אז מה ביבי?

tiponet2

New member
אז מה ביבי?

אז מה ביבי? איזה מנהיג התקשר לאחרונה לברך אותך על ההישגים במלחמה מול הקורונה? או ביקש ממך עצות בנדון? הרי בגללך הפכנו למדינה אדומה בשביל אירופה. הילד שלי לא יכול לבוא לארץ לבקר אותי ואני לא יכולה לטוס אליו לבקר אותו, ובעוד אירופה חוזרת אט אט לשיגרה, אצלנו הסגר רק הולך ומתהדק, ואנחנו הקשישים הולכים ונחנקים. לא רואים עתיד באופק וחושבים כבר על החורף והשפעת, וכמו במשחקי הכס, ווינטר איז קאמינג עוד לפני שנספיק ליהנות מהקיץ. המתים המהלכים נמצאים מעבר לחומה. מחכים לחורף. ואתה ביבי, עסוק בענייני הפטור שלך ממיסים כאלה או אחרים. אצלך המשכורת דופקת כמו שעון, כולל הכל, כל ההוצאות כולן, משרוך נעל ועד גפרור לסיגר. האזרחים שלך שהצביעו עבורך, נאנקים תחת משכנתא או שכר דירה. המקרר מתרוקן. עבודה לא נראית באופק. הסגר רק הולך ומתהדק. אתה ביבי מבושם מהסקרים. משפיל את גנץ כמו היה תלמיד בכיתה טיפולית. האזרחים עייפים, מותשים, מצייצים פה ושם, מפגינים בצומת כזאת או אחרת ולך לא איכפת. העיקר שלא יחקו את אישתך החסודה בארץ נהדרת. פיטרת את טלי מורנו כדי להתנקם באייל קיציס. בראבו, איזו גבורה. איבדת כל חוש הומור וכל חוש ספורטיבי. הקורונה מחקה לך את חוש הטעם ואת חוש הריח. אין לך מושג כמה הסרחת את המדינה הזאת. הפכת אותה לביב זורם. לשמוע את השופרות שלך בכל אמצעי התקשורת ולקבל צמרמורת. כן, ביבי. החורף מתקרב ביום שבו הקיץ מתחיל. תתעסק בסיפוח, תתעסק בספחת, אתה הוא זה שיום אחד תצטרך להסתכל במראה ולהגיד לעצמך, למה חצי מדינה שונאת אותי כל כך? ביבי, תן לשמש לזרוח, לפחות לכמה חודשים. עד החורף. שחרר אותנו. שים את המפתחות על השולחן ולך לעשות לביתך. טפל במשפטך. ואם תחזור נקי וצח רבב, כולנו נקבל אותך בחזרה. אבל לך כבר. בבקשה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
חלאס! את בחרת כחולבן? את העלית את גנץ הבוגד.
מסתבר שגם לגנץ וגם לאשכנזי יש קופות שרצים כבדות, והיה אסור ליהיר לפידוס
לחבור אליהם והעובדה שהם עשו את מה שעשו, רק מעידה על כך שהמדינה הולכת לקראת רודנות שפלה.
 

poseidon111

Active member
מה נהיה פה? אדם מביע את דעתו המנומקת והרהוטה על ביבי

ושלטונו והוא מואשם. מואשם במה בדיוק? בזה שבחרה את זה שנשבע להיות אלטרנטיבה... אז נכון, בניגוד לך ולעוד הרבה חכמים גדולים שידעו את הכל מראש, אנחנו לא ידענו. לא ידענו שגנץ הוא רופס בעניינים מסויימים. בעוונותינו לא חזינו את העתיד ולא צללנו לניתוח הקרביים של גנץ בכדי לדעת מה יעשה לפני שהוא בעצמו ידע. אבל כידוע חכמים בדיעבד יש בטון וגם פה זה לא שונה. לא שאני זוכר שמישהו פרט לרון כמדומני התריע על כך. תמשיכו להיות טובים במה שאתם טובים דהיינו לשבש שמות ולהמציא כינויים לאנשים כאילו חזרנו כולנו לימי בית הספר היסודי העליזים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קודם כל, שמשהו יהיה עליז. לא עדיף כך?
וכן. גמני בחרתי בנבז ההוא שהבטיח לנו לבן והמיט עלינו שחור.
ומה שנכון, זה שאילולא עשה זאת, יתכן שהרודן לא היה מצליח במזימתו.
וכעת, איזה כוח בעולם יוכל לסלק את האיש ההוא מכיסאו ומבלפור? אתה מכיר אחר כזה?
וכן. רון אולי העדיף "אמת". אבל גם הם סרחו.
 

Ron W

New member
צריך אופטיקאי להבחין בין גנץ לבין פרץ ושמולי שעושים לטובתנו?

להבחין בהבדל שגנץ שאובחן כליכוד ב׳ ע״י אברמוביץ׳ הוא סוס טרויאני מלידה שבעט וחיבל בהקמת גוש שמאל הוא וכל מצביעיו - כמוך רציתם בממשלת אחדות עם הליכוד רק עיוור או אדם שחי בפיצול אישיות מסוגל לחתור לממשלת אחדות עם החלאות בליכוד או לחלום על רוב גורף למפלגת מדרכה. בינתיים מי שהצביע לכחול לבן שקול לעבריין - ללא כחל וסרק עבריין שהסכים לתת את קולו למפלגה החוברת למפלגה התומכת בעבריין - הכתובת היתה על הקיר - כל מצביע כחול לבן הוא מושחת עמוק מבפנים - יש הסבר למה ציפה בפתק ״פה״ ? לכך שהליכוד שתמך בעבריין יהפוך את פניו? והיום ההתרסה כלפי גנץ כמוה כמס שפתיים לבלוף המהלך של מרכז. מאחרי השנאה לשמאל יש הרבה גזענות כלפי המיעוטים שהרי רק גוש שמאל עם המשותפת היה מעיף את נתניהו. מנגד פרץ כבר פעל לטובת מפעלי נשר ואיציק שמולי טורח לפצויי מביטוח לאומי וכל הבלגן שביטלו דמי אבטלה כפי שעשה בעבר לטובת מגזר החלש. מסקנה היחידה שלי שלא ירדנו ועשינו טיפול שורש למצביעי הטריפה כחול לבן או לפיד שהם הסכנה הגדולה אחרי גוש הימין הם השקר המהלך שלא פוסק מלהאשים את השמאל בו בעת שחתרו לחבור לימין ולתמוך באותו ליכוד מושחת שבראשו. לפיד לא עוצר וטען שמוכן לחזור לאותו ליכוד במקום גנץ
 

tiponet2

New member
תודה על התגובה המתלהמת


לא ידעתי שיאיר לפיד הוא איש בוחן כליות ולב והיה אמור לסרוק את צפונות ליבו ומצפונו של גנץ ושל אשכנזי ולדעת גם שהנדל והאוזר הם בכלל גייס חמישי ועמיר פרץ ואיציק שמולי חושקים במשרת שרים ופרנצ'סקה פוליטיקה מבית שאן תראה לכולם מאיפה משתין הדג... אתה מייחס כישורים גאוניים ולא אנושיים לאיש שכבר נלחם שבע שנים להחלפת נתניהו או לפחות מנסה להצר את צעדיו הנלוזים. אז עכשיו יש כוכב חדש. תמיד יש כוכבים חדשים שמנצנצים כמה שנים ואחר כך נבלעים בתוך חורים שחורים. אף אחד לא יכול היה לחזות את הבגידה הזאת, גם לא אתה. תודה.
 

dory391

New member
מה יש לך נגד לפיד?
הוא עשה את השיקול הנכון לשעתו. אלמלא החבירה, יש עתיד עלולה הייתה להימחק. מי שיער שאשכנזי וגנץ הם לא המשיח ובקושי חמורו?
 

tiponet2

New member
היום היה ראיון מרתק עם מאיר שיטרית מבכירי הליכוד לשעבר

הראיון היה ב-101FM ואיני זוכרת את שם המראיינת, אבל מאיר שיטרית הסביר בצורה הכי ברורה, כזאת שכל בר דעת יכול להבין ולקלוט, כיצד הנדל והאוזר הרסו את הסיכוי להקים ממשלה בראשות גנץ בתמיכת המשותפת מבחוץ, ממשלה שאי אפשר היה להפיל בעד שום הון שבעולם עד סוף הקדנציה שלה. הוא הסביר גם את הטעויות של גנץ, הסביר איפה הליכוד של היום שונה מהליכוד של פעם ולמה הוא לא מצביע יותר לליכוד הנוכחי. בקיצור ראיון מרתק שמאשש את כל התחושות שמרגישים כל אלה שנבגדו על ידי גנץ וחבריו.
 

dory391

New member
הנדל והאוזר הם שניים מהפוליטיקאים הגרועים בתולדות המדינה
וזה אחרי שכיהנו בפוליטיקה חודש בלבד. לדעתי הם סוס טרויאני של ביבי.
 

אספרסו2

New member
להקשיב לו

זה כמו להקשיב לציפי רפאלי איך משלמים מס הכנסה לפי החוק ובזמן. הבנאדם מושחת ברמות מטורפות ובנס לא הגיע אל מאחורי הסורגים.
 

dory391

New member
גם ברק מבקר את נתניהו וגם אולמרט
נכון, הם לא היו נקיי כפיים. אבל הם ידעו מתי לעצור, מנגנון שאצל נתניהו כבר לא קיים. ואגב, שמעת את הידיעה שמישהו פרץ למחשבי המשטרה ומחק חלקים מהחקירות? בין אם נתניהו שלח אישית או בעקיפין (או שסתם מישהו יזם את זה על דעתו), זה נשמע לך הוגן או מוסרי? זה גם סוג של גניבה ומרמה.
 

shayCn

New member
הקורונה נפלה לו כמו מתנה מהשמים

והוא משתמש בקורונה ככלי אסטרטגי להפרד ומשול שלו. מצידו שמיליון ושלוש מאות אלף חסרי עבודה ימותו ברעב, הוא עסוק בנקמנות אישית ולא אתפלא אם הוא משתמש בקורונה כדי להתנקם בשמאל. הרי הוא כבר אחראי ישיר על האיכון הסלולרי של השב"כ, המשטרה בכיס שלו עוצרת ראשי מפגינים מולו. משרד א-בריאות הם עושי דברו, ומוציאים סגר לפועל כדי להמשיך את משטר הפחד וההרתעה. החיים עצמם?? חחחח. הייתם מתים לחיות.
 

Ron W

New member
איזה תחלואה שאין מאות חולים קשים? מי בכלל הולך להבדק?

אל תנסו לייחס לביבי שליטה על מה שקורה במדינה - בכל תחום הוא רק ״זורם״ עם מי שלוחץ סביבו בעיקר מפחדים וחוסר יציבות. הסיפוח בראש שלו בגלל שרה (ההנהלה) ואחיה ארצי - משפחה נו.. מתוך מפלגתו נושפים בעורפו כל תחלואי הליכוד וחברותיו לגוש החרדים הם מאוד לא אוהבים להרגיש אפליה - כל הסגר הארצי החל בגלל בני ברק. המלחיץ האחרון הוא סוכן הקגב (שלא בידיעתו) יולי אדלשטיין בתרוצי סבתא שהוא שומר לנו על הסבא - רק אדם נשלט ממציא שטויות ברמה כזו. אני קורא את פרופ לס וככל שהזמן חולף נוטה להאמין למציאות באמת: אין בארץ מגיפה מסוכנת - אין תחלואה מתגברת זו הונאה קלאסית!
מספר המתים במצטבר נמוך משפעת כ 320 על פני 4 חודשים
אין מתים משפעת אחרת (לכן הקורונה היא השפעת) משמע אם היו נוקטים סגר כל חורף לא היו בכלל שפעות?
היכן מליון הבדיקות הסרולוגיות? מי הם האלפים שעורכים עליהם בדיקות קורונה? האם בכפיה? הרי לא כדאי לך להבדק ולחטוף בידוד !!
מכונות ההנשמה שנרכשו מעלות חלודה - 4000 ואין אפילו 40 מונשמים גם לא יהיו - כי ההנשמה הורגת ורופאים מעדיפים להסתפק בחמצן.
נתוני ״התחלואה״ אינם שונים מחודש מרץ והנה ללא סגר אין יותר חולים קשים .. הכיצד? אולי המאובחנים היו בכלל חולי שפעת חורף? אם כבר הסגר מנע וקלקל את חסון העדר מעבר לנזק האדיר למשק. אם כולנו לא נעלה ברבבותינו על משרד הבריאות בהונאה המתגברת בתוך הקנוניה הבינלאומית שמנסה לראות במגיפה בעיה גלובלית בלי לעשות אבחנה בין אוכלוסיות שונות והרגישות שלהן - נשלם בבריאות. מצרף ממכתבו של פרופ לס למשרד הבריאות - מגיע לו פרס כמה הוא מנומס Yoram Lass ‏26 ביוני‏ ב-‏7:31‏ אל: חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות. 1. כבר חצי מיליון עד מיליון ישראלים נדבקו בנגיף הקורונה. (כמו בנגיפי החורף). 2. רובם המכריע בריאים. הנגיף מת. (הנוגדנים חיסלו אותו). 3. הבדיקות שאתה מבצע (PCR), אינן מבדילות בין "נגיף חי", לבין "נגיף מת" , שאינו מסוכן ואינו מדביק . 4. בשני המקרים, הבדיקה (שמזהה את ה- RNA של הנגיף, חי או מת) יוצאת "חיובית". 5. לפני שאתה סוגר בית ספר, או עיר, אנא בצע "בדיקת תרבית". רק הבדיקה הזאת, מוכיחה שמדובר בוירוס חי ומדביק. 6. באיחולי הצלחה בתפקידך. יורם לס
 

אספרסו2

New member
יורם

נשאר יורם . &nbsp אגב המוקיון זכה לאיזכור גם ברשתות זרות כאחיתופל הלאומי.
 

Ron W

New member
מוקיונים הסינים - כאן יש ראיות ופרופסור עם קבלות נסיון

אף אחד לא מסוגל להסביר מדוע באותן רמות ״תחלואה״ נדרש סגר במרץ והיום מסתפקים בקנסות על עטיית מסיכה / התקהלות. ההתנהלות שערורייתית גם אם ננקה את חוסר הידע בתחילת ההתפרצות בניגוד לאחיתופלים טראמפ או ג׳ונסון וגם ידידתך מרקל - הם חיו בהכחשה ולא עשו כלום מתוך ציפיה לחיסון עדר ללא שום מגבלות. היום אין שום סכנה לגל שני והעובדה שמונעים מהציבור את האמת או את הבדיקות הסרולוגיות - היא מעשה פלילי חמור מכל תיקי נתניהו. הגל השני הוא נסיון להעלים את אותם הדיונים הנפשעים לפני הסגר שלא נדע עליהם לפני 30 שנה מהיום.
 

אספרסו2

New member
אל תשווה את מרקל

לשני הליצנים. הדוקטור לכימיה שלנו פעלה בנחישות ושיקול דעת ואת התוצאות אתה רואה בשטח.
 

shayCn

New member
שכחת את אחת ה-תרמיות של הקורונה

כשמתגלה שחולה מאומת היה בקירבת אחרים, כולם נכנסים לבידוד ללא בדיקה. לרוב, 'האחרים' מתגלים כבריאים וזאת כמובן לאחר בדיקה מאוחרת, אחרי 14 יום של אובדן הכנסה,ריחוק מהמשפחה והחברים.
 

חיא2

New member
בנורבגיה הם כבר בחוץ לגמרי

אם כי לא מאשרים אירועים מעל 500 בני אדם. בגלל מדיניות הקורונה הכושלת לא נוכל לפגוש את גיסי, לצערי גם בעוד שנה. אני מקווה שב- 2022 אולי אולי יסתייע.
 

Ron W

New member
כזב הגל השני - דן מרגלית

Dan Margalit - דן מרגלית 17 שעות · כזב הגל השני הפרופסורים דורון לנצט (מכון וייצמן) ויצחק בן ישראל (אוניברסיטת תל-אביב) פרסמו מאמר אחראי ומתון ושקול בניסוחו המוכיח כי אין גל שני של קורונה. יש היסטריה של הממשלה וחסרה מדיניות יעילה, והשבר גדול. במלים שלי: ביבי (ועתה גם בני גנץ) זועקים ומתריעים ומפחידים מפני "זאב זאב", ובפועל אין בשטח אלא רמשים ופרעושים. צריך להיערך מול הקורונה. מסיכות. סגר למבוגרים. שני מטרים. אפשר להוסיף סנטימטר. אך ציבור נבון יתבונן בנתונים המשמעותיים: האם יש גידול משמעותי בשיעור המתים? והמונשמים? והחולים במצב קשה? לא, ברוך השם לא. אבל הפוליטיקאים מגייסים את הקורונה כדי להצדיק את משגי הממשלה ומחדליה. אין סיפוח? אז הקורונה בטיפוח. המשפט של הנאשם בפלילים עדיין מתקיים? הקורונה תסגור את בית המשפט. אך מדוע לסמוך עליי? מציע לכם לקרוא את מאמרם המלומד של לנצט ובן ישראל שלשום ב-ynet.
 
למעלה