קרדאיי

evglev1

Well-known member
מנהל
מאהיר הורג את סאיט הרוצח של אימו ואחיינו

אילקנור משקרת שהיא הולכת לחינה של חברתה כדי להיפגש עם סאייס שמחכה לה בבית שפה. וסאיט מתחפש ועוקב אחרי אילקנור ומרדים וחוטף אותה. אילקנור מתרצת בחינה את עזיבת יום העבודה אצל ארדאל ואומרת לנאזיף שתהיה אצל חברתה בחינה ונאזיף מספר על כך לסונגול ושומע ממנה בתדהמה שאותה חברה נפרדה מארוסה לפני יומיים. נאזיף הולך לחפש את אילקנור ומגלה שהחינה אכן התבטלה כמו גם האירוסין ואילקנור מעולם לא הייתה בביתם והוא מתחיל לדאוג לה.

לפני ההליכה למפגש עם אילקנור סאייס מדבר עם יוסוף שמעמיד פני מופתע מרצח והבי דורו ויוסוף לא מספר לסאייס שזה הוא. סאייס דואג שיעלו על עקבותיהם ויוסוף מרגיע אותו שג'מאל מת וסאיט רחוק וסאייס חושש מדברים לא גמורים, אך יוסוף מרגיע אותו שהכול גמור כי סאיט וג'מאל לא יוכלו לדבר עם מאהיר. סאייס הולך למפגש עם איקלנור ומחכה לה הרבה זמן עד שמתייאש. בלגין מדברת במספרה על נסיעה לפאריס שזאת עיר רומנטית ומוראט מפתיע אותה ודורש לדבר איתה ומספר על והבי ובלגין מעמידה פני מצטערת. מוראט מטיח בה שהיא נתנה את ההוראה כי השיגה את התיק ולא זקוקה לו ומטיח בה שהפכה שני ילדים ליתומים מאב. בלגין מופתעת שזה אכפת למוראט ומזכירה כמה סבלה מוהבי ומוראט שואל מדוע דווקא עכשיו ומטיח בה שהיא רוצה לפנות לעצמה את הדרך עם מאהיר וכואב כמה מאהיר חשוב לה וממש עושה סצינת קנאה.

מאהיר לוקח את הבחור לבית החולים ומספר שמצא אותה אצל סאיט. הוא מספר על כך ליאסין ומספרת שמצא אותה אצלו ונותן לו את הכתובת של סאיט שיבדוק שם. מאהיר גם מספר לפרידה על כך שניסה לערוב לסאיט בביתו ומצא שם בחורה שהוא לקח לבית החולים ואז אבן נזרקת לחלונם ומבהילה את פרידה ומאהיר מרגיע אותה שלא מדובר באקדח ומתנצל שגרם לה לפחד כל כך ופרידה רואה שיש נייר על האבן ושם סאיט כותב לו שימסור לו את אלייה ובתמורה יקבל את אילקנור מאהיר יוצא זועם ופרידה קוראת את הפתק ומתחננת שלא ילך לבד. היא מסבירה שהוא אדם מסוכן שרצח את בהאר בדם קר ומאהיר מתעקש שבגלל זה עליו להציל את אילקנור, פרידה מתחננת שיעזר בשוטרים, אך מאהיר פחות שאז אילקנור תירצח.

מאהיר יוצא לחלץ את אילקנור ופרידה מדווחת ליאסין על הסכנה שבה מאהיר נמצא ויאסין מספר לו שיש לו את הכתובת של יאסין ויוצא לשם. פרידה מתקשרת לאימה ומודיעה שתאחר ואימה אומרת שאביה בבית ובשום אופן ופרידה אומרת שבסדר ומנתקת. היא יוצאת ונאג'דט עורב לה ודורש להיכנס למכונית למורת רוחה, אך בעזרת אקדח נאג'דט מצליח להיכנס למכונית של פרידה.

סאיט מודיע לאילקנור שרוב הסיכויים שתמות וזה טוב לה שתוכל להצטרף לבן שלה שהיא וודאי מתגעגעת אליו. מאהיר מגיע ודורש שישחרר את אילקנור וסאיט מבהיר שהציע לו עיסקת חליפין ואם אין אלייה אין אילקנור. הוא מודיע שירצח את שניהם והוא יוכל להצטרף לאימו ואילקנור תפסיק לסבול ותוכל להיות עם בנה. ואז מתגלה כפסיכופט כי כבר בפסג' כשמאהיר הטיח בו את מעשי הרצח הוא שאל אם רצח ושהוא לא יאכל להבין איזה הנאה זו להסתכל לאדם בעיניים ולשים קץ לחייו. גם עכשיו כשמאהיר אומר שאין לו זכות להביע את שמם של אימו ואחיינו הוא מספר שהוא ראוי לכך ביותר כי הוא זה שהרג אותם, הוא שם את הפצצה. הוא מספר את בפרוטרוט איך הם הלכו לישון מוקדם בגלל החתונה ולו לא לקח יותר מחמש דקות לשים את הפצצה ואילקנור שומעת הכול. הוא מספר את התגובות של כולם לאחר הפיצוץ ואיך אילקנור ניסתה להוציא את שרידי בנה ומתאר שהיה חייב להישאר כדי לראות את הסבל שלהם כשהם לא שמו לב. הוא מספר שכשהבוס שלו הטיל עליו את המשימה, חשב שזה סתם מאהיר מהשכונה, אך עשה זאת בהנאה רבה כשגילה שמדובר בו.

מאהיר דורש לדעת מי הבוס שלו שהטיל עליו את כל זה. וסאיט אומר שהעצוב בכל זה שהפצצה נועדה להרוג אותו, ואם היה נכנס למכונית ספייה ונאזיף היו בחיים, כך שמותם לא באשמתו של סאיט אלא באשמתו של מאהיר. מאהיר הזועם מכוון אקדח אל סאיט ואיקלנור סובלת וסאיט צוחק על מאהיר שלא יהיה מסוגל ומכוון אליו אקדח, לבסוף הכדור נורה ולרגע לא ברור לצופים מי ירה ואז סאיט נופל מדמם שנראה שמאהיר הרג אותו. מאהיר משחרר את אילקנור והיא מחבקת את מאהיר ואומרת שהכול נגמר.

אורהאן מבקר את נילאי ודואג לה ונילאי מזכירה לו שכשבאה לחפש אותו אחרי מותו של הנחש, ושאין לה לאן ללכת לא היה אכפת לו ומה השתנה עכשיו. אורהאן מביא לנילאי בגדים חמים והיא שואלת מדוע עושה זאת והוא טוען שמתוך רחמים והיא מתעקשת שהוא אוהב אותה ושואלת מדוע לא יחזרו להיות ביחד ואורהאן מאשים אותה שדרכה על אהבתו והכאיבה לו מאוד ולכן הם לא יוכלו להיות ביחד.

אוסמאן בא למועדון ומכה את הנער של מאהיר שלא מבין מאין זה בא ואוסמאן דורש לדעת למי סיפר שהוא ומאהיר יהיו בפסג'?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יאסין מחפה על מאהיר

מאהיר הורג את סאיט ואילקנור נושמת אנחת רווחה, יאסין מגיע ומוצא את סאיט מת ושואל את מאהיר למעשיו ומבקש מאילקנור ומאהיר לעזוב במהרה והם לא היו פה, הוא לוקח את האקדח ממאהיר וטוען שהוא הרג את סאיט בעימות איתו לאחר שרצח שני עמיתים לעבודה. הוא אומר שפרידה יודעת על החטיפה, אבל שלא תדע שמאהיר הרג אותו. מאהיר ואילקנור עוזבים ואילקנור מודה למאהיר ואומרת שידעה שיקיים את הבטחתו, אמנם היא יודעת שהוא לא פעל לבד ויש מישהו מעליו, אבל הוא זה ששם את הפצצה.

נאזיף מספר לסונגול שאילקנור לא אצל המשפחה שאמורה הייתה להיות להם חינה ושתיהן מתפוצצות מדאגה לאילקנור, עד שמאהיר מביא אותה והולך. אילקנור מספרת על החטיפה שעברה ואיך הוא איים להרוג אותה ומספרת שמדובר ברוצח של אימה ושל נאזיף שהוא זה ששם את הפצצה. היא מספרת איך מאהיר הציל אותה ונאזיף שואל איך והולך לחפש את מאהיר. מאהיר מודה בפני נאזיף שצדק שהוא באמת לא הצליח ללכת בבוץ ולא להתלכלך וקרה משהו שהוא הזהיר בפניו. הוא מסביר שאם האקדח היה מכוון אליו הוא לא היה הורג אותו, אבל זה היה כלפי אחותו והוא לא הבין מה קורה כשההדק נלחץ והוא הרג אותו. הוא אומר לאביו שחבל שנתן לו ללכת וחבל שלא נשאר איתו להמשך המאבק כדי שהמאבק הצודק שלו לא יהפוך אותו ללא צודק. ואומר לאביו שהלוואי והיה איתו והיה מכוון אותו והולך.

נאג'דט חוטף את פרידה והיא מטיחה בו את פשע החטיפה שהוא יכול לקבל על זה הרבה שנים. נאג'דט מטיח בה את הרומן שלה עם המאפיונר מאהיר וטוען שאף אחד לא יבוא למשפט שלה אם ידעו שהיא ככה בחייה הפרטיים. הוא מאיים לספר לאביה ולציבור ופרידה שואלת מה רצונו והוא אומר שכאב לו להיפרד מאייטן והיא התרופה. פרידה מספרת להיות הכתובת ונאג'דט מבהיר שיודע על הקשר ביניהן וכפי ששכנעה את אייטן להתגרש שתשכנע אותו לחזור אליו, אחרת גם אביה וגם העיתונים ידעו על הרומן שלה עם מאהיר ופרידה אובדת עצות.

פרידה חוזרת הביתה מודאגת כשמהמט סאים מעמיד פנים שהוא דורש שיטפלו ברוצח של והבי דורו ושומע מוזיקה ופרידה מתקשרת ליאסין ושואלת לשלומם של מאהיר ואילקנור ויאסין מספרת שהם ניצלו ומשקר שהוא זה שהרג את סאיט לפני שעשה משהו. פרידה נרגעת, אבל אביה שואל אותה עם מי דיברה והיא טוענת שדיברה עם סונה ומצליחה להרגיע אותו לזמן מה.

אוסמאן דורש מהילד להכיר בינו לבין אותו מוראט ומאהיר מתפרץ לביתה של בלגין ומספר לה על מותו של סאיט והיא מבינה שהמבט שלו השתנה משום שהרג אותו והוא מספר שסאיט שם את הפצצה והוא דורש להתעמת עם המאפיונרים ולדרוש לדעת מי הבוס של סאיט. בלגין לא אוהבת את הרעיון ומזהירה מפני הסיכון, אך מאהיר לא מוותר וממש מוציא אותה כמעט בכוח ואז נתקל באוסמאן והילד ואוסמאן מספר שהוא סיפר על שילכו לפסאג' ודרו מספר שזה למוראט שחשב שהוא בא בשליחות בלגין. בלגין שואלת לפציעות הילד ומאהיר שואל אותה במה היא משחקת ומטיח בה את ההלשנה של מוראט שהביא את המשטרה כשעמד לדובב עם סאיט. בלגין מכחישה כל קשר ומאהיר מסרב להאמין שהיא לא ידעה מה שעשה איש אמונה. מוראט מגיע ובלגין דורשת שיגיד למי סיפר והוא מודה שסיפר לוהבי ובלגין זועמת עליו ומבטיחה נקמה איומה, היא מטיחה בו שטוען שהוא אח שלה וככה הוא בוגד בה.

בעוד בלגין מקללת את מוראט ומבטיחה לא להשאיר את זה כך מאהיר לוקח אותה למפגש המאפיונרים ובדרך נתקל ביאסין ומבקש לדבר איתו. הוא שואל את יאסין אם לא הסתבך בגלל ויאסין מבהיר שיודו לה שהרג את מי שרצח שניים מעמיתיהם ואולי הוא יקבל מדליה בזכותו. יאסין מזהיר לא לספר לפרידה את האמת ולמאהיר מפריע לשקר לה. יאסין מזכיר לו כמה פרידה מקריבה כדי להיות איתו ואסור שתהיה מעורבת. מאהיר מרגיש רע שהרג בן אדם ויאסין מבהיר שממילא לא הגיע לו לחיות ואם לא היה מגיע לו לא היה הורג אותו ומאהיר מספר שהוא הודה שהוא שם את הפצצה והוא תיאר את כל הרגעים של ההטמנה והכאב שהם עברו שבו התבונן מהצד. מאהיר מתעקש להתעמת עם המאפיונרים ולגלות מי האחראי כי הוא לא סיפר. יאסין מזהיר אותו מעימות גלוי עם המאפיונרים ומאהיר מתעקש ויאסין אומר שהוא יכול להזהיר אותם אך לא לצאת לקרב גלוי כי יהיו קורבנות לשני הצדדים ואילקנור הייתה בסכנת חיים. כשאיסין הולך בלגין מנסה לשכנע את מאהיר בצדקתו של יאסין ומאהיר מתעקש ובלגין מבהירה שירצחו את שניהם ואחר כך ירצחו את משפחתו ומאהיר מתעקש לבוא לבד ולבגין כועס על שהעיר אותה ובסוף הולך לבד.

המאפיונרים חושבים על מי שיחליף את ג'מאל הצהוב בקבלת הסחורה ומסכמים את העניין ואז מגיעה הבשורה על מותו של סאיט ויוסוף מספר על כך בדאגה ומספר גם שלמרות שהמשטרה מנסה להסתיר את זה מאהיר ואחותו היו שם וסאייס מיד שואל איזה אחות, ויוסוף אומר שלא זה מה שחשוב. מאהיר מתפרץ לישיבת המאפיונרים ויוסוף מחמיא לו על האומץ בעוד נאיל טוען שזאת חוצפה. מאהיר מטיח בהם שג'מאל הצהוב נרצח כשניסה לספר לו משהו חשוב וגם הרוצח שלו סאיט נהרג והוא מעוניין לדעת מה מסתירים ממנו שכל זה לא צירופי מקרים. הוא מאיים על המאפיונרים שיתעמת עם כל מי שיפריע לו בדרכו והם כועסים בעיקר נאיל בול העץ כועס על האיום וכשמאהיר הולך יוסוף מכוון אליו אקדח ונאיל וסאייס קמים אחריו.

בלגין מחפשת חומר ומתקשרת לתובע אדנן וקובעת איתו פגישה שהיא צריכה לספר לו משהו חשוב ואדנן שואל במי מדובר והיא מספרת שמדובר במוראט ונראה שיצטרכו לעצור אותו.

נאג'דט מקבל מנה בבר כשהוא מבקש שיר מהזמרת והוא לא אוהב את זה והמלצר מספר שהאיש שהיה שם הזמין בשבילו ואמר שהוא אוהב והאיש שנאג'דט מחפש נעלם. נאג'דט מחפש מי הסתנן לבר בעוד הוא מאזין לשיר ומקבל מכתב שהוא לא מבין. אחר כך הוא רואה טיפוס מסתורי ומורה לאנשיו לעצור אותו, אך כשאנשיו מגיעים האיש שנאג'דט הורה לתפוס כבר נעלם.

נאזיף משגיח על שנתן של אילקנור וסונגול שישנות יחד ויוצא ונזכר בשיחתו עם מאהיר ומבקש מהאל הרחום שיסלח להם שהם מאמינים בו ונשענים עליו ומבקש שיסלח למאהיר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאהיר מכריז מלחמה על נאיל בול העץ

יוסוף מכוון על מאהיר אקדח ומאהיר מאיים עליהם בפצצה ומבקש מיוסוף שיירה בו והוא יחסל אותם שלא יחשוב שימות בלי לקחת אותם איתו ושיבינו עכשיו את זה, מי שיפריע לו הוא יתעמת איתו ללא היסוס וסאייס ונאיל בקושי משכנעים את יוסוף להניח את האקדח. מאהיר הולך ויוסוף כועס שמאהיר הפך למאפיונר בכיר בזכות שהרג איש ששלחו לו כפתיון ושהוא צובר כוח ואומץ מהשתלטות על שטחים ומבטיח למצוא אותו ללא אקדח או פצצה ולחסל אותו.

פרידה מחפשת את מאהיר והוא מתחבא לפניה כי הוא נראה מבוייש ממה שעשה, אך פרידה שמה לב אליו ומבקשת להסיע אותו והוא טוען שחטב עצים ופרידה אומרת ששמחה שראתה אותו. היא מסיעה אותו ומבקשת שיסביר לה מה הוא מסתיר ממנה שיאסין סיפר לה, אבל היא רוצה לשמוע ממנו ושמה לב שמשהו השתנה בו ושתבוא לדבר איתו בערב, מאהיר אומר שיחזור מאוחר ופרידה אומרת שזה לא משנה שהיא תחכה לו בכל זאת. גם כשפרידה מנסה לנשק את מאהיר, מאהיר מגיב בקרירות ואומר שאסור שיראו אותם כך שמי שהם לא חושדים עלול לשים לב.

מאהיר מגיע לשכונה ודרו מתנצל על שפלט את הדברים כי חשב שמוראט פעל בשליחות בלגין ומאהיר מבהיר שזאת הייתה פעם ראשונה, אז הוא סולח, אבל בפעם הבאה לא יסלח. הוא ממנה את אוסמאן לאחראי בשכונה ואומר שעליו ללכת לשכונה של ג'מאל הצהוב. מאהיר שומע שבשכונה מקבלים את החומר ליצירת משקאות ונותנים אותו לנאיל בתמורה למשקאות חינם לבית הבושת של ג'מאל ומאהיר מחליט להפסיק את העיסקה. נאיל מתעקש על פלפל אדום ושומע שמאהיר ביטל את העיסקה על המשקאות בשכונה ומעתה הוא ימכור משקאות ומתפוצץ מזעם.

פרידה מבקשת מיאסין לספר לה יותר בפרוטרוט את מה שקרה ושואלת איך מאהיר תכנן להציל את אילקנור אם הם לא היו באים ויאסין אומר שהכול הסתדר בזכות שדיווחה. אך פרידה מרגישה שמאהיר מסתיר ממנה משהו. בפרקליטות היא נתקלת בבלגין שרומזת לה שקרה משהו למאהיר והיא מספרת לסונה שאפילו בלגין יודעת והיא לא. סונה אומרת לה לשאול את מאהיר והיא אומרת שתישן אצל מאהיר ותגיד שהיא ישנה אצלה וסונה מבהירה שהיא מפחדת מאביה, אך פרידה אומרת שהצליחה לעבוד עליו היטב בפעם הקודמת. בלגין מוסרת לאדנן חומר נגד מוראט ואדנן מבין שמוראט יושב לבלגין על הזנב.

נאג'דט זועם על אנשיו שלא מצליחים לשים לב מי נכנס אליו בחשאי ומקבל מדליון שזה המדליון שטורגוט נתן לו כשהרג מישהו וביקש ממנו לקחת על עצמו את האשמה ואיתו הוא חנק את טורגוט והוא חושב שמישהו מתעלל בו כי טורגוט מת, אז מישהו גונב ממנו ומשתולל. סואידה באה לבקר אותו ואומרת שהוא הסתובב עצבני ולא חזק ומוצאת מכתב שנשלח לנאג'דט ונאג'דט מגרש אותו וקורא את המכתב שבו כתוב שאותו בן אדם מרגיש נבגד על ידו שתקע לו סכין בגב והוא זוכר איך סיפר לו שהיה מאוהב בעיישה והחבר שלו פרוט הפריד ביניהם וסכסך ביניהם כשהיה החבר הכי טוב של נאג'דט והוא כאב את זה שהתחתנה עם אחר, אבל בסוף היא תלתה את עצמה ביום החתונה, ועוד פרוט נהרג במלחמה, אבל אם הגורל לא היה הורג אותו הוא היה מחסל אותו, אז מה שהוא הרגיש כלפי פרוט ואפילו יותר מזה הוא מרגיש כלפיו. נאג'דט יוצא החוצה וצועק ודורש שטורגוט יופיע לפניו.

יוסוף מביא את אייטן לשיר והיא שרה והוא מוחה על הסגנון המזרחי ודורש שתשיר בסגנון אירופי ומבטיח לה הפתעה לאחר השירה ואייטן מנסה לשיר בסגנון האירופי שיוסוף אוהב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אורהאן מציל את מאהיר

אורהאן מדבר עם בולנט ומספר שהסיק את המסקנה שלו וסאייס הפליל אותו וושניהם לא מבינים איזה חשבון יש לסאייס עם בולנט. בולנט פוגש במקרה את מאהיר ומספר לו על שלדעתו לאורהאן נמאס מסאייס ומבקש לחלץ אותו ומאהיר מזכיר את מעשיו שלא יכול לסלוח עליהם ומקווה שהוא לא מחפש את אילקנור ובולנט מבהיר שלא.

אילקנור אומרת לנאזיף שגילתה על ביטול החינה אחר כך ויצאה לחינם ומודה לסונגול על שהזהירה אותה והיא לא הסתבכה מול אביה וסונגול מבקשת שתכיר לה את איסמעיל. מאהיר תומך בדליאן לאחר מות אישתו ודליאן שואל את מאהיר לענייניו ומאהיר מספר על כך שהוא לא חלק מהמאפיונרים ומתכנן משחק של הפרד ומשול ביניהם והוא יפצל ויהרוס אותו ואולי יגלה מי הורה לשים את הפצצה ודליאן מסכים עם מאהיר שהם ימכרו את האימא שלהם עם האינטרסים שלהם יהיו מנוגדים.

נאיל בול העץ מתפוצץ מזעם והוא וסאייס באים ליוסוף כשהוא שומע את אייטן וקוטעים את אותו ונאיל מתלונן על שמאהיר ביטל את ההסדר הישן ומתגרה בו ויוסוף מגיב כמעט בהומור ונאיל שואל לגבי מה אם הוא היה במקומו ויוסוף מספר שלא סתם אמרו שיחסלו את מאהיר ומציע לתפוס אותו בלי אקדח ובלי פצצה ולחסל אותו כשהם רבים והוא אחד וסאייס מספר על ההזדמנות שמאהיר יהיה לבד לאחר היציאה מבית המשפט בלי נשק וזאת הזדמנות פז ויוסוף מעריך את זה. אייטן בדיוק נכנסת ומדברת על השירה ולא רוצה להפריע להם, אך יוסוף אומר ששיחתם הסתיימה.

בלגין עובדת במספרה ומגיע מוראט ומבקש לדבר איתו ומופתע לראות שבאו שוטרים לעצור אותו. הוא מאשים את בלגין שהיא התלוננה עליו והיא מכחישה, מוראט מתחנן לדבר איתה ומטיח בה שבגדה בו בשביל מאהיר שרק הכירה. בלגין מטיחה בו שהוא בגד ראשון ומוראט מתוודה על אהבתו לבלגין ובלגין מזכירה שהם אחים והוא מטיח בה שהמעשה שלו הוא לא אחווה, בלגין מבקשת מהשוטרים למלא את תפקידם ומוראט אומר לבלגין שאף אחד לא יאהב אותה כמוהו ובטח לא מאהיר. מאהיר מגיע ובלגין מספרת שמוראט קיבל את שלו על שבגד בה ומאהיר שואל מה הבעיה שלו איתו ובלגין מספרת שהוא קינא לו וזה מאוד מפתיע את מאהיר שהרי אין לו כוונות של אהבה כלפי בלגין.

נאזיף בא אל דליאן ורואה את מאהיר ומאהיר הולך ונאזיף אומר לדליאן שבדיוק התכוון לבקש ממנו לשמור על מאהיר. דליאן מבהיר לנאזיף שמאהיר זקוק לו בתור כתף והכוונה ושמאהיר לא עשה שום דבר רע והוא זקוק למישהו שהוא בשר מבשרו ואם סלח לו שיסלח גם למאהיר. פרידה באה בלילה למאהיר ומדברת על מה שיאסין סיפר לה שסאיט הוא שהטמין את הפצצה ומזדהה עם הסבל של אילקנור ושלו ומזל שהם ניצלו. היא מנסה לדבר איתו ולתת לו מרק, אבל הוא טוען שלא מרגיש טוב ופרידה ישנה איתו ומנסה להבין מה קורה לו ובבוקר היא מתעוררת כשהוא לא לצידה.

אייטן מזמינה את פרידה להופעה שלה וזה משמח את פרידה ופרידה מספרת על הבעיות של נאג'דט. היא מספרת שנאג'דט גילה שהיא ומאהיר יחד ומאיים לספר לאביה או לתקשורת. אייטן שואלת מה היא דרישותו של נאג'דט ופרידה מספרת שהוא דורש שתעזור לה לפייס ביניהם. אייטן מרגיעה את פרידה וטוענת שנאג'דט הוא כלב נובח שאינו נושך והיא תדבר עם סואידה האישה שלו שמצפה לילד ממנו שתשמור עליו קצר ותסדר שאף אחת מהן לא תיפגע ושוב מזמינה אותה להופעה שלה. פרידה מבקרת את אילקנור כשנאזיף לא נמצא ושואלת לגבי מה שעברה ואילקנור מספרת באיזה הנאה סאיט סיפר איך הטמין את הפצצה, אך לא הספיק להגיד מי הבוס שלו, פרידה מבינה שמאהיר הרג את סאיט ושואלת את אילקנור אם אחיה הוא זה שהרג אותו?

סאייס מגייס את אנשיו ואורהאן שם לב שלא הוזמן וסאייס מבהיר שזה בכוונה בגלל שמדובר במאהיר. גם יוסוף וגם נאיל מגייסים כמה אנשים והמשימה להביא את מאהיר בכוח מהפרקליטות לנגרייה ומאיימים עליהם לא להיכשל. מאהיר יוצא מהפרקליטות והוא וארדאל שמחים שאין די האשמות ומאהיר משוחרר וארדאל מבקש ללוות אותו במכוניתו אך מאהיר מבקש לעזוב לבד ונעצר על ידי אנשי המאפיה שרואים שהוא לא חמוש ולוקחים אותו אליהם.

אורהאן שומע מאיש של סאייס שהולכים להביא מישהו לנגריה כדי להרוג אותו. מאהיר מובא לשם אל שלושת המאפיונרים ושואל לפשר העניין שגייסו כל כך הרבה אנשים נגדו. נאיל מטיח במאהיר את הרס העסק שלו וחשב שהוא ייתן לזה לקרות וסאייס מטיח בו שבעולם התחתון הכלל הראשון הוא לחשוב על כל האפשרויות. יוסוף צוחק שלא טעה כשאמר שהנשמה שלו היא של כדור אחד. הם מספרים שהם שלושה נגד אחד ויש עוד 15 אנשים בחוץ לדברי סאייס, ולדברי נאיל 20 ולדברי יוסוף 30. הם חושבים איך להרוג את מאהיר ולבסוף הם מחליטים לא ללכלך את הידיים ולהזמין את אנשיהם ונאיל קורא לאיש אמונה זייאה והם קוראים לעוד אנשים ואף אחד לא מגיע והם מבולבלים מאוד, אך אומרים למאהיר שהם עדיין שלושה נגד אחד ואז מתפרצים לנגרייה נאזיף, בולנט, אוסמאן וכל האנשים מכל השכונות וממש יש אווירה שכאילו צבא שלם נכנס ומאהיר מציע למאפיונרים לספור שוב כמה נגד כמה עכשיו.

נאג'דט מבקש להיפגש בדחיפות עם מהמט סאים ומהמט סאים לא מבין מדוע לא חיכה לערב. נאג'דט מספר למהמט סאים שמקבל רמזים שטורגוט חי ושל דברים שרק טורגוט ידע. מהמט סאים מזכיר שהוא הרג אותו והוא היה בלוויה שלו ונאג'דט מתעקש ומהמט סאים מציע לו ללכת לרופא ולבקש כדורים ולא מתייחס ברצינות. מהמט סאים גם מתכוון למנות את סלים למפכ"ל המשטרה החדש. מאהיר מקבל הזמנה לפגישה עם הבוס שלו ונאג'דט חושב שסוף סוף הוא לקח ברצינות את דבריו והולך להיפגש עם מהמט סאים, אך מי שמגיע במכונית זה לא אחר מטוגרוט ונאג'דט רואה את טורגוט חי, בריא ושלם ונבהל כמו מי שראה רוח רפאים.
 
למעלה