אימפריה

faery18

New member
מה הלך בבית של איזיס איזה מפגש פסגה


אין ספק שהמונולוג בין כל המשתתפים שם היה גאוני

נתחיל במרתה שהייתה הראשונה להכנס בדלת, וחטפה שוק כשראתה עד כמה צעירה המאהבת של בעלה, ואז החלה לבכות
הייתי בטוחה שהיא תכפכף אותה ותכנס בה אבל לא..
לטענתה של מרתה איזיס בסך הכל ילדה והיא(מרתה)לא מסוגלת לעשות לה שום דבר. כשמרתה הבינה שזה אלפרדו החליף אותה במישהי "שלא ברמתה" לטענתה, נראה שהיא נפגעה אפילו עוד יותר ובכלל המפגש פנים מול פנים עם המאהבת של בעלה פשוט כאב לה. לכן לא ממש הבנתי למה היא עשתה את זה סתם להכאיב לעצמה?


אבל פה זה לא נגמר חח בזמן שהן מדסקסות קורה הספיקה להתגנב אל תוך הבית של איזיס גם היא, אפילו עוד מלפני שהן בעצמן נכנסו פנימה
היא ישר הלכה לחדר של זה אלפרדו ואיזיס כדי לקחת דגימות שיער של זה אלפרדו בשביל בדיקת האבהות עם כריסטינה. אבל לפתע גם הקומנדדור הגיע ואפילו התנצל בפני מרתה - לא יאמן ש"כבוד הקומנדדור" הואיל בטובו להתנצל בפני מישהו ועוד בפני מרתה
אבל כמובן שאחר כך הוא חזר לסורו והתכווח איתה. היא צדקה בכל מה שאמרה עליו שהוא אגואיסט שחושב שכל העולם סובב סביבו.


בינתיים מרתה הספיקה כבר לצאת מהדירה אל חדר המדרגות והמשיכה לבכות שם עד שנרגעה
זה אלפרדו ואיזיס המשיכו לדבר בחדר ואז הטלפון של קורה שהייתה מתחת למיטה הסגיר אותה
חח אהבתי איך שזה אלפרדו שלף אותה מתחת למיטה בעצבים חח קורעXD


גם ההורים של איזיס הצטרפו לחגיגה ב"טיימינג מושלם" כהרגלם
וכמובן שפה גם היה מפגש עם מגנוליה וקורה למזלה של קורה חח "תגידי לו שאני חברה שלך שרק רצתה לראות מה שלום ביתך איריס..!" זה אלפרדו ומגנוליה: "איזיסס"
קרועה הקורה הזאת חח יותר מזל משכל יש לה זאת
בזכות מגנוליה שהגנה עלייה היא הצליחה לברוח עם מה שגנבה
אחר כך גם ההורים של איזיס חזרו לביתם וכל החגיגה המטורפת הזו הסתיימה לבסוף
אה! לא לפני שקורה ברחה מהקומנדדור כל עוד נפשה בה לעבר המעלית ובתוכה פגשה את מרתה שבדיוק נכנסה אלייה שנייה לפני גם היא כדי לחזור הבייתה חחחח אפילו טרמפ בחינם היא הרוויחה הקורה המשוגעת הזאת חחח אוי זה היה פרק באמת מצויין.


אבל אחר כך בפרקים 41 ו-42 הייתה שוב ירידה מסויימת
הרצתי הרבה דברים, הסצנות עם המשוגע פשוט לא ראויות לשידור לדעתי
מה זה הצעקות האילה והעיוותים ממש לא לעניין. הייתה סצנה שלו אחרי סצנה רגועה וחמודה של כריסטינה ובלי הודעה מוקדמת פתאום שמעו צרחה איומה שלו ממש נבהלתי לא נורמאלים התסריטאים שם


ונחזור לקורה, בסוף נראה שהיא בכלל עשתה את כל זה לחינם אחרי שפרננדו הסביר לה שאי אפשר לבצע את הבדיקה בלי ההסכמה של שני הצדדים. ואז עלה במוחה רעיון לזייף בדיקת אבהות בעזרת ההורים של איזיס ש"למרבה הפלא" הסכימו תמורת
איזה טיפשים מי יסמוך על אחת כמו קורה רואים עלייה מרחוק שהיא חרטטנית
אבל בצע הכסף של ההורים של איזיס גדול יותר מהשכל שלהם
הם עוד ימצאו את עצמם בכלא באשמתה... ואני רק מרחמת על איזיס שגם אם הם קצת משוגעים חח הם בכל זאת ההורים שלה...


אהבתי את הסצנה עם ויסנטי וכריסטינה איך שהם כמעט התנשקו
אבל מצפה כבר להתקדמות גדולה יותר עם העלילה שלהם, מקווה שבקרוב
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין מה לעשות ברזילאית בלי דמויות מיותרות לא עובדת

אלא אם כן זאת בזמן שישנת עם 70 פרקים. אפילו בשדרות ברזיל אני רואה עלילה מיותרת של רוני, סואלן, לאונרדו ואביו של רוני, אבל מי יודע חשבתי בפרקים הראשונים שהעלילה של קדניו עם שתי הנשים שלו לא קשורה לכלום אבל לאחר מעבר הזמן הסתבר שביתו הבכורה היא ארוסתו של ז'ורז'יניו/בטטה אולי גם סואלן, רוני, לאונרדו ואביו של של רוני יתחברו איכשהו לעלילה הראשית, (לא פוחד מספוירלים בנושא).

הקטע הגדול שמרתה וזה אלפרדו מציבים זה לזו מראה מול הפרצוף, הם מאשימים זה את זו באנוכיות ושניהם צודקים במאה אחוז כשלהם לא אכפת שמריה איזיס עומדת בצד והם מדברים כאילו הם בחדר השינה שלהם וכפי שמריה איזיס אמרה מכבסים את הכביסה המלוכלכת שלהם.

מריה מרתה כנראה חשבה למצוא אישה בשלה ולא מישהי שהגיל עם זה אלפרדו הוא על סף פדופיליה שיותר צעירה מהבן הצעיר שלהם ז'ואו לוקאס ולא ידעתי שהיא כל רגישה, אבל באמת מפתיעה לטובה שאין לה האכזריות להיכנס בבחורה שבטח לא הגיעה לגיל 25.

קורה סיפקה את רגעי הבידור ואת פגישת הפסגה שכולם התאספו בדירה ובסוף מריה מרתה בלי לדעת עזרה לה להבריח דגימות לבדיקת ד.נ.א שמריה מרתה הכי חוששת ממנה. ובלי הצלצול של כריסטינה קורה הייתה יוצאת בלי שיגלו וכריסטינה חושבת שקורה עם גבר.

באמת לא ברור בשביל מה קורה צריכה בדיקת ד.נ.א חיובית בכל מחיר הרי בדיוק כמו למכתב של כריסטינה אין לזה תוקף משפטי אז למה שזה אלפרדו וכריסטינה יתייחסו לזה ברצינות רק משום שהתוצאה חיובית? ועוד באמת זה אלפרדו בטח יתבע את המעבדה שעשתה את הבדיקה ללא הסכמתו ואז יתגלה שהדגימות בכלל לא היו שלו וגם לא של כריסטינה, באמת קורה רק מסבכת הכול וחושבת שתשיג את הכסף של זה אלפרדו בכזה קלות שהיא גם מבטיחה כסף להורים של מריה איזיס כאילו כריסטינה מקבלת אוטמטית חלק מהירושה ברגע שזה אלפרדו רואה בדיקה חיובית שהיא ביתו, הרי הוא יכול להיאבק משפטית נגד שלא לדבר על מריה מרתה.

ויסנטי וכרסיטינה חמודים אך לכריסטינה לוקח מיליון שנה להבין שהיא לא אוהבת את פרננדו ובינתיים היא החליטה לבלות איתו יותר זמן.
 

faery18

New member
אני נתקלתי בדמויות ממש מיותרות רק בשובל ופה

זו פעם ראשונה שאתה רואה שדרות ברזיל
העלילה של סואלן והגברברים שלה לא תפסה יותר מידי מקום לפי מה שזכור לי והייתה די משעשעת סך הכל. לא זכור לי שסבלתי בה יותר מידי שוב גם כי היא לא תפסה הרבה מקום.
&nbsp
אהבתי איך שמריה מרתה אמרה לקומנדדור "אתה פטתי" בהקשר לגיל של איזיס
יחד עם זה אהבתי איך שאיזיס העמידה את זה אלפרדו במקום וגרמה לו להגיע למסקנה שההורים שלה ימשיכו לקחת חלק בחייה, מי הוא חושב את עצמו שיקבע להם אם להישאר בעיר או לא? חצוף
רק חבל שבסוף מה שגרם לאיזיס להתרצות סופית זה הדירה שהועברה על שמה והחשבון בנק
חשבתי שהיא מצפה ממנו למשהו שלא ממש קשור לכסף אלא להתחייבות, קשר רשמי, משהו כזה.
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן פעם ראשונה

אכן ביומן חיים העלילה המרכזית לא הייתה באמת מרכזית ולכן היה אוסף של סיפורים וכל אחד סיפור בפני עצמו והעלילה הראשית לא במרכז. בלחיות את החיים גם היו רק 100 או 110 פרקים אז לא היה מקום להרבה עלילות משנה.

את הטלנובלות המשלבות תרבות אחרת של גלוריה פרז לא ראית אז את לא מכירה כל כך הרבה דמויות מיותרות.

אכן כל הכבוד למריה איזיס שהעמידה את הקומנדדור במקומו שהוא מחליט איפה משפחתה תגור. לגבי מריה איזיס היא פשוט הסבירה שלו מריה מרתה הייתה יותר נחושה וחסרת רחמים היא הייתה נשארת ברחוב וזה אלפרדו הבין שהוא צריך להגן עליה למקרה שיכנע למריה מרתה וגם אולי היא מתרגשת במשהו שיהיה שלה וההורים לא יוכלו לקחת לה כי היא לא תספר להוריה שהדירה על שמה והם לא יתנחלו בה וחשבון בנק הם לא ייגעו כי הם באים לדירה שלה רק כדי לקחת כסף, לתת שיקוי של כניסה להריון ולבקש שתפתור את הצרות של אחיה, הם לא באים כדי לשאול מה שלומה או חס וחלילה להביא לה מתנות.
 

faery18

New member
איך לא ראית בפעם הראשונה
זו באמת ברזילאית ענקית


אבל מוטב מאוחר מאשר בכלל לא
לפי מה שאני זוכרת היא הייתה כל כך מצויינת שכל פרק היה
ולכל פרק ממש חיכיתי בציפייה. תהנה!
&nbsp
&nbsp
 

faery18

New member
שאלת
למי שיודע - מריה קלרה היא טובה או רעה?

אחרי התשובה שהיא ענתה לזה פדרו לגבי כריסטינה, יש סימני שאלה סביב הדמות שלה
לא ברור אם היא ענתה ככה לזה פדרו כדי להוריד אותו ממנה או שהיא באמת מתכוונת למה שאמרה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
השאלה של זה פדרו הייתה האם היא מאמינה לכריסטינה

ולפי זה התשובה שגם אם כריסטינה רק עושה הצגה שהיא לא מעוניינת בכספם אז עדיף לשמור את האויב קרוב. מה שכמעט בטוח זה שמריה קלרה תתאהב בויסנטי ואז השאלה אם האחיות או הבנות דודה יהיו הגונות זו עם זו במאבק על גבר.
 

faery18

New member
נראה שכריסטינה כבר לא ממש נלחמת ברגשותייה לויסנטי אלא ההיפך!

הגיע הזמן:] אהבתי איך שהיא ביקשה ממנו עיצה אם ללכת למסיבה של אימפריה, ונראה שהיא לוקחת בחשבון שההזמנה לא בהכרח הגיעה מהקומנדדור עצמו אלא מקלרה... אחרי השיחה של קלרה והקומנדדור על כריסטינה וההזמנה, נראה שקלרה כן מאמינה לה ורוצה להתקרב אלייה אבל עדיין זה לא הכי ברור. נראה איך היא תתנהג אלייה במסיבה. כי נראה שכריסטינה אכן נוטה לקבל את המלצתו של ויסנטי להיות נוכחת במסיבה - כשהסיבה העיקרית היא בעצם הקרבה אל ויסנטי חח
אחרי שהוא אמר לה שהוא הולך לעשות שם קייטרינג מטעם המסעדה.
לפי הפרק הבא נראה שאפילו יש כבר נשיקה
באמת הגיע הזמן שהעלילה של שני אילה תתחיל רשמית


דו המסכנה מתוסכלת מהעובדה שלוקאס ממשיך לכרכר סביב איזיס
מבלי לדעת שמרתה כבר תכננה לו
חח
כנראה שהיא אמרה לזה אלפרדו שלוקאס הולך להיות שם, ככה שהמפגש ביניהם כשלוקאס צילצל בדלת של איזיס היה בלתי נמנע חח..
מעניין איך כל אחד מהם הולך להגיב.
ועוד לגבי מרתה, לא כזה בטוח שזה לא אינטרס שלה שלוקאס יהיה עם איזיס במקום שזה אלפרדו יהיה איתה... לוקאס דווקא יכול להיות פתרון בשבילה.

את הסצנות עם הילד שאיבד את אמא שלו שנפטרה מסרטן בבית חולים הרצתי, סצנות יותר מידי כבדות בדומה לסצנות האחרונות של אליאני. המשכתי לראות מהרגע ששאנה והילד הגיעו לאכסנייה, מעניין מה שאנה תעשה איתו, מקווה שהיא בסוף תשאיר אותו. מסכן:[

עכשיו אני מחכה בעיקר למסיבה המדוברת, הנוכחות של כריסטינה שם מבטיחה שמשעמם לא יהיה חח
ועוד עם ויסנטי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב מעניין מאיפה המנהג "המחלה שאני לא אוהבת להגיד את שמה"

האם באמת כל מזעזע את הברזילאים לומר שמישהו חולה סרטן שהם נרתעים מהמילה?

אכן יכול להיות שהאינטרס של מרתה שלוקאס יהיה עם איזיס כדי שבעלה ישאר פנוי, אך מסתבר שדו לא טיפשה שמאמינה לעזרה של מרתה, היא פשוט קיוותה שמרתה תעזור לעזור למנוע מלוקאס להיות מתחרה של אביו.

אכן מריה קלרה נשמעה מאוד כנה כשדיברה עם אביה למרות שזה פדרו לא האמין לה. ואיך שמרתה דיברה על מריה קלרה מול זה פדרו ושברה הכול בחדר כאילו לא מדובר בבת שלה אלא בבת של בעלה ממאהבת, אפילו פילאר בשובל של שקרים התייחסה טוב יותר לפלומה מאשר מרתה למריה קלרה!!!! כך שיש מצב שהילדה של דניאלי היא הבת של זה פדרו אם מבחינתה ביתה עצמה ובשרה היא כמו זרה עבורה, אפשר שלא תתייחס לנכדה גם אם היא מבנה האהוב.
 

faery18

New member
אבל היא גם לא חכמה במיוחד שישר הסכימה לכרות איתה ברית

אכן בקטע הזה כואב על מריה קלרה שאין לה שום תמיכה מאמא שלה
 
למעלה