יצאו מדעתם

dory391

New member
יצאו מדעתם
אתמול, במרכז ת"א, ראיתי שתי שוטרות שפתחו במבצע נרחב לאכיפת החוק והסדר לפי תקנות הקורונה. אחת רשמה אזהרה לאדם שאכל סנדביץ' והשנייה נזפה באדם שלא חבש מסכה בתוך מכונית שחונה כחוק. מטורפות שצריכות אשפוז, השתיים.
 

shayCn

New member
היה גם את ההוא ביער
שבסך הכל רצה לנשום אויר ולהתרחק מבני אדם ולא ציפה לניידת שתגיע לשם וששוטר יתן לו קנס.."ממי אני אדבק?? מהעצים והציפורים?"
 

dory391

New member
זה בדיוק "האויב של טוב הוא הטוב מאוד"
מרוב רצון להצטיין, שוטרים מנצלים את החוקים לרעתם וממציאים האשמות שביניהן להוראות האכיפה אין ולא כלום.
 

shayCn

New member
לא, שוטרים פשוט לא מפעילים שיקול דעת
כשמקבלים למשטרה אנשים שבקושי סיימו 12 שנות לימוד, אז אל תצפה שברגע האמת הם יצליחו להפעיל את המוח.
חשיבה לוגית,מושכלת עם ראייה רחבה זה לא מה שתמצא אצל שוטרי סיור. צריך לעלות כמה דרגות כדי למצוא מישהו חושב.
 

dory391

New member
שכן שלי לשעבר בדירה קודמת היה שוטר והוא אכן היה בושה
לאינטילגנציה. ומדובר בבוגר תיכון נחשב. אבל גם הפוליטיקאים לא גאונים. פתאום החליטו להעלות את אי חבישת המסכה מקנס של 200 ש"ח ל-500.בעבר השאירו על 200, מתוך הנחה שהציבור לא יכול לעמוד בגזירה- אז כשיש מיליון מובטלים, הם כן יכולים לעמוד בה? קבלת ההחלטות אנטי לוגית ומתבצעת בשליפה מהמותן. חסר המבוגר האחראי שירסן, מה שבנט עשה מצוין כשר ביטחון בגל הראשון.
 

dory391

New member
אחת נראתה נורמלית
השנייה כאילו עברה עליה משאית. או שהיא ממצביעי נתניהו, אפילו אם יאנוס את בתה.
 

Faria

New member
זה ממקור רפואי?
או משהו שעובר באינטרנט בין טמבלים שממציאים את הרפואה מחדש והחליטו שמסיכה זה מזיק כי ההנחיות לא יושבות להם טוב?
 

משתפרת

New member
הדבר הזה ייגרם-
אם תשים שקית פלסטיק סביב הפה והאף ותנשום שוב ושוב את אותו האויר.
המסכה לא מתנפחת כמו בלון ואוצרת את האויר שנושפים, ואז נושמים אותו מחדש.
 

משתפרת

New member
אין שום בעיה לעמוד בגזירה החדשה
פשוט תעטו מסכה, ואז לא מזיז לכם אם הקנס הוא שקל או 500. תנהגו לפי התקנות! תגידו, אם יעלו את עונש המקסימום על שוחד מעשר שנות מאסר ל-15, האם גם אז תקימו צעקה ותזדהו עם העבריינים?
 

dory391

New member
כמה דברים
ראשית, למה את פונה אליי ברבים? לא זכור לי שהתייחסתי אל עצמי כך.
שנית, אני דווקא תומך בלהיזהר מהנגיף. הבעיה היא שמי שנותן את ההנחיות מתייחס למרחב הציבורי באופן כוללני ולא משקף. אין ויכוח שבמקומות סגורים חובה לחבוש מסיכה, אפילו אם מדובר "רק" בחנות נעליים ולא בסופרפארם. אבל, באוויר הפתוח (לפי מחקרים, שלא אני ערכתי), הסיכוי להידבק פי כמה יותר נמוך. מעבר לכך, מזג האוויר מתחיל להתחמם וקשה לנשום בדבר הזה לאורך זמן. לא מציאותי, אגב, הרעיון שייכפו על אנשים לנסוע באוטובוס או ברכבת בלי לאכול או לשתות. זו כפיה לשם כפיה, לא דאגה מתחלואה בריאותית. כל מי שטוען אחרת "ביביסט".
שלישית, לפני שהמלך מחייב את כולם לשמור על בריאות הכלל, שיידאג לשמור על חוקי הריחוק החברתי בביתו שלו, אחרת זה יגרור חוסר ציות, בלי קשר לשיוך מפלגתי. ובלי קשר, הסגנון שלך תוקפני מדי.
 

shayCn

New member
עזוב אותך, טרחנות זו הגישה החדשה
כשאתה מתלונן על מה שמפריע לרוב האזרחים, תמיד יקפוץ מישהו שיסביר לך איך לשטוף ידיים או על החשיבות במסיכה. משתפרת לא קראה את הפוסטים שלנו שהמסיכה הכי בטוחה, מגינה ב80%.
אני יכול עכשיו בכמה רגעים לעלות כמה סיבות לא לשים מסיכה: 1 .אנשים עם אסטמה שמתקשים לנשום. 2. אדם אסימפטומטי חולה קורונה שמבצע פעילות גופנית בחוץ. 3. ילדים
אל תתנצל. כל עניין המסיכות יצא מפרופורציות וימשיך להיות מוגזם כל עוד המצב הזה ימשך.
 

סתוונית333

Well-known member
 

dory391

New member
לא התנצלתי, הסברתי את עצמי
זכותה של הכותבת להחזיק בעמדותיה.
 

shayCn

New member
כשהדיעה תלושה מהמציאות
אז זה נשמע לי ביביסטי
 

משתפרת

New member
מי פנה אליך? פניתי לכולם
אתה פתחת את הדיון ופנית לכל הכותבים. יצאתי מההודעה הראשונה וגם אני פניתי לכולם. אין לי דרך אחרת, אם אינני רוצה לפתוח עוד שרשרת באותו נושא.
ובאשר לחיובו של ה"מלך" לשמור בעצמו על החוקים- אכן ואכן. כל הפרת כללים שמצולמת ומתועדת (וכיום כמעט כל דבר מצולם ומתועד) מצד הבכירים גורמת לנו, הפשוטים, להרגיש שעובדים עלינו.
ואני חוזרת ואומרת: אין בעיה עם הקנס כששומרים על הכללים. כשאני באמצע טיול על הר או לאורך נחל ואין איש סביבי גם אני בלי מסכה (ואין שם שוטרים/פקחים שיחפשו אותי). גם בים אף אחד לא יקנוס את המתרחצים. אם אינני טועה פעילות גופנית פטורה ממסכות (תבדקו בכל מכוני הכושר), ולדעתי הליכה ספורטיבית (לא סתם דשדוש) כלולה בכך. אז כן, מאד לא נוח להיות עם המסכה לאורך זמן. הקניה בסופר או אצל הירקן לא נעימות לי. אבל באלאק, יהיה הרבה יותר לא נוח להדבק בוירוס הזה, שהצפי לחיסון נגדו הוא שנה- בהערכה אופטימית.
 

dory391

New member
נתנו כאן דוגמא שקנסו מתבודד ביער
כמו שזה מתנהל כרגע, גם לחופי הים הם יגיעו.
 
למעלה