משטרת אהבלים

Ron W

New member
לא מציאה גדולה.. אפילו אני תקוע שם


 

dory391

New member
לא מפתיע אותי
בין י"ב לצבא, חבר טוב שלי קיבל מכות משוטר ונזקק לאשפוז כי חשדו בו שגנב אופניים, מה שלא היה ולא נברא. הוא אזרח שומר חוק מהרגע שנולד ואני מכיר אותו מכיתה א'. החומר האנושי שם ירוד מאוד ברובו, ערסים תומכי ליכוד עם IQ אפס ומטה.
 

shayCn

New member
אחרי מה שראינו השבוע בטלויזיה, לא קשה להבין את הרקע

1.ילדה בת 10 שנעצרת בגלל מסיכה ומקבלת דו"ח. 2.אישה מבוגרת מוקפת ב4-5 שוטרים נעצרת על הרצפה בגלל שלא הזדהתה. 3.ילד עם מוגבלות שהוא שכן ובן-של-מכר של השוטר שמכיר את הילד כבר 17 שנה ויודע שהוא מוגבל - נעצר הילד בכוח ובמכות ונצרך בטיפול רפואי רק בגלל אי-חבישת מסיכה. בנוסף באותו אירוע, המשטרה משקרת את הציבור והתקשורת לגבי עובדת הזדהות הילד ומכסה ת'תחת של השוטר. 4. בחור צעיר חובש מסיכה שמזדהה לשוטרים וחוטף מכות מוות+טייזרים בראש. &nbsp המשטרה חכמה על הפרט. הם לא מעיזים להיות דקדקניים באזורי התקהלות כמו בחוף הים. רק לפני כמה שעות הייתי בטיילת חוף הכרמל. עמוס באנשים ללא מסיכה וללא אף שוטר באופק. כמו שכבר כתבתי פה השבוע, השוטרים נשחקו מהמשבר והתוצאה היא אובדן שיקול הדעת.
 

חיא2

New member
חולק עליך

אני מכיר כמה שוטרים שהיו תלמידים שלי וכל מה שכתבת אינו תקף לגביהם. דוד שלי היה שוטר, ובזכותו וזכות שותפים נוספים שלו כנראה כמות הסמים שנכנסה לארץ קטנה, שהצליחו למנוע כך וכך דברים. עבודת משטרה כפוית טובה במיוחד מחד גיסא ומלאה בפיתויים מאידך גיסא. לא רבים רואים עצמם כשוטרים או כסוהרים בעתידם, עת הם נשאלים כילדים על כך. אבל גם נכון, שהמשטרה מכילה גם בני אדם בעלי תכונות סוציופתטיות כאלימות, ככעס בלתי פתיר וכו'
 

dory391

New member
לא אמרתי שכולם כמו השוטר הנ"ל, דיברתי על הרוב
אני שמח לשמוע, שיש גם חומר אדם איכותי. זו קרן אור באפילה.
 

Ron W

New member
אגב בארצות אירופה לא מעטות אין חובת חבישת מסכה באוויר פתוח

 

shayCn

New member
מסיכה מורידה את הסיכוי להדבק

אבל לא מונעת באופן מוחלט הידבקות, עובדה שעוד לא נטמעה כאן בציבור. אגב, זה לא משנה באיכוני שב"כ אם היית עם מסיכה ליד חולה מאומת. במקרה כזה, הם לא יבחלו בהכנסה לבידוד, מניעת החופש,התעסוקה ושגרת החיים.
 

חיא2

New member
טוענים עכשיו שהנגיף כן נמצא באוויר

המזל שלי, שגם כשלמדתי עשיתי זאת עם מסיכה על הפנים למרות המרחק מהתלמידים.
 

Ron W

New member
כמטאפורה אולי כן (אולי במיזוג אויר)

רצוי לחזור ללקח השבים מספינת הטיולים מיפן הרי שם נדבקו אחרי שהיו סגורים בחדרים - כנראה מהמזגן המרכזי מאידך גם הירידה בהחמרה ביחס לבידוד שהטילו על החוזרים כמו על חייזרים ביחס לחיפוף היום שדי במסכה ו 2 מטר ומעבר גם לא את כולם בודקים. שורה תחתונה מפחידים את הציבור במקום לעודד לדוגמא שיש ירידה בנפטרים בחודשיים האחרונים ללא סגר וירידה בחומרת החולים ביחס לאותה התפרצות ראשונית שאין לה שום קשר לתורת הגלים.
 

shayCn

New member
זו עוד דיסאינפורמציה

זה לא שחלקיקי קוויד 19 מסתובבים באויר כמו זיהום, הכוונה שאם לדוגמא חולה ישתעל במושב האחורי של אוטובוס עם חלונות סגורים, אז אותו אויר עם חלקיקי הנגיף יתפזרו ויגיעו גם למושבים הקדמיים ולנהג.
 

tgranot1

New member
ממשלת אהבלים שלא ממנה מפכ"ל יוצרת משטרת אהבלים

ללא שום פיקוח ואיש הישר בעיניו יעשה.
 

shayCn

New member
אין לביבי אינטרס למנות מפכ"ל שיצא נגדו

ראה ערך רוני אלשיך. כשיימצא קצין תומך ימין אז יכריזו על מפכ"ל, כרגע הם בסד"כ חסר
 
למעלה