הוועדה אישרה החזרי מס לנתניהו בשווי הקרוב למיליון שקל

סתוונית333

Well-known member
הוועדה אישרה החזרי מס לנתניהו בשווי הקרוב למיליון שקל

נתניהו יוכל לקבל החזר מס על עסקאות במניות, אותן הוא ביצע עם בן דודו, נתן מליקובסקי – עסקה שהניבה לו מיליונים רבים. כמו כן, התיקון החדש יאפשר לראש הממשלה לתבוע החזר מס שבח אם הוא מכר בשנים האחרונות את אחת מדירותיו הפרטיות. בנוסף, אם המדינה תחליט לאפשר לנתניהו לקבל תרומות לצורך הגנתו המשפטית, ומס הכנסה יבקש למסות את זה, החוק החדש לא יאפשר את זה. תחי הדיקטטורה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כעת הגיע הזמן, שכל משלמי המסים ידרשו את אותם תנאים
 

אספרסו2

New member
צר לי להגיד

אבל ראיתי תכנית תעודה בה סופר על חובות שהיו להיטלר למס ההכנסה הגרמני על תמלוגי ה"ספר" שהוציא,מיין קמפף,חובות גבוהים מאד שהוא דרש למחוק לאחר שנבחר. &nbsp קשה להבין איך אדם נבון כנתניהו מזלזל עד כדי כך בציבור בוחריו במיוחד בתקופה כזאת כשחלק גדול מהם רעבים לפת לחם.
 

ai24

New member
ממש חמוד מצדך - אבל צריך לזכור שכל ראשי הממשלה שקדמו לביבי

לא שילמו מיסים דומים. הדרישה שצצה לה כך פתאום - שישלם מס על הרכב והדיור והאוכל, הינה תקדימית ומאוד חריגה - רק כדי לדפוק ראש ממשלה אחד. כך שהדרישה לתקן חריגה זו - סבירה ביותר
 

אספרסו2

New member
דרישה לתשלום מס כפופה לחוק

כך שהיא לא צצה יש מאין. אם קיימת חקיקה היא היתה גם קודם ואולי לא נאכפה לפניו.ואז כאן המחדל.
 

ai24

New member
החוק לא השתנה. פשוט הוחלט ליישמו באופן יצירתי כי מדובר בביבי

הרי לכולם ברור שגם אחרי נתניהו לא ישלמו את המס המופרך הזה
 

shayCn

New member
לא היה עוד ר"מ עם מיסים בגובה מיליון שקל

כי לא היה ר"מ עם 3 ווילות,רכבים, תיק מניות וכיוב' שמצריכים מיסים בגובה מיליון שקל. עורכי הדין של ביבי הלכו על אסטרטגיה הפוכה ולכן הטענה להשוואה מול ראשי ממשלות קודמים היא מוטעית. חוץ מזה, שמדובר על מיסים רטרואקטיבים על תקופות קודמות שבהחלט היה אפשר להמתין להחלטה לגביהם. בטח לא בתקופת קורונה כשלאנשים אין אוכל לתת לילדים שלהם.
 

אספרסו2

New member
כפרה עליו תהיה מבסוט

שיש לך ראש ממשלה שיודע להרוויח כסף ממש לא בושה,היית רוצה חדל אישים שלא יזם כלום בחייו חוץ ממה אוכלים בקריה היום?
 

shayCn

New member
ראש הממשלה בעיניי הוא הראשון לתת דוגמא אישית

והדוגמא שלו לעשיית כסף ורווחים לא עושה טוב לדורות הבאים.. מה הייתי מעדיף? הייתי מעדיף ראש ממשלה שאין לו עסקים צדדיים. שהוא לא מעורב במניות. לראשות ממשלה צריך להגיע אדם שכסף כבר לא מעניין אותו בחיים, אלא נטו העשייה לטובת הכלל. ביבי נכשל בקטע הזה..הוא לגמרי מראה לציבור שהוא שם בגלל הכסף. רק בגלל הדרישה שלו למיסים מהמדינה בתקופה הזו, כולי תקווה שייצא אשם בתיקים האחרים שלו. &nbsp
 

סתוונית333

Well-known member
האם ראשי ממשלה קודמים קיבלו פטורים מן הסוג הזה? ממש לא!

האם מדובר במס המנסים להשית על נתניהו בלבד? על ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל ועל ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט - לא הושתו מסים מן הסוג הזה, כיוון שהם לא השתמשו בעובדי המדינה ו/או בשירותים של המדינה בנכסים הפרטיים שלהם. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר היום ל"גלובס" כי "מעולם לא ביקשתי שהמדינה תממן טיפול כלשהו בביתי הפרטי. ולכן המדינה לא מימנה ולא ביצעה אף פעם תיקונים בבית הפרטי שלי. וממילא לא היה צורך לשלם מס".
 

חיא2

New member
מעניין למה אף אחד לא שואל את עצמו -

מדוע עכשיו? מה בער לו בתחת לעשות זאת, כשידע את התגובות הצפויות? האם רצה בהתהלהמות התקשורתית סביב ענין זה כדי להסתיר, להסיט תשומת לב מענינים אחרים? נתניהו לא טיפש, את הרעש הציבורי סביב הדלפות הקלטות של רביב דרוקר הוא חיסל באמצעות משפט דיקטטורי קלאסי, שכאילו הגיע מהליכוד, ובכך הסיט את האש מההדלפות אל "איום על הדמוקרטיה". לטעמי עוד שבוע נדע הרבה יותא על המניעים הסמויים בהתנהגות הזו, ולא, אל תאשימו את שרה.
 

סתוונית333

Well-known member
השאלה שצריכה להישאל היא:

מתי הכנסת תעביר את תקציב המדינה לחשבון הבנק של מש' נתניהו?
 

חיא2

New member
אולי, אבל התעלמות מאפשרויות אחרות

ומסוכנות הרבה יותר... נוח להתקע עם הזעם המוסרני על חזירות המשפחה, אבל אני לא קונה את זה שהוא "משתין מהגובה" על ציבור בוחריו [ כלומר גם זה נכון לגמרי ], הסיבה אחרת לגמרי.
 
למעלה