תזכורת, הערב יוקרנו 2 פרקים נוספים של הסדרה

חיא2

New member
כמוני-כמוך, כולל קידום "סדרה"

דרך טורי רכילות של עיתונים וגיא פינס: שלא נדע, ההיא ניב עזבה את ההוא שהיה שמן וֱרָזָה, ממש לפני החתונה, ואז היא חזרה אליו, והיא נפגשה עם ההיא לירז, שהיא אחיינית של ההיא ריטה שנשואה לההוא מסברי מרנן.. OMG ערימות הטפשת, הטמטום והמעוף העצמי של האנשים הללו על עצמם הוציאו ממני את החשק לצפות בסדרה.
 

dory391

New member
לכן אני לא קורא רכילות,זה לא מעניין
מה שחשוב זה איך הסדרה משוחקת, בהנחה שהנושא בכלל מעניין אותי. ואפרופו המלצות, תראה את הקנוניה נגד אמריקה שעוסק במלחמת העולם השנייה ועדיין רלוונטי לזמננו.
 

חיא2

New member
ישנן סדרות שבחיים לא אצפה בהן

כך "טהרן" וכך "הקנוניה.." - הקדימונים לחצו על נקודות חרדתיות חזקות אצלי, ואני לא מזוכיסט
לגבי "טהרן" ישנה התוספת שהבאתי. [ אני קורא רכילות בעיתונים, "מת" על זה. גם "מת" על התכנית של חיים אתגר בה העשירים נדפקים ללא רחמים וחזק. [ ראה מקקרה הרפאלי'ז.. עאלק ] לא צפיתי ב-פאודה, לא צופה בתאג"ד, לא צפיתי בסדרה על החברה החרדית [ לא ממש מענין אותי, באמת..] אבל כן צפיתי בתכנית על המשפחה בדרום על הפחלאפל ועוז זהבי החתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך.
 

dory391

New member
זה מזכיר לי את ימי האוניברסיטה
אנשים לא קראו מאמרים. הם קראו את הסיכום, את הסיכום של הסיכום ואת הסיכום של הסיכום של הסיכום. וכל זה לפני עידן דור ה-Z, שחופרים כל היום ברשתות החברתיות ומנותקים טוטאלית ברובם מהמציאות הפיזית.
 

dory391

New member
היום אצפה בפרק 4
ממש אדיר. חבר טוב שלי סיפר לי שגם הוא רואה ובעקבות זאת אמא שלו (שגדלה שם עד גיל שנתיים) תראה לו אלבומי תמונות שרק עכשיו נזכרה בקיומם.
 

dory391

New member
בהחלט, למרות שיש כמה וכמה בעיות שם

מה שהכי מטריד אותי, שהיא הלכה לדודה שלה למרות שהיא ידעה שהיא נשואה לאדם שהוא בכיר במשרד המשפטים. או שהיא ניצלה את הדודה, או שבכל זאת לא ידעה ואז מי שהכין אותה התרשל בתחקיר.
 

סתוונית333

Well-known member
פספסת

היא הלכה לדודתה ביוזמתה הספונטנית (ומבלי לשתף את שולחיה ו/את איש הקשר שלה ,כך שאף אחד לא יכול היה להכין אותה מראש) ) כי זו האפשרות היחידה שנותרה לה כדי לשרוד . מה שאותי מטריד הוא שמציגים את המשטרה האיראנית חכמה ואינטיליגנטית ......
 

dory391

New member
אולי היא באמת כזאת, המשטרה באיראן
אתה יכול להיות חכם ואכזרי. ועדיין, אם ידעה כ"כ הרבה על הדודה, איך היא לא שמעה על הקרבה בינה לדאריוש, כאמור בכיר במשרד המשפטים? אולי מלכתחילה היא הייתה צריכה לדלג על האופציה ולנסות לעבור לסיקבוי, מה שעשתה בהמשך. בלי קשר, בגלל הרקע שלי בלימודי מזה"ת אני מזהה הרבה מילים שמקורן מטורקית ומערבית.
 

סתוונית333

Well-known member
אני לא רואה כל בעייה בתסריט ועד עכשיו כל המהלכים והבחירות

שלה נראים הגיוניים לגמרי .
 
למעלה