עלובי החיים

evglev1

Well-known member
מנהל
לוסיה מזהה את חנרו בתור הרוצח של ססר

דניאל מנסה לשכנע את לוסיה לעזוב את דיאבלו שהוא עלול להרוג אותה אם יגלה את העניין. ולוסיה מתעקשת ומבהירה שתעשה מה שצריך ואם תשלם זה יהיה על מה שעשתה ולא כמו בכלא שישבה על פשע שלא ביצעה, ודניאל מבהיר שחשב שהיא סלחה לו. דניאל מספר לה על המבצע שהם הרסו ולוסיה מחמיאה לו ואומרת שראתה וראתה את הפחד בעיניו ודניאל מנסה לשכנע אותה שזאת סיבה להתרחק מדיאבלו שכועס עכשיו. לוסיה מודה שטעתה עם החתונה, אבל מבהירה שילדיה בסכנה איתו כי הוא רשום כאב שלהם ועליה למצוא הוכחות כדי לעזור לו. לוסיה גם מזהירה את רוסה להודיע לה על מי שבא, ומול רוסה דניאל ממשיך לדבר כמו טכנאי. כשרוסה מודיעה שרפאל מגיע דניאל מסתיר את פניו ויוצא כשלוסיה מדברת עם דיאבלו ומונעת ממנו לראות אותו.

ליליאנה ונוריה רבות כשליליאנה מזכירה לה שהיא לא חברה שלה ונוריה טוענת שהיא האישה של דיאבלו וחנרו אומר ששתיהן נמאסו עליו ואז לופס מגיע ובא להודיע שהכול רע וחנרו מבהיר שהוא יודע והם מבהיר שכועסים על וידאל. לופס גם מספר שחושדים בו במחלקה הפלילית ומודה שיש לו יסורי מצפון על רצח אנסלמו ושואל את חנרו אם רצח אנשים והוא אמר שרצח כשוטר ואחרי שעבר לצד השנים רצח אנשים ולופס מספר כמה היא מזועזע אך אנסלמו נרצח על ידו עם השרוכים של דניאל וליליאנה מקליטה את השיחה. היא מקשיבה לשיחה הזאת ורואה שיש לה ראיה שיכולה לזכות את דניאל ואולי כך תוכל להשיג את החופש שלה.

רודריגס שואל את אלחנדרו אם הוא השתכנע לגבי לופס והוא מבהיר שנראה לו שכן ורודריגס חושד שהוא אחראי למלכודת שנטמנה לדניאל ואלחנדרו מחליט לזמן את לופס, לאון בדיוק מגיעה ושואל על מה דיברו והם משתפים אותה. וידאל מתקשר לחנרו להודיע לו שהסמים במחלקה שלו.

חנרו מבקר את דיאבלו ולוסיה פותחת לו את הדלת והוא מבקש לדבר עם רפאל ולוסיה מזהה את קולו כשרצח את ססר. לוסיה שואל לשמו והוא אומר ששמו חנרו. דיאבלו כועס על חנרו שבא לביתו וחנרו מספר שמדובר בעניין חשוב ודיאבלו אומר שהוא מקווה שזה באמת עניין חשוב מספיק כדי שאישתו תראה אותו. חנרו מספר לדיאבלו שהסמים ביחידה ויש להם הזדמנות להשיב אותם ודיאבלו מבהיר שהוא רוצה לקבל את הסמים, אבל בסדר העדיפויות שלו לנקום בדניאל ומטיל על חנרו משימה.

מרינה באה לבקר את דניאל במדי נזירה ומספרת כמה קשה לה עם חיי הנזירה שלמען אף אחד לא עשתה מה שעשתה בשבילו. היא מספרת על החולה שסיפרה לו על העולם הבא שבו אין כעסים ואין כאבים, ודניאל שואל מה היא חושבת באמת ומרינה אומרת שהיא יודעת שהחולה מת רגוע, אבל בעצמה לא יודעת את התשובה וחשוב לה החיים האלה והיא מנסה לשכנע את דניאל לשכב איתה ודניאל מנסה להסביר לה שזה לא יכול להיות ביניהם ואז לוסיה מתקשרת ומרינה מתחננת שלא יענה ודניאל עונה ולוסיה מספרת שחנרו בא לבקר את בעלה ודניאל מפציר בה שתעזוב והיא מספרת שזיהתה את הקול וחנרו הוא אחד הרוצחים של ססר ודניאל שוב מפציר בה לעזוב והיא מנתקת ודניאל אומר למרינה שהוא צריך ללכת ומרינה מבינה שזה בגלל לוסיה וכועסת שהוא צריך לעזוב הכול בגלל לוצ'ה וסובלת מהמצב.

פבלו מציע נישואין להלנה והם קובעים להינשא והלנה מספרת על כך לקונסאלו שמצטערת שעמדה להינשא בלי להגיד לה. פרננדה שומעת וכועסת שלא שיתפו אותה ושוב מביעה את התנגדותה. כשהלנה הולכת קונסאלו מטיחה בפרננדה שהיא לא השתנתה כמו שהן חשבו. ליליאנה בדיוק מגיעה וקונסאלו הולכת וליליאנה אומרת לפרננדה שהיא הפכה לשקופה ושואלת במה מדובר ופרננדה מספרת לה על נישואי הלנה ופבלו. ליליאנה הולכת לבקר את רדמס והוא רוצה לשכב איתה והיא מספרת לו על חתונתה של הלנה, רדמס אומר שהוא יודע ורק על גופתו המתה הם יתחתנו והיא אומרת שאם כן ימות בקרוב כי הם מתחנתים היום ורדמס זועם.

פבלו מזמין את דניאל להיות השושבין בחתונתו ושם לב שדניאל לא מקשיב לאיך שהוא מספר על האושר שלו. דניאל מתנצל ומשתף את פבלו בפחד שלו על לוסיה ופבלו מרגיע אותו שהוא לא יכול להחליט בשביל לוסיה. דניאל חושש שדיאבלו ירצח את לוסיה כשיגלה ופבלו מבהיר שהוא גם גבר מאוהב אז הוא פגיע. הלנה שופכת את הלב בפני לוסיה על הכעס של אימה ולוסיה תומכת בהלנה והלנה מספרת לה שהיא ודניאל יהיו שושבינים החתונה ולוסיה מספרת על הריב שלה עם דניאל. הלנה אומרת שדניאל צודק לגבי הסיכון ולוסיה אומרת שהיא חייבת להגן על ילדיה כי הוא כלומר רפאל מונטס רשום כאופטרופס שלהם ועליה לחשוף את זהותו שלא יפגע בילדים. הלנה שואלת אם לדעתה הוא מסוגל לפגוע בילדים ולוסיה אומרת שהוא מסוגל לכל.

לוסיה מספרת להלנה שזיהתה את חנרו בתור הרוצח של ססר ומבקשת שתודיע לפבלו והלנה מתקשרת לפבלו להודיע לו את זה והוא מספר שדניאל כבר סיפר לו ודניאל מבקש לדבר עם לוסיה ופבלו נותן לו את הטלפון והלנה עונה ומעבירה ללוסיה אך לוסיה מתעקשת לא לדבר עם דניאל. דניאל אומר שהם ידעו שחנרו הוא הרוצח של ססר ופבלו מזכיר שלוסיה אמרה להם את זה.

קרלוס מתעקש שאבל במצב לא טוב ורושם לו כודרים נגד דיכאון. פרננדה מתעקשת להאשים בכך את אדריאנה. אדריאנה שופכת את הלב בפני אוקטביו שלא נעים לה עם ההאשמות של פרננדה. גם בבית קונסאלו מטיחה בפרננדה שאף אחד מילדיה לא כמו שרצתה ורומזת לגבי אבל. אדריאנה מחמיאה לויקי הקטנה ומשאירה את סנטיאגו בידי אוקטביו והולכת לבקר את אבל, ומבקשת ממנו לא להתייאש ויש להם עוד פרוייקטים אם לא כבני זוג אז כנשמות תאומות.

אוקטביו צריך ללכת לקנות חיתולים לויקי הקטנה ואנשיו של חנרו עוקבים אחריו וחוטפים אותו, הוא חושב שזה שוד ומציע למסור להם את הכסף וחנרו מבהיר שהם רוצים אותו. ליליאנה המומה שמביאים לביתה את אוקטביו דווקא לאחר שסידרה את הבעיות במשטרה וצריכה להוכיח את חפותה למשפחתה וחנרו צוחק שכאילו מישהו במשפחתה מאמין בחפותה ומבהיר שאוקטביו ימות היום כך שזה לא משנה אם יראה אותה וליליאנה המומה. חנרו מסביר לאוקטביו שהדוד שלו הרס להם את העסק והם יתנקמו בו דרכו. חנרו מספר לו שרצח את אביו וישמח לרצוח גם אותו ואת דודו וצוחק שלמשפחתו אינו מזל, הסבא שלו נרצח, גם הסבתא שלו וגם אבא שלו ועכשיו הוא והדוד שלו. וצוחק גם על כך שהחיים לא הוגנים שהוא ימות כאבא לילדה שרק נולדה. הוא מוכן לתת לאוקטביו לדבר ומזהיר אותו שאלה יהיו במילים האחרונות ואוקטביו מבטיח להעניש אותו ואת הרוצחת ליליאנה והסוף שלהם יהיה גרוע מהסוף שלו, אז אם הוא רוצה לרצוח אותו שייעשה זאת עכשיו, אחרת ייעשה זאת לו וליליאנה. חנרו מחמיא לו על האומץ ואומר שאביו היה גאה בו.

הלנה מודדת שמלת כלה ולוסיה, קונסאולו ודיאנירה מדברות ודיאנירה מאוד מתרשמת מזה. קונסואלו מספרת ללוסיה שהיא מדברת לויקי כאילו היא בחיים ורבה איתה על כך שבאה אליה ולא אל אימה ולא רוצה להרוס להלנה ולוסיה מבהירה שגם היא והלנה מתגעגעות לויקי ומחמיאה לה על האומץ שלה עם התינקת ומספרת שגם היא מדברת לויקי. הן רואות את הלנה בשמלת כלה והלנה מבקשת לא לצחוק והן מתרשמות מאוד מהשמלה. פבלו ודניאל מתכוננים לחתונה ומקבלים לתדהמתם תמונה של אוקטביו חטוף בידי חנרו.

קרלוס שואל את מיוארקה ומיוארקה מספר שנפרד מאבל מסיבה טובה ומספר על הפרקינסון שיש לו ולכן שיקר שחזר לבן זוג שלו כי לא רוצה שאבל יסבול ורוצה שימצא מישהו בריא. קרלוס אומר שלא הייתה לו זכות להחליט בשביל אבל ומיוארקה מתעקש. קרלוס מסביר שזה מעשה אצילי אבל בשביל אבל הוא רק נפרד ממנו כדי לחזור לבן הזוג והוא שבר את ליבו כשהיה פגיע ומיוארקה מבקש לא לספר לו ובטוח שאבל יתגבר על זה ויהיה עם מישהו בריא. כשדיאנירה מחזיקה את סנטיאגו היא אומרת שעוד מעט יהיה לה ילד כזה והיא תאהב אותו כמו שאימא שלו אוהבת אותו וקרלוס מתבונן מהצד ונראה שקצת מתרכך.
 
פרק מזעזע..

אחד הפרקים שראיתי ספויילרים שלו ולא יכולתי לסבול את זה.
&nbsp
מעריצה את אלכסנדרה! בטוח שהסצנה הזאת הייתה קשה לה

&nbsp
מצד שני, סוף סוף דניאל מתחיל לדעת את האמת. הגיע הזמן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חצי פרק מזעזע

כי חצי פרק של החילוץ של אוקטוביו היה דווקא נהדר. מסתבר שרדמס לא מפגר אחרי דיאבלו ברוע ואכזריות.
 

elall

Member
מנהל
פרק באמת מזעזע, והפרק שאחריו גם הולך להיות

מטלטל וחזק על רק הזה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לאון הגיבורה

דניאל ופבלו מקבלים תמונה של אוקטביו ומסר מחנרו שעל דניאל לבוא לבד אם הוא רוצה לראות את אוקטביו בחיים. חנרו מטיח בדניאל שמה הוא חשב שלא ישלם על מה שהוא עשה להם ונותן לו לשמוע את אוקטביו. אוקטביו מזהיר אותו שזאת מלכודת ויהרגו אותו בכל מקרה. הם מכנסים את לאון ורודריגס ופבלו, לאון ורודריגס אוסרים עליו לבוא לבד שזאת מלכודת, אך דניאל מתעקש להציל את אחיינו והם מציעים שהוא יעמיד פנים שבא לבד והם יחפו עליו וכך עושים.

הלנה ולוסיה מתכוננת ללכת למרשם האזרחי והלנה מזכירה שאין להם כסף ופבלו איבד את עבודתו ודיאנירה חושבת שזה אכן סיבה לא להתחתן, אך לוסיה מעודדת אותם להמשיך בתכניות. להלנה מזל שפבלו לא התקשר אליה כי הוא התקשר כל חמש דקות מאז שהסכימה והיא מנסה להתקשר אך נגמרה לה הסוללה. קונסאלו מקבלת טלפון מהאומנת שאוקטביו הלך לקנות חיתולים וחלב ולא חזר וקונסאלו נאלצת שלא לבוא למרשם האזרחי כדי להיות עם הילדה ומבטיחה לבוא אם אוקטביו יחזור בזמן. הלנה מבקשת מלוסיה להתקשר לדניאל או לפבלו אך אין לה את הטלפון החדש.

ליליאנה מפתיעה ומבקשת מדיאבלו שלא להרוג את אוקטביו ודיאבלו המום מבקשתה והיא מסבירה שהילדה הקטנה תישאר יתומה. ודיאבלו מטיח בה את יסורי המצפון שהיא הרגה את אימה, האחיינית שלה ואומר לה שלא תדאג בקשר לזה שאחותה או אימה יכולות לדאוג לתינוקת או יותר טוב היא בעצמה שתשקיט את יסורי המצפון שלה והתכנית ממשיכה כרגיל.

פבלו מחפש את הלנה בביתה, הוא לא חשב שאם היא עם לוסיה אז זה הוא בבית של דיאנירה או בבית של דיאבלו? ופרננדה מבהירה שהלנה עזבה כדי להתחתן לחתונה ולפרננדה מוזר שהוא לא יודע. פבלו אומר לפרננדה שהוא מבין שהיא לא מחבבת אותו, אבל למען האושר של ביתה הוא מבקש שתמסור לה שהוא לא יגיע לחתונה כי האחיין של דניאל נחטף, פרננדה המומה שאוקטביו בסכנה אך כשפבלו הולך היא אומרת שדווקא למען האושר של ביתה היא לא תמסור כלום, שוב חוזרת לסורה ולפבלו אין זמן או את ההבנה לחפש את הלנה בבית של דיאנירה או בבית של דיאבלו.

אנשי דיאבלו מסכמים לתת לדניאל לראות את אוקטביו רק לאחר שימסור את הנשק. פבלו מתחבא ומודיע שלא רואה את אוקטביו וגם רודריגס לא רואה וגם לא לאון. אוקטביו קשור במכונית ובזמן שדניאל בא להתעמת עם הפושעים אוקטביו בהדרגה משחרר את כבליו בעוד האיש השמן ששומר עליו לא מסתכל לאחור. דניאל בא להתעמת וחנרו ודיאבלו מתעמתים איתו ודניאל נאלץ למסור את הנשק. לאון מוצאת את המכונית ופבלו מוחה על שהיא לא עונה והיא אומרת שמצאה שנראה שאוקטביו בתוכה, פבלו מורה לה לא לעשות כלום, אך לאון מתעקש ונכנסת ומנתקת את המכשיר. אוקטביו משתחרר ולוקח כלי קשה בו הוא מכה את האיש השמן וכשלאון מכוונת אקדח אוקטביו יוצא אליה והיא אומרת שהוא בדיוק כמו דודו. דניאל מתעמת עם הפושעים בעוד מדווחת שהצילה את אוקטביו, פבלו ורודריגס מחפים על דניאל ביריות ודניאל מצליח לברוח מציפורניהם של דיאבלו וחנרו.

אוקטביו מספר לשוטרים שחנרו הוא שהחזיק בו והוא ראה שם גם את דיאבלו וחושב שגם ליליאנה הייתה שם, אך פניו היו מכוסות והוא לא ראה את ליליאנה, אך מזהה לפי הבושם. הוא מספר גם שחנרו הודה שהוא רצח את אביו ואמר שאביו היה גאה בו ודניאל מאשר שאביו היה גאה בו. לאון ורודריגס מסבירים לאלחנדרו מה קרה והוא אומר שלא יקראו לו בוס כי הם לא מתייחסים אליו כמו אל המפקד שלהם. הם מסבירים שעשו דבר חשוב שיש מעשי רצח של ססר, של ויקטוריה ושל אנסלמו שלא פוענחו. לאון מסבירה שדיאבלו אחראי לפושעים והוא מזכיר שדיברו על רפאל מונטס והם מתעקשים שדניאל צודק ודיאבלו מתחזה לאחיו המת. היא מספרת מה שקרה שם והוא שואל מדוע אוקטביו לא בא להעיד ואוקטביו בא ומספר שהיה חטוף בידי חנרו והוא הודה ברצח אביו ושהם סיפרו שרצחו את סבא שלו, סבתא שלו ואביו והיו שום דיאבלו, חנרו וליליאנה ואלחנדרו שואל אם ראה אותם והוא מסביר שזיהה את ליליאנה לפי הבושם ואלחנדרה מתעקש שאי אפשר לעצור בן אדם על סמך ניחוח שהוא הריח.

דיאבלו שואל את השומר השמן על אוקטביו והמום לשמוע שהוא ברח ומכוון אליו אקדח, השומר מתחנן על חייו ודיאבלו יורה בו כמה יריות על היותו שמן ולא יוצלח והורג אותו. ליליאנה מבינה שהולכים להרוג את דניאל ואוקטביו וחושבת כמה הסרטון של חנרו ולופס היו מועיל לדניאל ורואה את דיאבלו וחנרו הזועמים חוזרים שהכול שוב נכשל להם בגלל האנשים הלא יעילים שלהם.

לוסיה והלנה מגיעות למרשם האזרחי והלנה מופתעת לא לראות את פבלו. רדמס מגיע עם האנשים שלו והם מזהירים אותו שזה לא חוקי אך הוא מאלץ אותם ללבוש כובע גרב. דיאנירה הולכת לרגע ובדיוק מגיעים אנשי רדמס וחוטפים את הלנה ודוחפים את לוסיה. לוסיה המומה מחטיפת הלנה ומבינה שמדובר ברדמס וחושבת שהוא זה שדחף אותה היא מתקשרת לפרננדה ומספרת לה על החטיפה של הלנה ומבקשת לא לספר לאביה ופרננדה מזועזעת מחטיפת ביתה.

רדמס לוקח את הלנה למלון ומאשים אותה בהיותה מופקרת ומתעלל בה ומכה אותה ואומר שאמר לה שלא ייתן לה להתחתן עם השוטר ומכה אותה נמרצות וכנראה גם אונס אותה, היא כולה חבולה והוא מאיים להביא עוד חברים שישתעשו איתה במידה והיא חיה.

לוסיה חוזרת לבית של דיאנירה וטוענת את הנייד של הלנה וכשהוא נטען פבלו מתקשר ומופתע שלוסיה עונה ולוסיה מספרת על החטיפה. פבלו ודניאל מגיעים לבית של דיאנירה ופבלו בטוח שזה מעשה של רדמס, גם לוסיה חושבת כך וחושבת שהוא זה שדחף אותה. פבלו הולך לבית של רדמס ואיוונה שמחה לראות אותו והוא טוען שבא לחפש את רדמס כי הוא חטף את הלנה ואיוונה מצדיקה את הדוד שלה שלא נותן להם להתחתן. פבלו ודניאל הולכים משם ובינתיים רדמס רואה שאיש אחד שלו עזב וכועס ומבקש מאיש שני להביא עוד שני חברים כמוהו להשתעשע עם אישה, אבל הלנה החבולה מצליחה לצאת מהחדר ואולי לברוח מרדמס.

איגנסיו בא לבקר את אבל ואומר שהוא יכול לא לדבר אלא רק להקשיב לו כמו כשהיה ילד. הוא מספר איך קודם הוא שכב במיטה והם שכנעו אותו לחיות. ומזכיר לאבל שיש לו ילד ואבל מספר שהילד לא שלו ומסתבר שאיגנסיו יודע והוא אומר שהוא יודע, אבל יודע גם שיאהב אותו כי הוא הילד של אדריראנה ושיש הרבה דברים שהוא יודע. הוא מעודד את אבל להיות חזק ולא לחשוש לאכזב אחרים ולחיות כרצונו ואבל מחמיא לאיגנסיו על שהלב החדש שלו נותן לו כוח. קרלוס מבין שאבל הרגיש אבוד כשגונסלו נפרד ממנו והרגיש לא נאהב על ידי אף אחד ואבל מספר איך אביו עודד אותו וקרלוס משחרר את אבל אך מבהיר שעליו להמשיך בטיפול. אבל ואיגנסיו חוזרים הביתה שמחים ומופתעים לראות את הפנים העצובות של פרננדה שהם לא מבינים לפשר העניין.
 
פרק נוראי הפרק של אתמול...

ממש קשה לי להגיב עליו..
אבל זה רק מדגיש עד כמה היא שחקנית מעולה!
(חושבת שבלה פטרונה לא ממש ראינו את זה אבל פה..
)
וגם לחשוב שזה קורה במציאות... כואב:(
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם בלה פטרונה היא הייתה נהדרת

בתור דמות חביבה רק בלה פטרונה היא נראתה בגיל של ארסלי ארמבולה או אפילו פחות וכאן רואים שהיא מבוגרת ממנה. אכן התפקיד הזה יותר מסובך ודורש יותר מאמצים מתפקידה בלה פטרונה.
 
למעלה