6x13
פרק דנדש

אביטל186

New member
6x13
פרק דנדש

מה שלומכם חברים? אז היום נוכל לצפות בפרק שימשיך את המתח מהשבוע הקודם

תנו לנו לדעת מה אתם חושבים עליו!

שיהיה יום מקסים לכולכם וואנסרים
 
דעתי על הפרק


פרק די מוזר
מתברר שבלפייר(ניל) יש נקודה אפלה שבו הוא נותן לאביו הוראה לחסל מנהיג כפר מסויים אבל הוא לא זכר את זה כי אביו השקה אותו בשקוי שכחה .
בל בפעם המי יודע כמה נותנת לרמפל עוד הזדמנות
קיליאן רוצה לספר לאמה את האמת על הסבא שלה אבל היא מקדימה אותו במציאת הטבעת והוא משנה את דעתו ומציע לה נשואים
הפתעת הפרק
שובה של המלכה הרעה(The evil Queen) הסיפר הוא כזה רובין ניסה לצאת מסטוריבוק וגנב שקוי אנטי קסם מרג'ינה וניסה לפרוץ את גבולות העיר אבל זה לא הצליח לו וחלק מהחומר נדבק לכף ידו המלכה הרעה כנחש הצליחה אך שהוא לפרוץ את הכלוב ולשתות אותו
לי לא ברור אם יש שקוי כזה למה לא השתמשו בו עד עכשיו ? ולא שלא היה צריך כי היו כמה מקרים שאפשר היה להשתמש בו
 
613


גדעון שונא את גולד, נלחם באמה ובפיה הכחולה... אני מתחיל לחבב את הילד הזה


הוק ואמה... סודות כאלה אף פעם לא מתקדמים לכיוון טוב, ואין מספיק רום בסטוריברוק בשביל היום שבו דייוויד ואמה יגלו.

עוד ביי לאוסף
הפתיע אותי שהוא השתמש בפגיון, הוא כל כך שונא קסם!

זלינה ורובין המנצ'קינית, ממש מתוקות. נחמד שזלינה הזדהתה עם רובין ורצתה לצאת איתו מסטוריברוק ולעבור לניו יורק (עם נחש מחמד).

רג'ינה מוכנה לעזור לרובין לעזוב! יפה מצדה. רק מה הקטע עם הכובע שלה? היא גנבה אותו מאחותה?

רובין החדש חמוד, והמלכה הרעה איתו! איך לא חשבתי על זה בעצמי? שני הכפילים.

למה הפיה הכחולה ישנה בשלווה? מגיע לה להסתובב אבודה, חסרת כנפיים וקסם, ולחיות כמה עשרות שנים באיזה עולם משעמם כמו ארץ לעולם לא.

מוסר ההשכל של הפרק: לא לשתות תה שהאפל מכין.
 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה ואוכל החטאים 6-13

העניין שעוץ לי גוץ לי מעלה הפרק לגבי אחריות מורכב מדי מבחינה אתית מכדי שיעבור על סדר היום. בסופו של דבר, האם חייל שמכוון לרצונו של מנהיג לוקח מהמנהיג את האחריות? האם חייל של המקסימים, לדוגמא, שהיה משמיד כפר
למלך ג'ורג' היה לוקח מהם את האפלה או שהם נושאים באחריות על החייל הזה? לדעתי, ביי שומר על עקביות בכך שהוא נוהג בצרות אופקים לגבי הכוחות של אביו - צרות האופקים נוגעת לשימוש ופחות לטבע. עוץ לי גוץ לי סוחר בכוחותיו בתמורה לטובות הנאה מאז שהכרנו אותו. מה שביי מבקש ממנו הוא מה שהדוכס ביקש מקודמו. האם הכותבים שכחו שקודמו של עוץ לי גוץ לי היה עבד במשך זמן מה? יש לו את כל הסיבות לסלוד משימוש כזה. היות ועוץ לי גוץ לי והוק הם בני אותה התקופה, עוץ לי גוץ לי צריך להזכיר לו שבלי קשר לדעותיו החריפות, הוא אביו ובלפייר חייב לנהוג בו בכבוד כפי שהיה מקובל באותה תקופה. בסדר, זה דורש עמוד שדרה...
לגבי גדעון, משהו בו באמת מוזר. על איזה עם הוא מדבר? ויותר משיש לו כוחות, נראה שהוא בעצמו יצור קסום. אני די חושב שהפיה השחורה נטעה בו את הרצון להרוג את אמה מסיבה מעוותת השמורה איתה.
מעניין מי היה השותף של רובין הוד שהבין בקסמים. רובין הוד דמות שמניעה את הסיפור לעומת קודם שהסיפור מניע את הדמות.
העניין עם קיליאן הוא שזה באמת איך אתה מציג את העניין. אם הוא מוכר את זה נכון, אמה תראה את זה כחלק מהעבר האפל שהוא הותיר מאחוריו ותראה כברת הדרך שהוא עבר. אנחנו לא מדברים על בל, הוק. זו אמה סוואן. כל החברים שלה עד עכשיו היו סוג זה או כזה של נוכלים.
 

אביטל186

New member
אז מה קורה כולם??

צפיתי בפרק רק אתמול.. עבודה וזה..
אז מה היה לנו?
קודם כל היוצרים ניסו לשנות את העבר, ואת ההווה של רמפל, ולא יצא ככ אמין.
שימו לב- רמפל כרגע הוא דמות עדינה- סבלנית, שוחרת פיס, לא שבויה באפילה, דואגת ושומרת על טוהר ליבם של הסביבה הקורבה לו- וזה לגמרי לו קווי אופי אופייניים!!
תעשו טובה, רמפל בעבר היה ככ נאמן לא להשתמש בקסם אפל?? הוא ניסה להימנע מלהרוג משהו שפגע בבן שלו? כשהוא ביקש מביי שלא יצווה עליו להרוג אותו- היה לו צער בעיינים, חמלה. הוא הישקה את הבן שלו השיקוי שכחה ולקח על עצמו את הכעס שלו אחכ, כשביי חשב שהוא מפלצת..
לגמרי לא טיפוסי!
עכשיו עם גידעון? איך רמפל מטפל בו בעדינות מי שישמע..איך הוא מדבר בפיוטיות בגנות כוחות האופל כאילו הוא משקיף מהצד ולא עמוק בפנים.
החלק שהכי שיגע אותי- למה למען ה', לא מסבירים למר גידעון שהנחת העבודה שלו- להרוג את אמה= לקבל את הכוחות שלה פשוט לא נכונה??הם מסתכלים עליו אפטיים כשהוא יורה את שלל המשפטים המגוחכים שלו- תעצרו אותו! ממתי קסם עובר מאחד לשני ע"י הריגה? מלבד דרקוואן?
ולהיות גיבור ולהרוג אנשים חפים מפשע זה תרתי דסטרי, איך זהבכלל הגיוני??
חסר הגיון בעלילה הזאת וזה מעצבן!

הוק טובע ברום שלו, וראוי להערכה שהוא רוצה לספר לסוואן שלו על החלק השחור אצלו בעבר. כמובן שתהיה כאן הפרעה- שיהיה איך לסכסך בנחת בפרקים הבאים.
אז אמה פתאום בחורה עדינה שכל חלומה הוא להינשא לאביר חלומותיה.. נו באמת..
כשרוצים היא הבאדאס הכי גדולה וכשלא.. אז ממש לא..בקיצור מה נראה לכם??
אשמח לשמוע
 

הלדיל

New member
לדעתי,

עוץ לי גוץ לי מהפלאשבק הוא עוץ לי גוץ לי מאד בהתחלת דרכו אל האפלה. הוא עדיין משמר הרבה מאופיו המקורי. רואים גם שהוא פחדן לא קטן. הוא יכול לוותר על הקסם רק משום שהוא עדיין לא ממש התרגל אליו. הוא גם לא אמור להיראות כך למעשה - בפלאשבקים אחרים מהתקופה הוא עדיין נראה אנושי. בהווה עוץ לי גוץ לי מצא לו את הזמן המתאים לחפש כפרה על כך שנטש את גדעון כמו שאיבד את בלפייר. עוץ לי גוץ לי אף פעם לא הסווה את העובדה שהוא מודע לכך שהקללה דפקה לו את כל תאי המוח - לפעמים הוא זורם עם זה ולפעמים לא.
 
עכשיו תראי את הפרק הבא


עוץ לי היה אדם טוב שרצה להציל את אשתו משודדי ים ואת הילד שלו מגיוס למלחמה. בפרק הזה הוא אותו אדם, שלא מזמן הפך לאפל כדי לשים סוף למלחמת העוגים, ועוד לא השתמש בקסם האפל למעשים רעים.
נראה לי אמין שבשלב הזה הוא רצה לחיות חיים שלווים בכפר שהוא הציל עם הבן שהוא הציל, יותר משהוא רצה כוח.

גם הדאגה לעתיד של גדעון נראית לי אמינה. אדם רע יכול להמשיך בפשעים שלו בלי להתחרט, ועדיין לאחל לילדים שלו חיים הגונים יותר.

ההפיכה למושיע באמת מגוחכת וזהה להפיכה לאפל, אבל לא בטוח שהטעות היא של גדעון, כבר ראינו שהיוצרים משנים כללים לפי מה שנוח להם.

בחורה לא יכולה להיות גם רומנטית וגם לוחמנית? שלגיה הייתה.
 

אביטל186

New member
אני עונה לך בלי לקרוא מה כתבת בהודעה.. שמתי לב שהיא מלאה

בספוילרים. נכון???
הפעם בא לי לראות מה קורה
 

אביטל186

New member
אוקי קראתי.

היה לי מוזר שרמפל פתאום זה שלא מעוניין להשתמש בקסם שלו, ואף מציע שיעברו לכפר אחר והכל יהיה טוב, שזה בדיוק מה שבלפייר הציע בעבר!
נכון שהוא יכול לאחל טוב לילדים שלו, אבל נבל נשאר נבל. הוא מתנהג ככ אצילי פתאום שזה מוזר.
יש מצב שבאמת הוא יהפוך למושיע אם יהרוג את אמה? ממתי ראינו כזה דבר??
זה אלמנט שלא הופיעה עד עכשיו וזה נראה לי סתם טעות איומה של גדעון
קסם לא עובר מאדם לאדם! קל וחומר לא ייעוד כמו מושיעה.
אמה? אי בהחלט חושבת שבחורה יכולהלהיות גם וגום, פשוט מעולם לא הראו לנו את הצד הזה של אמה, ופתאום הביאה אותה בככ קיצ'י שזה כבר לא היה אמין..
 
"מה שבלפייר הציע בעבר"

זה בעצם מה שבלפייר יציע בעתיד, הפרק הזה קרה קודם.
כמו שבלפייר התפתה להשתמש בפגיון, ככה עוץ לי יתפתה להשתמש בקסם האפל, ויתדרדר מהר.

נבל נשאר נבל, ובעיניי עוץ לי עדיין נבל. למנוע מהבן שלו להפוך לנבל כמוהו לא הופך אותו לאצילי... רק לנבל עם מודעות עצמית.
 
למעלה