היה ברור שמתישהו יראו ניצני מרד

dory391

New member
היה ברור שמתישהו יראו ניצני מרד
מסעדנים רבים הכריזו היום (שישי) כי יתנגדו להנחיות הקורונה החדשות האוסרות על פתיחת עסקיהם - וייפתחו את המסעדות והברים. "אנחנו לא ניתן להחלטה שרירותית שנסגרה באישון לילה, למוטט אותנו", אמר אסף ליס, מבעלי מסעדת "משייה". "קנינו סחורה בעשרות אלפי שקלים, ואין לנו שום כוונה לזרוק אותה. סטטיסטיקה רישמית של משרד הבריאות הציגה נתון של 21 נדבקים במסעדות בחמישה שבועות. לא מוצאים היגיון שחופי הים פתוחים ואנחנו לא".
ובינינו, איזו לגיטימציה יש לממשלה להגיד שהם "משתמשים בשכל הישר" ומחליטים עקום, בצורה של מחטף; וכן להטיף לכולם לשמור על החוק והסדר כשהם חוגגים ומפירים אותו ברגל גסה?
 

shayCn

New member
שלטון הפחד
אחרי שאדלשטיין התראיין לאולפן שישי אז כבר ברור לכולם מה הסיבות - פחד.
אדלשטיין מעדיף את ההערכה הקשה ביותר מפחד שיחסלו אותו אם ההערכה הקלה ביותר תתברר כמוטעית. את זה הוא אמר בפירוש ובמילים פשוטות.
אז הוא מעדיף סגר כי אם מס' הנדבקים יעלה, אז יערפו את ראשו ובמילים אחרות, לחץ פוליטי מוטעה, לא מבוסס על נתונים קובע את חיינו ועתידנו. לא אנשי מקצוע מובילים או מחזקים את ההחלטה לסגר כי אם פוליטיקאים עמכה, אנשים שבינם לבין רפואה מסתכם באפס הבנה.
 

dory391

New member
לא צריך לפחד, מדובר באפסים
בריונים בחליפות שאין להם מושג בכלום. שמעת על הפתגם הערבי "לשלוט ולו על אבן"? זה בדיוק הוא וביבי, פלוס זוהר שלעומתו דוד ביטן הוא אביר הדמוקרטיה.
 
למעלה