שלום לכם, עמי המטומטם. 2 הודעות יש לי בשבילכם.

ננו ננו

New member
שלום לכם, עמי המטומטם. 2 הודעות יש לי בשבילכם.

הודעה ראשונה בעזרת המתמטיקה והאלקטרוניקה היגענו בשעה טובה לדמות וירטואלית של דוגמנית-על ושמה בישראל אלה סטולר . היא בנויה בהסתמכות על יחס חלקי הפנים לפי חתך הזהב שהוא בערך 13:21 פנים כאלה הן בעלות ההשפעה הרבה ביותר על בני האדם. מי שפניו כאלה מקבל ציונים טובים יותר בבית הספר וזוכה במקומות עבודה טובים יותר ובשכר גבוה יותר. במשך הזמן גם ייעצבו גוף דוגמנית וירטואלי. אתם תושפעו יותר מהפירסומות ותבזבזו יותר כסף על שטויות. והעיקר שליטים ישחקו וייתמרנו את רגשותיכם לאהוב אותם יותר ולתמוך בהם יותר.
 

Ron W

New member
עכשיו גילית? עשרת הדיברות והאליל ה׳ לא הונדסו ככלי שליטה?

דוגמנית וירטואלית זה נפלא - עדיף על דוגמניות עם אנורקסיה רוב האנשים מסתגלים ויודעים לא ליפול בפח שטיפת המח להלן החילונים
לא מפחדים מאליל העץ ולא סופרים שיש 10 דיברות מספר עגול שכזה דוקא בריא לחמוד את אשר לרעיך - כך מעלים את הצריכה שבת מותר לנוח גם בפעילות מהנה וגם ביום ג׳. לבזבז כסף מצוין בתקופה של דפלציה ואבטלה - כדי לעזור לכלכלה.
 

shayCn

New member
צפיתי בכתבה בערוץ 12 על אלה סטולר

האמת שמדהים לראות איך הטכנולוגיה הגיעה כ"כ רחוק, ועד כמה הוירטואל קרוב להיראות כמו המציאות. סה"כ גימיק נחמד שישתלב קצת בפרסומות, אבל זה לא הולך להחליף לגמרי דוגמניות ואנשי תקשורת על המסך. אחד החוקים בתקשורת שהציבור מתמכר ומתאהב בדמות על המסך היא כשיש לו אופי ותוכן. מישהי תצטרך לדובב את אלה סטולר, אולי המדובבת עצמה תהיה הסלב.
 

dory391

New member
רמז: זה כבר קורה
אני לא חושב שרוב האנשים במדינה מטומטמים, זו עמדה מתנשאת. לדעתי, נורא קל במציאות של היום לבצע מניפולציה על אנשים אינטליגנטים. אני מכבד את דעת האחר, כל עוד יכבד את שלי ולא יעליב אותי אישית. כאן הדיון נגמר, מבחינתי.
 

ננו ננו

New member
לא נכתב שום עלבון אישי, רק קבוצתי. הקבוצה שנקראת אזרחי ישראל

החליטה להיות בסגר 3 חודשים ולהרוס את כלכלת עצמה. הקבוצה גם החליטה להקים ממשלת ענק 36 שרים, 16 סגני שרים ולהוסיף גם את החוק(ן) הנורבגי. כעת הקבוצה שוקלת להרשות לשוטרים להכנס לבתי האזרחים בלי צו משופט, לאסור הפגנות, לקבוע מתי כולם יהיו בבית ומתי יורשו לצאת לרחוב והשיא הקבוצה מנסה לקבוע שלא הכנסת תחוקק אלא הממשלה. אז אני סבור שהקבוצה כקבוצה-מטומטמת, אפילו אם כולם בלי יוצא מהכלל חכמים באופן נהדר.
 

dory391

New member
ראשית, החוק יעבור במתכונת מרוככת
ויהיה מותר להפגין. כנ"ל סמכויות השוטרים לא יהיו מאוד נרחבות. חוץ מזה, אני הצבעתי לכחול לבן בידיעה שגנץ יעזור להחליף את נתניהו. לצערי, הוא סטר לי ולעוד הרבה אחרים בפנים ולכן הפסקתי לתמוך בו.
 

shayCn

New member
אופי האדם ערמומי מהשיטה

קבוצת אנשים בונה שיטה - מכלול חוקים שיגנו עליהם וישרתו אותם, אבל האדם כיחיד הוא ערמומי. הוא תמיד יחפש את הדרכים לדפוק את השיטה כדי להתעלות מעליה.
 

ננו ננו

New member
יש מעט אמת בדבריך אבל עובדה היסטורית היא

שדיקטטורות מצליחות למנוע את החלפתן כמעט בלי יוצא מהכלל . אם פלוני יצליח לצאת מהבית ללא רשות זה זניח . הפגנות שוברים בכח או ביותר כח והשלטון לא מוחלף בהפגנות . שוטרים ייכנסו כמעט לכל מקום שיירצו בחסות חוק כזה ואני בספק אפ מישהו ייצליח למנוע זאת , אך גם אם מעטים יצליחו הרי הרוב לא יצליח למנוע זאת . ככה זה קרה בצרפת , ברוסיה , בברית המועצות , באיטליה , בקמבודיה , בגרמניה , ברואנדה , בזימבבואה , בקובה , בונצואלה , בצ'ילה וכך הלאה ............
 

shayCn

New member
באבולוציית המשטרים, הדיקטטורה היא משטר לא מפותח

הרצון והנוסטלגיה של שליטים בדמוקרטיה לחזור למשטר מיושן קיימת בדיוק כמו בחשיבה של האדם בנוסטלגיה האישית - שהעבר היה טוב יותר ויש לשחזר אותו.
 

dory391

New member
בישראל זה מובנה
אתה יודע שאתה צריך למצוא טריקים, כדי לשרוד מול השלטון וזרועותיו. גם בשגרה.
 

shayCn

New member
לא רק בישראל

ולא בטוח שזה תמיד מתחיל בטריגר הישרדותי, אלא יכולת תימרון מובנית באופי. &nbsp
 

dory391

New member
אצלי סיגלתי את יכולת התמרון רק בשנים האחרונות
בעבר, זה היה קיים אצלי ברמת אפס. אולי כל מיני דברים שעברתי בחיים, דוגמת הבעיות הרפואיות של אמא שלי ונסיון חיים נצבר, עזרו במקצת. ביסודי אני אדם ישר כמו סרגל, אבל לפעמים אין ברירה אלא לפעול בניגוד לאופי. אני מרגיש עם עצמי בסדר, כל עוד השגתי את מה שרציתי (ולא רצחתי, גנבתי או אנסתי לשם כך, כמובן).
 

shayCn

New member
דורי ידידי, התכוונתי ליכולת תימרון של המנהיגים, לא שלנו

כשכתבתי את המיני שרשור שהחל עם ננו ננו, התכוונתי לביבי וטראמפ. יכולת התימרון אצלם מובנית באופי. היא לא יכולת שהתפתחה במשך השנים כמו אצל האנשים הרגילים לדוגמא: אנשי הפורום בתפוז. כשאני מסתכל בדיעבד על ההחלטות והנאומים של ביבי, רק אחרי שעוברים כמה ימים(או יותר) ונחשפים עוד ועוד פרטי מידע בתקשורת, אפשר להבין כל מיני תכניות ומזימות מחתרתיות שלו שבסופו של דבר נועדו להשיג לו יותר כוח פוליטי ויותר שליטה על הכלל. זה נעשה בצורה 'נחשית' ולא חברתית ובצורה מוסתרת מהציבור. בדר"כ אחרי שמיני-מזימות שלו נחשפות, אז ביבי מטשטש עקבות, מכחיש ומשנה פאזה. הוא מאוד עקבי ולכן קשה לדחוק אותו לפינה. בנימה אישית, ברור שנסיון חיים ומטרות בחיים שהושגו עוזרות לבנות יכולת ביטחון ותימרון. כל אחד עבר כמה וכמה דברים בחיים, השאלה איך כל אחד תופס את ההישגים האלו כמשמעותיים ואיך הוא מצליח להשתחרר מכבלים ובונה ת'צמו.
 

dory391

New member
שאלה גדולה בלי קשר
לא כל האנשים מודעים לזה שהם כבולים, או מודעים אבל לא מאמינים ביכולת שלהם להשתכלל או להשתנות, בחלק מתחומי החיים או אפילו בכולם. אם תיקח את גנץ, אם זה לא בא לו בקלות, הוא לא במשחק. לדעתי, הוא ויתר על הרעיון להיות אלטרנטיבה לשלטון נתניהו, כי הוא לא האמין שהוא בכלל יכול לנצח. לכן, הוא השתפן והלך איתו לשותפות.
 

shayCn

New member
יודע מה ההבדל בין גנץ לביבי?

אם תיקח את התפקיד הזה- ראש ממשלה: ביבי - רואה את עצמו מעל התפקיד - מנהיג. לכן כל השאר נראה 'קטן עליו'. הוא מתאים את התפקיד אליו. גנץ - רואה עצמו נכנס לנעלי תפקיד שגדול ונשגב ממנו. לכן הוא אף פעם לא בטוח בעצמו. התפקיד נראה 'גדול עליו'. הוא מתאים עצמו לתפקיד שהוא יודע שגדול ממנו. &nbsp יש פה עניין של העצמה פנימית, כל אחד מהם מתייחס ברמה אחרת לתפקיד ראש ממשלה. אני יכול להתייחס מהנקודת מוצא הזו גם למידת המוסריות שלהם: &nbsp ביבי - הכל קטן עליו, אז הוא יכול הכל ומותר לו הכל. פרדיגמת 'מי יעצור אותי?' גנץ - הוא צריך להתאים עצמו לתפקיד, אז הוא לא בטוח אם הוא פועל כשורה. אדם חששן שלא מספיק נחוש, לא ינסה לעבור על קווים שהוא יודע שהם אדומים. כשינסה הוא יתקל באדרנלין גבוה בדם. &nbsp &nbsp &nbsp
 

dory391

New member
בדיעבד, יכול להיות שגנץ גם לא היה צריך להיות רמטכ"ל
הביקורת של גלנט עליה הגיעה מהמקום האישי (כי העדיפו אותו על פניו), אבל בדיעבד כנראה שהוא צדק. בכל מקרה, ספק אם יאריך ימים בפוליטיקה. לדעתי תוך פחות מחמש שנים, גנץ כבר לא יהיה שם.
 

shayCn

New member
והאירוניה ששניהם עכשיו באותו צד

איך אמרת? ספק אם יאריך ימים... נותן לממשלה הזו שנה, מקסימום. הם יכולים להמשיך ולשחק על 'תקופת חירום' וכיוב', זה לא יציל אותם מסכסוכים פנימיים מובנים בין המפלגות. כשהחרא יצוף, גם שקר האחדות יחשף.
 

dory391

New member
זו חתונת דמים, איש מהם לא סובל את השני
נתניהו יודע שגנץ חלש ורופס, גנץ יודע שנתניהו שקרן ומניפולטור.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה "אמיתי"? ביבי מאד עקבי? נהפוכו!!!
ביבי זגזגן וסתגלתן.
ביבי הוא אלוף הזיגזוגים, והוא עושה זאת כל כך הרבה, עד שפשוט התרגלנו לזה...
ודווקא קל מאד לדחוק אותו לפינה בגין הכחשותיו וזגזוגיו. אבל ציבור המאמינים בו שומרים עליו.
זה מה יש.
 

shayCn

New member
ביבי מאודדד עקבי בתקשורת שלו לאומה

העקביות שלו בתקשורת נמדדת בראיונות - הוא תמיד מגיע מוכן, תמיד עושה שיעורי בית, אף פעם לא מהסס,לא מגמגם. יש לו תשובה ותירוץ לכל ביקורת והוא אף פעם לא אומר בנאומים לאומה 'נכון, טעיתי בעניין הזה'. בהמון ביטחון ועם טונציה עבה וסמכותית הוא עונה לכל שאלה..,יונית לוי,קרן מרציאנו..יו ניים איט. הוא אף פעם לא לוקח אחריות על טעויות או מודה בהם, זה מושך אליו אש אבל הוא מאמין שמנהיג נתפס כ'לא טועה'. כשמבקריו חושפים תקלות אצלו ומנסים להדביק אותו לקיר, בדר"כ הוא יודע להפנות את האש ממנו לימנונים אחרים ש'פתאום' מרבים להתראיין ולספק תשובות ותירוצים משלהם. אין ספק, הוא בנה מערכת תימרון מושלמת שהליכוד ולעיתים גם החרדים ואפילו ליברמן וימינה וכעת כחול לבן לקחו ולוקחים בה חלק ושותפים לדרכו. הוא יודע לנצל ולזרוק. הוא ניצל את ליברמן והשליך אותו לפח זבל של האופוזיציה, הוא גמר קריירות פוליטיות לבני בגין,דני דנון,פייגלה..הרשימה ארוכה. אפילו גדעון סער 'היורש' נדחק הצידה. &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp
 
למעלה