תהום של תשוקה - ספיישל פתיחה

DividedHeart

New member
תהום של תשוקה - ספיישל פתיחה


טלנובלה מקסיקנית מצליחה ביותר בכיכובם של דויד זפדה(כוחו של גורל), אנחליקה בוייר(רבלדה) ומארק טצ'ר(אהבה מנצחת) שהסתיימה במקסיקו לפני כמה שבועות.

אני, הדר ובעזרת אלה הכנו ספיישל פתיחה מיוחד לטלנובלה אשר תשודר מחר באופן רשמי בויוה פלוס ב20:10 במקום משולש גורלי. אבקש לא להגיב עד שאתן אישור לכך, תהנו.
 

elall

Member
מנהל


דמיאן, אליסה, פלומה וגאל היו חברים מאוד טובים מאז הילדות, למרות שבאו מרקע שונה לגמרי. הוריה של אליסה, אסטפניה ואאוגוסטו, חיו באושר ואהבה ואילו הוריו של דמיאן, אלפונסינה ורוסנדו לא הסתדרו בכלל, כל הזמן רבו ובנוסף, רוסנדו ניהל רומן עם כרמינה, אחותה של אסטפניה. כאשר הנישואין בין רוסנדו ואלפונסינה נהיו לגמרי בלתי נסבלים, רוסנדו מחליט לברוח ביחד עם כרמינה, אך אסטפניה מגלה על כוונותיהם ומנסה למנוע את הבריחה. היא עוצרת את כרמינה ונכנסת לרכב של רוסנדו בעצמה על מנת לשכנע אותו לא לנטוש את משפחתו, אך הם עושים תאונה ונהרגים. כרמינה מנצלת את מות אחותה, משכנעת את אאגוסטו שאישתו נהלה רומן עם רוסנדו ומצליחה לגרום לו להתחתן איתה, למרות שלא אוהב אותה, על מנת לנסות לשכוח מהכאב. אישתו של רוסנדו , אלפונסינה, שגם חושבת שבעלה בגד בה עם אסטפניה, מחליטה לשלוח את דמיאן ללמוד בחו"ל כדי להרחיק אותו מאליסה. כעבור שנים דמיאן חוזר הבייתה , מלומד ומאורס לפלורנסיה. הוא פוגש את אליסה, שהפכה לאישה יפייפיה ומתאהב בה מחדש והיא בו, אך היריבות עם גאל, שהיה מאוהב באליסה במשך שנים, המרמור של אלפונסינה ורוע של כרמינה יפריעו לאהבה ואושר שלהם.
 

DividedHeart

New member
אליסה קסטניון


בתם של אגוסטו ואסטפניה, אחייניתה של כרמינה.

חברת ילדות של גאל ודמיאן, מאוהבת בדמיאן.

מגולם ע"י אנחליקה בוייר שמוכרת במחוזותינו מרבלדה
 

DividedHeart

New member
דמיאן ארנגו


בנם של אלפונסינה ורוסנדו.

חבר ילדות של גאל ואליסה. מאוהב באליסה


מגולם ע"י דויד זפדה מוכר במחוזותינו מכוחו של גורל, אשת הברזל, כישוף
 

DividedHeart

New member
גאל


חבר ילדות של אליסה ודמיאן, מאוהב באליסה


ננטש ע"י הוריו וגדל ע"י האב לופה

מגולם ע"י מארק טצ'ר אשר מוכר במחוזותינו מאהבה מנצחת בתפקיד אורח
 
למעלה