שובל של שקרים
מתקרבים לסוף......

Don Nirtin

New member
שובל של שקרים
מתקרבים לסוף......

ובפרק של היום (154) - פאוליניה שואלת את פליקס דודה למה הוא לא אוהב אותה. לזה חיכיתי סידרה שלמה


ולמי שחשב שגמרנו עם אמריליס-ניקו-ארון- לא. זה יתפתח עוד יותר מכוער בזכות ארון המציק


זהו, 6 פרקים אחרונים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עם הארון קראתי בתקצירים שלא סיימנו

אבל לגבי אמרליס היא לא מוזכרת בתקצירים, לרגע חשבתי שתתאבד כמו גלאסי שהתאבדה בפרק האחרון שהיא הופיעה בתקצירים. לא ייאמן עד כמה אמרליס אנוכי, היה לה הכול, האפשרות לבקר את בנה והיא עדיין בעניין של לגזול אותו מאביו הביולוגי ואחר כך היא מצפה שניקו שוב יאמין לה לאחר מופע הצביעות שעשתה לו. ולאן נעלמה החברות של אמלריס לפלומה, בתירוץ של הרבה עבודה לשתיהן, אפילו לא שופכת את הלב בפני פלומה על הכאב שלה?

מעניין אם פליקס כבר אוהב אותה, לפי הרמז שהוא לא מבין את השאלה.

עם כל השנאה ללילה האיומה והעונש שבהחלט הגיע לה, מסתבר שיש לה ועכשיו רק לאחותה האאוטיסטית אימא עלובה עם דעות קדומות ושללא ספק אשמה במה שיצא מהבת הבכורה שלה והיא עוד רוצה לנחם את עצמה שטאליס גרם לביתה ללכת בדרך הרעה. וזה מעניין העניין הזה מי שרוצה להיות במערכת יחסים עם אאוטיסטי/ת הוא אדם עם מוגבליות, צריך לקבל כמעט אישור חתום מההורים, כי אאוטיסט לא כשיר להחליט אם הוא רוצה נשיקה או לא. הקלות ראש שבה המשטרה התייחסה לתלונה של לילה וניידי על רפאל, התייחסו לרפאל השוטרים שעצרו אותו כמו לאנס או לפחות למי שבעל קטינה, ומסתבר שבתא עם אסירים אחרים היו עושים לו לינץ' כאילו שביצע אונס.

מזל שלאח של פילאר יש שכל, נקווה שהסבתא תפקח את עיני האימא החופרת שהורסת את החיים לבת שנותרה לה.
 

Don Nirtin

New member
אתה צודק.


אני מאשים את העריכה של ויוה בזה שהם חתכו וקיצצו דברים חשובים שקשורים ללינדה ואמא שלה. סתם ככה פתאום קיבלנו סצינה מוזרה שלא הופיעה לפני כן בסדרה בכלל.

אמריליס וארון- שניהם דמויות שהתסריט והמפיקים הרסו אותם. אבל הסוף של אמריליס יהיה להיות עם ארון.

ובאשר לפליקס - הוא לא הבין את השאלה כי הוא פתאום נהיה טוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ממש מעניין איך אהרון מזגזג בין אהבת גברים לאהבת נשים

 

Renat Zeitune

New member
זה נקרא ביסקסואל

שאדם נמשך לשני המינים בניגוד להומו/לסבית או סטרייט שזאת נטייה חד צדדית
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העריכה היא לא של ויוה

אלה של החברה האמריקאית שעושה את הגרסאות הבינלאומיות. ויוה עורך במקרים קיצוניים אם יש פרק של 15-20 דקות הוא מעמיס חצי ממנו על הפרק הקודם ואת החצי על הפרק שאחרי, כך הם עשו בעל החיים ועל המוות ובסערה. ובטורקיות הוא עורך את הפרקים הטורקיים של 120-140 דקות שלא נכנסים גם לשני פרקים של ויוה, כמו במקרה של קרדאיי.
 

AndreiTR

New member
אמריליס וארון

לאהרון יהיה בן זוג חדש רופא שיעבוד בבית חולים סאן מאגנו.

אמריליס תבקש סליחה מניקו בפרק האחרון ולא יודע מה יהיה סופה.
 

tami129

New member
עם התקרבות לסוף אפשר לכתוב בקלות על קווי עלילה מיותרים

לחלוטין.
ז"א שקווי העלילה הראשיים היו פליקס- פלומה - ברונו - סזאר ופילאר ואליני
אבל היו קווי עלילה שהיו בסדר גמור כמו ניקו-ארון ואמריליס (במיוחד שכנראה עכשיו פליקס וניקו יהיו ביחד) טאליס- לילה- ניקולי ונטשה היה קו עלילה סביר עד טוב, הסיפור של לינדה היה חשוב והעלילה של ולדריני עם הליצן שלה היו לפחות העלילה הקומית.
רבקה ופרסיו הרגיזו אותי אבל בסופו של דבר הם היו חיוניים לעלילה המרכזית.

אבל למה האח של ברונו קיבל קו עלילה עם האחות, כדי שנראה שגם במשפחה של ברונו לא הכל זהב?
הסיפור של מישל פטריסיה גוטו והעורכת דין (שכרגע שכחתי את שמה) היה גם מיותר וגם מעצבן בו זמנית.

חלק גדול מהסיפור של אטיליו היה מיותר, למה ג'יג'י היתה קיימת?
 
למעלה