המשטרה משתפת פעולה עם בלפור ומבצעת מעצרים פוליטים .

shayCn

New member
מסתבר שלפי החוק אי אפשר לגעת בו

החסינות מצילה אותו ואת שאר השודדים שלו.
 

סתוונית333

Well-known member
אחרי הויכוח שבו טענתי שאנחנו בדיקטטורה ואתה ניסית להתחכם

בכל מיני תירוצים לא אכילים והסברים מגחיכים שזו השקפה אישית שלי , רק אז הסכמת איתי שזו כן דיקטטורה . אתה רוצה לינק לפוסט האמור ( "הסדיסטית ממשיכה להפחיד את הציבור " ) ? בבקשה .! http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2294/pagenumber2/אנשים_וחברה/ציפורי_לילה
 

shayCn

New member
את ניסית להסביר שמדובר בשלטון יחיד

ואני ניסיתי לתקן אותך שדיקטטורה זה כבר מונח שכיח ולכן שחוק ושדיקטטורה יכולה להיות גם עם שני שליטים, בהפיכה צבאית או ע"י העברת סמכויות מאב לבנו. לתקופה מסוימת, אפילו מנכ"ל משרד הבריאות הפך לדיקטטור כשקיבל סמכויות מביבי. &nbsp אבל כמו שאמרתי, אנחנו בדרך לדיקטטורה. יש היבטים רבים שלפיהם אנחנו עדיין לא שם, אבל בדרך הנכונה. ביבי דואג למוסס את עקרונות הדמוקרטיה בזה אחר זה ומותח את הקו יותר ויותר.
 

סתוונית333

Well-known member
אז את הקנס שאקבל ,אתה תשלם


 

סתוונית333

Well-known member
הצעת לי לא לחבוש ,

אז תיקח אחריות על ההצעה הרעה שלך . ולא, אתה לא הטיפוס שלי .
 

shayCn

New member
טוב אז אל תחבשי

הצעתי פיתרון, את לא חייבת ליישם. איף, רק טענות.....
 

חיא2

New member
לא ממש - המשטרה מנחשת מה שהביב רוצה

ומריחה את רצונות השר לבטחון-פנים, שהוא דקטטור אמיתי לדעתי. הביב הוא דמוקטטור לחיץ לגמרי. המשטרה הפריחה בלון ניסוי עם השכל [ היא היתה חייבת לנסות שם שיש לו תהודה רצינית במיוחד ], חטפה מה שחטפה, התבזתה כמו שצריך באמצעות השופטת במוצ"ש, ולא זו אף זו, גם הבן דוד של האוחנה נעצר [ זה היה עלה התאנה הפוליטי, להראות שזה לא מעצר פוליטי ]. עכשיו מ"מ מפקד המשטרה יעוף מ-מ"מיותו אוחנה יתחיל להכיר את גבולות הכוח והביב ומשפחתו - אלה מנסים כל הזמן להיות ארדואנים. לצערו של ה-ביב, הצבא ועדיין גם המשטרה מסרבים לשתף פעולה אתו.
 

סתוונית333

Well-known member
המשטרה לא מנחשת אלא מקבלת הוראות משר המשטרה , אוחננה

הסמרטוט הנלהב , שמקבל הוראות מהדיקטטור מבלפור שיש לו תכנית פעולה - מעצר מתנגדי המשטר . אתה זוכר את האיום של העריץ על דרוקר? זה לא היה איום בעלמא או "ניסוח לא מוצלח" ........ הכלי שבו מתכוון להשתמש המושחת הוא מעצר של מתנגד המשטר לא רק בעת הפגנות אלא בכל עת בה תתפרסם ביקורת .
 

חיא2

New member
האיום על דרוקר היה תרגיל

להסיט את תשומת הלב הלאה מההקלטות, והוא היה גאוני, אפילו את נפלת בפח הזה. אני לא יודע מאיפה יש לך "ודאויות" ו"ידיעות מוחלטות". לא אין ואני נמצא בתחום ההשערות ולא הקביעות.
 

סתוונית333

Well-known member
לדעתי האיום על דרוקר לא היה תרגיל

נתניהו יעשה הכל כדי לטפל במתנגדי משטרו ואנשים כמו דרוקר והשכל מהווים איום עליו .
 

חיא2

New member
זו דעתך, שאיננה מנומקת כלל, כמובן

כי הרי את "יודעת כל", נמצאת ב"צנטרום של הפיילה". על הקיר בבלפור את יושבת מאזינה, מקליטה ומצלמת ולכן את יודעת, קובעת חד משמעית ומשוכנעת. צר לי עברתי את גיל הוודאויות הנשענות על סברות של עתונאים או "האינטואיציה" שלי.
 
למעלה