בוקר טוב.

extrem

New member
בוקר טוב.

הזמנתי ארונית מטבח+כיור כולל התקנה לפני כשלושה שבועות. תואם תאריך ללא שעה.
שלשום התקשרה נציגה של חברת ההובלה/התקנה וקבעה שהמתקין יגיע בין 9:30 ל 14:30. אמרתי לה שיש בעייה עם הבוקר מכיוון שמדובר בהתקנה בבית עסק אותו בוקר ספציפית לא אגיע לפני 10:30.
ענתה ש"זה מה יש אין אפשרות אחרת , דבר עם המתקין ". למחרת יצרתי איתה שוב קשר והודעתי לה באופן ברור וודאי שלא אגיע לפני 10:30 וחבל שהתקין יחכה. לא עניין אותה ואמרה שהסידור נקבע ושאדבר עם המתקין. הבוקר יצרתי קשר עם המתקין וגיליתי שהוא צפוי להגיע באזור השעה 10. כהודעתי לו שאגיע הכי מוקדם ב 10:15. הוא הודיע שלא ימתין ונסע.
שוחחתי עם שרות הלקוחות והם דורשים תשלום של עוד 150 ש"ח תוספת על הגעה סה"כ 450 ש"ח. חוצפה שאין שני לה. עוד דרך למשוך כסף מלקוחות. חוסר הגמישות שלהם יוצר בעיות מסוג זה שמניב להם הכנסה נוספת.
לא מוכן לעבור בשתיקה ולשלם. מה עושים? כרגע המצב שאני בלי כיור ומים זורמים.
 
למעלה