.

ננו ננו

New member
עיקר ההודעה השניה כבר מופיע בתגובה לדורי, אבל הבטחתי

ולכן אקיים. בימים אלה נמצא בהליך חקיקה השלב הבא בהפיכת ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה . מכינים לכם סידרת חוקים שמטרתם לאפשר לממשלת ישראל לשלוח שוטרים שייכנסו לביתכם הפרטי בלי צו שופט ובלי הסבר בכלל. שוטרים אפילו יוכלו להכנס לביתכם גם בלי שהממשלה שלחה אותם, ככה סתם מיוזמת השוטר עצמו. ייאסר עליכם להפגין. הפגנות כידוע הן כמעט תמיד נגד השלטון לסוגיו. אז זה ייאסר. הממשלה תחליט מתי סוגרים אתכם בבית ומתי ירשו לכם לצאת מהבית ולאן. הכנסת לא תהייה המחוקק אלא הממשלה. לשופטים אסור יהייה לשפוט צעדים שעושה הממשלה. בהצלחה חברים.
 

dory391

New member
אם תקרא את הנוסח המרוכך, תבין שזה לא כצעקתה
ולהבהיר דבר אחד: אני לא תומך בליכוד או בביבי, אם היית קורא קצת פוסטים שלי היית רואה כמה אני מתעב את החנטריש הזה. מבחינתי ההליכה שלו לכלא צריכה להיות מקבילה ליום שחרור ספרד מהרודן פרנקו, ממש חג לאומי.
 

shayCn

New member
לא יודע אם שמת לב

אבל המשטרה VS הממשלה ובמיוחד העומד בראשה. ראית מישהו לאחרונה מקבל קנס 200 שקל בגלל אי-חבישת מסיכה? קצינים ודוברי משטרה כבר אמרו בריש גלי שהם לא יאכפו את החוקים הללו כי הם בלתי אפשריים ובדרגים הגבוהים יש ברי מוח שאנחנו צריכים לשמוח שמבינים לאן ביבי מנסה למשוך את העגלה ופשוט מבצעים שביתה איטלקית לחוקים שכאלה.
 

אספרסו2

New member
מפחיק מה שאתה אומר

אכיפה בררנית יכולה להיות סממן של אנרכיה רדומה שעלולה להתפרץ ולהתלקח בהפיכה צבאית כנהוג במזרח התיכון. דיקטטור טוב יפלג את העם ישסה אותם זה בזה על מנת שלא יפנו את הזעם והתסיסה נגדו.
 

shayCn

New member
חוקים קיצוניים ולא סבירים הם סממנים לדיקטטורה

'האנרכיה הרדומה' היא התגובה לדיקטטורה, לא הטריגר. ואם קציני משטרה נותנים הוראות מלמעלה - לא לאכוף אוטומאטית כל הנחיה, הרי שיש משטרה בישראל. ויש ברי-דעת במשטרה שמבינים שלא רק אינטרסים לאומיים מניעים את ראש הממשלה. אגב, רוב הרופאים והפרופסורים במערכת הבריאות בישראל נגד חוק הקורונה מתוך הבנה שהוא חוק מיותר כולל איכון הסלולריים ע"י שב"כ. אין שום ערך בריאותי בסיטואציה ששוטר יכנס בכוח ללא צו לבית פרטי, ויסתובב עם נשק ליד האישה והילדים ויעשה מה שבא לו. חוק הקורונה מנציח הכי טוב את הפגיעה האנושה בזכויות הפרט,הזכות לקניין,הזכות לפרטיות. הכי דיקטטורי שיש.
 

אספרסו2

New member
נוהלים במצב חירום

הם הליכה על חבל דק מצד כל הנוגעים בדבר.את הטיפול בבריאותך ובביטחון האישי שלך אתה מפקיד,במודע בידי אחרים ואתה סומך עליהם שיתפקדו כיאות. מסכים איתך שבארץ החבל התנדנד ואולי כמה נפלו ממנו,קשה בגלל המרכיבים של המשוואה-עם קשה עורף מצד אחד,מנהיג אובססיבי לשלטונו מצד שני וליצן בשם לס שצועק ברקע. &nbsp
 

shayCn

New member
עזוב רגע את לס

אני שומע פרופסורים אחרים במע' הבריאות בשבוע האחרון שטוענים שחוק הקורונה הוא הגזמה פרועה של התקנות לשעת חירום. התקנות אמורות להתרכז בחבישת מסכה בפומבי. זהו. למה שוטר צריך את הפריבלגיה הזו להכנס לבית פרטי ללא צו? איך שלא הופכים את זה, לא מוצאים את הערך הבריאותי ששוטר ישיג פה לטובת הכלל. אגב, מי שיפקח על החוק יהיה ראש הממשלה עצמו. הנאשם. הוא יכול, אם ירצה, לשלוח שוטרים גם לביתו של היועמ"ש, של התובעת ליאת בן ארי,לביתו של לפיד או כל אזרח שבו יחפץ להשליט טרור ואימה.
 
ברחל ביתך הקטנה - הוא ביטוי שמשמעו

שמדובר באופן ברור ומפורש ולא רמיזה רב משמעית . ההרשאה הגורפת להרשות לשוטר להכנס לביתו של אדם ללא צו משופט היא דיקטטורה באופן הברור ביותר . יש לך אפשרות אחרי דברי להתבטא ברור בנושא . הימעות שלך משמעה אחד בלבד - שאתה בעד ההרשאה הזו בחוק .
 

shayCn

New member
לא, אספרסו הוא פשוט אנטי

כל מה שאכתוב - הוא יטען ההיפך וימצא הצדקות לדבריו. אם הייתי כותב שאני בעד החוק, סביר שהוא היה מתבטא נגד החוק.
 

אספרסו2

New member
יאההווו כמה שאתה שנון


ממש מרשים.
 
למעלה