תכירו את שר הצביעות יולי אדלשטיין

shayCn

New member
תכירו את שר הצביעות יולי אדלשטיין

רק בחמישי שעבר ספגנו ממנו נואם חורץ להבות על החשיבות לא להתקהל, על הביקורות שלו נגד מסיבות הסלבס ובראשם עומר אדם(שגרר כוונת תביעה נגדית מצידו של הזמר), והנה.... כמה שעות אחר כך, משתתף יולי במסיבת יום ההולדת של אשתו בוילה בהרצליה ,מקום תחום ולא פתוח לאויר, עם 48 משתתפים. אז..שר הבריאות?? לא, לא, לא אומר מוטי.. זר לבריאות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בליל הסדר ביבי חגג עם בנו והנשיא חגג עם ביתו.
אתמול מירי חנכה מחלף עם ציבור "גדול מדי" ואחרי זה התנצלה.
כעת יולי הקומוניסט שמותר לו הכל חגג לאשתו.
מחר הוא יצבע לביתו.
מה זר לך?
 

shayCn

New member
הממשלה זרה לי

כנראה שצביעות זה ערך מקובל בימינו. הזכרת את מירי..טקס חניכת המחלף (אשקלון נראה לי) עלה לנו 100 אלף שקל(כיבוד,משקאות,וכיוב').
 

dory391

New member
לצערי לא היה מה לראות, אז ראיתי קצת חדשות בכאן 11
בדרך כלל אני רואה את המהדורה המקוצרת, אבל אתמול ראיתי קרוב ל-20 דקות מהמרכזית. לעצם העניין, אדלשטיין טכנית לא עבר על החוק. המגבלות נכנסו לתוקפן רק בהמשך. לצד זאת, כפי שצויין בדיון באולפן, דוגמא אישית ממי שאמון על מערכת הבריאות לא הייתה פה. בהחלט נקודה שחורה. יכולים היו לכווץ את מספר המשתתפים, אבל בחרו שלא לעשות זאת. אה, ויום הולדת שמח לבת של המיליארדר.
 

Ron W

New member
או להרים תרומה וצדקה למשפחות מובטלים - היה יכול גם להועיל לו

 

dory391

New member
אני בכלל בעד חוק של הפשרת מעשר לצדקה, בלי קשר
כמובן, ממדרגת עושר מסוימת.
 

shayCn

New member
כנראה שלא התעמקת במה שכתבתי

אדלשטיין הוא שר הבריאות!! הוא ירד על עומר אדם בנאום לאומה (ומאוחר יותר כמעט הגיע להתנגשות משפטית מולו) ואז הלך לביתו ועשה בדיוק מה שעומר אדם עשה..מסיבה רב-משתתפים ורב-נדבקים. ונראה לך שרק בגלל התיזמון הוא לא עבר על החוק? מה נראה לך, ש48 אורחי המסיבה חבשו מסיכות ושמרו על ריחוק 2 מ' אחד מהשני, כן?
 

dory391

New member
את זה אמרו בכאן 11, לא אני
בכללי ההתכנסות הוא עמד, בדוגמא האישית לא. ותאמין לי, שאחרי הפרת צו ביהמ"ש כשהיה יו"ר כנסת אני לא ממעריציו.
 

shayCn

New member
לא משנה איפה אמרו את זה

לא עמד בדוגמא האישית - נכון. עבר על החוק - אכן עבר, בפוסט הקודם תיארתי לך איך. ובאופן כללי, הוא לא מאוהביי בלי קשר לשיוך המפלגתי והפוליטי. הוא דואג קודם לבריאות הציבור משמע, בריאות לפני פרנסה.
 

dory391

New member
בעבר דווקא הייתה לי הערכה אליו
אפילו קיוויתי שיירש את נתניהו כראש הליכוד. כרגע אני מקווה שיהיה אסיר ציון, בפעם השנייה בחייו.
 

shayCn

New member
הוא רחוק מלרשת את נתניהו

על מה ולמה שיירש? נסיונו האחרון מסתכם ביו"ר הכנסת ולא זכור לי שעשה איזה מהלך או פעולה משמעותית שהציבור יעמוד מאחוריו. אי אפשר לראות אף אחד שיחליף את נתניהו כי כולם שם בליכוד מסתירים עמוק עמוק את שאיפותיהם ואת דרכם. ביום שביבי יעזוב, אז תראה נשיונל גיאוגרפיק מול עיניך: קופים,טייגרים וצבועים שהתעוררו ונלחמים על הפריימריז כמו בעמק סרנגאטי.
 

Ron W

New member
אוי ואבוי אם צריך את הנסיון של נתניהו למחזר אסון שוב

די לנו בתלמיד תיכון עם אנגלית טובה או שפת אם יעשה את כל מה שנתניהו עשה פי 5 יותר טוב לא יבזבז לא ירמה לא יסחט ולא יגנוב ובטח לא יגיע לבזוי מוסדות המשפט וחצי מהציבור אתה מבין כמה מזעזע לחפש מישהו ״טוב״ כמו נתניהו?
 

shayCn

New member
נראה שהבנת לא נכון

התכוונתי לניסיון של המועמדים בתוך הליכוד לרשת את נתניהו, בשום פנים ואופן לא התכוונתי שאנחנו זקוקים למישהו מהמסואבים האלו עם ניסיון לעתיד של המדינה(אם בכלל תתקיים מדינה בעתיד). אבל יבוא יום וזה יקרה, זה יהיה יום שמש נעים ואביבי, הציפורים יצייצו וביבי יסיים את דרכו כראש ממשלה ויפנה את הבמה. או אז, העם יבוא חשבון עם כל הלקקנים,המסואבים והאינטרסנטים שהביאו אותנו למציאות הקשה הזו ומבטיח לך שכל המערכות והרשויות יחפשו טוב-טוב וימצאו על כל אחד מהם 'משהו' שאפשר לפתוח לו תיקים פליליים בגינו ולהוציא אותו מהמשחק. מישהו 'טוב' כמו נתניהו אסור שיגיע שוב לראשות ממשלה ואפילו לאפשרות כמועמד. הוא אחראי להרס הדמוקרטיה,המדינה ואזרחיה.
 

dory391

New member
לא תמיד מתקבלים בישראל לעמדות מפתח ע"ס ביצועים
למה עמיר פרץ הפך להיות שר הביטחון, כי הוא גנרל לשעבר? וכנ"ל ליברמן שנים אחריו? משיקולים קואליציוניים. אפשר גם להגיד את זה על בנט כשר החינוך, או ליצמן המשיחיסט כשר הבריאות.
 

shayCn

New member
גם כפוליטיקאי הוא גרוע ולא רק כביצועיסט

וממש לא מבין איך הערכת אותו אפילו לשניה וחצי, הרי הוא פיון של ביבי. כיו"ר הכנסת, בתחילת המשבר הוא סגר את הכנסת ומנע דיון על מינוי יו"ר חדש שיחליף אותו, מה זה אם לא שיקול אינטרסנטי צר? וזה האדם שזיבי מינה לשר הבריאות. לפחות אני יכול לזקוף לזכותו של עמיר פרץ את כיפת ברזל ששינתה את המשחק מול החמאס.
 

dory391

New member
מסכים שהוא לא מינוי ראוי
בנט, שאני לא מזדהה עם עמדותיו הפולטיות, חכם ומוכשר ממנו פי 100. אבל מתי ביבי ממנה שרים ראוים? רק כאלה שמלקקים לו, כמו אוחנה (תרתי משמע).
 

shayCn

New member
רק שבנט לא בליכוד

ואם יבוא יום ויצטרף לליכוד, הוא עשוי לחוות את הזובור שחווה גדעון סער. הליכוד זה משפוחה, כמו במאפיה האיטלקית. מי שמגיע מבחוץ, לא סומכים עליו והוא צריך להכנס מהדלת האחורית ולהתקדם בשרשרת המזון מלמטה.
 
למעלה