יש היום התפלגות חדשה בארץ.. מאמיני קורונה מול מכחישי קורונה

  • פותח הנושא Ron W
  • פורסם בתאריך

Ron W

New member
יש היום התפלגות חדשה בארץ.. מאמיני קורונה מול מכחישי קורונה

המאמינים - כבודם תחילה עוטי מסכה והמהדרין רוכסי כפפות אפילו הן/ם בדלת אמותיהם - מדובר באמונה שבינם לקורונה. המסיכה היא הכיפה העדכנית. כמו לכיפה יש לה סגנון המצביע על זרם דתי. הם משוכנעים שאם נחזור לחיים לפני הקורונה הרע מכל יתגשם - חופש מהצורר הצרוד, תחושת אובדן שליטה ודכוי, מציאות חלולה ללא יראה. הם מאשימים את המתכחשים הבריאים בגופם ונפשם בהפצת הנגיף מצידם כמה שיותר משבר עמוק והקרבה לטובת נביאי הקורונה יצילו את יקירם ממשפט. מנגד המכחישים אלו שלא עוטים מסיכה כשאין סביבם איש שלא לציין כפפות שהרי אינם מטפלים בחולים או בחומר רעיל מבינים את הסכנה למשק שהרי הפאניקה וההסטריה יעבדו כמו ההחמרה בהלכה בשמירה על כשרות ובדקדוק בהפרדה בין בשר וחלב - הם מצדיעים לאכיפה ולקנסות כמו לרבנות השחורה עם 18000 המשגיחים ומתלהבים ממשגיחי המסכות העוטים על טרפם. בין אלו כבר עולה עננת הקורונה בהטלת מגבלות מחרבות כלכלה לפני הדיו הבא אלינו לטובה.. כשבמציאות אין את אותם 250 מונשמים או אלפי הקורבנות יש רק אנשים פלגמטים שבגנטיקה שלהם נדרשת הפחדה. שאל אדם דתי מה יקרה אם יפר את מצוות התורה? בול קליעה אותם עונשים של חיפוף בשמירה על לבישת מסיכה. ובינתיים במזרח החוזים ירוקים מאוד עליה של 4% בסין רק הבורסה של הימין בארץ חוטפת על ימין ועל שמאל.
 

dory391

New member
הקורונה קיימת, בזה אין ספק
השאלה היא איך מתמודדים איתה. הסגר הכללי שבממשלה זוממים לבצע (מקווה שלא יצליחו בזה) יביא מרי אזרחי של ממש. אם ינסו שוב את הכלי הזה, הם יראו לאן זה יגיע. יש לי הרגשה שהם מאיימים בזה, כי אין להם תוכנית אופרטיבית. זה נכון גם לדרג המקצועי של משרד הבריאות.
 

Ron W

New member
הכשל וחוסר הדיוק במינון נקבע מראש מעצם דמוי האקורדיאון

הדיון לא על קיום וירוסים או סכנות אחרות אלא על הקריטיות כביכול הם בהחלט זוממים תקנות שיכווצו את המשק מעל הנדרש ואז לשחרר מעל הנדרש - כדי ליצור תחושת נשלטות מקל וגזר. ניתן לאסור התקהלויות שאין בהן פגיעה ישירה בכלכלה הכלכלה הקורסת היא מכה קלינית חמורה פי כמה מהוירוס הרי אדם חולה משמע נעדר מהעבודה = השבתה הופכת אנשים לחולים. תאר לך שכל המובטלים היו חולים במיטה - זו בדיוק המגיפה שייצר הליכוד.
 

dory391

New member
הם גם מחבלים לי בבריאות הפיזית והנפשית
באמצע מרץ מכון הכושר שאני מתעמל בו נסגר, במסגרת כל המגבלות. במאי פרקתי כתף בפעם השנייה (פריקה חוזרת), שבוע לפני שהכל שב לפעילות. מעוד שבוע, אחרי סיום הפיסיותרפיה הייתי אמור לחזור (אני כבר מזמן עובד ומתפקד כרגיל) ועצם הידיעה שהולכים לסגור לי שוב את המכון די מדכאת אותי. אני כמובן לא מדבר על הנזקים הכלכליים שייגרמו למנהלי מקומות כאלה ולעובדים שלהם, למרות שכאן מדובר במקום השייך לעיריית ת"א.
 

Ron W

New member
לפחות תנוח.. יסגרו גם את בריכת גורדון כחלק מדכוי כללי

 

dory391

New member
אולי אישור הכנסת יהווה מכשול לגזירות האלה
אין לי מושג כמה משמעת קואליציונית תהיה בתוך הסיעות המרכיבות את הקואליציה, גם לך לא.
 
למעלה