טלאי על טלאי..תכנית כלכלית מס' #867743

shayCn

New member
טלאי על טלאי..תכנית כלכלית מס' #867743

ושוב אין תכנית כלכלית מסודרת לטווח ארוך, אז ביבי משתיק מגזרים.. - משפחות ברוכות ילדים(ערבים וחרדים) יקבלו 3000 ש"ח מענק לפחות. - מובטלי-שכירים וחל"תניקים יקבלו. ותקשיבו לזה..כל אזרח מגיל 18 ומעלה ללא יוצא מהכלל (כולל אוליגרכים) יקבלו 750 ש"ח. ולמי לא נשאר?? נכון, שוב העצמאים יקבלו עד. דגש על עד 7500 ש"ח. ממש צחוקים. ומאיפה בא כל "הטוב" הזה?? מאיגרות חוב ממשלתיות שהולכות ואוזלות. הכל זמני, מענקים מהיום למחר. ללא חשיבה עתידית. כאילו אנחנו עדיין בלחץ והדרמה של חודש מרץ, כאילו לביבי ולכץ לא היה מספיק זמן לחשוב על תכנית מקיפה,מסודרת,קבועה לאורך זמן שתהיה טובה יותר ותתן מענה לנפגעי הקורונה. הרי יש אחוז גדול ממקבלי המענקים שהם עדיין משתכרים ובאותה משכורת גבוהה ואפילו מפלצתית שלא נפגעו מהקורונה והמענק הוא רק תוספת בשבילם. ניחא, לא נהיה צרי עין..אבל מה עם העתיד של המדינה?? לאן אנחנו הולכים? למדינת רווחה. למדינה שאזרחיה נסמכים על קצבאות. זו בדיוק המדינה שרצינו לשנות. שהשמצנו את החרדים שמנצלים אותנו ואת תקציב המדינה. אז ביבי הפך את כולנו לחרדים. לפושטי יד. אנחנו שתרמנו ושירתנו את המדינה בצבא ומילואים, ששילמנו ומשלמים מיסים, שהתנדבנו לעזור ולהיות אזרחים טובים - כולנו הפכנו לאביונים בחסות ביבי. תכניות כלכליות שייזכרו לדראון עולם כזו שדפקה את המדינה לעשור או שניים. יאללה, יאללה שימו מסכות וסתמו ת'פה ותקבלו מה שנותנים לכם.. דיר באלאק אם תביעו זעם כי הרסו לכם ת'חיים..
 

dory391

New member
כל הכבוד לליברמן
ישראל ביתנו יתרמו בהוראתו את הכספים לנזקקים. אם יעמיד את עצמו לבחירה ביום שאחרי נתניהו, סיכוי סביר שאצביע לו. מי האמין, שאי פעם ליברמן הפנאט המוזר יהפוך לאחד המבוגרים האחראים בכנסת. הלוואי שיתאחד עם לפיד ובנט וביחד ישלחו לקיב___מאט את פושעי בלפור והתומכים שלהם. אמן.
 

shayCn

New member
לפיד היה הראשון שקרא לתרום את המענק

וכל הכבוד גם לליברמן וגם ללפיד ולכל מי שנרתם לתרום את המענק ההזוי הזה. לא יאומן איך האמת זועקת לביבי והוא לא מעוניין להקשיב..מגזר שלם(העצמאים) מפגין,זועק,נלחם ובלית ברירה גם נאבק בגורמי החוק כדי לקבל..והוא כזה אטום ומנותק. 6 מיליארד שקל המענק המחורבן הזה שחולק ככה סתם לכל אחד במדינה. 20% אבטלה, אבל 100% מקבלים..עוול. והוא עוד מתהדר בפריים טיים וקורא 'שאף אחד לא ילמד אותו מהי כלכלה'..בחיי, עד כמה יהירות וגאוות שווא יש באיש הזה.
 

shayCn

New member


 

Ron W

New member
אני מחכה לראות ח״כ אחד או שר שיתרום חצי ממשכורתו

נראה שיותר משהם תאבי בצע וחסרי מחויבות לרעיון חברתי הם מאוימים במרכאות ע״י חבריהם - שיוותרו מנותקים מהמציאות בימים כאלו שאין תעסוקה למליון מובטלים ועסקים רבים בקושי שורדים מירידה בביקושים - הממשלה היתה אמורה לקצץ בפנסיות תקציביות, בשכר חברות ממשלתיות וחבר׳ החשמל / נמלים ממילא אין תעבורה גדולה בנמלים. אבל הטרור של ארגוני העובדים שם חזק מזה של העצמאים - פשוט יש להם משכורת שדופקת בזמן.
 

dory391

New member
על מה? על פיגור שכלי או על הסתות בטוויטר?
גם כמגיש ברדיו, הוא ממשיך. הוא השווה את המוחים לנאצים, יש יותר עלוב מהדבר הזה? בסוף הממזר הזה יגמור כמגיש חדשות או ככתב מדיני. אולי הוא צריך כמה זונות שישתיקו אותו.
 

dory391

New member
כשיו"ר הקואליציה כלל לא מעלה את סוגיית הפיצויים על הפרק
זה הסממן. הרי מיקי זוהר מאמין בשלושת הכאפים. לדעתי, לא יזיק לו לקבל 30 כאפות, שלא להגיד 30. אפס בריבוע, תקלה בפס הייצור.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איכשהו, כבר "למדתי", שאנשים בגילי כבר לא יכולים להשפיע יותר
מדי על מה שקורה במדינה.
אבל החשש הגדול שלי הוא, כמה שנים הנכדים שלנו ייאלצו לשאת על גבם את החובות
שביבי מאתגר בהם את המדינה כעת.
מבחינתי? לא נראה לי שהעול הזה ייפול על הגימלאים, כי איש לא יעז לפגוע במענק
החודשי הזעום שהביטוח הלאומי משלם, ואיש גם לא יפגע בפנסיה, שגם כך היא נמוכה
מרמת השכר שאנשים אלה התרגלו להרוויח.
אבל במה חטאו ילדינו, שגם כך, הם רק יכולים לחלום על רכישת דירה?
שגם כך, רבים מהם קורסים תחת העול לפרנס משפחה?
שגם כך, הם נאלצים לתרום שנים ארוכות משנותיהם היפות ביותר למען "ביטחון" המדינה
הגוססת הזו?
טוב לפחות, שהרודן בהתוותו שיכך (זמנית לפחות) את "עיסקת המאה" המופרכת.
וזה דווקא היה לי ברור שיקרה, ובאחד הפוסטים שלי גם ציינתי זאת: ההתעסקות ב"מגיפה",
הצליחה להוריד את השיח הזה מהפרק, עד להודעה חדשה.
כמה מזל יש לנקלה הזה? ממש לא להאמין!
 

shayCn

New member
לגמלאים גם ככה צריכים להעלות את הקצבאות

והאמת שאם לא היית מזכיר לי את צמד המילים 'עיסקת המאה', כנראה שלא הייתי זוכר בכלל בשטות הזו. אם ביבי רוצה להכות על חטא ולהעלות עצמאים עם לפידים בוערים לבלפור, הוא יכול בעצמו להזכיר זאת. ונראה לי, שאחרי שהמשבר הזה יחלוף(סביבות ינואר-פברואר אמור לצאת החיסון לשוק), המדינה תהיה במצב כלכלי כלכך קשה שמה שישאר מהקורונה זה רעב וזעם. ביבי ישאיר עיי חורבות לפני שיעזוב שיקח לפחות עשור כדי לתקן ולחזור לרמת חיים מסוימת, מה שבטוח, זה כבר לא יהיה העולם שהיה לפני הקורונה. נראה לי שממשלה אחראית היתה יכולה גם להפעיל לחצים חזקים יותר על הבנקים, חברות הביטוח והאיגודים החזקים, מאלו שהפעיל פחלון. הרי לא יתכן שמשבר הקורונה לא משפיע על הריביות, העמלות והדיבידנדים לבנקים בתקופה כזו. לא יתכן שבתקופה כזו, מתוך 9 מיליארד שהוקצו לבנקים לצרכי הלוואות, רק 60 מיליון השתחררו. גם עליהם האחריות ומשום מה, אולי בגלל שאלו בנקים, אז נוח לנו להאמין שהם בלי ניתנים לריכוך.
 

Ron W

New member
מרוב לחץ לחיסון המניה של מודרנה ממריאה אבל עדיין סקפטי

זו חברה שלא הצליחה להוציא אף חיסון המוני ( אגב זום צפויה לרדת ) טוענים שההגנה תהיה לא במאה אחוז כמו חיסוני שפעת שבשגרה החיסון יחזיק רק כמה חודשים ונדרש לרענן אותו חלק ניכר כבר מצהיר שלא יתחסן ויעורר מהומות ומוקדי תחלואה כל זה באופטימיות שלא יתגלו תופעות לוואי לגיל המבוגר, אלרגיות וכד. בינתיים חוסר הוודאות אפילו גרוע מהצמצומים במשק.. אנשים מותשים נפשית.
 
למעלה