שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבת שלום


 

Renat Zeitune

New member
חלמתי חלום מעורר קנאה

חלמתי שסבסטיאן רולי ואנג'ליק בוייר באים לארץ להתחתן ואני עיתונאית וכתבת שסוקרת את החתונה באופן בלעדי. הבוסים שלי סומכים עליי ואני מרוויחה טוב והכי חשוב שאני עוסקת בנושא שאני אוהבת. אה וזה לא קשור לויוה להפך זה מארגון שמתחרה בויוה רק לא זוכרת איזה ארגון זה רק שזה ארגון שסוקר באופן בלעדי חדשות מעולם הטלנובלות.
 

JEEPERS CREEPERS 2

Well-known member
טלנובלות שיעלו לאתר ויוה:

היורשים - 1/2/16
בלב הסערה - 18/2/16
יופי מסוכן - 6/3/16


וטלנובלות שירדו:

לב משוגע - 31/12/15
לאהוב את לולה - 18/2/16
אהבה אסורה - 6/3/16
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תודה רבה

שמח שמצאו דרך להחזיר את הכוכבים שלהם מהיורשים ובלב הסערה בלי לגנוב משבצת חדשה בטלוויזיה. מוזר כבר הייתי בטוח שהיורשים היא המחליפה של אישה במסכה בגלל העיכוב בפרסום המחליפה.
 

elall

Member
מנהל
דוניה ברברה החדשה לא תהיה כפרית

אלא עירונית וברברה תהיה בעלת חברות גדולות ורווחיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עשיתי חישובים ובלב הסערה עולה לאתר בדיוק כשלא מאמינה

לגברים מסתיימת בטלוויזיה, יכול להיות שזה סתם צירוף מקרים כי הרי את אלמה למרות גבריאלה ספניק החזירו רק לאתר ולא לטלוויזיה.
 

faery18

New member
קשה לי להאמין שטלנובלה ששודרה כבר תחזור גם לאתר וגם ל


ככה שזה אומר לדעתי שלטלוויזיה זה כבר לא יחזור, ואולי ככה סופסוף תגיע מקסיקנית חדשה אחרי לא מאמינה בגברים

אבל שמחה בשבילך שתוכל לצפות שוב בבלב הסערה שכל כך חיכית שתחזור
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה קרה עם שקרים ומשולש גורלי

וגם ייתכן שרוצים לשים את ויליאם לוי בפריים טיים ולא במשבצות החוזרות, למרות שגם שדרות ברזיל זה יחסית פריים טיים. אבל אולי הוא באמת הקשיבו שיש אפלייה שבויוה שלושה שידורים חוזרים ללטיניות ולטורקיות רק שידור חוזר אחד ושלוש חדשות והספדריות נשארו עם שלוש משבצות חדשות בלבד ולכן עשו את לוסיה מחפשת אהבה למשבצת חדשה כמו שיש שתי חדשות במשבצת לראשונה מאז רבלדה. אבל בכל מקרה אף אחד לא יפסיד אם תהיה רק באתר. ועובדה שאת היורשים הקוריאנית שמים באתר ואם ישימו אותה במקום המסכה בעוד שבועיים אז היא לא תיגמר לפני 1.2. ובגלל שבטלוויזיה קוריאניות פעם בשבוע שני פרקים ובאתר כל יום פרק או חצי פרק (משבצת קוריאנית 70 דקות) אז יצא מצב שאפשר יהיה לצפות באתר לפני בערוץ בתשלום ואין מצב שמאפשרים את זה. אז כמו שהיורשים עם שחקן קוריאני אהוב ופופולארי חוזרת רק לאתר כנראה שזה גם מה שיקרה לבלב הסערה של ויליאם לוי באיחוד לאור זה שהם התייחסו לבעיות הרייטינג במקסיקו ושידרו את תשוקות רק פעם אחת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ממועדי עליות וירידות באתר ויוה

לאחרונה הם לא מעדכנים שום דבר בבלוג כאילו גם הם שובתים ועוד ממזמן. עוד שלוש שבועות או ליתר דיוק 22 יום, צריכה לעלות הקוריאנית השנייה ועדיין אין שום רמז למחליפה, חשבתי שזה שידור חוזר וזה יהיה היורשים, אבל היא עולה לאתר באחד ופברואר ואין מצב שהם יוצרים מצב שאפשר לראות פרקים באתר לפני בערוץ בתשלום, אז עדיין אין חדשות בנושא.
 
למעלה