ככה נראה היום חוף הים בחיפה

shayCn

New member
ככה נראה היום חוף הים בחיפה

הגעתי לחניון מול סוכת המציל בחוף דדו(חוף מוכרז ועירוני) ועמד שם פקח שניצב בקצה החניון בין החניון לחוף, כך שכל מי שיוצא מהרכב והולך לכיוון החוף, מקבל קנס. אז מה עושים? מחנים, מחייכים לפקח והולכים מהחניון דרומה, עוברים את גבולות חוף דדו(מרחק 50 מטר מהחניה) ומשם הכל חופים לא מוכרזים עד לעתלית, וכמו שרואים בתמונה, מלאים וצפופים יותר מהרגיל. אז כולם מתקבצים בחופים הלא מוכרזים ויוצרים צפיפות גדולה יותר, כיון שאי אפשר להגיע לחופים המוכרזים. אבסורד.אבסורד.אבסורד. אני כלכך מבין את עומר מילר שנשבר לו ופתח את המסעדה שלו. לראות את כל דיזינגוף צפופה באנשים יושבים ליד המזרקה ואוכלים מה שקנו בקיוסקים, אבל אסור להם לשבת מחוץ למסעדה שלו. אבסורד. יותר מעניין שכבר שבועות שהאבסורדים האלו מתחוללים ואין אף אחד במע' הבריאות או הפוליטית שיקום ויפסיק את השטות הזאת. יותר אבסורד שכ-ל זה אסור אבל לחשוף את קבוצות הסיכון - הקשישים לביקורים וליציאה מסגר, זה בסדר.
 

חיא2

New member
תראה, יש מחיר יקר מאוד להונאת הציבור

במיוחד ציבור עקש, מרדן וישראלי, שאוהב לתחמן את כולם. נכון, ראש המתחמנים הוא רה"מ, אשר יחד עם ברסי ועם האיש והשועל על הראש הפגיזו כאן הפגזה צפופה של הפחדה, איום מדי יום, כשהשחקן הצ'רצ'יליאני חי את אוויר פסגות הַלָהֶגֶת הכמו-צ'רצ'יליאנית, ערב אחר ערב - צעק, התחנן, הסביר והפחיד. אמ-מה, ישראלים הם ישראלים, וגנטיקה יהודית של 2000 שנות התפלגות, מחלוקת, ויכוחים ואגו שמחפה על XXX קטן ודי דק עושים את שלהם. זו התוצאה. בפעם הבאה, הביב וממשלתו יצטרכו להפעיל שלטון צבאי ממש כדי לרסן את הציבור. נראה אותם... חח, פינוי עזה יהיה מסיבת יום הולדת לבני שלוש ליד מה שיקרה פה.
 

shayCn

New member
הרצון לחיות זו לא תחמנות

נכון שאנחנו עם שאוהב לעגל פינות, אבל גם כדי להגיד 'אוקי' ולמלא אחר הנחיות בצייתנות אוטומאטית דרושה מידת אמון בסיסי בזה שנותן את ההנחיה. ותכלס, אין טיפת אמון בהם.
אם הפוליטיקאים כולל ראש הממשלה לא ממש שימשו דוגמא אישית בתקופת חירום, אז בטח שאין לצפות מהציבור שיהיה זה שימלא הנחיות, בטח לאור העובדה שהפולטיקאים נטשו את הציבור פוליטית מצד אחד ובהקלות מהצד השני. תוסיף את האבסורדים בין לבין וקיבלת אנדרלמוסיה על גבול האנרכיה שעומר מילר והרוחצים בים הם סממניה.
 

Ron W

New member
אתמול השכם בבקר צעדתי על החוף לצד רוני בר און

חוף מנדרין לכוון הרצליה. למרות שהנ״ל מבוגר ממני בעשור צועד מהר מאוד. עשיתי קצת ריצה ועדיין נותרתי מאחור. אותם אנשים בשגרה סביב 6 בבוקר חלקם/ן רצים / שוחים מי שהולך לכוון פקח שישלם. אם לשר אוצר לשעבר מותר שילכו לחפש.
 
במדינת ישראל נהרס עיקרון הענישה .

לכל מעשה יש תוצאה וכל מעשה נגרם מסיבה . במדינת ישראל הדבר הזה עבר שחיקה אדירה . זה התחיל בדברים קטנים שלא שמנו אליהם לב עבר דרך פרוטקציוניזם והמשיך באכיפה מקלה וכעת אנחנו בשלב של השתנה מהמקפצה . עד שלא ייזרקו חברי הליכוד את החרא זה רק ייחמיר .
 

dory391

New member
והוא עוד נותן לאלקין תיק של כלכלה ומים
שווה ערך לזה שימנו אותי לשר לענייני מזה"ת וקילוף אבוקדו.
 

shayCn

New member
דודי אמסלם שר המקשר בין ביבי לגנץ ואחראי על הדיגיטל

דודי אמסלם..דיגיטל??? וזה כשיש כבר שר מדע וטכנולוגיה. ואם באמת צריך שר מתווך בין ביבי לגנץ אז איזו ממשלת אחדות זו? &nbsp והאם באמת צריך שר לאוניברסיטות? ואם יש שר למים אז מה עם שר האויר? &nbsp חארטה..לא מבין מה ההבדל בין פירוק הסמכויות ובניית תפקידים חדשים לבין שרים ללא תיק שמקבלים סמכויות נישתיות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בטוח שחייבים שר לענייני אוויר. עם כל הנפיחות שלנו? אוחחחח
 
למעלה