ויכוח לגבי תשלום עבור כרטיסי אורח

dory38

New member
ויכוח לגבי תשלום עבור כרטיסי אורח

על אף הקושי הכרוך בכך (עקב פציעתה של אמי, שעדיין מאושפזת באיכילוב אבל משתפרת בצורה ניכרת), אבא שלי ואני אירחנו שני אורחים גרמניים. הנ"ל נכנסו לבריכת גורדון, שבה אנחנו מנויים, בתקן של כרטיסי אורח. היום, לקראת עזיבתם, הם נתנו לנו חזרה את הכרטיסים. הבוקר הלכתי להתאמן והייתי אמור להחזיר את שני הכרטיסים. הלכתי לשירותים במלתחות, כפי שאני נוהג לעשות לאחר סיום שיעור פילאטיס ושלפתי את השקית הקטנה, בה אמורים היו להיות הכרטיסים. ומה אני רואה? שהם אינם. חיפשתי מייד בכל מקום- בתאים של התיק, בתא של השירותים שבו הייתי, בלוקר שבו אפנסתי את התיק (לא מדובר בלוקר קבוע, אלא על בסיס מקום פנוי) ואפילו סרקתי את השביל שבו הלכתי לקופות של הבריכה. כלום. מאחר וראיתי פוזטיבית את הכרטיסים תוך כדי שהיה בשירותים, אני משער שיש סיכוי לא רע שמישהו כייס לי אותם. מי יתנגד לשני כרטיסי חינם, במיוחד ישראלים? הבעיה היא שהפקידה, שהיא סימפטית וביחסים נהדרים עם שנינו, הסבירה שאם מאבדים כרטיסי אורח, המאבד יחוייב בתשלום. היא לא יכולה לבטל את זה, זו מדיניות הבריכה. אני רק יכול לקוות, שיש במלתחות מצלמות ושאכן יוכח שכוייסתי מהכרטיסים הנ"ל. עצות, מישהו?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני לא יודע איך זה הולך בבריכת גורדון

האמת, הרבה זמן לא השתמשתי בכרטיס אורח, אך כשהשתמשתי לפי יותר מעשור, זאת הייתה כרטיסייה לא שמית של 10 ניקובים, שבעל המנוי יכל לרכוש וגם האורח יכל לרכוש תוך ציון של שמו של בעל המנוי, לכן, אם המצב דומה בבריכת גורדון לא נראה לי שיש לך מה לעשות, למעט תקווה שמצלמות האבטחה יאמתו את זה שמדובר בגנבים, יזהו אותם ויהיה ניתן להגיש תלונה כנגדם ורק אז תקבל את הכרטיסים בחזרה.
 

dory38

New member
אין לי מושג האם יש שם מצלמות בכלל

אבל תודה, בכל מקרה.
 

dory38

New member
איך אתה מציע שאתגונן?

אחזיק שוקר חשמלי בתיק? בכל מקרה, הבעיה נפתרה. נותר לי כרטיס אורח מפעם קודמת והחזרתי אותו. מחלו לי על האבידה ואין צורך לשלם.
 

dory38

New member
הם היו נעולים

הלכתי איתם פנימה לשירותים. מתוך הנחה שלא הייתי טיפש מספיק כדי להוריד אותם באסלה, פשוט יצא כנראה שמישהו ראה את ההזמנות, ראה כי טוב והכריז עליהן כשלו.
 
למעלה