עלובי החיים

evglev1

Well-known member
מנהל
חבריו של דניאל חושפים את לופס

פבלו נשאר בארכיון ומתחיל וחושש מאנריקה וידאל ומדבר עם שותפו על כך שלופס התגלה כחנפן למפקד החדש ומחליט לברר על לופס שהוא יחסית חדש ביחידה ובארכיון קל לברר והוא מקבל שמדובר באברהם לופס קביו שזה כמו שם המשפחה של חנרו. הוא מעדכן את דניאל שגילה ששם משפחתו של לופס הוא קביו ודניאל מבין שהוא האחיין של חנרו.

לפני כן דניאל דורש לדעת אם דיאבלו עשה משהו ללוסיה ולוסיה מתעקשת שלא קרה כלום ודניאל אומר שהיא ישנה אז איך יכלה לדעת. ולוסיה אומרת שנשים מבינות בזה, דניאל שואל איך היא יכולה לדעת אם לא נישק אותו ודיאבלו מגיע ולוסיה הולכת אליו שלא יראה את דניאל וקוראת לו רפאל, שדניאל יבין שאסור לו להתקרב. ודיאבלו מתנצל על מה שקרה בגלידרייה ולוסיה מזכירה לו את האיום שלו על הילדים ודיאבלו אומר שמעולם לא התכוון לאיים ומצטער שהיא הבינה כך ומבקש ממנה לתת לו הזדמנות והיא זורמת. דניאל מצוטט לשיחה ורוצה לבוא וקרלוס עוצר אותו ואומר שלא יעיז ודניאל אומר שלוסיה חסרת אחראיות וקרלוס מבהיר שהיא נוהגת יותר בחכמה ממנו ומזכיר לו שהוא נמלט מהחוק ושלא יהרוס את כל מה שחבריו עשו בשבילו.

דניאל מבקש שיחת וועידה עם כולם במשרד של קרלוס, בו נמצאים הלנה, קלרוס, מרינה ולוסיה והם מתקשרים לפבלו, לאון ורודריגס. לאון ורודריגס מבטיחים נאמנות ורודריגס מספר על לידת בנו סנטיאגו. דניאל מבקש מפבלו לעדכן והוא מספר שלופס הוא האחיין של חנרו ולאון מבינה ודניאל מאשר שוא יכול להיות הרוצח של אנסלמו ומי שמוסר את המידע לקרטל. דניאל מזכיר להחליף סיסמא כל עשרים וארבע שעות ולשנות מספרים. ומחליט לדחוף את אנשי הקרטל מכל הכיוונים.

דניאל נפגש בבר עם המודיע שלו ושומע שמדובר בעסקת גדולה מאוד של קרטל הצפון שהולכת להעשיר אותם עם המשלוח מבוליביה והמקור דורש ממנו הרבה כסף תמורת המידע. פבלו אומר להלנה כמה היא חשובה לו והוא שואל על איוונה ופבלו מתנצל על הטעות ומטיח שתמיד תזכור לו את זה והלנה מסבירה כמה שזה כאב לה ופבלו מציע שתישאר איתה כדי להעניש אותו. הם משלימים ופבלו מבהיר שרוצה להיות איתה לנצח ומזכיר שהיא גרושה והם יכולים להתחתן והם מאושרים. דניאל מתקשר וכדי שלא יצוטטו מדבר בהודעות ושומע שפבלו עם הלנה ורוצה לעדכן אותו על עסקת הקרטל אך פבלו לא מוכן לעזוב את הלנה לרגע ודוחה את השיחה למחר, זה די מפריע לדניאל, אבל הוא יכול לעשות כלום.

דניאל מעדכן את פבלו על עסקת הקרטל ופבלו מחליט לפנות למזכיר, שדניאל מבין שהוא עסוק רק בפוליטיקה, אך פבלו מחליט לנסות. אך המזכיר מטיח בו שהוא עוקף את וידאל ופבלו מביע בפניו את החשד שוידאל הוא מושתל של העולם התחתון והוא אומר שזאת האשמה חמורה ומחליט לבדוק ולא שומע את המידע של פבלו. וידאל נוזף בפבלו על שניסה לעקוף אותו ולפנות למזכיר ופבלו מטיח בו שהם מבזבז את הזמן שלהם בפילטיס בעוד הוא גילה על עיסקת סמים חשובה ווידאל דורש לדעת מה המקור שלו ופבלו שואל בשביל מה כדי שיפנה לחבריו בקרטל שיחסלו אותו ווידאל כועס על ההאשמות ורב עם פבלו ופבלו מכניס לו אגרוף והוא מפטר את פבלו ופבלו מבהיר שהוא לא מפטר אותו הוא עוזב לבד.

ממין ורוקסנה שומעים פרסומת של מחנה קיץ שנאצ'ו אוהב, אך ממין מבין שזה מחנה לעשירים ואין סיכוי שילכו אליו. גם נאצ'ו שואל על המחנה והלנה חוששת שעכשיו אין להם כסף לזה. רוקסנה וממין מספרים ללוסיה על המחנה שהם רוצים ללכת ולוסיה מחליטה לשלוח אותם להפתעתו של ממין. דיאנירה לא אוהבת את הרעיון אך לוסיה מבהירה שזה פתרון טוב כדי להרחיק את הילדים עד שתחשוף את דיאבלו. היא מסבירה את כוונתו להיות עם דיאבלו כדי להוכיח שהוא דיאבלו כדי שישב בכלא כל חייו ודיאנירה פוחדת על לוסיה ומנסה לשכנע אותה לא ללכת, אך לוסיה עומדת על שלה. גם נאצ'ו בתכנית והלנה מודה על כך ללוסיה ולוסיה אומר שחשוב להרחיק את הילדים. לוסיה גם מזהירה את הלנה שעקבו אחריה. הילדים הולכים למחנה ורוקסנה דואגת לבובה שלה וממין אמורה שהסודות שלהם שמורים אצל לוסיה והם נפרדים מהילדים שהולכים למחנה קיץ.

דיאבלו שומע שאין שום חדשות מקרלוס ומתחיל לחשוד לגבי העניין שלא שומעים לא מקרלוס ולא מהשוטרים שקרובים לדניאל, חוץ מפבלו שהיה עם הלנה וזה גורם לדיאבלו לחשוד שמשהו מתבשל. איוונה דורשת מרדמס שיחזיר לעצמו את הלנה והוא מבין שהיא רוצה להחזיר לעצמה את פבלו ואיוונה חושבת שאם פבלו יאבד תקווה אם הלנה הוא יחזור אליה. אנשיו של רדמס מודיעים שאיבדו את פבלו ואת רדמס זה לא מפתיע והוא מטיח בהם את חוסר התועלת ושומע שפבלו היה עם הלנה.

ליליאנה וחנרו פונים בשמות בדויים לאנשי הקרטל שמוכרים להם את משלוח הסמים והם שמחים על המבצע המוצלח שהולך להיות להם.

דיאבלו מדבר עם לוסיה והיא מטיחה בו את הסם והוא מתנצל ומבקש מלוסיה לחזור אליו ולוסיה מבהירה שהיא שוקלת זאת ואולי תחזור אליו מחר. דיאבלו מחכה ללוסיה וזועם שהיא גורמת לו לחכות וחושב על נקמה ואז לוסיה מגיעה ואומרת שהחליטה לחזור אליו והוא שואל על הילדים והיא מספרת ששלחה אותם למחנה קיץ לחודשיים וזה מפתיע את דיאבלו ולוסיה אומרת שהם רצו ושהם צריכים לחיות כזוג ומבטיחה לנסות לאהוב אותו ודיאבלו שמח והיא מבקשת בלי רמאיות ובלי סמים ודיאבלו מסכים.

מרינה כמעט נרדמת בתפילה והנזירה מילגרוס אומרת לה להירדם ומרינה אומרת שלא תסלח לה על שמאירה אותה מוקדם בשעות שהיא לא רגילה לקום בהן ומילגרוס מבהירה שאם לשקר אז לעשות את זה טוב, הנזירות האחרות יחשדו אם לא תחיה עורך חיים של נזירה.

המשפחה דואגת לאבל שהוא מדוכא. קונסאלו מציעה לרכוש צלחות חדשות שהם יקרות לפרננדה אך קונסאלו משכנעת שחשוב שיעשו שינוי. אדריאנה מגיעה הביתה עם סנטיאגו ופרננדה שואלת מה היא הביאה את הממזר הביתה ואדריאנה אומרת שהוא לא ממזר יש לו אימא ואבא ואבל יודע זאת ומספרת שקבעה פגישה עם אבל והוא לא בא והוא לא עונה לטלפון ופרננדה אומרת שאבל נפגע מהבגידה שלה וקונסאלו מנסה להרגיע אותה ואומרת שגם היא דואגת לאבל והן הולכות לחדר של אבל ומשאירות את התינוק אצל פרננדה שלא אוהבת את זה ושואלת מדוע היא מקבלת ילדים ונכדים שהיא לא רוצה והן דופקות על החדר של אבל ואבל לא פותח והן תובעות זאת ממנו ומסתבר שאבל בלע כדורים כדי להתאבד.
 
מחר פרק 100


האמת הפרקים האחרונים היו בחלקם די יבשים.אבל כן מרגישים שאנחנו מתקרבים
לסוף והחל ממחר הפרקים רק ילכו ויהיו טובים יותר ויותר.אבל עדיין לה
פטרונה פשוט טובה יותר(לא בהרבה,אבל עדיין).אולי כי שודרה קודם,אולי בזכות כריסטיאן באך,אבל כרגע
אני אוהב יותר את לה פטרונה.איזה הבדל בין חוליה למרינה.תכלס מעדיף את
חוליה.לגבי איוונה,בקושי רואים אותה חחח אבל לא כזה מפריע.
מענין איזה התפתחות תהיה עם הבובה והדיסק און קי.אבל ניסה להתאבד...
מעניין איך ד''ר מיורקה יגיב לזה.ויקי חסרה לי מעט.מצחיק אותי שליליאנה
קוראת לחנרו:''כלב השמירה שלי''

דיאבלו ממשיך להיות שטן.זהו.

שנה טובה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן מגיעים לפרק 100

ולולא יום כיפור היו נותרות ארבע שבועות בדיוק לסיכום אבל ביום כיפור בגלל השעה של שבע בערב באותו שבוע אין שני פרקים ולא פרק אחד כך שזה עוד יומיים נוספות לסדרה.

אכן מרינה דמות טובה למרות כמה יציאות לא מחמיאות שלה וחוליה למרות שבסוף רצתה להיות טובה הייתה רעה בהתחלה ומתה די מהר. ברור שהפטרונה יותר טוב, אגב אותה התסריטאית של לה פטרונה וכמו שבלה פטרונה הרגה ללא הצדקה את מקס וולנטינה, כאן הרגה ללא הצדקה את ויקי. איוונה מעצבנת גם כאיוונה וגם כזונה של חוליה בלה פטרונה.

לא בטוח שאיילין מוחיקה פחות טובה מכריסטיאן באך, פשוט יש הצלחה גדולה בתסריט של לה פטרונה שקשה לשחזר.

ובאמת הגיע הזמן שהדיסק יגיע ללוסיה ודניאל, הרי עכשיו כבר באמת קרוב לסוף, אין סיבה לדחות את זה עוד.
 
אני דווקא חושב

שהרוע של אנטוניה גרה גדול יותר משל ליליאנה.
לגבי לה פטרונה אכן היא הייתה מצויינת.
 

Renat Zeitune

New member
מסכימה

אני לא בקצב ויוה אבל אנטוניה הייתה ממש רעה והיריבות בינה לגבריאלה עשתה את הסיפור המרכזי ולמעשה היא הייתה האוייבת הכי גדולה שלה ולכן היא סגירת חשבונות איתה היה יותר מושקע ותפס יותר זמן מסך
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן היה בזה הקסם שהיא הייתה חמות שטנית

ולא צלע שלישית רעה כמו ליליאנה
 
עם כל אהבתי לעלובי החיים

לה פטרונה אכן הצליחה להשאיר חותם יותר טוב עליי ואכן הםרקים כאן מעט לוקים בחסר והאמת שאחרי המוות המיותר לחלוטין של ויקי די איבדתי את עצמי עם הטלנובלה
 

elall

Member
מנהל
אכן עברו 100 פרקים

תתכוננו ל20 פרקים מיותרים
. ככה זה הרגיש לי , כי העלילה הסתיימה בעצם. לוסיה סוג של סלחה כבר לדניאל והוא סוג של שילם על כל הרע שעשה לה, הוא גם כבר יודע/מבין מי רצח את ססר ולוסיה יודעת מי זה דיאבלו/רפאל . בהחלט יכלו לסיים את זה כאן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בינתיים אין הוכחות חותכות נגד ליליאנה

הסוהרת שניסתה לרצוח את לוסיה בהוראתה נעלמה ללא עכבות וגם הרוצח השכיר מת ואמנם היא נזקקה לקשרים כדי לצאת מהחקירה, אבל עדיין קשה להרשיע אותה רק על סמך זה ששלחו לה את ראש הרוצח או שלוסיה שמעה מהסוהרת שהיא נתנה את ההוראה, לכן סיפור האחסן הוא חשוב ועד שהוא לא יימצא ליליאנה יכולה לצאת זכאית במשפט גם אם ירוויחו מאסר עד תום על ההליכים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דניאל, פבלו, לאון ורודריגס הורסים את עיסקת הסמים

וידאל ולופס מדווחים לדיאבלו על הפיטורין של פבלו ושהם גילו על עיסקת הסמים, אבל חושבים שהיא במקום אחר ודיאבלו כועס על הפיטורין של פבלו כי הם היו צריכים לעקוב אחריו. הוא גם כועס על כך שפבלו גבר עליהם במכות וגנב של המשטרה. גם רדמס מגיע ואומר שהם איבדו את פבלו והם שוטרים לא יעילים ודיאבלו אף אומר שהוא לא מבין איך וידאל הצטרף למשטרה. הם מרגיעים את הרוחות שהם חושבים שהמבצע הוא באוקינוס השקט וכשרדמס נשאר עם דיאבלו הוא מציע לו לשנות את המסלול, אך דיאבלו לא רוצה לשבש את התכניות לליליאנה וחנרו והוא רגוע ורדמס שואל איך הם יודעים על המבצע והמזהיר שהעסק עלול ליפול, אך דיאבלו רגוע ורדמס מתעקש על שהוא צריכים להרוג את פבלו.

פבלו מדווח לדניאל שהוא רואה את חנרו וליליאנה עם הסוחרים והם אומרים שהיא תיפול איתם, אך הם לא יודעים מה לעשות כי הם כבר לא שוטרים. לדניאל יש רעיון והוא מבקש מפבלו לרשום את הלוחיות, פבלו עושה זאת ושם דוקרנים למשאיות שגורמים להם להיתקע במקום. אז הוא מפעיל את לאון ורודריגס שיקראו לשוטרי התנועה ויודיעו לתקשורת. רודריגס שקוע במחשבות ולאון מזכירה לו שעליו להתקשר למשטרת התנועה ובעצמה מתקשרת לתקשורת. רודריגס מתחזה לראש היחידה ללוחמה בסמים כשהוא מתקשר. משטרת התנועה באה אל המשאיות ורואים שם את התקשורת שדיווחו להם על הסמים. וידאל מודיע שלא הודיע כלום וסובל כשהתקשורת רוצה לשמוע אותו והשוטר שלו מסרב לדבר עם התקשורת וטוען שזה תפקידו ווידאל נואש.

לוסיה צופה בטלוויזיה ודיאבלו פונה אליה והיא אומרת שמדובר בדבר חשוב והם שומעים על משלוח סמים שהוחרם על ידי משטרת התנועה ודיאבלו זועם ומנסה להתאפק מול לוסיה. דניאל ופבלו חוגגים את הרס המשלוח ואת כך שהביכו את וידאל והם צוחקים שכשוטרים הם מעולם לא הצליחו להחרים משלוח גדול כזה ועל כך שהם לעולם לא יקבלו הוקרה על שהם חיבלו במשלוח.

איגנסיו שם לב למהומה סביב החדר של אבל ופותח אותה והם שמים לב שאבל חסר הכרה וקונסאלו מוצאת את הכדורים שהוא בלע, הוא נלקח לבית החולים ומיוארקה מטפל בו. איגנסיו לא מבין מדוע אבל עשה את הצעד הזה ופרננדה מפנה את השאלה לאדריאנה ובלי להתחשב במצבו של איגנסיו מבקשת שתספר. איגנסיו מבין שמסתירים ממנו משהו ואדריאנה מבהירה שזה לא תפקידה לדבר איתם, אבל רק שידעו שאבל חשוב לה מאוד. לוסיה מקבלת טלפון מאיגנסיו ושומעת על אבל וממהרת לבית החולים ודיאבלו מתעקש להתלוות אליה בתור בעלה ולוסיה נאלצת להסכים.

הם מגיעים לבית החולים כשאבל יצא מכלל סכנה וכשלוסיה באה למשפחתה, דניאל מתקשר לדיאבלו ואומר שהוא באמת חשב שיוכל לגבור אליו ומבטיח לחבל בכל עסק שהוא שלו. דיאבלו זועם ופבלו מזכיר שלארגון עדיין יש גב כספי והוא ארגון גדול, ודניאל מבהיר שגרם לדיאבלו להרגיש שהוא פגיע. אלחנדרו דורש הסברים מלאון ורודריגס ומטיח בהם שהם יודעים איפה דניאל ומסכים איתה שהוא חף מפשע, אבל מטיח בהם שהם השאירו אחריהם סימנים והוא יכול לגרום להם לעוף מהמשטרה ומתעקש שיישתפו אותו ולאון מספרת לו ששם המשפחה הנוסף של לופס הוא קביו וגם הוא מבין שהוא אחיינו של הבוגד.

לפני החדשות רוסה שמחה שלוסיה חוזרת הביתה כי האדון מתנהג רע כשהיא לא נמצאת והיא מספרת לה על הביקורים של נוריה ולוסיה מבינה שכנראה מדובר בנוריה פרס, של רדמס ושל אחותה ליליאנה עם מישהו ולוסיה שמדובר בחנרו ומודה לרוסה על השיתוף. ליליאנה לא מבינה מי הבוגד וחנרו מטיח בה שזה דניאל פונסה שחיבל להם בעיסקה והיא התעקשה שישאירו אותו בחיים. חנרו מנסה לשכנע אותו לברוח וליליאנה מתעקשת שזאת לא אשמתם וחנרו מסביר שדיאבלו לא מחפש מי אשם אלא במי להתנקם.

ררדמס מספר לדיאבלו שהוא לא מצליח לאתר את ליליאנה וחנרו ודיאבלו זועם על הרס העיסקה שנראתה מושלמת. רדמס מטיח בו שהזהיר אותו שעליהם לשנות את התכניות והוא היה כל כך בטוח בליליאנה וחנרו. דיאבלו מטיח את הכסף שאבד ואיך יסביר זאת לבוליביאנים שמכרו לו את הסחורה. רדמס אומר שלא רוצה להגיד שהוא אמר לו ודיאבלו מזכיר לו שהוא חייב לו המון כסף ומצידו שימכור את המלון, אבל הוא יחזיר לו את הכסף שביתו גנבה. דיאבלו גם תוקף באקדח את חנרו וליליאנה ושואל למי שמכרו את עצמם וליליאנה מנסה להסביר שעשו הכול טוב ודיאבלו מזכיר שאף אחד מהמשאיות לא עברה והוא רוצה להרוג אותם וחנרו מבהיר שיש דרך להשיב לעצמם חלק גדול מהסחורה ומרגיע אותו לרגע.

גם וידאל פוחד לענות לדיאבלו. המזכיר בא לנזוף בוידאל ומטיח בו שהוא יצא בדיחה כשיחידת הסמים הוחרמה. וידאל מנסה לתרץ והמזכיר מטיח בו שהפקודה היחידה שנתן לשוטרים היא להתאמן באימונים חסרי תועלת בעוד סוחרי הסמים עמדו להעביר את הסחורהו פבלו ניסה להזהיר אותו, אבל הקשיב לו. הוא מטיח בו שההישג היחיד שלו הוא שיחידת שוטרים קטנה זכתה להוקרה בכל המדינה והוא ייחפש מישהו אחר שימלא את תפקידו.

מרינה מתלוננת באזרני קרלוס שהנזירות קמות בחמש בבוקר לפני הזריחה ומתפללות ועוד בבגדים הצבועים האלה והאוכל שלהן ממש לא טוב. קרלוס טוען שמה שמוזר לו שהיא צריכה לחיות אורח חיים כזה. ואז קרלוס שומע על ניסיון ההתאבדות של אבל שאבל יצא מכלל סכנה, אך נראה שהוא בדיכאון וזקוק לו.

לוסיה שואלת את מיוארקה אם קרה משהו ביניהם שגרם לאבל לעשות את הצעד הזה ומיוארקה מאשים את עצמו. הוא מסביר שקרה משהו בניתוח של אדריאנה והוא אמר לאבל שאמר דברים שלא היה צריך להגיד ולא ידע שאבל כל כך רגיש. אבל מתעורר ושואל את לוסיה למעשיו של מיוארקה ולוסיה תומכת באבל ומבקשת להשגיח עליו כמו בילדותו ואומרת שכולם אוהבים אותו והוא הבן של איגנסיו ופרננדה והוא יקר לכולם ומנסה לעודד אותו.

רודריגס מנסה לפנות ללאון והיא מתעלמת ממנו ורודריגס לא מבין ולאון שופכת את הלב בפני לוסיה שמודה לה שפנתה אליה כמו לחברה ומזכירה שהן חברות. לאון מספר שרודריגס מתייחס אליה כאל גבר ולא מציע לה מחוות עבור חברה. ולוסיה מזכירה לה שהיא נשית ועליה לגרום לרודריגס להעריך אותה כזאת.

חולה גוסס ומרינה מנסה לעודד אותו בתור נזירה והוא מבקש להבטיח לו שיש חיים אחרי המוות ומרינה מבטיחה לו את זה והוא מת בשלווה. מילגרוס מודה למרינה על המסירות ואומרת שהיא עשתה את זה טוב. מרינה מסבירה שניסתה לעודד אותו, אך היא בעצמה לא מאמינה שיש משהו אחרי המוות ולמעשה שיקרה לו ומילגרוס אומרת לה שלא נראה לה שהיא שיקרה.

דיאנירו מקבלת עוד מתנה מהסניטר שתומך בה וקרלוס מקנא.

דניאל מבקש את דיאנירה ומבקש לראות את לוסיה והמום לשמוע שהיא חזרה לגור עם דיאבלו וטוען שהיא חסרת אחראיות. לוסיה חוזרת הביתה ורוסה מספרת לה על שבאו אנשי שיפוצים ובינהם טכנאי של מכונת כביסה למרות שהיא לא מקולקלת והטכנאי הוא דניאל שמבקש לדבר עם לוסיה.
 

elall

Member
מנהל
דניאל והתחפושות

מדביר חרקים, רופא וטכנאי מכונות כביסה , אבל התחפושת הכי מגניבה עוד תבוא
 
השלמתיאת הפרק

אבל דווקא אגיב על הפרק היום שזה הפרק שאני הכי לא מחכה לו..
(ותבינו לבד למה למרות שראינו רמז לזה אתמול)
&nbsp
 
למעלה