אימפריה

faery18

New member
פרק 18


כריסטינה קיבלה את השוחד של מרתה

אם היא כל כך התאמצה לא להיראות כמי שאיכפת לה רק מהכסף אז כאן היא בעצם הפילה את עצמה לפי דעתי. הרי של מי הכסף
של הקומנדדור
היה ראוי יותר אם הייתה עושה את זה בצורה מסודרת כמו שצריך, שהוא יכיר בה כבת ואז לגיטימי שיהיה לה את הזכויות שלה. וככה היא גם הייתה מכירה את אבא שלה ולא הייתה נשארת לבד אלא מתחברת למשפחה החדשה שלה במקום להמשיך לשבת עם הדודה העלוקתית שלה


אבל אני כן קצת יכולה להבין למה היא פעלה ככה למרות שאני לא מסכימה איתה. הקומנדדור היה קשוח איתה ונתן לה בעצם להבין שהיא לא כ"כ מעניינת אותו, אז היא די ויתרה על הרעיון, אבל היא לא חשבה על זה מספיק לעומק ועל ההשפעה של מה שהיא תעשה לאיך שהיא באמת תראה, ולא באמת חשבה על העובדה שמבחינתה אמא שלה כאילו רצתה שהם יכירו(המכתב המזוייף).

מה שכן, הסצנה עם מרתה וכריסטינה הייתה בהתחלה די משעשעת חח(איך לא עם הנוכחת של מרתה
)איך שהיא הלכה ואז עשתה סיבוב פרסה וחזרה ואז צחקה על הוילונות והמפה "אפשר לפחות לכבס לא?" חחח איזו גזורה זאת


נראה שקורה לא ממש סגורה על עצמה אם כריסטינה עושה את המעשה הנכון. מצד אחד היא רוצה כסף לא איכפת לה מאיזה כיוון אבל מצד שני היא גם רוצה מעמד...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כריסטינה רק רצתה לפתור את בעיות הפרנסה, האח והאחיין

ולא רצתה לתבוע את זכות על הירושה, היא סיפר לקומנדדור על בעיותיה והוא ברגע שראה את קורה זרק אותה, היא הושפלה על ידי זה אלפרדו ומריה מרתה ואת אחיה או הדודנים שלה היא עדיין לא הכירה וטבעי שתרצה רק לפתור את בעיותיה ולא להיות חלק ממשפחה שעשתה עליה רושם כל כך גרוע, מריה מרתה למעשה הציעה לה את מה שהיא ביקשה מזה אלפרדו בתור אחיינית.

כריסטינה בטוח לא תבקש כסף שיכול לפרנס את קורה לכל החיים, כך שצפוי שקורה תעשה בעיות ותהרוס את העיסקה, כי היא הרי רוצה להבטיח חלק נכבד מההון של זה אלפרדו ולא נדבה.

סחטיין למריה מרתה שתיחקרה את השכנים וגילתה על כל הבעיות שיש לכריסטינה כדי להטיח בה אותן ולהציע הסדר כספי.
 

faery18

New member
נכון שבשביל זה היא הייתה צריכה את הכסף

ואני מבינה בהחלט את הרתיעה הראשונית שלה מזה אלפרדו לאור ההתנהגות שלו.
&nbsp
אבל לקבל את הכסף בדרך עוקפת על ידי מרתה זה לא פתרון שמביא לה יותר מידי כבוד לפי דעתי. אבל נסלח לה כי היא חסרת אונים חח
 

Don Nirtin

New member
עד פרק 9


שום דמות משנית עם עלילה משנית לא מעניינת בניגוד לשובל של שקרים. שזה טוב מאוד כי אז אני אדלג את כל העלילות המשניות ואצפה רק בסצינות הראשיות (להלן- כל המריות, ז'ה אלפרדו, כל הז'ה למיניהם, ויסנטי, וכריסטינה/קורה).

לא מבין את זה, בזבזו זמן מסך בפרק 8 על קורה שנשכבת על אליני המתה ובוכה....... ובוכה....... ובוכה...... ובוכה.........ובוכה......... סבבה, הבנו.

אז גוארסי ודגמאר של שקר היופי עכשיו זוג. והוא משקר לה על ציורים לא אמיתיים........ תירו בי.

ואין לי את מי לאהוב בסדרה הזו. כולם כל כך חסרי קשר. בשובל של שקרים כולם היו קשורים איכשהו לכולם, גם המשניים הפכו קשורים בהמשך.....

דבר אחד אני אוהב בברזילאיות- גם אחרי שגילמת דמות ראשית, אתה מגלם דמות משנית אחר כך ואף פעם לא מתקבע על תפקיד הראשי כי מה שאתה מקבל זה מה שיש.

ונסיים בברכת מוות מהירה לפוסטמה ההיא שבאה לסחוט את מרתה.
 

faery18

New member
לא הבנתי מה רצית להגיד לגבי העלילות המשניות

אם הן מעניינות בעייניך או לא, לדעתי האישית בניגוד לשובל של שקרים פה רובן דווקא כן מעניינות למעט הצייר והבלוגר החופר חח
מה גם שפה אין מריחות והפרקים לא משעממים. אני כן סבורה שפרקי המוות של אליאני היו כבדים ויכלו לוותר עליהם. אבל בהחלט ניתן היה להרגיש עלייה חדה בפרקים מאחרי המוות של אליאני. אתה בינתיים ראית ממש מעט מהעלילה העיקרית אחרי המוות של אליאני. ככל שתתקדם בפרקים תבין את ההקשרים של הדמויות אחת לשנייה. מה שאני הכי אוהבת בטלנובלה הזו זה את הקטעים של מרתה זה אלפרדו קורה וכריסטינה, כולל קטעי ההומור של מרתה וזה אלפרדו
אני חייבת להודות שגם לשחקנית שמשחקת את קורה לא חסר חוש הומור חח.. נכון שהמונולוגים לא נכתבים על ידה אבל בהחלט גם לה יש צד הומוריסטי באופן שהיא משחקת את הדמות שלה


לגבי לורייני הסחטנית חח היא מבחינתי עוד בידור
פשוט בדיחה מהלכת האישה הזו
אני נהנית מאיך שמרתה קוטלת אותה כל פעם
 

Don Nirtin

New member
לורייני לא מעניינת. נקודה.


דחפו אותה רק כדי שהסיפור הזה של הדריסה לא יתגלה כל כך מהר.

בשובל של שקרים הציגו את הדמויות כקשורות לדמויות המרכזיות. פה זה נראה כאילו הן מפוזרות ולא קשורות לאף אחד.

אבל את מסכימה ש8 דקות סצינה של קורה ואליאני ז"ל כשכ7 דקות מהן אליאני מתנ/שמת ומתפגרת ואז קורה בוכה ובוכה ובוכה........... יכלו לחתוך ל3 דקות בשקט.
 

faery18

New member
ברור לגבי אליאני אני מסכימה

באותה מידה גם יכלו מצדי לחתוך את יריקות הדם השיעולים הבלתי פוסקים והתחנונים האחרונים שלה לקורה.... זה היה ממש כבד ועצוב אבל זה היה פרקים ספורים בלבד וזה היה רק הבסיס. עכשיו התחילה העלילה האמיתית שתפסה כיוון אחר לגמרי
ככה שאני ממליצה לך לתת הזדמנות לעוד כמה פרקים ואז להחליט;)
 

elall

Member
מנהל
לורייני מעצבנת ומיותרת ברמות

גם צייר ואישתו. חוץ מזה כולם פה די מתעצבנים על בלוגר, אבל עם כמה שהוא חופר ומעצבן, לדעתי הוא איזה שילוב של עמרי חיון וגל אוחובסקי, והולך לנסות להוציא מהארון את קלאודיו ולזה נראה לי יש פוטנציאל להיות מעניין. לזה התכוונתי בעניין הסטטוס .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בשובל של שקרים מתחשק לי לתת לפטריסיה ומישל

וגם גוטו שחזר כרטיס לכיוון אחד לירח וסילביה דרושה כעורכת דין אבל בקטעים שקשורים לרביעייה הזאת זה גרוע מפרסומות באמצע סרט.

פה גם הדמויות המשניות לא מעניינות בכלל, למרות שקשה לקבוע מי משני ומי ראשי כי הרוב קשורים למשפחות איכשהו.
 

tami129

New member
הייתי מוסיפה לרשימת המיותרים את האח של ברונו, לוסיאנו

גם חי על חשבונה של האחות המבוגרת וגם עכשיו בקושי רואים אותו, בכיף יכלו לוותר עליו
 

elall

Member
מנהל
אני לא מאמינה שאין לך את מי לאהוב, כנראה לא ראית מספיק.

&nbsp
אין מצב שלא תאהב את מריה מרתה והאמת קשה גם לא לאהוב את קומנדדור זה אלפרדו.
ואחרי שראיתי את הסטטוס שלך היום בפייסבוק אולי בכל זאת יהיה משהו שיעניין אותך.....
 

Don Nirtin

New member
אה, על הביצה?


די ייקח זמן עד שזה יקרה עם קלאודיו.

בואי נראה.... מריה מרתה קצת קשה להתרגל אחרי גריזי שהייתה טובת לב וזאתי..... גרסה משופרת של טרסה כריסטינה......

את אלשנרו נרו לא אהבתי אף פעם - בד"כ הוא הגבר המעצבן והמכה. לא שונה בהרבה.

לא ראיתי מספיק? ראיתי בינתיים את 10 ולדעתי הולך להשתפר, אבל עדיין אין מספיק דמויות שבא לי להגיד היי, מעניין מה יהיה איתם.
 

Renat Zeitune

New member
אלשנדרו נרי מדהים

לא ראיתי אותו בהלוחמת והאמת הכרנו אותו רק בשתי טלנובלות. פה הוא ממש לא מכה נשים ויש בו כריזמה, גם אם הוא לא הגאלן הטיפוסי הצעיר והחתיך עדיין הוא מקסים ומודה שלפני כן הוא לא עניין אותי בשקר היופי והיה מעצבן ומגעיל דרך אגב אני כתבתי משהו דומה על תפקיד ראשי ומשני, הברזילאים לא מקובעים ונותנים צ'אנס לשחקנים אחרים ולדעתי הם פשוט מתאימים שחקן לדמות כי לא כל דמות מתאים לשחקן מסויים כמו אצל הפקות אחרות שהם מקובעים על שחקנים רק כי זה מבטיח רייטינג. הנה ג'ובאנה אנטונלי הייתה ראשית בהאחד ומאז זוכה לתפקידים פחות ראשיים אבל בכל זאת מהותיים בסדרות ובכל זאת יש לה קהל מעריצים מכובד למרות שהיא לא ראשית כבר.
 

elall

Member
מנהל
בדר"כ גבר מכה ומעצבן? כולה היה כזה בטלנובלה אחת.

בללא ספק , אמנם לא ראיתי, אבל הבנתי שהוא היה טוב וחמוד ואפילו היה בן זוג של ליליה קבראל.את הלוחמת אאל"ט בכלל לא ראית. ופה הוא ממש לא מעצבן ולא מכה. הוא בכלל בנתיים מתפקד כ"טוב". נראה לי בלתזאר משקר היופי עשה לך טראומה ממנו לכל החיים
 

elall

Member
מנהל
מזל טוב למריה ריביירו !


השחקנית שמשחקת את דניאלי חוגגת היום יום הולדת 40!

 

elall

Member
מנהל
הידעתם
כמה פרטים על חייהם של שחקני הטלנובלה "אימפריה"

השחקנית דריקה מוראיס (קורה המבוגרת) חוותה לא מעט אכזבות וכאב בחייה. מאז שנות ה20 שלה דריקה ניסתה להכנס להיריון עם בעלה הראשון אך לא הצליחה. לאחר טיפולי פוריות היא הצליחה להכנס להיריון, אך הפילה, ובעקבות זה סבלה מדיכאון במשך תקופה ארוכה. בהמשך היא המשיכה לנסות להביא ילד לעולם עם בעלה השני, אך שוב ללא הצלחה. בסופו של דבר היא ובעלה התייאשו והחליטו לאמץ ילד, אך התהליך לקח המון זמן והזוג התגרש. דריקה לא ויתרה על חלומה להפוך לאימא והמשיכה בתהליכי אימוץ לבדה ולאחר כמה שנים סוף סוף הצליחה לאמץ תינוק בשם מתאוס. אך הגורל המשיך להתאכזר אליה ולפני 5 שנים התגלה אצלה סרטן הדם (לוקמיה). לאחר חיפושים ומאמצים רבים הצליחו למצוא לה תורם מח עצם והיא הבריאה מהמחלה. במהלך צילומי "אימפריה" היא חלתה בדלקת גרון חריפה, אך בתקשורת כבר התחילו דיבורים על כך שהסרטן חזר, אך השחקנית הכחישה את השמועות ונכון להיום השחקנית בריאה
.

אלשנדרי נרו ( ז'וזה אלפרדו) היה נשוי במשך 10 שנים לשחקנית פביולה נסימנטו (אולנקה מ"שדרות ברזיל"). לזוג לא היו ילדים. הם התגרשו לפני 4 שנים ומאז אלשנדרי הספיק להתחתן שוב ומצפה לבן בכור
.

קאיו בלאט ומריה ריביירו, השחקנים שמשחקנים את הזוג ז'וזה פדרו ודניאלי, נשואים גם מחוץ למסך. לזוג יש ילד בשם בנטו.

מריה ריביירו (דניאלי) לפני שהתחתנה עם קאיו בלאט, הייתה נשואה לשחקן פאולו בטי (בלוגר תאו) ויש להם בן משותף בשם ז'ואאו.

לפני מריה ריביירו, פאולו בטי היה נשוי במשך 24 שנים לשחקנית אליאני ז'רדיני , המוכרת לנו מהרבה טלנובלות כמו "האחד" (נזירה), שדרות ברזיל (מוריסי), שובל שקרים (אורדליה) ועוד...לזוג יש שתי בנות משותפות - ז'וליאנה ומריאנה.

מרינה רוי ברבוסה (מריה איזיס) וקלבר טולדו (לאונרדו, המאהב של קלאודיו) היו זוג במשך 3 שנים. השניים הכירו במהלך צילומי טלנובלה "דינוזאורים ורובוטים", שבה שיחקו זוג. הם נפרדו שבועיים לאחר עלייתה של "אימפריה" למסכי ברזיל.

ז'ואקין לופז (אנריקו) היה בן זוג של פאולה אוליביירה (פלומה משובל שקרים) במשך 5 שנים. הם נפרדו בתחילת 2015.

רומולו ארנטס נטו (רוברטאו, אח של מריה איזיס) נמצא שנתיים בזוגיות עם שחקנית קלאו פירס (ביאנקה מ"הלוחמת", סוראיה מ"דרך להודו").
עוד פרט לגבי השחקן, הוא מתעניין בקבלה וכמחווה (הזוי ביותר) הוא עשה קעקוע בעברית במיקום מעט מוצנע.


















 

faery18

New member
נראה שגם הקשרים בין השחקנים הם טלנובלה בפני עצמה חח

פרטים מאוד מעניינים..!
מסכנה דריקה לא היה לי מושג
רק בריאות


ממש מגניב שפדרו ודניאלי הם זוג גם במציאות!


תודה רבה על המידע והתמונות
 
למעלה