"נהג מונית אמר לי: גם אם ביבי אונס את הבת שלי, אני מצביע לו"

סתוונית333

Well-known member
"נהג מונית אמר לי: גם אם ביבי אונס את הבת שלי, אני מצביע לו"

"דיברתי עם נהג מונית שאמר לי שהוא מצביע לביבי, שאלתי אותו למה לא להצביע לכחלון, הוא ענה שביבי מביא ביטחון, אמרתי לו אבל כרגע אין ביטחון, אז הוא אמר 'עזוב, בוא נקצר את השיחה. אם ביבי נכנס אליי הביתה באמצע הלילה מהחלון ואונס את הבת שלי, אני עדיין מצביע לביבי'. אז הבנתי שאין טעם לדבר איתו על פוליטיקה....." אתגר קרת בראיון לגלובס ב2016 ועוד סתומה , איריס ליאל, שצייצה בטוויטר בפברואר 2019 את הדברים הבאים: ".. תראו מה זו נאמנות ברזל בגלל זה נתניהו מנצח. אתן שאומרות, אה בה לא בא לי שיאנסו אותי - אתן הבעיה של ... בגלל זה אני עונה כאישה: גם אם ביבי יאנוס אותי בסמטה חשוכה אצביע לו. קפיש?" אז על מה השעו את רינה מצליח ? על זה שצטטה את המסוממים של המושחת מבלפור.
 

dory391

New member
אני חושב שעליתי על הסיבה
ושוב, דעתי כדעתך בעניין זה שלא היו צריכים להשעות אותה. בעיני תומכי נתניהו, היא הביאה ציטוטים שמטרתם להכפיש אותו ואת מי שבחר בו וזה לא מצא חן בעיניהם. מה גם שיש אנשים אינטילגנטים שמצביעים פחות לביבי ויותר לליכוד, כי הם משוכנעים או שוכנעו, שכל אלטרנטיבה גרועה יותר. אגב, אם הייתי ימני (והייתי בעבר לכמה שנים), הייתי מצביע לליברמן או בנט. הם הימין האמיתי של היום. הליכוד הוא מפלגה לעשירים מושחתים.
 

סתוונית333

Well-known member
גם אני עליתי על סיבת ההשעיה :

התקשורת מפחדת מהדיקטטור . והליכוד היא מפלגה של ביביסטים מטומטמים שרובם חיים בפריפריה . ובנט הוא פוליטיקאי קטן עם פה גדול .
 

shayCn

New member
התקשורת מאוימת לכן מפחדת

ביבי ומשרד ראש הממשלה יושבים על הראש של עורכי מהדורת החדשות ובדיוק כמו שביבי השפיע על התקשורת בעבר אם זה בפרשת אתר וואלה, באמירות על אשתו של בנט, הצרחות של הפסיכית MA BA, כך קורה גם בתקופה האחרונה. למיטב הבנתי, מהדורת החדשות של 12 קיבלו הוראה לבצע קיצוצים גם אצלם ומתוכננים פיטורים, תביני בעצמך מאיפה מגיעה ההנחיה. חוץ מזה, בועז ביסמוט הוא כבר שתול של ביבי באולפן שישי. כמו ימין המלך, הוא חייב תמיד לצדד בביבי בכל מצב.
 

סתוונית333

Well-known member
תביא קישור לטענה שלך שתמכתי בך קודם.

אני מבינה שזו תחרות
 

dory391

New member
יש לו גם סמן ימני במשרד התקשורת
יועז הנדל, שהערכתי מאוד ככותב (והרבה פחות כפוליטיקאי) מסוגל להוביל מהלכים להגבלת חופש העיתונות. לא בהכרח לסגור ערוצים, אלא להשתיל נאמני ממלכה בכל מיני מקומות כפי שדיברתם.
 

Uri04

New member
הם לא מפחדים מביבי

הם מפחדים לאבד צופים. מרבית צופי קשת/רשת הם מה שנקרא 'עמך ישראל', וחדשות של הערוצים המסחריים האלה צריכים לענות קודם כל על צרכי המפרסמים. אין צופים = אין מפרסמים = אין כסף לחדשות. חשבון פשוט. אז הן חייבים להראות שהם הולכים יחד עם העמך, ומענישים את הש.ג.... האירוניה היא שרינה סקסספול היא בכלל ימנית...
 

dory391

New member
איך אתה יודע בכלל מה היא שמה בקלפי?
אשרת קוטלר הצביעה לדבריה רוב החיים מהמרכז ימינה ו "הפכה לשמאלנית" בדעת הקהל כשכינתה חיילים מנצח יהודה (ובצדק), "חיות אדם".
 
למעלה