הוועדה אישרה החזרי מס לנתניהו בשווי הקרוב למיליון שקל

סתוונית333

Well-known member
מה יותר פשוט מהעובדה שבחסות ממשלת חירום הקורונה (אעלק)

הוא יכול לגנוב מהציבור מבלי שיתנגדו לו? זו לא ממשלה זמנית . הקורונה שיחקה לידיו והפכה אותו לראש ממשלה רשמי של מדינת ישראל שנתמך כלכלית באופן מוחלט ע"י אזרחיה.
 

סתוונית333

Well-known member
כותרת המסמך מאת ר. פרץ שהונח על סדר היום :

"שכר שרים וסגני שרים - תיקון הוראת שעה". ר. פרץ הוא רונן פרץ, ממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה, עד לא מזמן פעיל פוליטי אלמוני למדי שבתפקידו הקודם שימש כסגן מזכיר הממשלה. הוא הצטיין בגילויי נאמנות נלהבים לבלפור, וכיום משמש בתפקיד מרכזי וחשוב ביותר בשירות הציבורי. (אורי משגב )
 

dory391

New member
אם לא, בטח היה משהו אחר
צרכי ביטחון, או כל דבר שהוא ואנשי היח"צ שלו יכולים להעלות בדעתם. אפילו לפלסטינים הוא מסייע כספית יותר מלעם שלו, זה נקרא בעברית "בגידה".
 

shayCn

New member
לא לעולם חוסן

ביבי עוד ישלם על מעשיו.. ראה איך משפ' רפאלי היתה במצבו: יהירה, משתינה על הציבור, מפגינה אדישות וגועל.. זה עתידה של משפ' נתניהו. נק' המפנה והשבירה אצל הרפאליס התחילו אחרי שבר התחתנה ונכנסה להיריון. אז התחילו החקירות והחשיפות בעניינה. אמנם, אמא שלה משלמת את המחיר ולא היא, אבל אצל הביבי'ס, ביבי ישלם את המחיר בבוא היום. בטח המחיר הציבורי וכשזה יקרה, אז יבוא גם המשפטי. אנשים, גם ימנים ליכודניקים לא יכולים להישאר היום אדישים לעיוולת הזו.. בטח לא כשהם לא מצליחים להביא אוכל ופרנסה למשפחה שלהם.
 

Ron W

New member
באותו היום ממש כלבי הימין נבחו ותקפו גיבור ישראל שופטים ובגץ

https://news.walla.co.il/item/3369177 תגובה נרפית של ריבלין וגנץ - ללא התיחסות לתוכן אלא לאלימות בלבד. החלאות שהפגינו מול המוזיאון בעד שלטון העם ללא בתי משפט עברו שלב מטענה מגוכחת של תפירת תיקים לביטול סמכות בתי המשפט או במקסימום פשרה שהנאשמים ימנו לעצמם את השופטים והרי אותו מנדלבליט כבר מונה ע״י הנאשם.. אותם מפגינים חייבים להיות על כוונת הציבור לא להניח להם יום אחד שעה אחת או דקה כל עוד הם דוברים בשם העם כביכול ואתם שותקים מחר יזרקו את כולנו לכלבים ממש כמו את גיבור המערכה אמנון אברמוביץ׳. שיצרבו קעקוע קטן של ביבי על פרצופם הזחוח המרושע והמורעל.
 

shayCn

New member
ואל תשכח את רינה מצליח

שבגלל שציטטה חלק מתומכי ביבי, הושעתה מתפקידה לשבוע בגלל לחץ של ביבי עצמו על התקשורת.
 

ננו ננו

New member
אף אחד לא גבה מס מהיטלר על הרווחים ממכירת הספר מיין קאמפף

מעניין למה?
 

shayCn

New member
מעניין כמה מהסכום הוא מס על המתנות

על הנרות, הסיגרים,הגלידות ואולי אפילו על עיסקת הצוללות..מי יודע? מי בודק את זה שאנחנו לא משלמים מיסים שבסופו של דבר מגיעים לביבי על השחיתויות שלו. ולטענות המגוחכות של עורכי דינו שיש להשוות את המיסוי על ביבי לראשי ממשלות קודמים..אבל לראשי ממשלות קודמים לא היה רכוש כה רב שמצריך מיסים גבוהים..
 

shayCn

New member
קראתי השבוע את הכתבה והשאלה שלי עומדת בעינה

כמה מתוך המיליון שדרש מהמדינה - הם מס על המתנות? &nbsp הכתבה לא מזכירה כלל סכומים ולא נכנסת לפרטים ועלויות פרטניות עבור כל שרות/מתנה/רכב/דירה וכיוב'. &nbsp
 

סתוונית333

Well-known member
סבבה, תפנה את השאלה שלך לאדון מכלוף או לרשות המיסים

אותי מעניין רק על מה הוא קיבל הטבות ומהו הסכום הכולל .
 

shayCn

New member
זה לא רלוונטי

הוא מקבל הטבות ברגע שהוא מצהיר שה'על מה' שירת אותו לצורך תפקידו. אם השתמש בביתו בקיסריה לצורך פגישות ר"מ וכיוב', הוא רשאי לדרוש הטבת מס וארנונה על ביתו בקיסריה. זה החוק היבש. הרטיבות נמצאת באלו שהן 'מתנות' שדרש הטבות מס עליהם..
 

shayCn

New member
מאוד רלוונטי

ולצורך העניין, ביתו שבקיסריה בבעלותו הפרטית.
 
למעלה