שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים


 

elall

Member
מנהל
עכשיו זה רשמי: דנה גרסיה ואנדרס פלאסיוס בטלנובלה חדשה

דנה גרסיה ואנדרס פלאסיוס ישחקו זוג ראשי בטלנובלה מקסיקנית חדשה של טלוויסה Dos Dianas, הטלנובלה בה ישחקו גם ססר אבורה וויקטוריה רופו.

 

elall

Member
מנהל
הידעתם?

דנה ואנדרס שיחקו ביחד בפרק אחד של "קמליה מטקסס" , נרקונובלה של טלמונדו.

 

faery18

New member
קאסט
יש לטלנובלה הזו.

רנת שמחה בשבילך עכשיו יש סיכוי גבוה ששוב נראה את דנה בערוץ
כי קשה לי להאמין שויוה יוותרו על טלנובלה עם ססר וויקטוריה. את דנה לצערינו הם לא הכי אוהבים אחרת היינו רואים אותה הרבה יותר בערוץ.
&nbsp
רק שיחזרו כבר לרכוש מקסיקניות!
שאלתי אותם בצור קשר לנוכח המחסור האם לפחות הטלנובלה הבאה אחרי אני לא מאמינה בגברים תהיה גם היא מקסיקנית. סיכוי קלוש שהם יענו תשובה חד משמעית אבל שווה לנסות חח
 

elall

Member
מנהל
דווקא אי אפשר להגיד שהם לא אוהבים את דנה, זה פשוט תלוי

במה היא משחקת. כשהיא הייתה בטלמונדו הביאו די הרבה איתה : תשוקת הנצים, למדי אותי לאהוב, הבגידה, מישהו צופה בך. וגם לפני זה הייתה פה טלנובלה קולומביאנית איתה "צחוק הגורל". מאז שהיא עברה לטלויסה היו כולה שתי טלנובלות איתה בתפקיד ראשי כשאחת מהן היא הטלנובלה שלה עם סבס רולי ולא הביאו כי זה רימייק ל"חיים שלי" ששודרה זמן קצר לפני זה בויוה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את לב חצוי לא הביאו

עוד כשהייתה בטלמונדו וגם את הטלנובלה הכפרית שלה שלא עם סבסטיאן רולי שבה מונטרו משחק את הרע לא הביאו. זאת בניגוד למריו סימארו שלא משנה מאיזה חברה, אבל תמיד הסדרה שלו שודרה פעמיים חוץ מחתולה פראית ששודרה פעם שנייה רק באתר.
 

elall

Member
מנהל
אבל 4 טלנובלות מתוך 6 זה לא מעט.

לב חצוי הם סתם יצאו מעצבנים, אבל הטלנובלה "אסונות של לולה" בעצמה הייתה אסון. אם אני זוכרת נכון הם אפילו לא טרחו לשדר אותה אצלם בערוץ בארה"ב . מריו סימארו זה מקרה מיוחד, גם פרננדו קולונגה היה תמיד ברשימת ה"Must" שלהם עד לא מזמן (את הטלקומדיה שלו לא הביאו). אני מאמינה שאם מריו יכניס את עצמו למשהו הזוי מידי או איזה הפקה יותר מידי נדחת , אולי הם יוותרו עליו. ואת זה נדע בקרוב כי הוא בדיוק עכשיו משחק באיזה משהו של ארגוס עם קאדנה 3 , והדבר היחיד ואחרון שראינו מהשילוב ההפקות האלה הייתה "נשות אפריסיו". אגב, הם דווקא הפיקו עוד כמה טלנובלות/סדרות מעניינות בהמשך.
אני לא אומרת שדנה היא פייבוריטית אוטומטית, אבל היא בטח לא ברשימה השחורה שלהם.
 

Renat Zeitune

New member
לא חושבת שזה בגלל חיים שלי

כי זה לא הפריע להם לשדר אהבה אסורה ובמקביל לשדר את הגרסה הלטינית, יחסים מסוכנים וגם מה שציין יבגני כמה יפה האהבה עם חורחה סלינס פסחו גם עליה, אפשר לומר שדי הרבה זמן דנה גרסיה לא נראיתה במסכינו כששתי טלנובלות של טלויסה בכיכובה פוספסו פה, יש לי תחושה שבלתי נסלח תשודר פה זה מתאים לויוה להביא סדרות דווקא כושלות ואז יהיה קמצוץ מדנה וגם זה רק לקראת הסוף. את לב חצוי לא הביאו סביר להניח כי לא היו מוכרים.
 

elall

Member
מנהל
זה לא אותו דבר הדוגמאות שהבאת

אהבה אסורה ויחסים מסוכנים זה שתי גרסאות שפונות לקהל כל כך שונה. זה אוהבי טורכיות מול אוהבי טלנובלות לטיניות. זה היה ברור שיש קהל ענק בארץ שלא ראה את אהבה אסורה וישמחו לראות את הטלנובלה של טלמונדו ועוד עם ג'נקרלוס. יש כל כך הרבה חובבי טלנובלות לטיניות שאפילו לא רוצים להסתכל לכיוון הטורכיות. ויש הרבה דוגמאות של רימייקים שהם הביאו אבל זה בעיקר נהיה אצלהם בשנתיים-שלוש שנים האחרונות אבל גם זה רימייקים למשהו שהוא קצת יותר ישן, 7-8 שנים הבדל בין מקור לרימייק. גם באותה תקופה היו הרבה פחות רימייקים , היו יותר טלנובלות חדשות ולא היה צורך להביא רימייקים. היום כל טלנובלה כמעט זה רימייק למשהו. הטלנובלה עם דנה וסבס התחילה את הצילומים/שידור שנה אחרי שהסתיימה "חיים שלי" (בארגנטינה). זה היה ממש טרי ובואי נגיד את האמת זה גם לא היה כזה וואוו ששווה בכלל להביא ועוד עם 200+ פרקים.
ואגב, כמו שציינתי דנה שחקה כראשית רק בשתי טלנובלות של טלויסה, אבל היא לא שחקה בהן ברצף. אחרי הטלנובלה עם סבס היא חזרה לטלמונדו ושחקה במישהו צופה בך שאותה כן הביאו. אז בסה"כ לא ראינו אותה בערך 4 שנים, ובזמן הזה היא שחקה רק בטלנובלה אחת שאותה לא הביאו. מילא הייתה משחקת ב3 טלנובלות ואף אחת לא היו מביאים... אבל אחת פספסו? זה כבר שטויות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עם הטורקיות זה מקרה מיוחד

אבל את אש ודם לא הביאו כי היא הופקה סמוך מדי לתשוקת הנצים, ואת אל קלון, אהבה נושכת, מילה של כבוד והחיים שגנבו ממני הביאו כי עבר הרבה זמן בין ההפקות. גם את כשתהיה שלי של אצטקה לא הביאו אבל זה אולי כי היא שודרה בערוץ 9, גם את הנקמה של גבריאלה ספניק לא הביאו כי כנראה לערוץ יש בלעדיות ושחקני רכש לא עוזרים במקרה כזה, אבל את שיכורה מאהבה שהופקה הרבה זמן אחרי קפה בניחוח אישה הביאו.

את יחסים מסוכנים או בשמה האמיתי תשוקה מסוכנת הביאו ואף הגדילו לעשות שהחזירו את אהבה אסורה לשידור שני כשתשוקה אסורה עוד שודרה וכך במקביל שודרו פרקים אחרונים ופרקים ראשונים של אותו סיפור, אבל זה בגלל אובססיה שלהם לאחרונה לז'אנר הטורקי שהחליטו לפנק בשלוש משבצות חדשות קבועות ומשבצת חוזרת קבועה ועד לוסיה מחפשת אהבה העמיסו את השידור החוזר הרביעי לשני הערוצים על ויוה והשאירו את הספרדית החדשה עם שלוש משבצות. וגם נראה שלג'נקרלוס קנלה הייתה השפעה.

וגם יופי זה לא הכול שודרה בערוץ הילדים לא בויוה, ריימקים שהופקו בסמוך למקור ששודר בויוה לא שודרו למעט הריימק לטורקית.
 

elall

Member
מנהל
עדכון חדש: דנה גרסיה הולכת לשחק בחורה מרדנית

ומפונקת שעושה מה שבא לה.
אנדרס פלאסיוס ישחק ווטרינר.
 

Renat Zeitune

New member
ותגלם את בתו של ססר אבורה

יש כבר שני טלנובלות שאני מחכה להן ועליהן אכתוב פוסט.
 

Renat Zeitune

New member
חח שיט

לא כתבתי על המלון. טוב אין לי מספיק מידע עלילתי ומידע על דמויות הראשיים אבל אכתוב עליו בהמשך.
 

elall

Member
מנהל
יש עליה הרבה יותר מידע מאשר על שתי טלנובלות האחרות

 

faery18

New member
ורשימת המקסיקניות המצופות שלי


הבלתי נסלח
שיסלח לך האל
תשוקה וכח
שתי הדיאנות
שלוש טיפות מים
והמלון התקופתית

&nbsp
יש מצב ששכחתי משהו

אם ויוה יואילו בטובם להביא משהו אחד מבין כל אילה אני אגיד תודה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את מעדיפה את הבלתי נסלח על שיסלח לך האל

או שזה לא היה לפי סדר עדיפויות?
 

faery18

New member
זה לא לפי סדר עדיפויות, אבל הנה לפי הסדר


המלון התקופתית

שיסלח לך האל
תשוקה וכח
שתי הדיאנות
הבלתי נסלח
שלוש טיפות מים
 

NIK KUL 22

New member
תוקפות במאה ה19 כמו אהבת אמת אלבורדה וכו' יש לך אצלך ברישמה?

איזה מכסקנית את מעדיפה?!
חריפה, או חמוצה צ'לי חריף או מתוק במקרה של מריר

מה לעשות אני מעדיפה ברזילאיות כמו טרה נוסטרה טרה אספרנסה אל קלון(המקורי)
צבע החטא(עם זוג של האחד אבל זה קלון
) שקר היופי וזהו כניראה
 
למעלה