לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
80978,097 עוקבים אודות עסקים

פורום ציפורי לילה

 פורום ציפורי לילה-הבמה שלך להשמיע קול בכל נושא שעולה על דעתך, או סתם להשמיע קול מוזיקלי כזה או אחר. 
כשאנו אומרים בכל נושא, הכוונה היא באמת לכל נושא. אנשים יגיבו, יעירו, ישבחו וגם יבקרו אם הם רואים לנכון, אבל היי- לפחות אפשר לפרוק בלי להשאיר פתק לפקח 
 
כדי לשמור על אווירה נעימה יש לנהוג לפי הכללים הבאים:
- אין לנסח הודעות בלשון הנוגדת את חוקי המדינה ו/או את תקנון תפוז.
 
- אין להשתמש באלימות מילולית מכל סוג שהוא.
 
- אין לבקר ניהול פורום ו/או פורום אחר.
 
- אין לבקר גולש ו/או גולשים מפורום אחר.
 
- אין לפרסם פורום/קומונה בפורום ללא אישור הנהלת הפורום.
 
-אין להשתמש בפורום כבמה לכל פירסומת,אלא אם כן זה אושר על ידי הנהלת הפורום.
 
- ביקורת על ניהול הפורום תעשה אך ורק באמצעות מסר למנהלים ולא על גבי הפורום.
 
-גולש אשר מגיע לפורום במטרה לשבש את התנהלותו של הפורום יחסם ללא אזהרה.
 
גולש אשר הודעתו תעמוד בניגוד לכללים אלה, יוזהר והודעתו תמחק לאלתר.
הודעות נוספות של אותו גולש אשר יעמדו בניגוד לתקנון יגררו את חסימתו של אותו גולש.
 
אנא שימרו על כללים אלה ובואו ושתפו אותנו במחשבותיכם,
תהיו גם אתם חלק מהעולם הסודי של ציפורי הלילה.
גלישה נעימה ומגניבה לכולם :)
 
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום ציפורי לילה

 פורום ציפורי לילה-הבמה שלך להשמיע קול בכל נושא שעולה על דעתך, או סתם להשמיע קול מוזיקלי כזה או אחר. 
כשאנו אומרים בכל נושא, הכוונה היא באמת לכל נושא. אנשים יגיבו, יעירו, ישבחו וגם יבקרו אם הם רואים לנכון, אבל היי- לפחות אפשר לפרוק בלי להשאיר פתק לפקח 
 
כדי לשמור על אווירה נעימה יש לנהוג לפי הכללים הבאים:
- אין לנסח הודעות בלשון הנוגדת את חוקי המדינה ו/או את תקנון תפוז.
 
- אין להשתמש באלימות מילולית מכל סוג שהוא.
 
- אין לבקר ניהול פורום ו/או פורום אחר.
 
- אין לבקר גולש ו/או גולשים מפורום אחר.
 
- אין לפרסם פורום/קומונה בפורום ללא אישור הנהלת הפורום.
 
-אין להשתמש בפורום כבמה לכל פירסומת,אלא אם כן זה אושר על ידי הנהלת הפורום.
 
- ביקורת על ניהול הפורום תעשה אך ורק באמצעות מסר למנהלים ולא על גבי הפורום.
 
-גולש אשר מגיע לפורום במטרה לשבש את התנהלותו של הפורום יחסם ללא אזהרה.
 
גולש אשר הודעתו תעמוד בניגוד לכללים אלה, יוזהר והודעתו תמחק לאלתר.
הודעות נוספות של אותו גולש אשר יעמדו בניגוד לתקנון יגררו את חסימתו של אותו גולש.
 
אנא שימרו על כללים אלה ובואו ושתפו אותנו במחשבותיכם,
תהיו גם אתם חלק מהעולם הסודי של ציפורי הלילה.
גלישה נעימה ומגניבה לכולם :)
 
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
 תקנון פורום "ציפורי לילה"
 

 

פורום ציפורי לילה - הבמה שלך להשמיע קול בכל נושא שעולה על דעתך, או סתם להשמיע קול מוזיקלי כזה או אחר.
כשאנו אומרים בכל נושא, הכוונה היא באמת לכל נושא. אנשים יגיבו, יעירו, ישבחו וגם יבקרו אם הם רואים לנכון, אבל היי לפחות אפשר לפרוק בלי להשאיר פתק לפקח. כדי לשמור על אווירה נעימה יש לנהוג לפי הכללים הבאים:
- אין לנסח הודעות בלשון הנוגדת את חוקי המדינה ו/או את תקנון תפוז.
- אין להשתמש באלימות מילולית מכל סוג שהוא.
- אין לבקר ניהול פורום ו/או פורום אחר.
- אין לבקר גולש ו/או גולשים מפורום אחר.
- אין לפרסם פורום / קומונה בפורום ללא אישור הנהלת הפורום.
- אין להשתמש בפורום כבמה לכל פרסומת אלא אם כן זה אושר על ידי הנהלת הפורום.
- ביקורת על ניהול הפורום תעשה אך ורק באמצעות מסר למנהלים ולא על גבי הפורום.
- גולש אשר מגיע לפורום במטרה לשבש את התנהלותו של הפורום ייחסם ללא אזהרה.
 
גולש אשר הודעתו תעמוד בניגוד לכללים אלה, יוזהר והודעתו תמחק לאלתר. הודעות נוספות של אותו גולש אשר יעמדו בניגוד לתקנון יגררו את חסימתו של אותו גולש.
 
אנא שמרו על כללים אלה ובואו ושתפו אותנו במחשבותיכם, תהיו גם אתם חלק מהעולם הסודי של ציפורי הלילה.
המשך >>

לצפיה ב-'הוט? בזק? מי אשם ולמה?'
הוט? בזק? מי אשם ולמה?
<< ההודעה הנוכחית
11/06/2020 | 05:41
42
606
בטבעון תשתית הוט הותקנה על עמודי הטלפון של בזק. הוט שכרה מבזק את העמודים,
ובזק משרתת את הוט ככל שהתקלות מקורן בתשתית.
אלא מאי? נניח שהמנוף של משאית הגזם פוגע בכבל הראשי והוא נקרע?
בא צוות בזק, מאחה את הקרעים בעזרת מחבר, כאשר מדי פעם הם גם עוטפים את
המחבר בשרוול מתכווץ ולעתים הם מותירים את המחבר חשוף. ואם הכבל הופך להיות
קצר מדי? הם יוצרים גשר מכבל דק יותר, והעיקר שהתשתית תפעל.
אז כעת, יש לאורך קטע מסוים בכבל 6-7 מחברים, ובחלק מהמקומות הם גם מגושרים
בעזרת כבלים דקיקים.

בזק מעולם לא הוציא תזכיר, שיש להחליף קטע כבל באורך של כ-100 מ', כי די להם
בכך שהם טיפלו ב"שלמותו".
אמה מה? מיום ה', האינטרנט בביתי צולע. פעם עובד. פעם לא ופעמים רבות, הוא
עובד לאט מדי.

ביום ה' שעבר, פתחתי קריאה. "נוכל לשלוח אליך טכנאי רק ביום ב'", הבטיחו.
בא הטכנאי ביום ב', ומדד סיגנל חלש. הוא החליף מחבר בכניסה לבית והחליף את
המפצל.
"כעת טיפה יותר טוב" פסק, "אבל מחר יבואו להתקין לך מגבר ואדווח גם לאנשים
האחראים לתשתית.
אותם אתה כנראה לא תפגוש, כי הם לא מבקרים בבתים, אלא עובדים רק בין העמודים", סיכם והלך.

למחרת הגיע איש המגברים, התקין מגבר ופסק שהוא רק שם פלסטר, ובספק אם יועיל.
ואז, שכנתי החלה גם היא להתלונן שהאינטרנט בביתה צולע, וגם היא וגם בעלה אינם
יכולים לקיים מפגשי זום, שחשובים לעבודותיהם.

אז ביום ג' לקראת השעה 18:00, הגיעו צוות מומחי תשתית. "כן. התשתית הרוסה.
חייבים להחליף כאן קטע שעובר בין 2 עמודים. מחר על הבוקר יגיעו ויעשו זאת".
ויום ד' הגיע והבוקר התקדם והתחמם. לא ראינו שום סולם ואף רכב של בזק או הוט
לא עבר בכביש.

התקשרתי. מענה אוטומטי זיהה את מס' הנייד שלי, והודיע לי, שהטיפול בעיצומו והתנתק.
שכנתי התחכמה, והתקשרה ממס' טלפון שאינו מוכר ליוסף, ואז ענו לה אישית, שהתיקון בעיצומו.
"אבל אין כאן צוות", פסקה. "תשתית זה דבר נרחב, לא תמיד מתקנים דווקא ליד הבית שלך".
"אבל אני יודעת שהם אמורים להיות כאן". "את כנראה לא ממש יודעת", פסקו וסיימו את השיח.
ואז, לקראת השעה 15, התקשרתי. קונצרט של מוסיקה מעצבנת ליווה אותי כמחצית השעה,
עד שנציגה השיבה לי. "רגע. אני בודקת". "מה? אנחנו נמצאים כעת במרפאת קופ"ח,
ואת מבצעת כאן בדיקות דם, PP או מה"? הקשיתי.
"רצית תשובה? תן לי לבדוק", השיבה ובדקה. "עובדים על זה", השיבה. "לא. לא עובדים.
אני יודע היכן אמורים לעבוד, ואין כאן איש". "טוב. חכה רגע. אעביר אותך למישהו
שמבין קצת יותר",
חתמה את דבריה והותירה אותי שוב רבע שעה עם הקונצרט המרגיז.

"כן אדוני. במה אוכל לעזור"? שעל הפעם גבר. "שמע. אני כבר מודיע לך מראש: אין לי סבלנות
לבדיקות חוזרות, ואני מבקש לדבר עם מנהל" השבתי. "טוב. תן לי לבדוק ונראה הלאה" סיכם. בדק ובדק, והשיב, שגם אם זו תקלה שבזק אמור לטפל בה, הרי שאין
לו קשר ישיר עם בזק, ובזק מצידם הודיע שהם בעיצומו של הטיפול.

כשנוכח שאני רותח מזעם, הוא נכנע, ובנימוס של כניעה, העביר אותי למנהל.
המנהל שוב ביקש פסק זמן לבדיקה (ונראה שהפעם הוא כבר בדק צואה)...
"שמע. אני מבין אותך ומשתתף בצערך. אבל אין לנו שליטה במה שקורה עם בזק,
ובעיקרון, הם מחוייבים כלפינו לתקן כל תקלה עד 3 ימים". "אה. הבנתי. אז היום זה יום מבוטל.
מחר זה יום של אולי. שישי שבת לא נחשב, ואז, רק ביום ראשון, הם יהיו 'חייבים' (בשאיפה) לסיים", השבתי.
"מצטער, לא אוכל לעשות מעבר לזה. לנו אין כידוע שליטה בבזק". "כן. אני מבין. אבל
כדאי שגם אתה תבין משהו. בכל פעם שהם באים לתקן, הם שמים טלאי, וכעת הכבל בנוי רק
משורה של טלאים. מבחינתם, הם תיקנו והם מסמנים V, אבל הם מעולם לא שבו, כדי
לסיים את הטיפול בצורה נאותה, כי ככה נוח להם וכך הם גם מצליחים לנוח בין טיפול לטיפול".
"או קיי. הבנתי אותך. ארשום זאת כהערה ואעביר זאת הלאה. אבל תבין. אני מייצג
רק את הוט, ואין לי קשר ישיר לבזק".
"כן. הבנתי. אז אתם משלמים לבזק עבור שירות רע, ואנחנו נאלצים לחיות עם הטיפול
הזוועתי שהם מעניקים לכם, כחברה שגם מתחרה בכם וגם מתפרנסת מכם. באמת נפלא", השבתי.
"אני מבין למה אתה כועס, אבל לא אני חתמתי איתם על ההסכם, ולא אוכל לעזור בקטע הזה.
אתה תזוכה על הימים שבהם האינטרנט לא פעל בביתך", סיכם. "ומה שווי הזיכוי? 4 ש"ח ליום?
זה גרושים! 4X7, או שאולי 4X9? גג 36 ש"ח. ומה עם בני, שהוא סטודנט, וזקוק לאינטרנט
כדי לקבל שיעורי זום? אתה מבין, שהוא כבר סיים לנצל את חבילת הגלישה שלו בנייד? ואתה מבין גם, שעבודה עם הנייד זה לא בדיוק עבודה עם מחשב"? "מצטער".
הבנתם את זה????
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'ואיזה מחבר עשית על הבוקר בין מיתוס הכבלים לצרות של הוט?'
ואיזה מחבר עשית על הבוקר בין מיתוס הכבלים לצרות של הוט?
11/06/2020 | 07:21
5
73
לא מתחבר להוט בדיוק בגלל צרות שכאלו בלי קשר לאזור
התשתיות - לדעתי לא עובי החוט או מספר המחברים משחק
אלא מצב המגברים שתלויים על עמודי עץ רעועים ולא ממש 
מתוחזקים. בניגוד ל adsl שמתחבר לתוך ארונות סעף סגורים
שלא לציין שידורים מלווין שיחסית אמינים יותר ופחות מעמיסים
את קווי בזק.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'צר לי רון, אבל אתה תלוש במידת מה מהמציאות.'
צר לי רון, אבל אתה תלוש במידת מה מהמציאות.
11/06/2020 | 08:24
4
68
1. הייתי לקוח של בזק לאורך שנים רבות. לפני קצת יותר משנה, ראיתי שמהירות
האינטרנט שלהם נמוכה יחסית לסיכום בינינו. ביקשתי הסבר, והם השיבו, שהרשת מנוצלת 
מעל מה שתוכננה ואין להם כרגע דרך לתקן או לשפר את המצב.
עברתי להוט, ושם הגעתי למהירויות שמתקרבות מאד ל-500 מגה, במחיר מעט יקר 
יותר, אבל שווה.
בעיות הכבל הן בעיות מקומיות בגלל רכב איסוף הגזם, שמדי פעם פוגע בכבל. 
אופן הטיפול של בזק הוא גרוע, וכעת הגענו לשעת האמת, בה התיקונים אינם עומדים בעומס... 
נכון שלהוט יש מגברים שתלויים על הכבלים בסמוך לעמודים, אבל עד היום, לא
ראיתי שהם טופלו או הוחלפו. כנראה שהם די אמינים למרות הכל...
ונכון. ארון הסעף של ה-ADSL סגור וממוזג. אבל מה זה עוזר לי, כאשר המערכת
אינה מתוכננת לכמות הצרכנים שמאכלסת אותה?
 
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'אני תלוש? מה אתה מיישם במהירות 500 מגה?'
אני תלוש? מה אתה מיישם במהירות 500 מגה?
11/06/2020 | 18:16
3
66
אצלי ב 15 מגה אני גולש ורואה סרטים ב vod בלי שום עכבות
הרי לנו יש כבל תת מימי
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'כמה הערות... '
כמה הערות...
11/06/2020 | 21:42
2
55
א. ככל שאתה רוצהליהנות מתכני 4K ומHDR, אתה זקוק למהירות גבוהה יותר.
ב. ככל שאתה מחבר עוד טלוויזיות למערכת האינטרנטית, אתה זקוק למהירות גבוהה יותר.
ג. ככל שאתה מחבר יותר מחשבים או סוני פלייסטיישן כדי לשחק ברשת, אתה זקוק למהירות גבוהה יותר.
אז ל-VOD מספיק 15 מגה, אבל אם תרצה נטפליקס ל-2 או 3 טלוויזיות שמפוזרות בבית? 
זה ממש לא יספיק.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'נראה יותר שבדקת 500 מגה תאורטית לא לצרכים אמיתיים'
נראה יותר שבדקת 500 מגה תאורטית לא לצרכים אמיתיים
11/06/2020 | 22:12
1
52
יש לי גם סטרימר וברוב המקרים צוואר הבקבוק הוא בחיבור לאתרי חול
דהיינו בקווים הבינלאומיים.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'רוב השרתים של האתרים הגדולים והפופולריים -בחו"ל'
רוב השרתים של האתרים הגדולים והפופולריים -בחו"ל
12/06/2020 | 10:22
174
ובדר"כ אלו שרתים מהירים יותר מהשרתים בארץ.
כשהמהירות של הצרכן קטנה יותר מהמהירות של השרת הבינלאומי שהוא מתחבר אליו,
עדיין המהירות תהיה איטית יותר.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'מתחלואי הבירוקרטיה..'
מתחלואי הבירוקרטיה..
11/06/2020 | 11:23
6
58
לבי לבי עם מי שנאלץ להתמודד עם תקלות הוט/בזק..
אולי זה מה שקורה כש100 אנשים עובדים על אותה תקלה - היא לא מטופלת כמו שצריך ויותר גרוע, חברות התשתית האלו שאמורות לתת שירות ראוי ולהעביר תיעוד מאחד לשני, מעייפות את הלקוח בשאלות חוזרות והסברים חוזרים רק כי התעצלו לקרוא מול המסך.
 
לנושא המקצועי: הנציג שאמר לך שהמגברים הם סוג של פלסטר - צדק. המגברים מגיעים במקומות שאין קליטת וויפיי ראויה ואמורות להגביר את הסיגנל כדי שייקלט בצד השני. המיקום שלהם זה באמת לא חשוב, אולי הם אמורים להיות במקום גבוה כדי לספק יותר קליטה, אבל המיקום שלהם לא חשוב, הם סוג של אנטנה ולא יותר מזה.
במקרים רבים, המגברים הם סוג של 'כוסות רוח למת' ז"א שלא משנה הייעוד שלהם , הם לא משנים את התוצאה.
הצעה שלי היא לעבור לתשתית אחרת, חזקה יותר..אולי סיבים אופטיים. אם לא..אז אפילו לגייס עוד לקוחות לא מרוצים מסביבתך ולגשת אל החברת תשתית במרוכז.
מנסיוני, כמדובר בקבוצת לקוחות ולא בלקוח בדיד, הם הופכים להיות נמרצים יותר והתקלה מטופלת מהר הרבה יותר.
 
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'צר לי. אתה מדבר על מגבר לרשת ביתית. אני מדבר על מגבר קו, '
צר לי. אתה מדבר על מגבר לרשת ביתית. אני מדבר על מגבר קו,
11/06/2020 | 15:38
5
42
שיושב על כבל ההזנה של הוט ומגביר את האות לראוטר. אלא שגם זה לא שווה כלום.
להוט יש אפשרות לשוחח בצ'אט. נראה לך שהם עונים? לא. הם לא. 
ולבזק אין לי גישה כלקוח של הוט. ככה הם משטים בנו.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'נכון, כי לא תיארת קודם מה בדיוק מנותק לך'
נכון, כי לא תיארת קודם מה בדיוק מנותק לך
11/06/2020 | 19:52
4
31
ובכל אופן, מה שנראה לך כמו בעיה שלא מטופלת, יתכן שמטופלת מאחורי הקלעים.
אני זוכר את התקופה שעבדתי בהוט כנציג תמיכה טכנית והיו הרבה לקוחות שהיו מתקשרים וממש מסבירים לי מה אני צריך לעשות ואיך לטפל להם בבעיה. בסוף הסתבר שזו היתה בעיה בראוטר או במודם אבל הם לא חשבו לבדוק ולבודד את הראוטר או לעבור לחיבור ישיר עם המודם.
משה, זה נשמע תמוה שאתה יודע בדיוק איזה כבל הוט צריכים להחליף על העמוד חשמל בחוץ..
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'דווקא הסברתי מה הייתה הבעיה ובמקרה הזה גם צדקתי. '
דווקא הסברתי מה הייתה הבעיה ובמקרה הזה גם צדקתי.
11/06/2020 | 23:00
3
25
הכבל הראשי נקרע פעמים רבות בגלל רכב איסוף הגזם, ובכל פעם שנקרע, עשו עוד 
טלאי ועוד טלאי, עד שהגיע הרגע שהכבל פשוט לא "סחב". 
לכן, אין כאן שום טיפול "מאחורי הקלעים". היה צורף להחליף קטע כבל בין 3 עמודים, 
וכל עוד זה לא נעשה, המצב היה בכי רע.
הערב באו צוות של 3 אנשים והחליפו את הכבל, תוך שהם בעצמם פגעו בכבל השני, 
שהיה מותקן בין אותם העמודים. ובקיצור: טיפלו בבעיה אחת והותירו אחריהם בעיה אחרת.
לאחר שהלכו, בא צוות חיבורים, וחיבר את קצות הכבל החדש. 
הם גם חיברו טלאי (כדרכם בקודש) על הכבל השני, ונכון לעכשיו, הכל עובד.
אז הבעיה כאן לא הייתה מהראוטר ולא משום דבר בבית. הבעיה הייתה בכבל החיצוני 
ומדובר בכבל שנמצא כאן ולא בכבל אחר וסמוי מהעין.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'לזה התכוונתי'
לזה התכוונתי
12/06/2020 | 10:36
2
29
מה שנראה לך כאילו צוות אחד יצר נזק והצוות השני תיקן...לא בהכרח:
אולי זו חלוקה למשימות של צוותי תשתיות שטח. יתכן שהיה צריך להחליף את שני הכבלים והצוות הראשון פירק כבל והשאיר לצוות שאמור גם ככה להגיע להחליף את הכבל השני. זה קורה בדר"כ כשמתאמים צוות אחד שיגיע ומגיע לפניו צוות אחר ש'עוזר' בחלק מהעבודה, גם כדי שתסתיים מהר יותר.
יתכן גם שלקח להם זמן להחליף את הכבל כי עשו הזמנה לכבל,השתמשו בחב' שמספקת את העבודה וכיוב'. כידוע לך, כיום רוב העבודה של הוט נעשית ע"י קבלני משנה ולא ע"י החברה הוט בעצמה. כך גם עם יס,פרטנר ויתר החברות. אז זה לא רק שהצרכן מודיע להוט על התקלה, אלא מתי הוט 'מודיעה' לקבלן על התקלה ומתי הקבלן מבצע את העבודה.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'אכן קבלני משנה. אבל קריעת הכבל השני הייתה "תאונה".'
אכן קבלני משנה. אבל קריעת הכבל השני הייתה "תאונה".
12/06/2020 | 11:04
1
16
לצפיה ב-'זה אתה אמרת :)'
זה אתה אמרת :)
12/06/2020 | 21:48
11
לצפיה ב-'הוט אלופי העולם בתירוצים.'
הוט אלופי העולם בתירוצים.
11/06/2020 | 13:39
24
43
באיזור שאני גר בו מבצעים פינוי בינוי והתחילו לי ניתוקים .  חודש שלם האם לא התגברו על התקלה.  התחלתי להרים טלפונים , ואז בכל טלפון שלי התחלתי לקבל הודעה כי צוות טכני בדרכו לטפל בתקלה. בסוף שלחתי אותם לאנחות, לקחתי את פרטנר ודאגתי שזה יהיה על תשתית של בזק ולא של הוט.  מאז  אין ניתוקים וגם המחיר טוב יותר.  מאז , הוט מנג'סים לי שאחזור פעם בחודש בערך.  לא יעזור.  הם מתים מבחינתי.  
 
עצתי לך,  עזוב אותם ואת התשתיות הדפוקות שלהם. מכל מקום בארץ אני שומע עליהם תלונות. תעבור לתשתית בזק .  כנס לאתר כמה זה. לסטינג יש מבצעים  במחיר הרבה יותר טוב מהוט.  להורים שלי יש אותם , והם מרוצים.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'הכל טוב ויפה'
הכל טוב ויפה
11/06/2020 | 14:27
4
46
רק שלפרטנר אין תשתית משלה, היא משתמשת בתשתית אינטרנט גם אם מדובר בחיבור טלפון קווי או טלויזיה בפרטנר טיוי כשהתשתית היא הוט או בזק.
אגב, סטינג זה סלקום, לא פרטנר.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'לא מדוייק.'
לא מדוייק.
11/06/2020 | 15:00
3
37
לפרטנר יש פייברנט עצמאי שכולו תשתית שלהם. שווה לבדוק אם הם מגעים אלייך. במקרה שלי כשבצעתי את ההחלפה לצרכים שלי לא אין צורך בפיברנט והם נתנו את המחיר הטוב ביותר.  הבעיה שלי הייתה עם תשתית הוט, אז דאגתי לעבור לתשתית בזק דרך פרטנר, כך שאם ארצה לבצע שינוי אשתמש במי שנותן שירות על התשתית הזו שהיא בהחלט מספקת במקרה שלי. 
 
אגב STING TV מופעלים על ידי YES.  רק שמדובר בשירות דרך אינטרנט במקום לווינים. 
 
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'שטינק טיוי ויס פלוס עובדים על אינטרנט וכעת אין אינטרנט. מה?'
שטינק טיוי ויס פלוס עובדים על אינטרנט וכעת אין אינטרנט. מה?
11/06/2020 | 15:44
1
20
לצפיה ב-'שטינק טיוי גם יקרים יותר'
שטינק טיוי גם יקרים יותר
11/06/2020 | 17:10
29
ומספקים הרבה יותר ערוצים ריקים שאתה צריך לרכוש כל אחד בנפרד מעבר לחבילה.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'אין לך פייברנט'
אין לך פייברנט
11/06/2020 | 17:07
34
כי אתה לא גר בבניין רב קומות.
פייברנט הוא רק שם אחד מתוך החברות הנותנות שירות תשתית לסיבים האופטיים בישראל.
יש חברות נוספות בשוק התשתיות שמספקות שירות לפרטנר,סלקום וחב' חשמל(אנלימיטד) והן פורסות תשתית כזו רק בבניינים שפוטנציאלית יכולים להחזיר את ההשקעה.
בבניינים עם 10 קומות ומעלה ו-50-60 דירות יש סיכוי ליותר מתחברים לתשתית סיבים אופטים לכן זה כדאי להם, אבל לבניינים של 4 קומות עם 8 דירות זה לא משתלם להם, כי יש פחות דיירים. ככה שאם אמרו לך שאין לך צורך בפייברנט, אז זה בגלל שאין לך תשתית כזו בבניין וגם לא תהיה כזו. היתרון בסיבים אופטים היא כמובן מהירות גלישה עצומה - 1 ג'יגה ביט לעומת ה-100-200 מגה שהוט מתלהבת מהם.
מהירות גלישה גבוהה היא לא רק לצורכי אינטרנט. כשאתה משתמש בטלויזיה חכמה, בשרותי פרטנר טיוי/סטינג טיוי(בשרותי סטרימינג מבוססים סיבים) ובמשחקי וידאו ברשת כמו בפלייסטיישן 4 וכיוב', אז נדרשת יכולת העברת מידע מהירה הרבה יותר כדי שתצליח לסנכרן את התוכן מהר יותר בתדרים גבוהים יותר מ 50-60 הרץ ותציג על המסך תמונה חלקה יותר,קרובה יותר לויזואל שבמסכי הקולנוע של ימינו.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'צר לי אבל התשתית של בזק גרועה יותר. לא בכדי עברתי להוט. '
צר לי אבל התשתית של בזק גרועה יותר. לא בכדי עברתי להוט.
11/06/2020 | 15:40
16
38
אלא שזו נבלה וזו טריפה, והגרוע ביותר בכל הסיפור הזה, הוא שבזק נותן שירותי תשתית
להוט. הבנת את זה ברוך? מתחרה מוכר למתחרהו שירותים ודופק אותו אגב כך.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'כנראה זה עניין של גאוגראפיה.'
כנראה זה עניין של גאוגראפיה.
11/06/2020 | 16:38
15
42
אחותי גרה במושב מבודד בדרום בין בית קמה לנתיבות ושם היא טוענת שרק הוט מסוגלים לתת לה תשתית של 100 ג'יגה למרות שגם היא מתלוננת על השירות הדפוק שלהם.
 
אני גר באיזור גבעתיים ואצלי הוט בלתי נסבלים ברמת הניתוקים בעוד התשתית של בזק עמידה יותר וללא תקלות.  אז אני כבר לא יודע מה להגיד לך.
ההגיון שלי אומר שאם בזק מחרו להוט תשתית קווי טלפון הם בנו לעצמם תשתית טובה יותר באיזור.  אבל יכול להיות שאני טועה.  שאל את שכניך. 
 
הכי מצחיק שבדיוק לפני כשעה התקשר אלי עוד נציג מכירות של הוט בפעם ה100 מאז שעזבתי ובגלל שאני דוחה אותם בתקיפות ואפילו לא מוכן לשמוע על ההצעות שלהם הם מתעקשים לחזור ולנסות להוריד את המחיר עוד ועוד למרות שהבעיה היא בכלל שירות. 
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'אכן, בגבעתיים 'הוט' מתמחים ב- reboot'
אכן, בגבעתיים 'הוט' מתמחים ב- reboot
11/06/2020 | 18:40
48
סתם כך באמצע צפייה, בהתקעות של הממיר על תמונה וערוץ - ולך תוציא מהתקע תחזיר.. שיט!
דווקא מבזק קיבלנו שירות נהדר בשבועיים האחרונים.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'א. בטבעון לא פרסו סיב ים אופטיים למרות שיש כוונה כזו.'
א. בטבעון לא פרסו סיב ים אופטיים למרות שיש כוונה כזו.
11/06/2020 | 21:37
28
ב. להוט יש את הכבלים שלהם, שהם רק מתוחים על העמודים של בזק. אין לבזק כל קשר
לתשתית הוט, למעט העמודים שהכבלים של הוט עוברים ביניהם.
ג. נכון להיום, האינטרנט של הוט טוב יותר מזה של בזק והם מצליחים לספק מהירות שמתקרבת ל-500 מגה. 
יחסית מהר.
ד. בשעה 16:30, הגיע רכב וצוות של 3 אנשים. הם באו עם ציוד והתכוונו לסלול כבל חדש.
אמה מה? לפתע הם גילו שהסולם שלהם נגנב ולא הייתה להם דרך לטפס על העמודים.
למזלי, חבר השאיל לי סולם שיכול היה לספק את צורכיהם והשאלתי להם אותו.
ללא אותו סולם, הם היו נאלצים לחזור כלעומת שבאו...
אז הם שיחררו את הכבל הישן והמטולא, וקשרו אליו אתל החדש. אבל...
ה. כשהם חתכו את הכבל, הם חתכו בטעות כבל נוסף שגם הוא נסלל בין אותם עמודים. 
הכבל שהם חתכו סיפק כבלים ואינטרנט להמשך הרחוב, כך שהם ניתקו לקוחות,
שעד לרגע זה היו מחוברים...
ו. לאחר שסיימו את סלילת הכבל שהם התכוונו להחליף, הם הסתלקו, מבלי שחיברו את קצותיו.
ז. צוות נוסף, שהגיע כשעה לאחר לכתם, חיבר את הקצוות וחיבר טלאי לכבל האחר שהם חתכו.
ח. מאד יתכן, שבשבוע הבא, יגיע עוד צוות, שייאלץ להחליף גם את הכבל השני, זה 
שהם פגעו בו. נחמד?
ט. בכל מקרה, כעת יש לי אינטרנט שעובד סביר. מזל טוב לי.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'100 ג'יגה??'
100 ג'יגה??
11/06/2020 | 21:42
12
40
אולי 100 מגה? או אולי 1 ג'יגה?
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'1 ג'יגה זו מהירות נפלאה. אני עם 400-500 מגה מסתדר מצוין.'
1 ג'יגה זו מהירות נפלאה. אני עם 400-500 מגה מסתדר מצוין.
11/06/2020 | 21:44
13
לצפיה ב-'אכן 100 מגה. טעות סופר.'
אכן 100 מגה. טעות סופר.
11/06/2020 | 23:07
10
34
לצפיה ב-'100 מגה כבר לא נחשב מהירות "שיא". בבזק כן. בהוט לא ממש.'
100 מגה כבר לא נחשב מהירות "שיא". בבזק כן. בהוט לא ממש.
11/06/2020 | 23:38
8
29
ולאחר שיוכנסו הסיבים האופטיים, המצב ישתפר לאין ערוך. 
אבל כבר עכשיו, עם מחשב I-3 לא חדיש, אני די מרוצה מהמהירות, דבר שלא נהניתי 
ממנו לפני שהתחברנו להוט במהירות 'עד 500'.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'בהוט 100 מגה הם בגדר הבטחה בלבד'
בהוט 100 מגה הם בגדר הבטחה בלבד
12/06/2020 | 10:29
7
165
בדר"כ המהירות היא הרבה פחות ממה שהם מבטיחים. כנ"ל ב200 מגה. תעשה בדיקת מהירות ותיווכח:
בסיבים אופטיים ובכבל תת ימי המהירות המובטחת היא גם המהירות שאתה מקבל.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'המהירות אצלי היא בין 300 ל-490. בדוק.'
המהירות אצלי היא בין 300 ל-490. בדוק.
12/06/2020 | 11:05
6
13
לצפיה ב-'אז על מה אתה מתלונן כ"כ הרבה ב8 פיסקאות?'
אז על מה אתה מתלונן כ"כ הרבה ב8 פיסקאות?
12/06/2020 | 21:51
5
14
לצפיה ב-'לא על המהירות אלא על גרירת הרגליים בקטע של הטיפול בתקלות.'
לא על המהירות אלא על גרירת הרגליים בקטע של הטיפול בתקלות.
13/06/2020 | 21:36
4
8
לצפיה ב-'גרירת רגליים?? התלוננת ב11.6, פתרו לך את הבעיה ב12.6 '
גרירת רגליים?? התלוננת ב11.6, פתרו לך את הבעיה ב12.6
13/06/2020 | 23:09
3
21
הלוואי ותמיד היו פותרים בעיות תשתית כאלו תוך יום.
משה, אתה לא רוצה לדעת באילו מקרים נתקלתי כנציג שירות של הוט בעבר
אנשים עברו חברות בגלל ענייני תשתית..יש ישובים מרוחקים בדרום ובצפון ששבועות משלמים ולא מטפלים להם בתשתיות.
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'איך הגעת ל"תוך יום"? התלוננתי ביום ה'. הטכנאי הראשון הגיע'
איך הגעת ל"תוך יום"? התלוננתי ביום ה'. הטכנאי הראשון הגיע
14/06/2020 | 19:45
2
13
ביום ב', וגם אם נניח שהוא לא היה מודע לבעיית התשתית, הצגתי אותה בפניו.
למרות זאת, הגיע טכנאי ביום ג', שרק ניסה לחבר לי מגבר.
ביום ג' אחה"צ, הגיע צוות, שהבטיח שביום ד' "על הבוקר" יגיעו כדי להחליף כבל ראשי.
אלא שביום ד' איש לא בא ואיש לא יצר שום קשר.
ביום ה', בשעה 16:30, הגיע צוות של 3 אנשים, עם ציוד, אך ללא סולם.
אילולא סיפקתי להם סולם, הם היו מסתלקים כלעומת שבאו.
אז סיפקתי (והסתכנתי), והם סללו את הכבל.
הם סללו כבל וקרעו כבל אחר.
אחריהם הגיע צוות חיבורים, שחיבר את הכבל החדש שהם סללו, וטילא את הכבל שהם קרעו.
אז אם זה נראה לך "תוך יום", נראה שהתרגלת כבר לדברר את הוט גם לאחר
שאינך מייצג אותם זה מכבר...
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'טוב, אז התקלה הסתיימה ב12.6? כי אנחנו כבר ב15.6'
טוב, אז התקלה הסתיימה ב12.6? כי אנחנו כבר ב15.6
15/06/2020 | 08:13
1
52
לצפיה ב-'חחח העיקר שהסתיימה.'
חחח העיקר שהסתיימה.
15/06/2020 | 08:57
4
לצפיה ב-'חשבתי כבר שטכ' חדשה הגיעה.. '
חשבתי כבר שטכ' חדשה הגיעה..
12/06/2020 | 10:24
16
לצפיה ב-'גם אני עזבתי את HOT בטלויזיה אבל המחשב שלי'
גם אני עזבתי את HOT בטלויזיה אבל המחשב שלי
13/06/2020 | 07:29
1
56
מחובר לבזק .
התשתית אצלי לא נותנת יותר ממהירות 35 .
אין סיבי זכוכית , רק נחושת .
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'ובדקת את המהירות שהוט יכולה לספק?'
ובדקת את המהירות שהוט יכולה לספק?
13/06/2020 | 21:36
13
לצפיה ב-' קצר....'
קצר....
11/06/2020 | 20:21
12
לצפיה ב-'יש לי שאלה אליך, משה, האם אתה ישראלי?'
יש לי שאלה אליך, משה, האם אתה ישראלי?
14/06/2020 | 17:30
2
40
אני מתאר לעצמי שכן, אינך יודע עדיין שבישראל משיגים רק אם דופקים על השולחן
ציפורי לילה >>
לצפיה ב-'מה שקוראים תקון טלאי זה בדיוק כמו חדש ,לא פוגע במהירות'
מה שקוראים תקון טלאי זה בדיוק כמו חדש ,לא פוגע במהירות
09/07/2020 | 06:40
2

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ