משהו פעם ניסה להתנתק מהוט? סיוט!!!!

tgranot1

New member
משהו פעם ניסה להתנתק מהוט? סיוט!!!!

הוט בהמשכים.ניסיון להתנתק מהחברה הזאת . לאחר שבועיים של תקלה איזורית , תקלה בציוד, ותקלה אחת שלא מוצאים עד היום כשהאינטרנט שלי עולה ומתנתק לפרקים, החלטתי אני להתנתק מהם . נשלחה הודעות נתק בפקס. טלפון לשירות לקוחות . ממתינים על הקו, ממתינים על הקו , ממתנים, ואז מי שאמור לנתק אותך רק משהה בניסיון להתמקח. יחזרו אלי. קיבנימט. בשביל מה צריך שלוחה למחלקת ניתוקים אם היא אינה מתפקדת במכוון?

אבל לא אלמן ישראל. כל שיחה אתם מוקלטת. מיילים עם הודעת הניתוק מאתמול נשלחים גם לסמנכ"לית השירות. הגעתי למצב שאני כבר לא מוכן להמשיך גם בחינם.
 

חיא2

New member
בן זוגה של בתי מתנתק ומתחבר ללא בעיות

עובר יסָה אח"כ הוטָׂה וחוזר חלילה, כאוות נפשו
 
לפני 4 חודשים התנתקתי מהוט . זה אחרי רוגז רב וניסיון

להוזיל את השרות שלהם .

פניתי לחברת YES והזמנתי התחברות . ביום החיבור לYES הודעתי לHOT שאני מחובר לYES ובואו לפרק את הציוד שלכם . אחרי 24 שעות באו ולקחו מה שלקחו .
לא נעשה שום ניסיון נוסף לשכנע אותי .
 

shayCn

New member
כעובד תמיכה טכנית לשעבר של הוט

אני יכול להגיד לך שזה כמעט בלתי אפשרי להתנתק מהוט. ליבי, ליבי איתך..
המערכת כולה ערוכה למקרה שבו לקוח מבקש להתנתק והמדיניות היא כל הזמן לשמר ולשמר. מערכת אגואיסטית ודפוקה, אני מסכים, אבל ככה הם עובדים.
במקומות שבהם יש תקלות אזוריות רבות וכמו שאתה מתאר, כנראה ובדר"כ שהתשתיות באזור לא הוקמו נכון עוד מלכתחילה או שיש בניה כרגע ברחוב שדורשת ניתוק של התשתית באזור..הם ימשיכו ויעבירו אותך מנציג לנציג, כי אין דבר כזה מחלקת ניתוקים.
יש מחלקת שרות לקוחות אבל אף אחד לא באמת אוהב להתעסק עם ניתוק לקוח וימשיכו להעביר אותך על הקו עד שאולי תגיע למלאך. בהצלחה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
התחברתי רק לאינטרנט שלהם וביום אחד החלטתי להתנתק בשל
ניתוקים רבים שסבלתי מהם לאורך התקופה.
הם אכן העבירו אותי מנציג לנציג ו"חכה על הקו ואל תסגור".
ואכן, השיחה ארכה מעל ל-40 דקות, אבל בסוף הם כן איפשרו את הניתוק ובסוף קבעו,
שאצטרך להגיע לנקודה X, כדי להזדכות על הראוטר.
באתי להזדכות, ושם דווקא הלך יותר מהר. אמנם נשאלתי למה החלטתי להתנתק,
ואמנם הוצעה לי שם הצעה "אחרונה" אם למחיר ואם להחלפת ספק האינטרנט, כי
"הרבה מהניתוקים קורים בגלל ספק גרוע".
אבל כשהתעקשתי, הם קיבלו את הראוטר והוציאו לי מסמך שמאשר כי הגיע הסוף
למסע הכומתה הזה.
אז נכון... חזרתי והתחברתי שוב לבזק וגם שם היה לי רע.
ולכן, יצרתי שוב קשר עם הוט והזמנתי את החיבור המהיר ביותר שלהם, עם הנתב
החדש והאחרון שהם מספקים. וכעת, הכל עובד כראוי ואין לי כוונה להתנתק שוב.
 
למעלה