יש פה מישהו לחלוק השערות?

daimond1

New member
יש פה מישהו לחלוק השערות?

עשיתי מרתון וראיתי את הפרקים בעונה 7, ויש לי כמה השערות:
1. אבא של ספנסר היה מאוהב באמא של אליסון והיה בניהם קטע, וג'ייסון נולד כתוצאה מכך.
כנראה מרי דרייק (התאומה) פיתתה אותו לחשוב שהיא אחותה (אמא של אליסון) וכתוצאה מכך נולדה ספנסר.
2. יש מצב שג'נה לא באמת עיוורת? רק עושה את עצמה, ועושה את זה טוב?
3. פייג' - האם היא קשורה ל-A.D? חשבתי שהיא שיתפה פעולה עם נואל קאהן.
4. טובי חוזר לספנסר, אשלי ואליסון יחד, כיילב ואנה מתחתנים, רק ארייה נעזבת לטובת ניקול?
 

revi 17

New member
אז ראית את כל ה-10 פרקים?

לגבי השערה מספר 1 זה דיי תמוהה שפיטר נכנס לראדלי כדי לשכב עם מרי או שמרי פיתתה אותו כי נאמר שהיא הייתה בראדלי (אולי חופשה?) אבל עדיין לפי פיטר היה לו סטוץ יחיד עם ג'סיקה זה לא היה רומן זה היה רק פעם אחת... כמובן שאין סיבה שיוצרי שקרניות לא ישנו נתוני עבר כי הם עשו זאת כבר אך ב220 הוא אמר לספנסר שזה היה רק פעם אחת.
&nbsp
ונאמר ששארלוט וג'יסון באותו גיל... אז גם אם נסיק שהיה "רומן" והייתה החלפה בין האחיות... זה יוצר מצב שג'יסון ושארלוט אחים מאותו אבא וחולקים DNA משותף כי לתאומים מאותה ביצית יש DNA משותף משמע מרי וג'סיקה חולקות את אותו DNA ואז למה לחזור להגעיל את הצופים ששארלוט וג'יסון אחים שלמים ולא בני דודים כמו שהיוצרים רצו שנחשוב כדי שלא "נזדעזע" מרומן בין אחים.... סיסי וג'יסון יצאו למי שלא זוכר!
&nbsp
2. אני מאמינה שג'ינה עיוורת כי AD פשוט הוריד את המסכה שלו כי לא חשש שהיא תחשוף אותו
3. לא יודעת מה הקטע של פייג' הדמות אותי אישית מעצבת כך שאני לא ממש שמה לב לסצינות שלה.... מבחינתי היא מושא אהבה נטו ולא ממש גורם למיסתורין.
4. הלוואי שאריה תעזב לטובת ניקול כי באיזה יקום נרצה לחזות בטורף מיני (עזרא) שזוכה בטרף (אריה) ואף מתחתן איתה?... אל לצערינו עזריה יפתרו את הבעיות המחצית השנייה של העונה. טובי לא חזר לספנסר! להיפך שניהם על ארס דווי עכשיו... היילב כנראה יתחתנו במחצית השנייה נכון לעכשיו לטעמי היוצרים הרסו את דמותו של קיילב והפכו אותו ל-"פאק בוי" כך שלראות את היילב על המסך משאיר טעם רע בפה!
 
למעלה