קרדאיי

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכנה אילקנור מתכננת תכניות

ומספרת אותם לסאייס ויש לה איחור והיא מקווה שאולי היא בהריון, אך סאייס הסכים לעזור למאהיר וברור לו שהוא הולך לכלא והוא שומע את התכניות של אילקנור לעתיד משותף ומבקש ממנה לדאוג לעצמה ומדבר על אהבתו כלפיה והיא לא מבינה כלום והוא לא יכול להסתכל בעיניה בידיעה שיש לו קשר למות אימה ובנה. סאייס מבקש מאנשיו לשמור על אילקנור ונוסע לפרקליטות ובא למסור הצהרה על פשעיו של מהמט סאים ומספר שאין לזה קשר לקרימה ומספר על החלק של מהמט סאים בהברחות בהודעה מתי מגיעה הסחורה ובזיוף האישורים ועל כך שמדובר בהברחת נשק ומוסיף לכך את איך שמהמט סאים תכנן את הפיגוע נגד המשפחה של מאהיר. התובע מבהיר שאין דרך חזרה מהעדות שלו, העדות שלו היא הודאה באשמה וסאייס מוכן לשאת באחראיות על מעשיו והוא נעצר לאחר שהוא מוסר את עדותו.

לפני כן התובע מחכה לראיות שצריכות להגיע ומהמט סאים לא מבין למה אין ראיות ולמה זה מתעכב. לבסוף מחליטים לעצור את מהמט סאים עד תום ההליכים והוא המום וזועם, אבל נשלך לכלא, אבל בדרך לכלא אנשיו של נאג'דט עורבים למוכנית המשטרה למרות החשש של אנשיו של נאג'דט שהרי מדובר בשר. בינתיים טורגוט שולח את מוסטפה לחפש את סואידה. לאחר מארב וקרב יריות נאג'דט משחרר את מהמט סאים המאושר ומבטיח לתגמל אותו בהתאם וטוען שידע שאפשר לסמוך עליו. נאג'דט מביא את מהמט סאים למחבוא ומהמט סאים מתכנן לברוח לחו"ל אך המום שהמחבוא הוא לא מה שהוא חשב ומתקומם נגד המקום המוזנח עד שהוא רואה את טורגוט והמום ועוד יותר המום שנאג'דט לא מאפשר לו לצאת. טורגוט מטיח במהמט סאים איך שגלגל מתהפך וכעת הוא מתחנן בפניו ודורש ממנו את הראיות. מהמט סאים טוען שהראיות לא בידיו וטוען שהוא המציא את זה כדי להשתחרר וטורגוט אומר שזה מתאים לו ושכעת הוא יכיר את החלק בעסק שהוא לא מעולם לא ראה והוא עינויים עד שהבן אדם יספר את מה שהוא יודע. טורגוט גם מבטיח לנאג'דט למצוא את סואידה ולהחזיר לו את ביתו.

מאהיר מציע לפרידה את היום החלומי שהם יעברו ביחד ופרידה מסכימה והיא מאושרת איתו בבילוי היום. סונה ויאסין שמחים שהם יחד וסונה שואלת אם הוא סיפר על הנישואים ויאסין מבקש ממנו לשתוק שאם מאהיר עוד לא סיפר היא תהרוס את ההפתעה. מאהיר מבקש מפרידה לספר את הסוד והיא מבינה שהוא יודע על ההריון. הוא שואל מדוע הסתירה ממנה ופרידה מטיחה בו שלא יוכל לראות את צעדיו הראשונים ולא יוכל להיות איתו כשהוא בוכה וזה סתם כאב מיותר עבורו. מאהיר מתעקש לא לחשוב על העתיד והוא יהיה מאושר לשמוע על בנו ואחר להיות איתו לאחר שחררו. כשהם חוזרים פרידה רואה את יאסין לצד והיא מופתעת שגם יאסין מעורב ומאהיר מציע לה נישואין לתדהמתה ופרידה מוחה על הרמאות של סונה ומאהיר אומר שהוא לחץ עליה ושלא תכעס עליה. לבסוף פרידה מסכימה להינשא והם נישאים לאחר שיאסין וסונה דואגים לפקיד שמחכה הרבה זמן והם מסכימים להינשא ויאסין וסונה חותמים כעדים וסונה מברכת את פרידה ומאהיר מביע תקווה להיות השושבין בחתונתה.

בינתיים אייטן מחפשת בדחיפות את מאהיר ורואה את נאזיף וסונגול שלא יודעים כלום והם מחפשים את מאהיר ללא הצלחה. נאזיף מרגיע את אייטן שמאהיר ופרידה עכשיו מאושרים ויהיה עוד זמן לספר למאהיר על הבגידה של נאג'דט. הם חוזרים הביתה ומופתעים שהאוכל ערוך על השולחן, זהרה הכינה להם את האוכל ומזמינה אותם לשבת מול השולחן והם אוהבים את האוכל שלה.

בזמן האוכל ארדאל מגיע ומספר למשפחה הנדהמת על בריחתו של מהמט סאים בדרך לכלא ומבקש לעדכן את מאהיר. גם אדנאן מעדכן את סלים בבריחתו של מהמט סאים ושואל אם הוא מעורב בזה וסלים מבהיר שלא ושניהם תוהים מי יכל לארגן את זה אם הם לא מעורבים בשחרור של מהמט סאים.

אייסל מנסה לתמוך בבלגין לאחר שפניה נשרפו ותוהה איך בלגין תגיב למתרחש ומרחמת עליה.
 
למעלה