שלא יהיה לכם ספק שהקנסות הם

סתוונית333

Well-known member
שלא יהיה לכם ספק שהקנסות הם

לא יותר מסעיף מס. אנחנו אזרחים מטומטמים !
 

shayCn

New member
בדיוק מה שחשבתי

הקריטריונים לקבלת המענקים לעצמאים נוקשים ובלתי סבירים? הפיצויים לא ניתנים לכל מי שנפגע מהמשבר? &nbsp זה בדיוק מה שהממשלה מכוונת אליו. הרי ברור להם שאי אפשר לשלם לכולם את כל מה שהרוויחו לפני הקורונה ועדיין להציל את כל העסקים,לספק שירותים לאזרח וזאת מבלי שהאזרחים ימשיכו לשלם מיסים ויגדילו את תקציב המדינה, אז מטמטמים אותנו. מיסים ממשיכים לשלם אבל לקבל מהמדינה? נאדה. &nbsp חייבים להחזיר את המשק לפעילות מלאה ולהפסיק להתייחס לקורונה כמו לאבולה. מי שבקבוצות סיכון, שישמור על עצמו אבל אין סיבה להרוס את המדינה.
 

dory391

New member
ומה הפיתרון?
אם נסרב, ייקחו אותנו בכח לתחנה. עם כל אי הנעימות הכרוכה בדבר, אני מעדיף לחבוש את המסיכה באופן תקין (או הכל מינוס האף, תלוי בסיטואציה) כדי לא לתת לשלטון 500 ש"ח. זאת המשוואה שעומדת לנגד עיניי.
 

dory391

New member
יש הרבה מאוד אנשים שלא מאמינים שהם יכולים לשנות
גם צריך שמאבקי האגו לא ישחקו תפקיד. יש גם דבר שנקרא, אם שמעת עליו, סכסוך הקצאתי- אנשים שמתווכחים על הדרך שבה משיגים את המטרה. לדוגמא- את רוצה לחצות את הנהר בשחייה ואני בסירת פדלים.
 

dory391

New member
אתן לך דוגמא לאנשים שלא רוצים שינוי ולא מהסיבות שחשבת
בת דודה של אבא שלי ובעלה. הוא לשעבר בעל בית דפוס והיא מנהלת בי"ס. ככל שידוע לי לא הצביעו כל חייהם. לפני חמש שנים, עוד כשעבדו, נפלה לידיהם ירושת ענק ומאז הם שוחים בכסף. מאחר וגם כיום מצבם טוב למדי והם לא נפגעו בתקופת הקורונה, הוא שמע מהם אמירות כמו "לא מוכנים לשמוע מילה רעה על ביבי". רק לשם ההבהרה, הבת דודה היא אשת שמאל מובהקת שבחייה לא הצביעה לליכוד וגם בעלה לא פנאט. מדובר כביכול באנשים רציונליים, שמעוניינים שהמצב יישאר כפי שהוא בגלל חוסר הוודאות של מה יהיה אחרי עידן נתניהו. אני מסכים שיאיר לפיד, למרבית הצער ולמרות תמיכתי בו, הוא לא אופוזיציה באמת רצינית. הלוואי שיהיה רה"מ הבא. לגבי, הייתי כל חיי בשתי הפגנות - בהפגנה בכיכר המדינה (לפני שעלו עליה דחפורים) במחאה החברתית של 2011 ובהפגנה נגד חוק הלאום ב-2018.
 

סתוונית333

Well-known member
אני באמת לא מבינה למה אתה ממשיך לבזבז זמן ואנרגיה על

אנשים שלא מעוניינים בשינוי. מה לא ברור?
 

shayCn

New member
אלו שלא מעוניינים בשינוי

הם אלו שנותנים לו את המנדט להיות ראש ממשלה כל פעם מחדש. אם לא ניכנס בעובי הקורה ונשנה את דעתם, אז ביבי ימשיך להשאר ראש ממשלה.
 

סתוונית333

Well-known member
אההה

 

poseidon111

Active member
קנסות הם לעג לרש לציבור שומרי החוק.

מי שמסכן את בריאות הציבור ביודעין צריך להיכנס למעצר.
 

shayCn

New member
חולים מאומתים ביודעין

שמסתובבים חופשי בחוץ אכן מסכנים את בריאות הציבור וצריכים להכנס למעצר. גם אוכלוסייה בסיכון יכולה לשמור על עצמה קצת יותר מאשר הממשלה הנחתה אותה, הגענו לזמנים שחופש התנועה היא כבר לא זכות לגיטימית ששייכת לכלל. &nbsp
 
למעלה