל הוא הרס אותם וגם מותם של אימו ואחיינו היא בגלל שהתערב בחייהם והפעם הוא יגמור אותו. טורגוט מטיח באורהאן שלא כל כך קל לרצוח. אורהאן מבטיח לחסל את טורגוט ויש תזוזה בדלת, הייתי בטוח שזה מאהיר, אבל לא, טורגוט מנצל רגע של הסחת דעת של אורהאן ודוחף אותו ולוקח לו את האקדח וטוען שכעת ידו על העליונה ואמר שקשה לרצוח, לא מספיק אומץ, צריך גם שכל וזה אין לו.

טורגוט מתעמת עם אורהאן ומבטיח לחסל אותו בדיוק כשמאהיר ממהר לשם. טורגוט אומר לאורהאן שהוא מאשים אותו, אבל זה לא הוא, אחיו אשם בכל שהוא לא השלים עם גורלו וחיטט במה שלא היה צריך. טורגוט עומד לרצוח את אורהאן ומאהיר מנסה לפרוץ את הדלת וטורגוט אומר שהנה הוא הולך לו לרצוח בן אדם בהנאה ואחיו בא להפריע, איזה הומור שחור!!! טורגוט יורה באורהאן כשמאהיר פורץ את הדלת ומאיים על טורגוט ואורהאן מבהיר שמדובר רק בשריטה ושיעצור את טורגוט, מאהיר גובר על טורגוט ובדיוק שוטרים נכנסים ומאהיר דורש לתת לו להסגיר אותו למשטרה שלא יברח והמפקח נותן לו וטורגוט מוחה על שהשוטרים לא עושים את עבודתם.

בינתיים יאסין וקמאל מופתעים שלא הביאו להם עדיין את טורגוט ומתחילים לדאוג ואז שומעים על מה שקרה בתחנה. מאהיר מוציא את טורגוט וסונה מבחינה בו והוא מבקש ממנה להזעיק אמבולנס לאורהאן. פרידה דואגת וסונה מתקשר ומדברת עם נאזיף ומספרת על אורהאן ומספרת לפרידה על מעשי מאהיר ועל הדאגה שלה וסונה מרגיעה אותה ואז פרידה מספרת על בלגין שנעצרה וסלים נכנס אליה והיא הרגה אותו בעזרת עט ופרידה המומה. היא מחליטה למהר לשם כי היא בטוחה שאדנאן וסלים קשורים לעסקים מפוקפקים ועדות של בלגין יכולה להפליל אותם. סונה לא מבינה איך פרידה תדבר עם בלגין כשהיא לא בתפקיד, אך פרידה מתעקשת.

מאהיר לוקח את טורגוט במכונית לתחנת המשטרה וטורגוט צוחק על מאהיר ומנסה להתגרות לו ומזכיר את אימו ואחותו שהוא הצית את ביתם כשהוא חשב שימצא ראיות חשובות והוא תמיד ידע שזה הוא, אך לא היו לו הוכחות. מאהיר שואל את טורגוט אם הוא רוצה שיחסל אותו וטורגוט ממשיך להתגרות במאהיר. הוא גורם למכונית לסטות מהמסלול ומנסה לברוח ומאהיר רץ אחריו ופוצע אותו וטורגוט מפציר במאהיר שיחסל אותו ויגמור את כל זה. הוא מטיח בו את חתונתו עם פרידה שיאלץ אותו לחכות לו עד שיימאס לו וטוען שאורהאן צודק הוא אחראי לכל צרותיהם ואם ישאיר אותו בחיים ימשיך להזיק להם וגם מהכלא יש אנשים שיצייתו לו והוא יהיה בכלא ולא יוכל להגן עליהם. הוא אומר שהוא לא יכול להפקיד את המשפחה בידי אחיו שלולא בא היה הורג אותו, הוא לא חכם וגם נאזיף הזקן לא יכול. מאהיר עדיין מהסס ואז טורגוט מזכיר את בת השכנים אייטן ואומר שהוא הראשון שבעל את גופה ומאהיר שואל אם הוא בן אדם בכלל ונראה שהוא עומד לירות בו.

אייטן מוצאת כסף בשק שנאג'דט נתן לה. היא הולכת לבקר את נאג'דט למרות שזה אסור לפני הדיון אך מרשים לה בתור אישה דואגת. אייטן לא מבינה מה נאג'דט רוצה ממנה והוא אומר לה לשמור על הפיקדון שלו ועל ביתו ומבטיח לקחת ממנה את זיינפ ואת הכסף כשישתחרר ואם תיגע בכספו יחנוק אותה. היא אומרת שהוא מסוגל כי הרי עמד לירות בביתו. אייטן מתעקשת לשמור על זיינפ ונאג'דט מאיים לשלוח אנשים לחנוק אותה ולא לחכות לשחרור. סונגול מטפלת בזיינפ ואייטן קונה כרטיסים לאוטובוס לאיזמיר, היא רוצה במהירות האפשרית, אבל אפשר רק לללילה והיא קונה את הכרטיס. היא משתפת את סונגול בכוונות של נאג'דט לקחת את זיינפ ומספרת על כוונתה לנסוע בהקדם לאיזמיר אל אחותה נורטן שסוף סוף מוזכרת בעונה השלישית ולדודותיה שם תאכל לשמור על נורטן וזיינפ מפני נאג'דט. סונגול מצטערת שתישאר לבד ואייטן מעודדת אותה שיש לה את אוסמאן אך סונגול לא מרגישה שהוא לצידה. נאג'דט מובא לדיון ומכחיש את ההאשמות נגדו וטוען שמדובר באי הבנה ועלילה ואין לו קשר לבריחתו של מהמט סאים, אך בהתאם לראיות השופט מחליט להחזיק אותו במעצר עד תום ההליכים ונאג'דט מתעקש שהוא מכבד את הכרעת הדין אך מדובר בטעות.

אריף מבקר את סאייס שדואג לאילקנור אך שומע לתדהמתו שהיא מתכוונת להתגרש ודורש להביא אותה אליו מרצון או בכוח. אריף בא לקחת את אילקנור ומאיים לקחת אותה בכוח אם לא תבוא לבקר. היא באה לבקר וזהרה לא מבינה לאן היא ממהרת כל כך, בדלת בולנט מפתיע אותה ולא מבין מדוע גרה שם ואילקנור לא מסבירה לו וממהרת אל סאייס. אילקנור מבקרת את סאייס ולא מבינה מדוע דרש להביא אותה, סאייס מדברת על השמועות ואילקנור מאשרת את עניין הגירושין וטוענת שלא הייתה נשארת איתו אחרי שגילתה. סאייס טוען שלא יסכים להתגרש כי בעולם שלהם אין גירושין ואילקנור אומרת שהיא לא חלק מהעולם שלו. סאייס שואל על האיחור ואילקנור טוענת שאין איחור והאם בגלל זה לא רוצה לשחרר אותה. סאייס מבהיר שלא ייתן לה להתגרש בין אם היא בהריון ובין אם לא ואילקנור מבהירה שלא תישאר אישתו לחכות לו לאחר מה שגילתה והיא בכל יום מאחלת למותו ועוזבת בזעם.

בלגין מובאת לתובע אדנאן והיא מבקשת לשחרר אותה מהאזיקים ואדנאן אומרת לעשות זאת ומוציא את השוטרים. בלגין שואלת איך יוציא אותה ואדנאן מבהיר שלא ישחרר אותה לאור מה שעשתה לסלים המפכ"ל המחוזי של המשטרה. ובלגין מטיחה בו שזה רמז למה שהיא מסוגלת לעשות אם לא יעזור לה. פרידה ממהרת לראות את בלגין ואדנאן ורואה שהם לא נמצאים ומבינה שאדנאן מבריח את בלגין באותה שיטה שהיא הבריחה את מאהיר וממהרת לעצור בעדם. היא שומעת שאדנאן לא יצא וגם סונה משתכנעת שאדנאן משחרר את בלגין. פרידה מגיעה לדלת שנעולה והיא דורשת מהם לעצור ובלגין ואדנאן שומעים אותה ובורחים. פרידה עושה סיבוב וגם השוטרים דורשים לפתוח את הדלת. בלגין לוקחת סכין ואדנאן שואל למעשיה והיא טוענת שהיא מגינה עליו ותדקור אותו בתור אליבי שלא שחרר אותה. אדנאן מסרב ובלגין מטיחה בו שייאלץ להיעצר על שהבריח אותה והיא לא תעזור לו ושיבחר ואדנאן מסכים שתדקור אותו והיא דוקרת את אדנאן בחזה כנראה במטרה להרוג אותו ובורחת. אך נתקלת בפרידה שרואה לראשונה את הצלקת על פניה והמומה. בלגין דורשת מפרידה שתיתן לה ללכת ופרידה אומרת שלעולם לא ובלגין מאיימת עליה עם סכין ומבהירה שמסוגלת לרצוח אותה אם לא תיתן לה ללכת.

נאזיף מבקר את אורהאן בבית החולים והמשפחה שמחה לראות שהוא בסדר והוא מספר שטורגוט בידי מאהיר שעומד להסגיר אותו למשטרה וגם יאסין וקמאל מחכים לכך.
 
למעלה