אני רק שאלה

אני רק שאלה

רגינה מוכנה למחוץ לעצמה את הלב כדי להציל את האחות שהיא שונאת.
למה אם כך היא לא עשתה זאת כששלגיה ודייוויד עמדו מול המלכה המרושעת מתוך ידיעה שהם הולכים למות?
ועוד שאלה. בכל עימות של האחיות, רגינה תמיד הפסידה לאחותה כלומר רגינה היא מכשפה חלשה יותר. מה קרה פתאום המכשפה המרושעת ניצחה את אחותה? זה די מציק בעיקר על רקע העובדה שלזלינה יש תינוקת. הייתי מצפה לקרב קצת יותר אמיתי.
 

הלדיל

New member
לדעתי,

יש הבדל בין אחותך בשרך ודמך לבין אויביך המושבעים. רג'ינה היא ידידה של אמה, ולמען הנרי, היא מוכנה להעמיד פנים שהיא סובלת את השניים. היא השקיעה יותר מדי זמן בשנאה ובתיעוב לשניים הללו מכדי שתנקוף אצבע עבורם ברגע האמת. ברגע שקורה החזירה לזלינה ורג'ינה את הזכרונות, רג'ינה התחילה לתפוס את זלינה כאחותה באמת ובתמים. גם אם היא כועסת עליה, היא עדיין אוהבת אותה יותר משהיא אוהבת את שני האדיוטים. יש לה בעיה להודות בזה אבל מילא...
בכלליות, קסם בעד עצם היום הזה הוא פונקציה של רגש. זלינה הגיעה כשרג'ינה הייתה בקו הגבול שבין האור והאפלה וזה גרם לכך שמצד אחד, קסמי האופל שלה לא היו חזקים כפי שהיו פעם אך קסמי האור שלה לא השתוו לכוחה של זלינה. וגם הכותבים רצו ללמד את רג'ינה את הערך של עבודת צוות.
כרגע, זלינה נמצאת בערך באותו המצב. קשה לה לעכל שאחותה, זו שעשתה מאמצים להוכיח את אהבתה אליה, רוצה עתה להרוג אותה. היא גם הרבה פחות מרושעת משהייתה פעם ועל כן חלשה יותר מהמלכה המרשעת שהיא, בלי שמץ של ספק, מרושעת בהרבה ממנה בשלב זה. גם צריך לזכור שהמלכה המרשעת ירשה מרג'ינה את מעמד חביבת המורה וחביבת המורה אף פעם לא מפסידה במבחנים.
 
זלינה היא המכשפה המרושעת, רג'ינה היא/הייתה המלכה הרעה

1. אין סיבה טובה, וגם אין סיבה למה כולם התעלמו מזה.
&nbsp
2. היתרון של זלינה רק אומר שהיא מסוגלת לבצע יותר קסמים מרג'ינה ובלי אימונים. זה לא קרב כוחות והחזקה לא תמיד מנצחת. זה תלוי במטרה ובמה שכל אחת מוכנה לעשות.
&nbsp
 

אביטל186

New member
השאלות שלך אמיתיות, והאמת אם נתחיל לשאול על כל פרט לא מובן

בסדרה הזאת לא נסיים..ונהיה מתוסכלים מאוד- כי אין תשובות

באירוע המכונן בו הצארמינגס עמדו למות היו הרבה דברים מוזרים. אף אחד לא נקף את אצבעו! אמה מה הקטע המפגר שלך לעמוד מהצד?? את המושיעה! ומה את מתאספת עם כולם לצפות?? שטות מספר אחת.
רגינה- לא עשתה כלום, חששה ממנה כמו עלה נידף.
אני חושבת שבהתחלה פשוט לא קלטו עד כמה המלכה הרעה הולכת רחוק, וככל שהיא מרחיקה לכת כך הצעדים מולה הולכים ונעשים נואשים עד שרגינה מוכנה למות כדי להסיר את האיום
 
למעלה