המחליפה של קרדאיי | משחק השתיקה

next280

New member
המחליפה של קרדאיי | משחק השתיקה

משחק השתיקה" בכיכובו של מוראט יילדירים המוכר לנו כסבאש מ"אהבה ועונש". הסדרה תשודר החל מ- 4.1.16 בערוץ ויוה פלוס
 

Don Nirtin

New member
חבל. קיוויתי למשהו עם אנגין משהו מפטמגול.


 

rafinagar

New member
לפני כמה חודשים ביקשתי מרנת

לשאול את ויוה אם מתכננים לשדר אותה ואמרו שלא אני מאוד שמח ששינו את דעתם ואשמח לצפות בה שוב. זאת סדרה מאוד מרגשת ומזכירה את אזל במבנה הפרקים, פלאשבקים, מנגינות נוגעות ללב, מונולוגים, דיאלוגים חכמים, אחלה דמויות. הסדרה קצרה 28 פרקים טורקיים. אהבתי כל כך את העונה הראשונה, את השנייה פחות כי הרגשתי שהם מנסים יותר מדי להתחכם ולשחק במוח של הצופים.

את תקציר העלילה ניתן לויוה לעדכן אתכם בבלוג הבא. רק אוסיף שבנוסף למוראט יילדירים מככבים גם סארפ אקקיה (טפו, אזל), אסלי אנבר (אוזלם, סודות אפלים), רהא אוזג'אן (ווהבי, קראדיי עונה 3)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב קרדאיי


מה קורה בחוקי טורקיה של שנות השבעים עם עונש מוות ומאסר עולם. בהתחלה נראה שיש עונש מוות על רצח. אבל כשמאהיר הואשם ברצח כפול של נאיל והעיתונאי, אדאנן שמתעב את מאהיר דרש "רק" מאסר עולם וכך גם על רצח סאיט וחשבתי שזה בגלל בכירות הקורבן. אבל טורגוט נידון לתלייה על רצח סררה שלא הייתה בדיוק מישהי כל כך חשובה כמו התובע סוליימן.

עכשיו קראתי בתקצירים שבלגין מתאבדת כי היא צפויה למוות בתלייה, וממה שידוע היא רצחה שני משרתים, אז האם זה בגלל שייחשף הקשר שלה לרצח המפכ"ל ווהבי או שזה בגלל שהרצח כדי לחפות על הרצח של קרימה. או שעונש מוות קיים רק כשזה נוח לתסריטאים?
 

rafinagar

New member


האמת לא זוכר אם בלגין מתאבדת או מה. אבל אם כן הסיבה היא בגלל שמוראט שופך נוזל חומצה על הפנים שלה ומעוות אותו
 
למעלה