יכלתי לגלות לכם כבר לפני שבועיים שבבת ים

חיא2

New member
יכלתי לגלות לכם כבר לפני שבועיים שבבת ים

יהיה מצב קשה של תחלואה. ההתנהגות של התלמידים, הזלזול של רבים מהם במסכה, ההתגודדות באיזורי עישון "פיראטיים", החיבוקים והנישוקים, המאמץ לכפות עליהם עטיית מסכה.. זה שיקוף מושלם של היחס בבית, והתוצאה - שכונות שלמות נכנסות לסגר.
 

dory391

New member
כמורה, התראת בפני הגורמים האחראיים לכאורה?
מה הם השיבו והאם הם נקטו בצעדים, כדי לעצור את התפשטות המגיפה?
 

חיא2

New member
דורי

נעשו כל המעשים שצריך, כולל שליחה הביתה הזמנת הורים. אז מה?!
 

dory391

New member
רציתי לדעת איך מתנהל שם "הממסד"
לא האשמתי אותך באי מניעת התחלואה, חלילה. זו הייתה שאלה מסקרנות.
 

חיא2

New member
חו"ח - לא חשבתי שהאשמת אותי

זה פשוט מעצבן אותי כשאני נזכר בזה.
 

Ron W

New member
זו לא תחלואה אלא הדבקות מבורכת לחסינות עדר - הרי אין אשפוזים

לא בכדי לא מפרסמים ומגלים בציבור כמה מתושבי בת ים נזקקים לטיפול רפואי. על מונשמים בכלל אין נתונים והמתים? מספרם עלה בערך ב 10 משך חודש שולי לגמרי - זו לא תחלואה ולא מגיפה.
 

חיא2

New member
משום מה במקרה הקורונה אני לא נוטה

לתיאוריות קונספירציה מאף סוג.
 

Ron W

New member
יוצר קונספירציות ממגיפה החל מנגיף מהונדס עד ממשלת הקורונה

יש לך ספק שממשלת הקורונה נדרשת לנפח את מימדי המגיפה כדי להצדיק את קיומה? הרי כל מהדורות החדשות עסוקות בנדבקים חסרי תסמינים סגרים ויאוש של עסקים קורסים בגלל הקונספירציה אתה שותף מלא ופעיל ביצירת הפאניקה - לא מתוך צורך להגן על מישהו - מי שחושש שיעטה מסיכה או ימנע מלהצטופף ודי בכך. מבחינתי היה עדיף כמה אלפי קורבנות כדרך הטבע ועולם ממשיך כהרגלו - בטווח הארוך הפאניקה ביחס לכל תחום בחיינו גורמת יותר נזק ממושא הפחד עצמו.
 

אספרסו2

New member
אי אפשר להאשים את הממשלה בקורונה

למרות שאצלך הכל אפשרי
מנהיגות אחראית דואגת לבריאות תושביה ולרווחתם. מנסים להגן עליהם מתחלואה במחלה חשוכת מרפא וכל השאר זניח. &nbsp מדיניות הרווחה בישראל לוקה בחסר אבל זה לא מאפיין דווקא את הממשלה העכשווית.
 

Ron W

New member
הצחקת דואגת לבריאות? לרווחתם? הקורונה בעצמה סגרה את המשק?

אל תבלבל את המציאות - מי שדואג לבריאותו יכול להמנע ולהגן על עצמו. לפני הסגר היה מי שנמנע להדחק בתורים - הנדחקים של אז היום יעטו מסכה ברחוב ריק - להם שיתנו הנחיות. גם כשהמשק נפתח אין תפוסה מלאה אפילו ברכבת - משמע בחירה חופשית. בר סימן טוב הבהיר שלנגיף אין רצונות משלו - הפעם היחידה שצדק. ההסבר פשוט - עשו נסיון ונפלו לטעות צורמת - על טעויות משלמים. אותה טעות שעושים נגד אויבים אמיתיים עם כוונות בקטע של הסלמה: ירו יחטפו, בלי ליזום כלום. מה הציבור אשם שיותר ממצאים חיובים בבדיקה מה אשמים מי ששמר מרחק ולא נדבק? הרי לא ידבק גם בהמשך. הממשלה היא עוילם גולם ואתה גרוע ממנה כי איבדת את היכולת לבוא בטענות לדרוש לבקר להפוך שולחנות - זו חובת האזרח בדמוקרטיה.
 
למעלה