שאלות, חדשות, בקשות

NIK KUL 22

New member
לב שלי הוא שלך זה של טי וי סטקה או טלביסה?!

כ"כ מליצו לי על זה, אבל שראיתי כמה פרקים הבנתי שזה לא טעם שלי בטלוויזיה, או במשהו שיעביר איתו את זמן, אז אני מצטערת על זו דעתי על טלנובלה שאמרו לי עליה רק טוב, ויצא רק טעם רע משהו לא הלך נכון בקשר לסידרה\קומדיה מייאלה סידרה כל משפחה כמו miss xv עם פאולינה גאטו יאגו מונס. שיהיה לכולם מחשבה על מה שרשמתי פה!
 

elall

Member
מנהל
קרלוס דה לה מוטה סוף סוף מקבל תפקיד ראשי

קרלוס דה לה מוטה הוא הגלאן השלישי של אנג'ליק בוייר ,יחד עם סבסטיאן רולי ודויד ספדה.
כמו שכבר ידוע, בטלנובלה "שלוש טיפות מים" (שם זמני) אנג'ליק תשחק תפקיד משולש ויהיו שלושה גלאנים. בהתחלה הוחלט שאלה יהיו סבסטיאן רולי, דויד זפדה וחבייר חאטין, אך התברר שלחבייר חאטין היו דרישות מוגזמות מההפקה ולכן הוחלט להחליף אותו. בהתחלה היו דיבורים על פדרו מורנו, אבל בסוף הוחלט ללכת דווקא על קרלוס דה לה מוטה.
תזכורת, הטלנובלה תחליף במקסיקו את "כוח ותשוקה" שמשודרת במשבצת של 9 בערוץ הכוכבים.
http://www.tvynovelas.com/mx/notici...Zepeda-amor-telenovela-Carlos-de-la-Mota.html

 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לאלשנדרי נרו ה"קומנדדור"!


היום אישתו ילדה את בנם הבכור!


 

Renat Zeitune

New member
בהודעה חגיגית זו ברצוני לספר לכם שויוה

מוכן שאכתוב ידיעות, חדשות ו עדכונים על טלנובלות ושחקנים. חשבתי לכתוב להם על הטלנובלה של אנג'לי נסמה ועל הטלנובלה של סלבדור מחיה אבל אני תוהה אם לחכות עם זה עד שיתפרסמו כל הקאסט והעלילה או שאפשר לכתוב ואז בהמשך לפרסם עלילה עם כל הקאסט(הכוונה באתר שלהם בבלוג).
 

elall

Member
מנהל
מזל טוב ובהצלחה


שאלה קטנה, מה הבדל בין מה שהיה קודם שאנשים יכולים לשלוח להם דברים לפרסם ? מה זה אומר שתכתבי להם?
&nbsp
 

Renat Zeitune

New member
נראה לי שויוה התכוונו שניתן לכתוב כל נושא שקשור לטלנובלות

כנראה שגם חדשות ו ידיעות ו עדכונים כלול בזה למרות שאף אחד לא עשה זאת כנראה אף אחד לא ידע, עד שאותה אחת בפורום וואלה שאלה. נראה לי שאף אחד לא כתב פוסט כזה לבלוג, מי יודע אולי ייתנו לי לעבוד אצלהם, למרות שאני אתמקד בז'אנר המקסיקני שזאת המומחיות והידע שלי עם השחקנים, עם הארגנטינאים למשל אני לא מספיק בקיאה חוץ מזה יש את העמוד של ענבל בפייסבוק, אני יכולה לכתוב חדשות של השחקנים הברזילאיים על חייהם האישיים, כמו על בן בכור לאלשנדרי נרו, אני יכולה לספר על בנרקונובלות, שיש שחקנים מפורסמים שמשחקים שם.
 

elall

Member
מנהל
או קיי נגיד שהבנתי

אני שאלתי כי היו לי תכנונים לשלוח להם משהו קטן, נראה מתי אני סוף סוף אעשה את זה והאם יקבלו את זה.
אגב, כשאמרת שאולי יתנו לך לעבוד אצלהם... אז זה בדיוק משהו שחשבתי עליו כבר כמה פעמים כשהם העלו את הנושא הזה של פוסטים של גולשים. אני לא חושבת שזה יפה מצידם שהם ככה מסנג'רים אנשים לעשות את העבודה שלהם. תכלס זה עבודה של אורך האתר או מישהו שאחראי להשקיע בתכנים של האתר והמישהו הזה צריך לקבל על זה כסף.
 

elall

Member
מנהל
לא נראה לי שזה כפרי, זה מצולם במיאמי

יש מצב שזה אפילו יהיה חצי נרקונובלה.
 

elall

Member
מנהל
האם טלויסה בדרך לעוד טלנובלה תקופתית?!


ככל הנראה ניקנדרו דיאז מתכנן לצלם טלנובלה תקופתית, יש שמועות שמדובר ברימייק לסדרה ספרדית El secreto de Puente Viejo. יש מצב ש"מלון הסודות" (רימייק לסדרה ספרדית) עשה לו חשק?


 

elall

Member
מנהל
מה מכינה בימים אלו קרלה אסטרדה?

המפיקה הוותיקה של טלויסה, שאחראית על טלנובלות כמו ה"כישוף", "הזר", "אהבת אמת" ועוד, מכינה סדרה ביוגרפית על הזמר המקסיקני חואן סבסטיאן, שנפטר לפני כחצי שנה. אתמול התקיימה מסיבת עיתונאים לכבוד תחילת הצילומים. את התפקיד הראשי ישחקו שני בניו של הזמר, הצעיר יותר את חואן סבסטיאן בצעירותו והבן הגדול עם קצת עזרה של מאפרת, ישחק את חואן סבסטיאן הבוגר.
את אישתו לשעבר של הזמר מריבל גוארדיה תשחק ליביה בריטו (מוכרת לנו מ"תהום התשוקה").





 
למעלה