אימפריה

faery18

New member
מגיבה על הפרקים האחרונים ששודרו עד כה


מסתבר שמרתה היא זו שלקחה את הכסף מלורייני
על ידי רב המשרתים שלה. לורייני המשיכה לנג'ס לה עד שמרתה החליטה להוריד אותה
על ידי בריגל(אבל לא בהצלחה יתרה
)האמת לא חשבתי שהיא תהיה בגדר "רוצחת" חבל. אבל הצחיק אותי איך שהיא הצליחה לעבוד עלייה ובמקום לתת לה את הכסף מחוץ לתחנת המשטרה היא פשוט עברה אותה ונכנסה בעצמה לתחנת המשטרה להתלונן עלייה
ועוד רב המשרתים הספיק להקליט את לורייני ובעלה לשעבר מודים שהיא סוחטת את מרתה חח מרתה הצליחה לסגור עליהם מכל הכיוונים ובסופו של דבר הם מצאו את עצמם נסים על נפשם מבריגל
לורייני הביאה את זה על עצמה, ממש ניסתה לרקוד על הדם של אחיה


אחרי שכריסטינה קיבלה את הכסף ממרתה, היא יכלה לפחות סופסוף למלא את הבית באוכל
ואפילו לקבוע לעצמה תור אצל שאנה חח למרות שזה לא כזה שינוי לוק כמו שהיא הגדירה את זה אבל בהחלט יפה לה
טוב הכל יפה לשחקנית הזו היא פשוט יפייפיה


נראה שהקומנדדור לא ממש עשה משהו נגד העסקה של מרתה ושלה ונראה שבכל זאת זה לא ממש מפריע לו ולא דחוף לו כלל וכלל לחפש שוב את ביתו
ככה שמצד שני אולי כריסטינה כן עשתה בשכל. אני גם לא כזה מופתעת מז'וזה אלפרדו אבל חשבתי שכן יש בו איזה רגש מסויים.


גם לא אהבתי איך שהוא קם באמצע הבילוי שלו עם הבת שלו, רק בגלל שנלחץ אחרי שאיזיס ראתה אותם. עובדה שתוך שנייה אחרי שהוא נפגש איתה הוא הרגיע אותה ואמר לה שזו הבת שלו ושהוא לא בוגד בה. אז מה העצבים שחטף עם ניפוץ הטלפון שירגיע קצת
גם איזיס כולה בהגזמות
היא יודעת הרי שיש לו משפחה למה ישר לקפוץ למסקנות.


הבלוגר החופר קיבל בפרקים האחרונים יותר מידי זמן מסך
ומה לעשות הוא באמת חופר
מסתבר שהוא מנסה לעשות יד אחת עם האקס של קלאודיו כדי להוציא אותו מהארון עם הוכחות. ומסתבר גם שאישתו של קלאודיו הייתה מודעת כל הזמן לעובדה שהוא גיי ובכל זאת ממשיכה לחיות איתו ועוד ידעה שיש לו בן זוג, איזו הזויה. למרות שהאמת היא שהייתה לי הרגשה שהיא יודעת.


היה חסר לי סצנות משותפות של ויסנטי וכריסטינה אבל נראה שבפרק הבא הם כבר מתנשקים!


 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא נראה שבריגל היה אמור לרצוח אלא רק להפחיד עד פחד מוות

אבל ממש צחקה על לורייני כל הדרך והורידה אותה מעצמה בלי לשלם פרוטה.

לפחות יודעים שהוא באמת אוהב את מריה איזיס, אבל הזוי שאיזיס שראתה את משפחתה במגזינים לא זיהתה את הבת שלו והיה צריך תמונה עדכנית כדי להוכיח לה, מה הפעם האחרונה שמריה קלרה צולמה הייתה בתיכון שמריה איזיס בטוחה לגמרי שמדובר בעוד מאהבת?

הבלוגר באמת חופר ובאמת מפתיע שהוא יכול לשתף את אשתו בצרותיו כי היא מודעת להכול. מעניין אם הבלוגר יקיים את ההבטחות ללאונרדו.
 

faery18

New member
בריגל התחיל לחנוק את לורייני, ואז הוא הזהיר אותה,

כשהיא לא נענתה והמשיכה לדבר על הכסף הוא המשיך לחנוק אותה בכוונה לרצוח אותה
והרי אחר כך הראו את מרתה שואלת אותו איך הוא לא הצליח ושהיא הייתה מחסלת אותה כמו יתוש חח
אז נראה לי שזה די ברור שבסופו של דבר היא הייתה אמורה למות מבחינתם אחרי שלא שמעה לאזהרות


למרות שזה אלפרדו נלחץ והיה לו חשוב להבהיר לאיזיס שהוא לא בוגד בה, עדיין אני לא בטוחה אם הוא באמת מאוהב בה. זה נראה יותר כמו "יחסי הדדיות" איזיס נותנת לו מה שהוא מחפש והוא בתמורה זורק לה חפיסת שטרות לתוך קופסא... בזה מסתכמת מערכת היחסים שלהם. זה יותר דומה ל"עבודה המכובדת" של אחיה הג'יגולו המהולל
יחד עם זה נראה שאיזיס באמת התחילה לפתח כלפיו רגשות אבל זה יותר נראה רק מהצד שלה.
 

elall

Member
מנהל
נראה לי השנאה כלפי קורה מנצחת כל רגש שיכול להיות

לזה אלפרדו כלפי הבת שלו. הוא מבין טוב שאם הוא יכניס את כריסטינה לחיים שלו זה אוטומטית יקרב את קורה והיא הולכת למרר לו את החיים. גם יש לו עכשיו בעיות עם ילדים אחרים שלו. לוקאס נפצע, ודווקא ראו כמה אכפת לזה אלפרדו כמה שהוא דואג לו. הוא לא כמו מריה מרתה שפשוט נותנת לו לעשות מה שבא לו ואחר כך בוכה למה הוא מתייחס אליה ככה מגעיל. לפחות זה אלפרדו מנסה לדבר איתו, מנסה לדרבן אותו לקחת את עצמו בידיים ולהתבגר. בכלל מריה מרתה כאחת שלא ממש עובדת יכלה להשקיע יותר בחינוך שלו.
ויש גם את זה פדרו שעולה לו על העצבים. אהבתי איך צעק עליו, הוא פשוט קרציה שרק חושב על היום בו אביו ימות ומה הוא יקבל. פשוט חמדן מגעיל וחיי כל חייו בעושר והולך לקבל הון מטורף אחרי שהוריו ימותו, אבל זה לא מספיק לו. אבל אין לא טיפת אחריות או ביצים, מקשיב לאישתו ולאימא, על הכל רק רץ לבכות לאימא, ואימא כמובן מסדרת לו הכל.
אה כן, וגם יש לו פה ושם צרות עם ה"סוויט צ'יילד" שהוא צריך לפתור
 

faery18

New member
פדרו חוצפן ושאפתן אבל אבא שלו לא מהסס להוסיף שמן למדורה

אף פעם הוא לא מנסה לשבת לדבר איתו מלב אל לב, כמו שלמשל הוא לקח את קלרה לצהריים של כיף הוא יכל לקחת גם אותו ולנסות להראות לו שגם הוא נחשב בעיניו. אבל הוא כל הזמן צועק עליו ומתעלם ממנו, נכון שפדרו קרצייה ומעניין אותו רק הכסף והמעמד אבל בתור המבוגר האחראי בתור אבא שלו הוא יכל קצת להוריד את הטונים איתו ולנסות להראות לו שהוא אוהב גם אותו ואולי זה פדרו היה מתחיל קצת להשתנות.
 

elall

Member
מנהל
זה פדרו לא מחפש אהבה מאבא

הוא כבר לא ילד כמו לוקאס, הוא כבר גבר בוגר. לא הראו לנו תקופה שקדמה לכך אבל אולי קומנדדור כבר התיאש ממנו, מהשאפתנות שלו, מאוחר כבר לחנך אותו. הוא מקנא במריה קלרה רק כי הוא מבין את המשמעות של זה, שהיא תהיה היורשת של מקומו של זה אלפרדו. הרי הוא קיבל תפקיד מאוד משמעותי בחברה, אפילו מריה קלרה אמרה שיותר חשוב, והוא עדיין נודניק, לא מסתפק בזה ולא מעריך את האחריות ואמון שאביו נתן לו. הוא ממש לא צריך להרגיש שאבא אוהב אותו וקומנדדור יודע את זה , הדבר היחיד שירגיע אותו זה אם הוא יבטיח לעצמו את כס המלכות . והחוצפה שאיתה הוא כל פעם בא לקומנדדור , פשוט דורשת את היחס שהוא זוכה לו מאבא. בניגוד למריה מרתה שעושה בשבילו הכל, כל פיפס שלו, כל שטות, היא מייד רצה לתקן , אז מזל שיש את קומנדדור שיוריד אותו קצת מהעץ.
 

faery18

New member
זה לא קשור לגיל, גם אם פדרו כבר בחור גדול הוא זקוק לאב תומך

פדרו אומנם חומרני אבל אם אבא שלו היה קצת נותן מעצמו ומוריד מהאגו המנופח שלו אולי הוא היה מתחיל להשתנות.
 

elall

Member
מנהל
תמיכה במה בדיוק הוא צריך? לבן אדם יש הכל חוץ מ....

בטחון שהוא ה-יורש הגדול. מה זה אלפרדו צריך לתת מעצמו? שוב, הוא עובד בחברה בתפקיד נחשב מאוד, מי נתן לו את זה? אבא! כל מה שהוא היום הוא קיבל מאבא, אבל הוא כפוי טובה. הוא לא מסתפק בזה, הוא רוצה את המקום של קומנדדור והוא לא מתבייש לדרוש את זה ממנו. זה כבר לא עניין של אגו, זה עניין של כבוד. זה פדרו בשיט לא מכבד את אביו ואת מה הוא קיבל בזכותו , רק חושב על היום מתי הוא יפרוש/ ימות כדי לתפוס את מקומו. אני חושבת שזה מזעזע שהבן חושב כבר על מותו של אביו רק בשביל לקבל עוד כסף וכוח, ועוד כשהאב צעיר ובריאה כמו שור ואפילו רומז בצורה מאוד ישירה לאביו. אין סיבה שקומנדדור יתקפל בפניו, פשוט בן נוראי ולא ראוי אפילו לאהבת אביו או איזשהי התחשבות מצידו.
 

faery18

New member
מתי לאחרונה זה אלפרדו סתם ניסה לדבר איתו שיחה רגילה?

של אב ובן? הוא לא פוזל לכיוון שלו בכלל אלא רק יודע לצעוק. מתי הציע לו לבוא איתו למסעדה למשל כמו שהלך עם קלרה? אף פעם.

רק אדגיש שאני לא מצדדת בפדרו או רואה בו קורבן, ברור שהוא מעצבן וכפייתי עם עניין הירושה אלא שפשוט גם לקומנדדור לא חסר.
 

elall

Member
מנהל
ומתי פדרו ניסה לדבר איתו שיחה רגילה?

אם קומנדדור לא שם עליו, אז הוא לא שלא שם על קומננדור, אלא להפך, בא אליו רק בנושאים של ירושה וכסף. ככה הוא רואה את אבא שלו-כספומט/קופת חיסכון. אז בבוקר הוא בא אליו , במקום להצטרף לקפה , הוא התחיל לחפור לו על הירושה, אז בצדק הוא חוטף את הצעקות, כי יש גבול לחוצפה. הצעקות והזלזול שהוא מקבל מאביו זה נטו באשמתו, זה מה שהוא מרוויח, ולא הפוך, לא היחס הרע של קומנדדור גורם לפדרו להיות כזה חוצפן וחסר אחריות. זה אלפדרו מכיר את הבן שלו טוב מאוד ויודע מה הוא מחפש, וזה בטח לא ארוחה משותפת ואהבה אבהית. הסיבה היחידה שזה פדרו רוצה באהבה והערכה מאבא, זה כדי להיות בטוח שהוא יקבל את הירושה שלו, לא כי אכפת לו באמת מיחסים עם אביו. הרי הוא רק מחכה שהוא יתפגר וזה פדרו יקבל כבר את השליטה. הכוח והכסף בשבילו באים הרבה לפני אביו. ולא לשכוח, הוא דרס בן אדם ורגע אחרי זה הוא ממשיך לחשוב על ירושה כאילו כלום לא קרה. אין לו ייסורים מצפון בגרוש. הבן שלו מפלצת ואת עדיין מצפה שהוא ינסה להיות איתו אב אוהב ותומך? בשלב הזה יש לו את כל הסיבות בעולם להתבייש בבן שלו ולהתייחס אליו בבוז. גם לאהבה של הורים יש גבול, ופדרו כבר מזמן עבר אותו, וכל הכבוד לקומנדדור שהוא מנסה להעמיד אותו במקום.
 

faery18

New member
הוא לא, אבל הוא הבן והקומנדדור האב ובהתאם למעמדו מן הראוי

שהוא יהיה הראשון להוריד את הטונים וינסה להתקרב לבנו. אולי לא רק היחס של הקומנדדור גרם לפדרו להיות כזה אבל אם הקומנדדור היה משנה את היחס אליו אולי יש מצב שפדרו כן היה קצת מתחיל להשתנות זה הכל.

לגבי הדריסה פדרו לא דרס בכוונה אלא רק ברח ולא הסגיר את עצמו(אחרי שמרתה שכנעה אותו לעשות כך, בהתחלה הוא רצה להסגיר)ועדיין ברור ומובן שהוא התנהג בצורה פלילית וחמורה. שוב אני לא עושה ממנו קורבן ולא מגנה על ההתנהגות שלו. זה שהוא דמות לא טובה שבטח יעשה עוד מלא דברים רעים שיעצבנו זה ברור.

כמו שברור שהקומנדדור גם הוא רחוק מלהיות מושלם.
כל כך מתגאה באימפרייה שלו מול לוקאס "אני עבדתי קשה כדי להגיע לאן שהגעתי", רק ששכח לספר לו שה"אימפריה" שלו נבנתה על בסיס לא חוקי של לקיחת אוצרות טבע לידיים פרטיות שלא כחוק. ממש "קשה" הוא עבד.
 

elall

Member
מנהל
סביר להניח שזה אלפרדו התיאש ממנו

לא ידוע מה היה ביניהם קודם אבל אולי כבר לזה אלפרדו נמאס ממנו, אולי הוא ניסה לדבר איתו המון פעמים וזה פשוט לא עזר, עובדה שפדרו היום בתפקיד חשוב בחברה אז הייתה תקופה שאביו לא זלזל בו ככה ונתן לו צ'אנסים. אולי כבר נגמרה לו הסבלנות ואולי הוא כבר הבין שאין עם מי לדבר אבל פדרו רק מתעקש לעצבן אותו שוב ושוב. הנה עובדה שעכשיו זה אלפרדו מנסה לדבר עם לוקאס, מנסה לעזור לו. הוא מבין שהוא הולך בדרך לא נכונה אז הוא מנסה כוון אותו כל עוד הוא צעיר. כנראה עם פדרו זה לא ממש הצליח לו. ואגב, כאן גם אני לא מסכימה לגבי זה שקומנדדור משוויץ בפני לוקאס. אני לא חושבת שזה בא מהמקום של שחצנות אלא רצון לתת דוגמא טובה לבן שלו. ברור שקומנדדור לא בדיוק קדוש והעסק שלו נבנה בדרך לא חוקית, אבל הוא לא יספר את זה לבנו, אחרת הבן יגיד לו מה אתה מטיף לי בכלל? הוא מנסה לעשות מלוקאס בן אדם טוב, מנסה ללמד אותו ששום דבר בחיים לא בא בחינם ושצריך לעבוד. הוא אמר משהו בסגנון לפדרו באחד הויכוחים שמי שירש את מקמו יהיה זה שיעבוד הכי קשה ויוכיח את עצמו.
ואגב, זה פדרו סימס בזמן הנהיגה ולכן דרס. זה לא היה בכוונה אבל זה בהחלט חוסר אחריות שעלתה בחיי אדם.
&nbsp
 

faery18

New member
כל עוד לא ראינו את זה אלפרדו מנסה לדבר עם פדרו זה רק ניחוש

שהוא כביכול כבר התייאש מלנסות, החלק הזה בין השנים אכן חסר גם מבחינת הקשר של זה אלפרדו ומרתה.

לא אמרתי שזה אלפרדו השתחצן על לוקאס אלא שפשוט הוא לא יכול להביא את עצמו כדוגמא מול הילד העצלן והמרדן שלו כאשר הוא השיג מה שהוא השיג די במרמה. אי אפשר להוות דוגמא טובה על בסיס שקר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עדיין הוא עבד קשה גם אם הבסיס לא חוקי

זה לא שזה נפל עליו משמיים או שהוא היה ג'יגלו של אישה עשירה או שהוא שדד אנשים, עדיין הוא השקיע בזה הרבה עבודה קודם לא חוקית ואחר כך חוקית.
 

faery18

New member
אחרי שהוא ירש את כל הכסף של אותו זקן דברים באו לו די בקלות

הוא אכן בנה אימפרייה אבל לא בצורה מאתגרת כזאת כמו שהוא מתאר חח

&nbsp
האמת היא שאם חושבים על זה לעומק אני לא כל כך בטוחה שגם היום הדרך היא כזאת חוקית. אני זוכרת שאחרי שכמעט תפסו אותו בהר הוא החליף מקום ככה שייתכן שמקור היהלומים עדיין לא חוקי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הבעיה שזוז'ה פדרו קורה לעסק שלו אימפריה

וז'וזה אלפרדו ומריה מרתה לוקחים את השם במובן המילולי, ומבחינתם הבן הבכור של הקיסר הוא הקיסר הבא באופן אוטמטי, ז'וזה אלפרדו ניסה להסביר לז'וזה פדרו שכאן זאת לא מונרכיה ושיפסיק להתנהג ככה, אבל נראה שמריה מרתה כבר תכנתה אותה כיורש העצר ובכל פעם שמערערים על המעמד הזה הוא נכנס לעמדה של הקוזאק הנגזל. וחוץ ז'וזה פדרו נפגע מזה שהבן שלו רוצה לתכנן תכניות לאחר מותו, שזה איכשהו שיכול להתפרש כמשאלת לב שימות כמה שיותר מהר.
 

faery18

New member
מריה מרתה בעצמה מהווה השפעה רעה על פדרו אין ספק

למרות שעדיין אני מתה על הדמות שלה
 

elall

Member
מנהל
אה ואם כבר, אז זה פדרו הוא זה שצריך להרגע

ולנסות לשפר את הקשר שלו עם אביו. הוא צריך לעשות חשבון נפש ולחשוב למה אביו מתייחס אליו ככה ומה הוא יכול לעשות כדי להרוויח את האמון ואהבה שלו. הוא זה שצריך להראות לאביו שהוא אוהב אותו ולא את החשבון בנק שלו.
 
למעלה