עונה שבע פרק 10

עונה שבע פרק 10


שובה של זלינה והיא מנהלת סטדיו התעמלות ?
רובין בת 25 זה אומר שעברו 24 שנים מסוף העונה הששית עד לפרק הזה.
לוסי בת 8 כלומר שהיא נולדה 16 שנים אחרי העונה הששית .
אותי מסקרן לדעת אם דווד סנו ואמה נשארו אותו דבר כמו רג'ינה וזלינה.
משהו חייב למצוא דרך לעצור את קללת המלכה הרעה לפי הביצוע .דרילה\אייבי
מתגלה שוב כלא חכמה במיוחד אם גטל מצילחה להערים עליה .
וואתו דבר כמו אמא שלה ושניהם מוצאות את עצמם בתוך הבור.
ואנסטסיה בכלל לא יודעת מה רוצים ממנה?
עוד דבר שלא ברור אם אפשר להעיר את זלינה עם השיקוי בלי לשבור את הקללה
אז למה לא את הנרי?
 
המכשפה ההיפית מהמערב


זלינה/קלי מדריכת התעמלות, והיא מאורסת!

לפי השיחה של רג'ינה וזלינה על הגיל של רובין, הפיזור של הדמויות בממלכות שונות חוסך את הצורך לתאם גילים בין הדמויות.
לדריזי נתנו הסבר אחר, היא הייתה מאובנת 8 שנים. אם הקללה הייתה מוכנה, למה היא חיכתה? לאיסוף של המכשפות? למה היה מועד קבוע מראש?

בפרק שרג'ינה אימנה את דריזי, הבנתי שאין מישהו שהיא אוהבת בשביל שתתלוש את הלב שלו, ותהיתי אם היא תנצל מישהו אחר שיטיל את הקללה או שיסדרו לה דרך להטיל קללה בלי להקריב אהוב.
כשהציגו את 8 המכשפות, חששתי שהלכו על אפשרות ב'. אני שמח שהכלל נשמר ושדריזי הראתה שוב שהיא חכמה.

כל החוכמה לא עזרה לה הפעם, בגלל האמון בגות'ל. היא כנראה ראתה בה אויבת של רפנזל ולא חשדה בה, וגות'ל מצדה טיפחה את האמון במשך הרבה זמן לפני שבגדה בה.
למה היא בגדה בה? לא סביר שעוד כוח יהפוך את אנה לשומרת. או שהקסם של כל אחות לבד לא מספיק? כי אם גות'ל רוצה למצוא עוד 7 מכשפות, עדיף לקחת גם את אנה וגם את דריזי.

גות'ל היא סתם אחת מהמכשפות או המנהיגה, כמו של כת? כי זה יסביר את הכינוי "אמא", היא בטח לא זכתה בו בגלל אליס.

קיליאן כמעט נשאר אבא של אליס, והוא ויתר על הקשר בשביל אלה ולוסי. הוא חשב שאליס תקבל משפחה אחרת? לא נראה לי שהוא היה מוותר על הפיל אם הוא היה יודע שאליס תהיה ילדת רחוב אבודה.

לפחות רוג'רס וטילי נשארו בקשר כלשהו. רובין בכלל הכירה את טילי בהייפיריון הייטס? רובין ואליס נראו זוג ממש חמוד.

טייגר לילי חזרה לביקור לא מרגש במיוחד, אבל לא נורא. כל פיה לא כחולה מתקבלת בברכה.

הנשיקה והאמונה של הנרי לא עזרו, לוסי עדיין רדומה.
 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה והפלאשבקים של העתיד 7-10

הפרק באמת מרגיש שהוא סוף הקשת הראשונה של העונה. הם ענו על כמה שאלות מרכזיות ופתחו הרבה מאד שאלות נוספות כהרגלם. העובדה שהליידי טרמיין עבדה עם הטובים גם אם כדי לעצור את דריזלה מעוררת בך מחשבה מה בדיוק קרה בפרק הזמן שבין הפלאשבק האחרון לעימות הסופי עם דריזלה. טוב, עוד חומר לפלאשבקים - הליידי טרמיין, כנראה, אינה הנבל של העונה וביער המכושף אולי היא אפילו עברה משהו דומה לתהליך שעבר על רג'ינה. רק בהשפעת הכישוף של דריזלה, היא חזרה למצבה המקורי כמרשעת.
לרגע חשבתי שהם עומדים להכריח את רג'ינה להקריב הנרי נוסף. יצא לי לקרוא ביקורת שהכישוף הזה הופך את הדילמה של רג'ינה בעונה הראשונה למגוחכת. העניין הוא שהיות והיא לא יכולה להניח את ידיה על הפיה הכחולה, היא צריכה לעשות את זה בעצמה.
טוב, טוב, זו הפעם הראשונה שעוץ לי גוץ לי נראה בדמותו המפלצתית מאז שהוטלה הקללה המקורית. שוב, עוד חומר לפלאשבקים וקצת הרחבה לגבי מערכת היחסים בינו לבין אליס. די עולה לי הרושם שהוא מתייחס אליה כאל בתו בכמה מובנים. הוא אפילו נתן לה את הגלימה האדומה של רובי.
לגבי זלינה ורובין, מדובר בנוסעות בזמן כמו עוץ לי גוץ לי לפי הנאמר בפרק. רובין פשוט התבגרה בממלכה אחרת מעבר לקו הזמן של היער המכושף הזה. שם היא למדה גם לירות בחץ וקשת ושם זלינה השיגה בחזרה את כוחות המכשפה שלה. כמובן, עוד חומר לפלאשבקים!
 
למעלה