מחקר חדש: חשיפה לשמש מנטרלת כ-90% מהשפעתו של נגיף הקורונה

סתוונית333

Well-known member
מחקר חדש: חשיפה לשמש מנטרלת כ-90% מהשפעתו של נגיף הקורונה

על פי מחקר חדש מתחום בריאות הציבור, חשיפה לקרינה אולטרה סגולה בשעות אחר הצהריים עשויה לפעול כ"חומר קוטל וירוסים" שיכול להיות יעיל בטיפול בקוביד-19. https://www.maariv.co.il/corona/cor...et&utm_medium=ticker&utm_campaign=mivzakimnet
 

Ron W

New member
לכן אסרו על הבת ימים לשהות בחוף בצהריים


 

Ron W

New member
לא הבנת את הציניות - הממשלה מעוניינת בתחלואה כדי לשלוט

קשה להם לבלוע את הצפרדע שאין עליה בתמותה להיפך הסגר הביא לתמותה גדולה יותר והתפרצות אלימה מה שעשו בבת ים מנעו רחצה בין 10 - 17 שאלו שעות הקרינה כי רוב הצעירים גודשים אז את החופים ועלולים לצאת מחוזקים או מחוסנים בדרך הטבע. אגב חיסון העדר שניסו לבדוק בבדיקות סרולוגיות נאמר ע״י רופאה באיכילוב - נפגע כתוצאה מההגבלות והסגר. לסיכום כל אחד שישאל את עצמו - האם היתה שפעת השנה? היכן קורבנות השפעת שאינה קורונה? מיני סיבוכים שמתרחשים כל שנה וגובים מאות קורבנות?
 

shayCn

New member
כבר היו להם בעיות החורף עם חיסוני השפעת

מי יודע אם לא היו סיבוכי קורונה ולא שפעת, שמע' הבריאות לא ידעה לפענח ולהבין. לגבי שאר הסטטיסטיקות, משרד א-בריאות בחסות הממשלה, לא מעוניין לדווח על סטטיסטיקות תמותה משפעת,סרטן ובכלל כל-מה-שלא-קורונה כדי להמשיך את עולם ההרתעה ושלטון הפחד על האזרחים. בכל שנה אחרת, מתפרסמים מדי שבוע תמותה ותחלואה משלל מחלות, לא השנה. השנה אנשים מתים רק מקורונה.
 

חיא2

New member
כלומר, לרכז את הקניות בשעות אלה

שהרי, הקרניים הללו לא "נכנסות" לתוך תאי הגוף [ מה כן נכנסות, והורגות שם את הנגיף?? אז למה לא משתמשים בקרניים הללו בריפוי חולים קשים?], אז הרחוב מבחינת הנגיף סטרילי. הבעיה היא - החור באוזון, העובדות על אור השמש המסרטן, ר"ל מחד גיסא מת הנגיף, מאידך גיסא עלייה בתחלואת סרטן העור הקטלני. זה כמובן גם מסביר מדוע בברזיל יש הדבקות כלכך גבוהה בנגיף, כמעט כמו בארה"ב.
 

חיא2

New member
מה הקשר בין תגובה לזו לססטוס הפותח

היורה ברמזים "שנונים" על ממשלת ישראל וכוונותיה הזדוניות? לא להאמין - במחי רטוריקה דמגוגית מקצוענית לגמרי אני הופך לנציג "הימין", אמא'ללההההההההה
 

חיא2

New member
ברור, כי מודעות עצמית לא מוכרת בטקסטים שלך..

חחחחח את והסופרמן מקנדה - בחיי מתחזקים פורום שלם בהבליכם.
 

חיא2

New member
לא, זה סיכום של היחס שלי כלפי הסטטוסים

של אחד הפרחים הכי נפלאים בעולם בעדינותו ובצבעיו החיוורים משהו. [ לא שנושאת הניק הזה עומדת במקום בו הצניעות היא שם הפרח].
 
למעלה