סיכום שבועי

faery18

New member
סיכום שבועי


דבר טוב שקרה השבוע:

דבר רע שקרה השבוע:
טלנובלת השבוע:
תכנית השבוע:
שחקנ/ית השבוע:
קניית השבוע:
מאכל השבוע:
שיר השבוע:
תמונה:


סופ"ש נעים:)
 

faery18

New member
מסכמת


דבר טוב שקרה השבוע: --
דבר רע שקרה השבוע: היום בארבע בבוקר היה רעם מטורף שנשמע כמו נפילה של טיל, בעקבות זה הייתה אצלי הפסקת חשמל שיצרה תקלה בממיר/טלוויזיה ככה שאין לי טלוויזיה עד יום שני
תכננתי להשלים היום פרקים באימפריה אבל עכשיו אני אפתח פער לא קטן כי לא רק שאני לא אוכל להשלים אותם אלא גם פרקים משבוע הבא אני אפספס
בלי אפשרות להקליט. לא יודעת איך אני אשלים את כל הפרקים האילה. לפחות מילה של כבוד עולה לאתר
אז איתה אין בעיה
עוד דברים לא משהו שקרו השבוע
-הפיוס המטופש עם טורקיה ותשלום הפיצויים הכל כך מיותר. לא ברור לי מה הדחיפות להתפייס עם טרוריסט כמ ארדואן שרק רוצה להשפיל אותנו שוב ולסחוט מאיתנו כסף ומי יודע מה עוד ביבי הרופס הבטיח לו בסודי סודות
וכמובן המשך הפיגועים

טלנובלת השבוע:מילה של כבוד עם פרקים נדירים!

תכנית השבוע: אחרי שבית ספר למוזיקה נגמרה נשארתי רק עם חדשות חח

שחקנ/ית השבוע: האחים והאחיות ממילה של כבוד+סוניה סמית[קייטנה]

קניית השבוע: --
מאכל השבוע: ממולאים

שיר השבוע: "מודה אני" בביצוע שני הזוכים הראשונים מהעונות הקודמות של בית ספר למוזיקה. הייתי ממש בשוק ממישל אי אפשר לזהות אותו כמעט, נראה כמו בן אדם אחר איך הוא התבגר
בכל אופן, דואט מהמם השיר ממש יפה והמילים בכלל

תמונה:



 

evglev1

Well-known member
מנהל
בדיוק רציתי לשאול אם כבר צפית בפרק 67 של מילה של כבוד

אבל נראה שאם זה אין בעיה כי זה באתר. אבל אם הפרקים מוקלטים בממיר, הם אמורים להישאר לא? או שהתכוונת להקליט אותם היום? ובכל מקרה את הפרקים של יום ראשון אין דרך להקליט בעסה. אבל בכל מקרה אם הפרקים שמורים תוכלי לצפות בהם, והפרקים של ראשון ואולי שני אפשר להקליט ביום שישי הבא, אבל הבעיה אם הפרק של אתמול לא הספקת להקליט כי השידורים החוזרים הם רק בימי שישי וראשון.

נראה שביבי הרופס רואה בוויתור של ארדואן על הסרת הסגר הימי על עזה כהישג עילאי, באמת מדינה דפוקה יש לנו, הוא צריך אותנו ואנחנו צריכים לשלם בעד הפיוס, המצרים, הסעודים והירדנים זקוקים לנו נגד דעאש ואיראן ואנחנו צריכים לוותר לפלסטינים כדי שנהיה ראויים להיות איתם בקואליציה נגד הטרור הזוי משהו.
 

faery18

New member
הקלטתי אותו אבל לא ברור מה עלה בגורל ההקלטה


עדיין לא ידוע מה רמת הנזק שנגרם, יכול להיות שאני אצטרך להחליף ממיר. לצערי הפרק הזה של יום חמישי עדיין לא עלה לאתר, כנראה יעלו אותו ביום ראשון. אגב גיליתי שזה לא שהיה בעיה עם התרגום(כמו שציינתי באחד השירשורים של הסדרה)אלא פשוט צריך להגדיל את המסך של הוידאו ואז התרגום בסדר. שמתי לב לזה כשצילמתי משם תמונות.

אם הממיר יהיה בסדר ויצליחו לסדר את התקלה בלי להחליף אותו, הפרק של יום חמישי של אימפריה לא יהיה לי כי אתמול בלילה הקלטתי את השידור של שבע בבוקר היום וההפסקת חשמל הייתה עוד לפני אז זה לא הקליט. אולי אלה תצליח להשיג לי הקלטות אז אני אראה דרך המחשב.

לגבי ביבי וארדואן, אני לא אופתע אם ביבי כן הולך לעשות הקלות ב"מצור" על עזה לטובת ארדואן, בטח הוא סיכם איתו על זה בשושו


ואגב שמעת על עוד עיוות במדינה שלנו? ההתעללות הלא נורמאלית בעצורי דומא-לקרוא ולהזדעזע! אינקוויזיציה זה כאן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן בהחלט מנסים לתפוס שעיר לאזאזל

כדי שלא יאשימו אותנו שאנחנו לא מטפלים בטרור יהודי ולשם כך מנסים לסחוט הודאה בעינויים, העיקר להראות שתפסנו יהודים טרוריסטים כמו ששר הביזיון הבטיח שידוע שהמחבלים יהודים.
 

faery18

New member
אם לא הייתי יודעת על מה מדובר בקלות הייתי יכולה להאמין ש..

מדובר בעינויים שמפעיל חמאס על "מרגלים לטובת ישראל". נראה לי אפילו הם יותר עדינים. התיאורים שהעצורים סיפרו לעורכי הדין שלהם(שהם הורשו לראות רק לאחר שלושה שבועות אם הבנתי נכון)פשוט מזעזעים, לא האמנתי למה שאני קוראת. למה המדינה הזאת הפכה? מה זאת השנאה העצמית הזו? נראה שהשמאל שולט בכל הצמרות לא משנה מי ייבחר - מה שעושים לנערים האילה שהם בכלל קטינים זה ללא ספק רדיפה על רקע פוליטי. אם הם לא היו חובשי כיפות בעלי פיאות, אלא היו ערבים, אין מצב שהיו מתנהגים אליהם בצורה כזאת בזיונית. הם ממש עוברים שם טראומות תקיפות מיניות חוטפים מכות ממש אינקוויזיציה מה שהולך שם. רק חסר שיערפו להם גם את הראש.
&nbsp
הבנתי שאורי אריאל ביקש מביבי דיון דחוף בנושא.
לא מפתיע אותי שביבי ממשיך לשתוק.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נו אחרי ההצהרות של יעלון וריבלין

שיודעים מי עשה את זה, הם חייבים להראות לעולם את האשם ומצד שני אם יסתבר שערבי השליך את בקבוק התבערה יאשימו את ישראל בטיוח ולא משפחת הקורבנות ולא המערב המתחסד לא יאמינו ובעצם גם אם הפושע הוא יהודי מהקו הירוק גם יהיה קשה לעקל את זה כי כולם החליטו שמדובר ב"מתנחלים".

אגב מזכיר לי בטלנולבה שלא שודרה בארץ אלא הערוץ הרוסי שנרצחה שחקנית אמריקאית במקסיקו והיו חייבים לסגור את התיק בכל מחיר והשריף עינה בן אדם כדי להפיל עליו את האשמה וגם המושל לחץ על זה שמה שחשוב להם זה לא לעשות צדק אלא לתפוס את הפושע מהר, גם אם לא מדובר ברוצח האמיתי כדי למנוע סקנל בינלאומי. גם בסדרה רוסית שראיתי נרצח גרמני וגם אז ניסו לסחוט הודאה בכל מחיר ולסגור את התיק ולהאשים ללא הוכחות את מי שנראה חשוד כדי שלא יהיה סקנדל בינלאומי. כאן לא מדובר באזרחים של מדינה מערבית עשירה אבל עדיין הסיבה דומה לרצות את ארה"ב ואירופה.
 

elall

Member
מנהל
הדר, את רוצה להשלים במחשב?

אני עכשיו בעצמי הולכת להשלים בויוה את פרקי השבוע ויש לי מקליט למחשב. מאיזה פרק את צריכה השלמה?
 

faery18

New member
אם זה מויוה עם תרגום והכל זה יהיה מעולה תודה!

ראיתי רק את הפרק של יום ראשון אז יש לי להשלים 44-47.
אני מבינה פורטוגזית אבל במחשב גם ככה פחות נוח לי אז אם יש לי לפחות תרגום מול העיניים זה יותר נחמד חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכם

דבר טוב שקרה השבוע: שהסתבר שהגרסה של אורן חזן הייתה הנכונה וסתם עשו עליהום עליו ובאמת זה נראה כמו הצבעה כפולה. ושלפיד יצא נגד מעלילי הדם של שוברים שתיקה.

דבר רע שקרה השבוע: שעיתון הארץ, אמנם אין לצפות מהם לדבר אחר אבל הורידו את דגל ישראל בשביל סאיב עריקאת והנשיא שלנו לא אמר על זה כלום.

טלנובלת השבוע: קרדאיי, מילה של כבוד, אישה במסכה, ניחוחות של אהבה, דילה, שדרות ברזיל, הנערה שאהבתי, אימפריה.

תכנית השבוע: אין.

שחקן/ית שבוע: ברוגוזאר קורל, קנאן אימרזאליאולו, צ'טין טקינדור, אהרון דיאז, אנה לורנה סנצ'ז, כריסטיאן דה לה קמפה, סקרלט גרובר, גונסלו גרסיה ויאנקו, קימברלי דוס רמוס, סוניה סמית, פביאן ריוס, דיאנה קיחאנו, דניאלה נבארו, סו אה, ג'ו ג'י הון, יון ג'ונג הון, יו אין יונג, פק יו צ'ון, גין סה גיונג, נאם גונג מין, יון ג'ין סו, האטיג'ה שנדיל, אקראן פטקאיה, אנגין שנקאן, נג'יפ ממילי, יונג'ה גבהר, הוליה דארג'אן, אייפר דונמז, דבורה פלבלה, קאואן ריימונד, מוריליו בניסיו, אדריאנה אסטבס, מרסלו נובאיס, ורה הולץ, ז'וזה אבראו, אלואיסה פריסה, נטליה דיל, גולג'ין ארסלאן, בולנט אינאל, הקאן קורטאש, לילה קברל, אלשנדרי נרו, ננדה קוסטה, מרינה רוי ברבוסה, ליאנדרה ליאל, דריקה מוראיס, אנדראיה אורטה, קאיו בלאט, דניאל רושה.

קניית השבוע: אין.

מאכל השבוע: כבד עגל, קציצות.

שיר השבוע: השיר של נינה וז'ורז'יניו / ריטה ובטטה בשדרות ברזיל שלצערי לא הפסיקו לתרגם את השירים בפורטוגזית בויוה, השיר המרכזי בניחוחות של אהבה, השיר בקרדאיי כשמאהיר ופרידה נסעו על אופניים.
 

faery18

New member
אכן אורן חזן צדק! חיסול פוליטי כבר אמרנו?

אני לא מתפלאת על שום דבר שריבלין עושה, הוא יצא מהליכוד זה כבר אומר הכל
(חזן וחוטובלי הם עוד איכשהו בין הבודדים הנורמלים שם)אין ספק שבתור נשיא הוא מייצג רק את עצמו. הדברים שהוא אומר ועושה פשוט הזויים ומנותקים מהמציאות ומהעם שאותו הוא אמור היה לייצג.
 

Renat Zeitune

New member
אני התאכזבתי שיש עתיד גיבתה אותו

אני חשבתי שהם לא שמאל ולא ימין אבל כמובן אי אפשר אין דבר כזה באמצע. ריבלין הגביר את השנאה כלפי ישראל עם האמירה הזאת, ובכלל מה מועיל לנו נשיא שרק פועל נגד ישראל? הוא כמו פרס גורמים נזק לישראל ואפילו ריבלין יותר גרוע ממנו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפחות לפיד גינה את שוברים שתיקה

לפיד מנסה לטשטש כל זהות ימנית או שמלאנית הם מנסה לצאת נגד כל מי שמתויג כימין קיצוני או כשמאל קיצוני ובעד כל מה שנקרא מרכז. ולפיד גם גינה את עיתון הארץ על שהסכימו להוריד את הדגל. אבל כמובן שהוא לא רצה להיראות ימני אז אמר שהשמאל של רבין לא היה נותן יד לשוברים שתיקה והימין של בגין לא היה נותן יד למתקפה על בית המשפט העליון.
 

Renat Zeitune

New member
מסכמת

דבר טוב שקרה השבוע: הייתי בארוחה מקסיקנית וטעמתי תבשילים מקסיקניים, פעם ראשונה אכלתי לא כשר מקווה שאלוהים יסלח לי על החטא הזה.
דבר רע שקרה השבוע: שמצאתי את ז'וז'ה בלי מים ובלי אוכל ואני חוששת שהוא ככה מיום שלישי. חבר שלי לא הביא דרכון לסוכנות נסיעות
טלנובלת השבוע: ראיתי פרק אחד של מילה של כבוד, לא מאמינה בגברים וביוטיוב ראיתי que bonito amor ואני אוהבת איך כולם מזילים ריר עליה בסדרה, אפשר להבין אותם
תכנית השבוע: אין
שחקנ/ית השבוע: דנה גרסיה, פבלו מונטרו, גבריאל סוטו
קניית השבוע: תרופות נחשב?
מאכל השבוע: תפו"א עם עוף בתנור
שיר השבוע:
תמונה: גן עדן של ארנבונים



 

faery18

New member
מגניב לך


מה היה שם לא כשר?

ז'וז'ה המסכנון


איזה פרק של מילה של כבוד ראית?


תרופות? מקווה שאת מרגישה טוב!

חח אהבתי את התמונות
 

Renat Zeitune

New member
לא הפרידו בין בשר לחלב

יאנו היה בשר עם גבינה.
&nbsp
לגמרי מסכן הוא היה נסער כאב לי עליו הוא היה נואש לאוכל ושתייה.
הפרק של יום חמישי שהכניסו את האחים לכלא
זה תרופות קבועות שאני לוקחת.
 

faery18

New member
אני אראה את הפרק הזה מחר שיעלו לאתר

זה בטח היה פרק
עם לא מעט התרחשויות אחרי הגילוי הגדול.
זה הפרק היחיד שראית? מה ההתרשמות הכללית שלך?
חבל שאת לא צופה, זו פעם ראשונה שאני מכורה ברמה כזאת למשהו שהוא לא טלויסה.
 

Renat Zeitune

New member
אה אוקיי

אין מישהו בקאסט שאני אוהבת שבשבילו אראה את הטלנובלה אבל ראיתי את הגרסה המקסיקנית, אש בדם ויש קאסט טוב כמו אדוארדו יאנייז, פבלו מונטרו, דיאנה ברצ'ו, אדלה נורייגה שנעלמה מעולם הבידור, גיז'רמו קנטו, נורה סלינס, אליזבט אלברז בתפקיד השובבה שהמקבילה שלה היא אירינה, מריה סורטה בתור סולדד ונינל קונדה בתור הזמרת פאב(פטריסיה).
 

faery18

New member
אני לא הכרתי אף אחד בקאסט חוץ מאת השחקנית שמשחקת את ביאטריס

אבל העלילה וההשקעה משכו אותי מה גם שראיתי את ההתלהבות מתשוקת הנצים וסופסוף ניתנה לי ההזדמנות להנות גם כן מהעלילה המצויינת הזו
אבל טוב גם אם תצפי פעם ב..באיזה פרק משם אני יכולה להבטיח לך שזו טעימה כדאית ממשהו טוב


כמה פרקים ראית מהגרסה המקסיקנית? אליזבט אלוורז מתאימה בול לתפקיד האחות הרצינית והקשוחה, מוזר שדווקא היא שיחקה את השובבה.
 
למעלה