משטרת אהבלים

shayCn

New member
משטרת אהבלים

שישי 2 וחצי לפנות בוקר, חוף עתלית. חשיכה מוחלטת אני ידידה שלי וגורגור סנופ נפרדים מעוד 3 חברים ו-2 כלבים אחרי שעשינו מדורה על החוף עם כמה מטעמים. הם נכנסים לרכב שלהם, אני מכבה את האזעקה ברכב ורגע לפני שאנחנו נכנסים לרכב לידינו ניידת משטרה. ברכב שוטר ושוטרת עטויי מסיכות. ידידה שלי לשוטר: אנחנו בדיוק נכנסים לרכב. השוטר: למה אתם בלי מסיכות? זה לא תקין. ידידה שלי: הנה הרכב שלנו, אנחנו עפים מפה. השוטר:טוב, סעו ושזה לא יקרה יותר. הניידת מסתובבת ונעלמת מהמקום. נכנסנו לרכב, קצת המומים מהמסירות של משטרת ישראל להגיע לחוף שומם לגמרי!! לפנות בוקר!! ולוודא שעל 2 אנשים שהגיעו יחד יש מסיכות. נוסעים חזרה לכיוון חיפה. קצת אחרי היציאה מהחוף אני שם לב לניידת שנדבקה מאחוריי. אותה ניידת מהחוף חיכתה שנצא ולגמרי עקבה אחרינו. אני בודק מהירות: 40 קמ"ש. בפנייה לכיוון חיפה, הניידת עוקפת אותי במהירות(לא קראו לי בכריזה לעצור בצד), חוסמת אותי לפניי בדיוק בעיקול ועוצרת. א-לה סוחר סמים גנגסטר שכמותי שזכיתי לפעולה משטרתית פטריוטית שכזו. עצרתי. אם מגיע רכב נוסף מאחוריי לכיוון חיפה זו תאונה ודאית כיוון שהוא יגיע במהירות לעיקול בכביש המהיר ולא יראה אותי והניידת חוסמת את הנתיב היחיד. יש סיכוי שזו תהיה תאונת שרשרת וגם הניידת תיפגע. למזלי זה דווקא לא קרה לנו הלילה. המסורים לעבודתם יוצאים מהרכב ופונים אליי. הרכבתי מסיכת ספייר עם דגל ארה"ב שהיתה ברכב כי האישית בכיס. השוטר:מה השם שלך? אני:שי. השוטר: תראה לי תעודה מזהה. ידידה שלי: אתם עוצרים אותנו? השוטר: רק לביקורת. תראי לי ת.ז בבקשה. ידידה שלי: לא הבאתי, היינו בחוף הים. השוטר: מה מס' תעודת הזהות שלך בעל פה? ידידה שלי מוסרת לו. הוצאתי רשיון והצגתי. השוטרת רשמה מס' רכב ובדקה בניידת אם יש עליי עבירות. השוטר בודק מספרי תעודות אצלו בלאפטופ ולאחר מכן: הכל בסדר?(העיניים שלו מחייכות בבירור למרות שהחיוך מאחורי המסיכה) שנינו: כן. השוטר: אתם משוחררים. הם נכנסו לרכב ולא זזו משם. נאלצתי לעקוף אותם על השוליים ולעוף משם. ואני חשבתי ששינו את ההנחיות לשוטרים. התקהלות לא היתה. קמפינג בעדיפות נמוכה זה מההנחיות של אתמול. זוג נכנסים לרכב ונדרשים למסיכה. משטרת ההזיות. פשוט קוקסינלים במדים שחשים צורך תמידי להפגנות כוח מיותרות. לפי העיניים המחייכות של השוטר הבנתי שזו הטרדה, אפילו התרסה. ממש חיכה לתגובה קיצונית. מי יתן והמרד יצא לדרך בקרוב. בוקר. נ.ב - דווקא המדורה היתה כייפית. יהיו עוד בהמשך
 

poseidon111

Active member
שוטרים עושים את עבודתם על פי ההנחיות שניתנו להם ואתה

מתלונן שנטפלים אליך. הפגנת כוח? זה שדיברו אליך בנימוס? זה שאתה אומר שחייך אליך השוטר (אולי, רק אולי כי ניסה לרכך את הסיטואציה שמלכתחילה היתה נינוחה) ואתה מתלונן.. נהיינו מדינה של בכיינים כרוניים שאם לא הכל מסתדר לאיך שאנחנו חושבים שצריך להסתדר זה כבר "מדינת משטרה".
 

shayCn

New member
לא, נהיינו מדינה של סדיסטים נקמניים

שמחכים בפינה,עוקבים אחרי מטרות ותוקפים אותם עם השטויות שלהם, רק כי יש לנו הכוח ואנחנו יכולים ובגלל שאנחנו מאותגרים. הייתי מבין אם השוטר היה פונה אליי בתוך קניון עמוס באנשים, לא הייתי מעיז ללכת במקום כזה בלי מסיכה, אבל בחוף עתלית ב2 וחצי לפנות בוקר אני לא מצפה שאיש חוק יפנה אליי בכלל ואם כן, אז שיבצע בדיקת ינשוף, מה שלא קרה וגם לא היה צורך. ובאופן אישי, מקווה ששוטר יעצור אותך פעם להזדהות והתראת מסיכה, נאמר במסעדה, בדיוק לפני שאתה נותן ביס בפיתה, אולי זה מה שיעורר בך קצת הזדהות ואמפתיה לסיפור שלי מאמש כי כרגע אתה קפוא.
 

shayCn

New member
תתמודד, לא כותב פה פוסטים כדי לרצות אותך

קצת הזוי מצידך לצפות לפוסטים בורוד פוקסיה בימים כאלו, אז תתכונן, אני אמשיך לכתוב ביקורות פה על הממשל, משטרת ישראל וכל ארגון אחר שאיבד את זה. על אפך ועל חמתך.
 

poseidon111

Active member
זאת לא ביקורת, סתם נהי של אחד שלא מבין שהמשטרה היא

גוף שמבצע הוראות. לצפות שהם ינהגו לפי מה שמתאים לך ובשעות שמתאים לך להיות מבוקר, הוא הראיה הורודה תרתי משמע.
 

shayCn

New member
הביקורת שלך עליי היא נהי ובכי בפני עצמו

ההתעלמות שלך מכל התוכן לפוסט, היא אטימות שמזכירה לי את אטימות הביביסטים. הצגתי במילים פשוטות למה המשטרה לא ביצעה את עבודתה, אבל פסדר, השיקול דעת שלך הלך לעולמו, אז אתה יכול להגן על הפנאטיות. וכנראה שלא צפית מספיק ב"עבודת" המשטרה בשבוע האחרון לפני שהבעת את עמדתך. כנראה אתה חושב שזה בסדר ששוטר נותן קנס לילדה בת 10(כשרוב הילדים במדינה ללא מסיכות) או ש5 שוטרים אוזקים אישה מבוגרת לקרקע. הכל בשם החוק, נכון? &nbsp אגב, אם זה לא היה ברור, שיתפתי פעולה באופן מלא עם השוטרים באותו ארוע, לא צייצתי להם ולו מילה ולא התרסתי מולם. בסך הכל שני אנשים בשטח ריק מאדם שנכנסים לרכב ללא מסיכה.
 

poseidon111

Active member
די, די שי לא צריך להדגיש את מה שכתבתי, בכל הודעה שלך.

כנראה שאתה אוהב לבקר אבל כשהביקורת היא כלפיך אתה הופך לצקצקן היסטרי כפי שהוכח כבר לא פעם כאן. אני כבר לא מדבר על הפופוליזם הירוד כשהבאת מספר מקרים מצומצם כדוגמא לאידיוטיזם של שוטרים והצגת זאת כ"פני המשטרה" בעוד אתה מתעלם לחלוטין מעשרות אלפי מקרים אחרים שבהם פעלו כשורה. דמגוגיה בשיא תיפארתה. דרך אגב, לא התעלמתי מהפוסט כלל, דברי נכתבו דווקא בגלל תוכנו, התנהגות השוטרים והרצון שלך להתלונן על שעשו את עבודתם. לא פעלו כפי שכבודו מצפה? יש גופים שתפקידם לבדוק בדיוק את זה.
 

shayCn

New member
תודה על הייעוץ פוס, אבל גם לך אין מנדט להשתיק

אני מדגיש את הקנטרנות שלך: 'כנראה שאתה אוהב לבקר' -
דברים שמפריעים לי הם לא תחביב ואני לא מזוכיסט.הייתי רוצה לכתוב על תקוות והרעפת מחמאות על הממשלה אבל מה לעשות שכבר 11 שנה שאני לא רואה כאלו ממנה? ואני לא היחיד. אגב, ראית פה פוסטים שונים משלי? ראית פוסטים שהם לא ביקורת על ביבי,טראמפ, הימין המשיחי, מחדלי הקורונה וכיוב'? מעטים מאוד. מעניין למה.. מעטים הם הגולשים שמעידים על מקרים אישיים שלהם ואותם אני מעריך מאוד כאמיצים. 'כשהביקורת היא עליך..' - ראית מישהו פה שהביקורת היא אישית עליו? לא ראית. יודע למה? כי רוב הפוסטים הם כלליים שנוגעים לכולם במדינה וזוכים לביקורת כללית על דיעה פולטית. אולי גולשים מפחדים לספר את האירועים שעוברים עליהם ביום-יום בגלל שאנשים כמוך יבקרו אותם אישית. גם את הפוסט הפותח, חשבתי קצת אם כדאי לי להכנס לזה לפני שהעליתי ואני שלם איתו במאת האחוזים. לא בא לך על הפוסט שלי? ..סבבה. שב בשקט בצד ותן לאחרים להגיב, אבל מה הקטע בלתקוף גולש שהעלה ארוע אישי שקשור גם למשבר הקורונה. &nbsp עכשיו בוא ננתח קצת אותך... שמתי לב שאתה מגיב בקונסיסטנטיות במיוחד לפוסטים אישיים שאני מעלה, בדר"כ בביקורת. הרי אפילו כשהעליתי פוסט לא פוליטי על בחירת שם לכלב שלי, נכנסת לדקויות על משמעויות לשם הכלב וממש התווכחת איתי על זה, אז חלאס עם הצביעות..לא תמיד אני 'מתבכיין' כדבריך, אלא שפשוט תפסת טרמפ עליי כי סוף סוף העליתי סיפור אישי ואתה יכול לתקוף אישית. אגב, אני זוכר שגם עם יחפה בפארק נהגת באופן דומה כמעט על כל סיפור אישי שהעלתה. לך תדע, אולי על סמך הטרולים שתוקפים אותי במסרים בנוסף לגולשים שתוקפים בפורום, הפוסט הבא שלי יהיה על אלימות ברשת ולמכת ההתאבדויות בעקבותיה. &nbsp לגבי עניין המשטרה, ניסית להראות שהמקרים הקשים שאירעו השבוע הם נקודתיים ולא מייצגים את המשטרה ולא רלוונטיים למקרה..אבל הם הרקע לחשש שיש היום להרבה אזרחים במדינה, גם לי, שמישהו לא יבוא בעין טוב לשוטר X או Y והוא ייצא משם עצור ושבור ממכות גם אם הזדהה ושיתף פעולה. &nbsp
 

poseidon111

Active member
אתעכב מעט על הפיסקה הנוגעת אלי, ממש מעט.

הביקורת לא היתה כלפיך אישית אלא כמה שנתפס אצלי כביקורת שאינה פיירית, במיוחד כשמתנהל עליהום בכל כלי תקשורת אפשרי כנגד נשואת הביקורת שלך. "הביקורת" שלי על מה שהיה אינה פחות לגיטימית מתחושותיך כלפי האירוע. נדמה לי כאחד שלא מעורב רגשית באירוע שאני קצת יותר אובייקטיבי. חופש הביטוי לגבי הודעות של אחרים הוא אבן מפתח גם אם הביקורת אינה נושאת חן בעיני המבוקר, תסכים איתי. לגבי יחפה, הסיפור מורכב הרבה יותר, הרעפנו מילים חמות באותו קצב של ביקורת. שאל אותה. לפחות יש לנו דבר אחד במשותף, אנחנו יודעים מי זו סתוונית ומתעבים אותה שנינו.
 

shayCn

New member
תפסיק לנסות להתפלפל

אחד היתרונות בכתיבה בפורום(וחסרונות,תלוי מאיזה צד אתה מסתכל על זה), זה שאתה לא יכול למחוק מזכרוני באמצעות 'תיקון' את מה שכתבת קודם, כי אני יכול לחזור להודעות שכתבת שאני מתבכיין ולבחון שוב, ושמע..התוצאה לא שונה. אז אל תבלבל שהביקורת לא היתה אישית כלפיי. וקשה לי לתפוס איך אתה נכנס לנעלי המבקר מצד אחד, וגם לנעליים שאתה בוחן את דעתך מצד שני כשאתה פוסק שהביקורת שלך אובייקטיבית. איך בכלל אדם יכול להעיד על עצמו שהוא אובייקטיבי אחרי שמביע את דעתו..אובייקטיביות נמדדת ע"י צד אחר על דעתך ולא שלך על עצמך(מה נהיית, ביבי?). עודף מודעות חוטאת לאמת. אתה מבין את המשמעות ל'אובייקטיביות'? עוד משהו, כשאתה בוחן את האובייקטיביות שלך, אתה מבסס זאת על הרגשיות שלי כמקור ראשון למקרה שהעליתי. אז יש עוד משהו שנעלם מהוד מגלומניותו..פרטי הארוע מגיעים אליך מזה שאותו אתה מבקר. מבין? אני הלעטתי אותך בפרטי הארוע, אז אתה לעולם לא יכול לדעת יותר ממני על אותו מקרה, רק לשבת בצד ולקשקש ביקורת. אז כשאני כותב שהשוטר חייך מבעד למסיכה, אז הוא עשה זאת בממזריות ובלי קשר למסירות לעבודתו, אלא כי הוא חיפש(לא יודע למה, אולי מכסת דו"חות) וזה פרט שאתה מקבל ממני כקורא ולא ממחזר או משנה. &nbsp נ.ב - אני יכול לטפל בפולניה בעצמי בלי עזרה, תודה. &nbsp
 

poseidon111

Active member
שי, אתה לא יכול לטפל בכלום לבדך, אפילו לא בהודעה המצחיקה

שכתבת למעלה, אז חבל על השחתת המילים. אתה לא כנראה אלא בוודאות לא יודע מה משמעות המילה "אובייקטיבי" כי אחרת לא היית כותב את בליל הליהוגים מלמעלה. אז מכיון שאני לא איש משטרה ומכיון ששפטתי את המקרה כשאני נטול אינטרס אישי ואפילו לא רגשי כלפיך, אני אובייקטיבי לגבי המקרה. אתה לא יכול להיות אובייקטיבי כי אתה מעורב באירועים, אז תפסיק לנסות להיות פילוסוף בשקל ולהסביר לי דברים שאין לך מושג או חצי מושג לגביהם. אבל העובדה שאתה בוחן כליות ולב וביכולת הסופרמנית שלך יכולת להבחין כי עיניו מחייכות מכוח ולא משום סיבה אחרת, את זה אי אפשר לקחת ממך. רנטגן אנושי חי בקרבנו, מסתבר. בדיחה.
 

shayCn

New member
וואו איזה הסבר מתמצת ומעמיק, אני סיימתי להגיב לך

תריב עם עצמך. ביי
 

shayCn

New member
הכי טוב זה שתתנדפי

לעוד שנה שנתיים מהפורום. חוץ מלעורר אנטיגוניזם, אין לך כלום.
 

poseidon111

Active member
הידעת? כל פעם שאת מגיעה לכתוב הודעה מישהו יכול לתפוס את

הבלטה שלך בנווה-שאנן. הרווחת אותה סוף סוף, למה לקחת את הסיכון?
 

poseidon111

Active member
יפה, מבלטה בנווה שאנן לבלטות בצפון. את בטח מקווה שהשלב הבא

יהיה כסא או ספסל שתוכלי לשבת במקום הבלטה. בהצלחה.
 
למעלה